رزیدنت اویل بعدی بلند پروازانه خواهد بود.

hmd2009

کاربر سایت
Oct 3, 2008
4,585
نام
حمید



Resident_Evil_6_-_Logo.jpeg



به نام خدا

Christian Svensson معاون ارشد رئیس کپکام گفت رزیدنت اویل 6 بلند پروازانه میباشد او همچنین اعلام کرد به این زودیها انتظار هیچ خبری از در مورد این دنباله از بازی رزیدنت اویل را نداشته باشید.ما مشغول انجام تغییرات بسیار شدید در بازی هستیم تا آن را بروز کنیم و آن را سازگار نگه داریم.(حفظ قوانین بازی) ما آماده نیستیم که در مورد اون صحبت کنیم اما بزارید بگم که اون خیلی بلند پروازانه هست. Svensson همچنین نظرات جان تاکوچی سازنده بازی رزیدنت اویل 5 را تصدیق کرد که گفته بود ششمین قسمت بازی رزیدنت اویل یه بازسازی کامل خواهد بود.
تعریف متفاوتی از بازسازی در ذهن افراد وجود دارد.Christian Svensson گفت برای من بازسازی یه راه و مسیر جدید است یک بروز رسانی جدید برای فرانچایز که ان به این معنی نیست که تمام قوانین بازی را دور بندازیم و از بتدا شروع کنیم.مردم میگن رزیدنت اویل 4 یه ریبوت برای فرانچایز بوده ؟ ایا رزیدنت اویل 4 همه ی قوانین بازی رو زیر پا گذاشت ؟ ! نه نذاشت.
ضمنا Svensson اضافه کرد که هنوز هیچ نسخه نمایشی از اسپین اف آینده Resident Evil : Operation Raccoon City وجود نداره اما انتظار میره که هر دمو ی که نشون داده بشه از بخش مولتی پلیر بازی هست شبیه به بازی Lost Planet 2 .

" من نمیدونم اگر هم دمویی از بازی وجود داشته باشه یه برنامه ریزی سفت و سختی وجود داره و بچه واقعا سخت دارن روی اون کار میکنن.من شرط میبندم اگر هم دمویی وجود داشته اون از مولتی پلیر بازی خواهد بود."

Resident Evil : Operation Raccoon City پاییز امسال برای Ps3 ,Xbox 360 و PC عرضه خواهد شد.


 
آخرین ویرایش:

hmd2009

کاربر سایت
Oct 3, 2008
4,585
نام
حمید
به نظر من نباید RE رو اصلا دست بهش میزدن باید با المان های 4 و 1 یا 2 رو ترکیب میکردن و RE میساختن که دنیا به خودش RE ندیده .

کلا شرکت های ژاپنی درک اشتباهی از رقابت با غرب یا غربی کردن بازی هاشون بهشون رسیدن که کلا داریم این نشانه ها رو در بازی های جدید شرکت ها به شدت میبینیم که یکی از یکی گند تر میشن اگه بخوان این رویه رو ادامه بدن این هم به وضع DMC دچار میشه .;)


دقیقا اصلا این ip تو ژاپن و بوسیله ی یک طراح و سازنده ی ژاپنی به نام شینجی میکامی متولد شد واقعا باعث تاسف هست که اینو بدن به شرکت های غربی روش کار کنن واقعا کار اشتباهی کرد کپکام من فکر کنم چون نیروی لازم نداشته داده به اینا بسازن چون درگیر ساخت 4 تا رزیدنت اویل دیگه هم بوده. شایدم slant- six اصرار کرده که بزارن شانس خودشونو امتجان کنن و یه رزیدنت اویل واسه گیمر های غربی با سبک و سیاق بازی های اونا بسازن بهر حال اگه کپکام بخواد رو اینا حساب باز کنه شکست سختی میخوره همین یه بار واسه همیشه کافی بوده .
 

D@SHR3ZA

کاربر سایت
Nov 4, 2006
1,810
نام
محمد رضا
آخه یکی نیست به این کپکام ملعون بگه داداش نخواستیم ریبوت کنی، همون 1 و 2 رو ریمیک کنی HDش کنی کلی ثواب میبری و طرفدارا رو میترکونی1:d

بلند شده میخوان 6 رو ریبوت کنن وای بداد رزیدنت اویل:(
 

Boss Hunter

کاربر سایت
Nov 8, 2008
1,246
نام
محسن
شماره 1 تا 5 رو بازی کردم ولی 3 خدایی قشنگ بود و بعد از مدت ها نبود رزیدنت شماره 4 شادم کرد.
خب دلیل نمیشه کهه کپ کام سبک و عوض میکنه فحشش بدیم، 4 قشنگ بود با اینکه به اون ترسناکی نبود ولی داستانش با روایت تازه ای اجرا میشد، کمی پازل داشت و کمی ترس ولی هنوز هم لذت بخش بود، شماره 5 اصلا فکری نبود و یجورایی شده بود بزنو برو ولی هنوز هم دیدن وسکر و بقیه بروبچ رزیدنت لذت بخش بود ولی با کشته شدن وسکر اصلا حال نکردم، هنوز هم میگم به شماره بعدیش امیدوارم، کپ کام کمی قاطیه میزنه به سرش و خدارو چه دیدی، شب میخابیم صبح بلند میشیم میبینیم کپ کام روحمون رو شاد میکنه و رزیدنت خوبی از کار در میاره.
 

mehrdad mm

کاربر سایت
Feb 18, 2010
313
ولی این operation Racoon City گیم پلی ـش مو نمی زنه با Left4 Dead ! نمی دونم دموهای Gameplay شو دیدین یا نه ولی خیلی هنر کنن برن اونو جمع و جورش کنن !:p

رزیدنت بعدی پیش کش !=))=))
به نظر من left4dead از این بهتر بود امکاناتش بیشتر بود:d
 

goodgodhero

کاربر سایت
May 17, 2011
120
کجاشون خوبن ؟!:|نینجا تئوری که اصن بازیساز نیست و تیمشون فقط داستان سرایی خوبی میکنه و گیم پلی در حد کرفس تحویل میده . سازنده عملیات راکون سیتی (لعن الله علیه) هم اسمشو نمیارم چون ساعت 3 نصفه شبه میخوام بخوابم ، باس کفّاره بدم نیاد تو خوابم ! کپکام استودیو های داخلی خیلی خوبی داره (داشت بهتره بگیم .)نمیدونم این چه صیغه ایه که بازیهاشو میده اینورو اونور بسازن :( استودیو شماره یک کپکام هاونتینگ گراند ـی رو ساخت روی PS2 ، که از ترسناک ترین بازی ها توی ژانر خودشه ، استودیو شَبدَر (Clover) رو داشت که همون دو تا بازی آخرش به N تا بازیهای این نسل میارزه . به شخصه سر ِتعظیم جلوی God handـی خم میکنم که کسی بازی نکردش به اون صورت . Okami هم مشکلش بیش از حد هنری بودنش بود ! خیلی نمیشد بهش بگیم بازی ... بستن همچین استودیوئی از یه طرف ، و سپردن بازی های به این مهمی(RE & DMC) به همچین سازنده هایی باید مارو به تفکر فرو ببره ... کپکام ، R.I.P .
از سازنده ی عملیات راکون سیتی ( لعن الله علیه ) دفاع نمیکنم ولی سوکوم و مگ هم کم بازی هایی نیستن ولی در مورد نینجا تئوری این حرف رو نزن چون بازیاش همه عالین شمشیر اسمانی مشکلش بیش از حد شرقی بودنش بود و انسلاودم مشکلش دوربین بدش بود وگرنه بازیای خوبی بودن
 

.:Layho:.

کاربر سایت
Jul 14, 2007
991
نام
Hanzo Hasashi
خوبه، نابودی خوبه، سقوط هم خوبه. قرار نی همیشه در اوج باشن یه سریا که. باید به سقوط هم عادت کنن ملت
شمشیر اسمانی
شمشیر پردیسی بهتر است معنی کنیم
 
آخرین ویرایش:

Kavigne

کاربر سایت
Sep 16, 2007
7,940
ولی سوکوم و مگ هم کم بازی هایی نیستن
اتفاقا بخاطر همین آشغالاس که میگم بازی بلد نیستن بسازن !
در مورد نینجا تئوری این حرف رو نزن چون بازیاش همه عالین
بازیهای کپکام ، از RE و انیموشا بگیر شما ، تا DMC و و و و ... همه و همه ، گیم پلی محور هستند دوست عزیز ، چیزی که نینجا تئوری بلد نیست در بیاره ... منی که هیچی حالیم نیست این رو میفهمم ؛ نمیدونم چرا آقایونی که تو کپکام اینهمه ادعاشون میشه با اینهمه تجربه و سابقه این رو "نمیفهمن" ...
حوری چیزه ، ببخشید، شمشیر بهشتی هم من قبول دارم بازی خوبیه ، اما فقط و فقط به خاطرداستان و شخصیت پردازی خوبش و گر نه بازی ای توی این سبک ، که Jump (بخوانید پَرش) نداشته باشه ، فکر میکنم تکلیف گیم پلیش مشخص باشه ...
بازی دومیشون توی این نسل( اِنسلِیود ) هم خیلی بهتر شده بود توی گیم پلی ، قشنگ بالا رفتن تجربه رو میتونستی ببینی توی بازیشون ... اما متاسفانه داستان و روایتش (و نه سوژش) به همراه ریتم پیشرویش مزخزف بود ... البته خیلی هم تکراری میشد گیم پلیش که بر میگرده به همون بازیساز نبودن نینجا تئوری .
 
  • Like
Reactions: TCSCELL

ARN31

کاربر سایت
May 15, 2010
341
همه ی اینا درست اما این بلند پروازانه یعنی چی دقیقا ؟ به خدا اسم این کلمات قلمبه سلمبه میاد مو به تنم سیخ میشه :|
 

hmd2009

کاربر سایت
Oct 3, 2008
4,585
نام
حمید
همه ی اینا درست اما این بلند پروازانه یعنی چی دقیقا ؟ به خدا اسم این کلمات قلمبه سلمبه میاد مو به تنم سیخ میشه :|

ambitious

صفت هست. یعنی جاه طلبانه یعنی داشتن یه تمایل قوی برای دستیابی به موفقیت .نیاز داشتن به تلاش خیلی زیاد .نشنیدین میگن طرف چه ذهن بلند پروازی داره ؟این لغت رو برای پروزه ها طرح ها هدف ها یا ذهن افراد استفاده میشه.
 
آخرین ویرایش:

m.mahdavi79

کاربر سایت
Sep 22, 2010
115
نام
محمد
چرا همه انقدر از re 5 بد میگن بازی به این خوبی.(من هیچ reی جز این بازی نکردم و بازی ترسناک هم دوست ندارم)
انشالله مثل re 5باشه
 

Biohazard

کاربر سایت
Dec 16, 2008
927
نام
مجتبی
چرا همه انقدر از re 5 بد میگن بازی به این خوبی.(من هیچ reی جز این بازی نکردم و بازی ترسناک هم دوست ندارم)
خودتون جواب خودتون رو دادید!
................
سازنده عملیات راکون سیتی (لعن الله علیه) هم اسمشو نمیارم چون ساعت 3 نصفه شبه میخوام بخوابم ، باس کفّاره بدم نیاد تو خوابم ! کپکام استودیو های داخلی خیلی خوبی داره (داشت بهتره بگیم .)نمیدونم این چه صیغه ایه که بازیهاشو میده اینورو اونور بسازن :( استودیو شماره یک کپکام هاونتینگ گراند ـی رو ساخت روی PS2 ، که از ترسناک ترین بازی ها توی ژانر خودشه ، استودیو شَبدَر (Clover) رو داشت که همون دو تا بازی آخرش به N تا بازیهای این نسل میارزه . به شخصه سر ِتعظیم جلوی God handـی خم میکنم که کسی بازی نکردش به اون صورت . Okami هم مشکلش بیش از حد هنری بودنش بود ! خیلی نمیشد بهش بگیم بازی ... بستن همچین استودیوئی از یه طرف ، و سپردن بازی های به این مهمی(RE & DMC) به همچین سازنده هایی باید مارو به تفکر فرو ببره ... کپکام ، R.I.P .
دقیقا!
Haunting Ground جزو بهترین بازی های عمرمه! ادم یه نگاه به Capcom اون زمان با اون بازی ها میندازه بعد با الان و این وضعش مقایسه میکنه واقعا در عجب میمونه که چرا دارن اینقدر گند میزنن!!
شمشیر اسمانی مشکلش بیش از حد شرقی بودنش بود
ولی به نظر من مشکلش گیم پلش بود! وگرنه من که از حال و هوای شرقیش خیلی خوشم اومد.
 

goodgodhero

کاربر سایت
May 17, 2011
120
اتفاقا بخاطر همین آشغالاس که میگم بازی بلد نیستن بسازن !

بازیهای کپکام ، از RE و انیموشا بگیر شما ، تا DMC و و و و ... همه و همه ، گیم پلی محور هستند دوست عزیز ، چیزی که نینجا تئوری بلد نیست در بیاره ... منی که هیچی حالیم نیست این رو میفهمم ؛ نمیدونم چرا آقایونی که تو کپکام اینهمه ادعاشون میشه با اینهمه تجربه و سابقه این رو "نمیفهمن" ...
حوری چیزه ، ببخشید، شمشیر بهشتی هم من قبول دارم بازی خوبیه ، اما فقط و فقط به خاطرداستان و شخصیت پردازی خوبش و گر نه بازی ای توی این سبک ، که Jump (بخوانید پَرش) نداشته باشه ، فکر میکنم تکلیف گیم پلیش مشخص باشه ...
بازی دومیشون توی این نسل( اِنسلِیود ) هم خیلی بهتر شده بود توی گیم پلی ، قشنگ بالا رفتن تجربه رو میتونستی ببینی توی بازیشون ... اما متاسفانه داستان و روایتش (و نه سوژش) به همراه ریتم پیشرویش مزخزف بود ... البته خیلی هم تکراری میشد گیم پلیش که بر میگرده به همون بازیساز نبودن نینجا تئوری .
بالاخره هرکی نظری داره و نظر شما هم محترمه
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر