رییس Xbox میخواهد توم ریدر، آنچارتد Xbox One باشد!

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین
47507347880261810599.jpg


فیل اسپنسر، رییس بخش Xbox مایکروسافت اعتراف کرده که کنسول Xbox One نیاز به یک بازی Action Adventure، چیزی در حد Uncharted سونی نیاز دارد و امیدوار است که توم ریدر بتواند این خلع را پر کند.

ایشان در پاسخ به سوال Eurogamer که آیا این حرکت (انحصاری کردن) در راستای مقابله با عنوان Uncharted 4 A Thief's End بود، پاسخ داد:

"به طور حتم. من طرفدار پروپاقرص سری آنچارتد هستم و آرزو داشتم که چیزی در آن سبک را بر روی Xbox One داشته باشیم. ما قبلا چند پروژه را شروع کردیم و نیم نگاهی به آن ها داشتیم، اما در حال حاظر چیزی در آن کیفیت نداریم. این یک فرصت بسیار عالی برای ماست."

هفته قبل و در کنفرانس گیمزکام مایکروسافت، بحث انحصاری بودن عنوان Rise of The Tomb Raider دقیقا مشخص نشد اما اکنون این مسئله تایید شده که این بازی به صورت انحصار زمانی در دست Xbox One هست و این عنوان بصورت آزادانه میتواند بر روی دیگر پلتفرم ها نیز منتشر شود. منتهی اینکه این "مدت" چقدر به طول خواهد انجامید، فعلا مشخص نیست.
 
آخرین ویرایش:

Anonymous M3

人類に栄光あれ
کاربر سایت
Jul 30, 2014
1,074
نام
امیر مسعود
سیاست مایکروسافت: ما چون نمیتونیم شرایط رو برای طرفدارهای خودمون بهتر کنیم، شرایط رو برای رقبا و طرفدارانشون بدتر می‌کنیم :bighug: خیلی هم که عالی

الان این یعنی چی ؟؟ منی که این کنسول رو دارم بسیار هم از این کار راضیم و با اینکار مایکرو داره شرایط رو واسه کنسول خودش بهتر میکنه چه ربطی به بقیه رقبا داره :-/ نکنه مایکرو وظیفه داره به فکر اونام باشه /:)

اینم بخشی از مصاحبه‌ی phil spencer :

So, I'm happy with the partnership. But I knew there would be... there are two sides: you've got the Xbox guys - I hope the Xbox guys are happy we have another game coming to Xbox they can play. But I don't want anybody to be happy that somebody else isn't playing the game. I don't look at the war that way. I just want gaming on Xbox to be great. I'm not trying to push gaming down on any other platform. Clearly, I'm not going to invest in something to make games great on other platforms. Windows stuff I will. But not on stuff on other consoles. That's 101. This wasn't an attack against anybody else. It was an opportunity that came up for us that fit really well.

اینم لینک کل مصاحبه که اگه بخونین به نظرم بهتر متوجه شرایط میشین !!
Xbox boss Phil Spencer makes case for Tomb Raider exclusivity deal • Eurogamer.net
 

Soheil

Set Free The Devil Inside
کاربر سایت
Sep 5, 2006
4,646
نام
سهيل
البته درست ترش اینه . یکم مطمئن تر بشید بعد نظر فکت بدید .

0p2bfoau7c8f5egrrdgb.png


اولا درست صحبت کنید.نهایت سطحی نگری به یک پست و نگاه فن بوییسمی به این میگن.

من هر چهار تا امتیاز رو از سایت Gamesrakings برداشتم.گرچه فرقی توی اصلا موضوع و توضیحاتم نمیکنه.
 

z2s sas

Fear Inoculum
کاربر سایت
Jun 15, 2008
1,779
کته سوم اینکه Tomb Raider آخری یک بازی مولتی پلتفرم بوده و قطعا تمرکز سازنده ها در حد ناتی داگ نبوده درحالی که توی این شماره سازنده ها وقت و تمرکز بیشتری میتونن روی بازی بذارن و شاید حتی بازی بتونه بهتر از نسخه قبلی هم باشه.
تا جایی که من میدونم uncharted بعدی آخرین بازی از این سریه که توسط ناتی داگ ساخته میشه. تا tomb raider زور بزنه خودشو به u برسونه، ناتی داگ یه آی پی جدید میسازه. اونوقت ماکروسافت دوباره باید چراغ قوشو بگیره دستش تو استادیوهای ترد پارتی دنبال یه بازی شبیه آی پی جدید ناتی داگ بگرده و انحصاریش کنه.
همیشه خلاقیت چند قدم از تقلید جلوتره
 

The End Of Ps

کاربر سایت
Apr 5, 2012
3,736
نام
علی
اولا درست صحبت کنید.نهایت سطحی نگری به یک پست و نگاه فن بوییسمی به این میگن.

من هر چهار تا امتیاز رو از سایت Gamesrakings برداشتم.گرچه فرقی توی اصلا موضوع و توضیحاتم نمیکنه.
gamerankings :
1ytxha2f0b7so29kq9qy.png
البته خیلی فرق در اصل موضوع نداره فقط بخاطره اون اشتباهه گذاشتم
 

OMG

کاربر سایت
Sep 17, 2012
4,223
نام
امیرحسین
@Soheil
بخش مولتی مزخرفش که باعث شد نمراتش بیاد پایین هم بگو:D
اگه سینگل رو نقد می کردن فقط نمرش قطعا بالای 90 میشد:-"
 

Eury

کاربر سایت
Jul 13, 2008
4,050
نام
Afshin
خوبی این حرکت اسپنسر این بود که الان میدونیم کیا از TR خوششون نیومده و یه عنوان سطح پایین میدوننش:d
 

LBJ4Ever

FedExpress
کاربر سایت
Apr 11, 2011
6,290
نام
Afshin
خوبی این حرکت اسپنسر این بود که الان میدونیم کیا از TR خوششون نیومده و یه عنوان سطح پایین میدوننش:d

هیچ کس TR رو سطح پایین نمی‌دونه :D
 

Electro

کاربر سایت
May 6, 2014
160
jchvcv67e3u90sf9cm7y.jpg

t3z9x2py2201g1ljip5b.jpg

نسخه اول انچارتد هم متای 88 داشته (با 66 نقد) و ریبوت توم ریدر متای 86 (با 70 نقد)! خواهشا سعی نکنید بخاطر تعصب بازی رو زیر سوال ببرید چون در مقابل میشه با همون دلایل آنچارتد رو زیر سوال برد!
 

Mr.Gold

کاربر سایت
Nov 17, 2013
136
من که سری Uncharted و TR رو جوییدم خیلی راحت میگمهیچ عنوان AA نمیتونه به Uncharted برسه شما پازل ها شخصیت پردازی گرافیک شاهکار 2 Uncharted رو بزار کنار TR متوجه میشی خیلی راه داره TR بخواد به اون سطح برسه من اولین بار که این U1 رو تموم کردم احساس میکردم تمام شخصیت هاش رو چند ساله میشناسم Tr قبلی هم کم کپی از U3 نزده بود مخصوصا اون قسمت که ساختمون آتش میگیره یا اون لارا باید از دست اون Guardian ها فرار کنه تکون خوردن های دوربین سقوط های سینمایی لارا باعث میشد ناخوآگاه پیش خودم بگم "چقدر شبیه آنچارتده"
 

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
13,041
نام
محمد امین
اینکه یک بازی انحصاری که از حمایت بی دریغ یک کمپانی سود می بره قطعا باید کیفیت بهتری داشته باشه از یک بازی مولتی که استودیو مستقلی داره و دستش به هیچ جا بند نیست ولی تو نسخه قبل دیدم که واقعا سازنده های TR شاهکار کردن و بازی بسیار عالی رو ساختن و اگرم ضعف کوچیکی بود فقط به خاطر مولتی بودنشه که امیدواریم بعد از انحصاری شدنش درست بشه
 

Daemonis

Run Baby Run
کاربر سایت
Jan 3, 2009
7,028
نام
محمد امین
کم کم دارم به این نتیجه میرسم هدف اسکویر دقیقا همین بر سر زبون انداختن بازیش بود و انحصاری اینا همش بهونست :D
 

victor hogo

کاربر سایت
Dec 20, 2011
3,749
نام
علی
خب در مورد دو نسخه ی پیش رو از این دو بازی باید بگم که با توجه به level و سطح کاری که ناتی داگ داره مطمئنا این بازی چند پله بالاتر از tomb raider خواهد بود و در بهترین حالت ممکن برا Tr شاید سازنده هاش بتونن کمی نزدیک این بازی بشن!
اما tr همیشه بازی بزرگی بوده وکلی خاطره باه این فرنچایز بزرگ و محبوب داریم و تو شماره ی قبل که 2012 اومد خیلی بهتر و مهیج تر از دو سه نسخه ی قبل خودش بود!
درسته که توم ریدر پایه گذار اصلی این سبک محسوب میشه و آنچارتد با الهام گیری از اون به این موفقیت رسید( حتی الهام هم نمی گرفت شباهت ها اجتناب تاپذیر میشد!) ولی چیزی که آنچارتد ارائه داد یک قدم بالاتر از هر بازی این سری بود و چنان موفقیت کسب کرد که پدر این سبک حالا می خواد از یکی از جوانترین بازی های این ژانر الهام بگیره!
نکته ی آخر رو هم بار دیگر می گم مبنی بر اینکه این حرکت مایکروسافت برا به انحصار زمانی در آوردن خیلی زشت بود! در واقع یک نوع بی توجهی و بی احترامی به مخاطبانی بود که این عنوان رو دهه ها رو کنسول های ps تجربه کردن!
زشت تر حرکت خود اسکوئر انیکس بود که خیانت کرد به کسایی که با تهیه و خرید این بازی رو ps باعث شدن که این بازی این همه موفقیت و محبوبیت داشته باشه!
البته انحصاری زمانی هست و مطمئنا رو ps هم میاد و اگه فقط برا پی سی هم میومد اسپنسر و باقی دوستان تو بوق و کرنا می کردن که بازی در انحصاری پلتفرمهای مایکروسافت خواهد بود!
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر