راهنما بازی ها wii

ehsanservat

کاربر سایت
Dec 3, 2012
5,253
احسان دهنمونو آب انداختی برم وی بخرم. آخه دیگه پولی واسم نمونده همرو دادم new 3ds خریدم :d

فدات محمد جان خوب آب افتادنم داره :d هم کلی بازی توپ داره هم مفته هم دردسر کپی خور نداره خودت تو خونه میتونی کپی خورش کنی

شماره موبایلی که ازت دارم همش میگه خانوش است شمارتو چیکار کردی؟

آره دیدم تو تاپیک 3ds نوشتی خریدی 350 هزار پول فلش کارت باید بدی اونم شاید فریز کنه دستگاهتو با 350 هزار wii در حد با کلی وسیله بهت میدن :d
 

Persona.Q

Don't Listen To Ondore's Lies
کاربر سایت
Jun 8, 2014
816
نام
محمد
نه دیگه اگه بخوام وی بخرم باید 3 دی اس رو اول بفروشم بعد. ولی حتما باید بخرم یه وی. شمارم تو بازار سنتر هست 3 دی اس آگهی دادم.
 

ehsanservat

کاربر سایت
Dec 3, 2012
5,253
چند نفر از دوستان بهم پیام دادن که درباره گیم کیوب کمی توضیح بدم و روش اجرا بازیا گیم کیوب روی wii بپرسم

باید بگم گیم کیوب کنسول نینتندو برای نسل 6 هستش که واقعا قدرتمنده

تو سایت ویکی پدیا به فارسی توضیحاتی درباره گیم کیوب هست

نینتندو گیم‌کیوب - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد


تو این کلیپ مقایسه بازی رزیدنت اویل 4 نسخه گیم کیوب با نسخه پلی 2 هست ( تو سایت آپارات آپلود کردم )

مقایسه رزیدنت اویل 4

با دیدن این کلیپ به قدرت واقعی گیم کیوب پی میبرید


در مورد اجرا بازیا گیم کیوب روی wii روی گیم کیوب 2 روش وجود داره


1- قسمت بالا wii دو در هست که در اولی باز کنید جا اتصال 4 دسته گیم کیوب هست و در دومی مکان اتصال 2 مموری کارت گیم کیوب ( بدون نیاز به هیچ شبیه سازی بازیا گیم کیوب اجرا میشن و به دسته و مموری گیم کیوب احتیاج هست )

250px-Wii-gamecube-compatibility.jpg



2- این روش بازیا بدون نیاز به دسته گیم کیوب و مموری اجرا میشن و بازیا رو از روی فلش میتونید اجرا کنید که خیلی راحته

اینم تاپیک آموزش اجرا بازیا گیم کیوب با روش دوم

http://forum.bazicenter.com/thread94553/


بازی Luigi's Mansion


cover_small.jpg


اسکرین شات بازی

large.jpg
 

ehsanservat

کاربر سایت
Dec 3, 2012
5,253

27768-madworld.jpg



Publisher: SEGA


Developer: PlatinumGames


Genre: Action, Fighting


Tags: Third Person, Violence, Gore, Black & White


Players: 2


Release Date: 10th Mar 2009


Series: MadWorld


Controller Support: Nunchuk + Wii Remote


بعد از بسته شدن درهای استدیو Clover اعضای آن استدیو Seed که مدتی بعد به Plutinum Games تغییرنام داد بنا کردند نوابغ ژاپنی که قبلا بر روی بازیهایی مثل Okami ,Resident Evil ,Killer 7 Devil may Cry و از این قبیل بازیهای متفاوت و زیبا کار کرده بودند همه همه در استدیو پلاتینیوم جمع شدند شاید شنیدن نام شینجی میکامی و آتسوشی اینابا و هیدکی کامیا در کنار هم در یک استدیو قبلا یک آرزو بود. سال گذشته بود که 4 بازی با اجازه انتشار سگا تایید شد یکی از آنها ساخته کامیا Bayonetta بود.

Viewtiful Joe ,Okami,Godhand در نسل قبل چنین بازیهای متفاوت و زیبایی از این نابغه بودند.


بازی mad world یکی از بهترین عناوین wii هست این بازی خشونت زیادی دارد و در سال 2009 منتشر شد که نظر بسیاری از منتقد ها جلب کرد.


اولين برداشت هر بيننده اي از بازي Madworld این است که ضدقهرماني سيگار به لب با اره برقي که بهدست او متصل شده و مقدار زيادي خشونت که در صحنه هاي سياه و سفيد با با رنگقرمزخون متمايز مي شوند.


اما در پشت اين ظاهر خشن دنياي طنزآميز با ميني گيمهاي مختلف آشنا نهفته است که اين بار با ظاهري متفاوت به بازي Madworld آمده اند. از نام بازي به راحتي مي تواندنياي عجيب بازي را درک کرد. گروه مرموزي به نام The Organizers کنترل شهر واريگان (Varrigan) را به دست گرفته اند و تمام راه هايارتباطي آن به نقاط ديگر قطع شده است. اين گروه ويروسي را در سطح شهر پخش کرده ومردم شهر فقط 24 ساعت براي زندگي وقت دارند تا به تنها واکسن اين ويروس دست پيداکنند. مردم شهر براي زنده ماندن شروع به کشتن هم مي کنند و در همين حين يک شبکه تلويزيونيبه نام Shock Wave TV اينمبارزه مرگ آور را مستقيم براي دنيا پخش مي کند. در حالي که مردم شهر مشغول حذفکردن همديگر هستند، فردي به نام جک (Just Jack) با کشتنيکي از سران و قدرتمندان شهر وارد اين دنياي عجيب مي شود. فردي مرموز که خود رامأمور شماره 13 (Agent XIII) ميخواند به عنوان اسپانسر با جک قرارداد بسته و براي او مبلغ يک صد ميليون دلارتعيين مي کند و به اين شکل جک رسماً وارد رقابت مي شود.


داستان بازي شايد به ظاهر ساده باشد اما سازندگان بازي در Madworld نگاهي کنايه آميز همراه با طنز به جرياناتموجود در دنياي واقعي ما دارند. از سياستمداراني که براي رسيدن به اهداف خود انسانها قرباني مي کنند تا سرمايه داراني که از هر موقعيتي براي رسيدن به منافع اقتصاديتلاش مي کنند و رسانه هايي که براي رسيدن اهداف اين دو گروه مردم را سرگرم ميکنند. هر چند که ايده Madworld تازهنيست و بيشتر مولفه هاي خود را از فيلم ها (Running Man و SmashTV) و بازي هاي ديگر (Viewtiful Joe و GOd Hand) گرفته است اما سازندگان Madworld سعي کرده اند با به هجو کشيدن همه چيز(بيشتر از همه خشونت) از آنها براي سرگرمي استفاده کنند.
MADWORLD-Nintendo_WiiScreenshots14395mad_0502_002.jpg

اساس گيم پلي Madworld بر روي مسابقات مرگ (Death Watch) و گرفتن امتيازهاي لازم براي بالا رفتن دررتبه بندي قرار دارد و ساختار آن ترکيبي است از فرمول قديمي بازي هاي beat em up دوبعدي و ميني گيم هاي مختلف. دنياي Madworld به چند منطقه تقسيم شده که هر منطقه حکم يکمرحله را دارد. بازيباز قبل از شروع بازي از روي نقشه اي که در دست دارد يکي ازمنطقه ها را انتخاب مي کند.


هر مرحله براي خود يک رئيس دارد که در بين بينندگان از امتياز (point) و رتبه بندي خاصي (Rank) برخوردار است. نقش بازيباز اين است که بااز بين بردن دشمناني که تشنه به خون او هستند (با هر وسيله اي و روشي!) توجهبينندگان اين مسابقه مرگبار را به خود جلب و مجموع امتيازهاي خود را به حد نصابخاصي برساند تا بتواند به مبارزه با رئيس منطقه (Boss Battle Challenge) بپردازد و با از پاي در آوردن او و با بالابردن رتبه خود، اجازه ورود به منطقه هاي ديگر را به دست آورد. مکانيزم هاي متفاوتيبراي مبارزه با دشمنان طراحي شده است. علاوه بر مشت و يک عدد اره برقي که به طوراتوماتيک جک قادر به استفاده از آن است (البته مأمور XIII يا همان اسپانسر شما با باز کردن نوعي سلاحخاص شما را ذوق زده خواهد کرد!) انواع و اقسام وسايل مختلف در محيط وجود دارد وشما با استفاده از محيط و اشيا مي توانيد حرکاتي به صورت چندگانه (Combo) روي دشمن اجرا کرده و امتيازهاي بيشتري راکسب کنيد. به عنوان مثال ابتدا دشمن را به درون يک تاير بيندازيد، تابلوي توقفممنوع راه درون چشم او فرو کرده سپس دشمن نگون بخت را به ديواري پر از ميخ بکوبيديا اين که او را جلوي قطار در حال حرکت بيندازيد!!.


اين مکانيزم ها در ابتدا بسيار سرگرم کننده هستند وجود حمام خوني جديد در هرمرحله و همچنين طراحي دو مرحله موتور سواري نسبتاً جذاب موجب شده تا بازيباز تاقبل از پايان بازي زياد متوجه يکنواختي روند بازي نشود.


مبارزه با رئيس هر منطقه هم نوعي ميني گيم (تکان دادن کنترلر در زمان مناسب) بهحساب مي آيد ولي با وجود اين که عمق کافي ندارد و نيازي به پيدا کردن استراتژيخاصي براي شکست آنها نيست، اما به خاطر طراحي هاي متفاوتشان در سبک مبارزه وشخصيت، سرگرم کننده هستند و تنها دليل عبور بازيباز از منطقه هاي تکراري رسيدن بهآنها است. در حين پيشروي در مرحله ها انواع ميني گيم هاي آشنا هم وجود دارند که باظاهري خشن طراحي شده اند. اين ميني گيم ها که از طرف Shock TV به نام حمام خون (Challenge Blood Bath) براي بازيباز در نظر گرفته شده است با يکمعرفي کوتاه توسط مجري آن شروع مي شود. در اين ميني گيم ها وسيله بسيار خاصي بهبازيباز معرفي مي شود و به بازيباز مهلت داده مي شود در طي زمان مشخصي هر تعداددشمن را که مي تواند با اين وسيله نابود کند، از اين وسيله ها مي توان به موتورجت، توپ هاي آتش بازي، گلف با سر انسان يا پرتاب دارت که دشمنان را بايد برايگرفتن امتياز بيشتر به سمت هدف پرتاب کنيد يا بازي بولينگ که با پرتاب بمبي به سمتآنها بايد امتياز لازم را بگيريد اشاره کرد.


اين ميني گيم ها جذابيت بيشتري به نسبت گيم پلي اصلي بازي دارند و باعث به حاشيه رفتن بخش اصلي بازي مي شوند. فيزيکبازي به لطف استفاده از موتور قدرتمند Havok گيم پليبازي را کامل مي کند. کليه اجسام در اين بازي قابل تخريب هستند و دقيقاً در اثربرخورد اجسام مختلف به هم در همان زاويه واکنش نشان مي دهند (اين نکته نيز کاملاًبراي دشمنان نيز صادق است) يعني دقيقاً هر نوع به دشمن ضربه وارد کنيد دقيقاًمطابق قانون سوم نيوتون (عمل و عکس العمل) واکنش را خواهيد ديد. در کل گيم پليبازي با اختصاص دادن بخش عمده خود به کشتن دشمنان با شيوه هاي مختلف بيش از حد خطيو سر راست شده است، با توجه به اين که دنياي جالب توجه Madworld پتانسيل خوبي براي خلق يک گيم پلي چند لاي هرا داشت.


خوشبختانه کنترل بازي جزو بهترين ها درميان بازي ها wii است و استفاده هاي خوبي از حس گر حرکتي درضربات تمام کننده و کل بازي شده است، گردش درست و حرکت صحيح wii mote و نابچاک کليد اصلي کنترل بازي است. نکته ايکه در اين قسمت اهميت دارد حساسيت و همچنين هماهنگي کامل کنترل باعث مي شود تاحرکات جک و تمام کننده ها جذابيت بيشتري پيدا کنند. اما متأسفانه حرکت هاي بددوربين در بيشتر مواقع ديد خوبي در اختيار بازيباز قرار نمي دهد و تا حدودي کنترلبازي را به دردسر مي اندازد.
large.jpg

البته وجود قابليت قفل روي هدف (Lock on Target)، با مهار چرخش هاي ناگهاني دوربين ازنابودي کنترل بازي جلوگيري مي کند. اما به جرأت مي توان ممتازترين بخش بازي راطراحي هنري و گرافيک منحصر به فرد بازي دانست. طراحي هنري بازي که به سبک کميک هايفرانک ميلر و فيلم شهر گناه (Sin City) است بهخوبي دنياي عجيب و سياه Madworld را بهتصوير مي کشد. طراحي بسيار جالب شهر واريگان و دشمنان در کنار طراحي خاص رئيس هايهر مرحله تجربه بصري خاصي به Madworld مي دهدضمن اين که از نظر تکنيکي حتي با وجود مشکلات کوچک يکي از بهترين هاي کنسول wii است. البته ناگفته نماند که انتخاب اين سبکهنري در طراحي بازي باعث شده تا بازيبازهاي بسياري هم نتواند با Madworld ارتباط برقرار کنند. در کنار اين سبک بصريموسيقي جالبي که با فضاي بازي همخواني دارد ساخته شده است. آهنگ هاي Hip-Hop با ريتم تند و اوج و فرودهاي بسيار مناسب وهم چنين تناسب کامل با صحنه هاي مختلف بازي علاوه بر هيجان شديد که به بازيباز ميدهد. علاوه بر آن کيفيت خوب صداهاي انتخاب شده و افکت هاي صوتي بازي و هم چنينصداپيشگي خوب به خصوص صداي جک در ميان پرده هاي بازي تأثيرخوبي در هر چه جذاب ترشدن بازي داشته اند.


در کل بازي Madworld تجربه اي تازه از سوي Platinum Games بود که با این بازی توانست از تمام پتانسيل wii استفاده کند و چيزي که خلق کرده بودند عالی از آب در اومد . Madworld بازي است که کمتر نظير آن را ديده ايد و بسیار سرگرم کننده است.
Mad-World-Wallpaper.jpg
 

ehsanservat

کاربر سایت
Dec 3, 2012
5,253
2 تا از دوستان بهم سفارش کردن که براشون wii از هر لحاظ تمیز و کامل گیر بیارم

هر کی که wii تمیز داره هم از نظر ظاهر کنسول هم جعبه و متعلقات هم ویموت وو نانچاک ساالم داره و بازی همراه کنسول هست بهم پیام خصوصی بده تا درباره شرایط صحبت کنیم

ممنون
 

ehsanservat

کاربر سایت
Dec 3, 2012
5,253
ممنون بابت تاپیک
:x اطلاعاتت جامع و کامل بود.
تو نسل قبل که نتونستم وی بخرم الان هم وقتش رو ندارم ولی مطمئنم هر وقت این کنسول رو بخری بازی هاش مثل روز اول عرضه لذت بخشه.
فقط نگاه کردن به کاور بازی هاش واسه من کافیه چه برسه به این که تجربشون هم کنم
ولی اگه وی یو هک بشه بازی های وی رو هم اجرا می کنه با بازی های خودش چی میشه
واااااااااای:-o

مرسی داداش

لطف داری :x درسته حق باتوه
 

ehsanservat

کاربر سایت
Dec 3, 2012
5,253
بازی Dream Pinball 3D اگر دیده بودید سال 2008 برای ds - wii - windows عرضه شد

240px-Dream_Pinball_3D.jpg



نسخه جدید این بازی به اسم dream pinball 3d ii هست بازی سال 2015 که برای wii هم عرضه میشه



بازی outdoors unlimited که این بازی هم برای سال 2015 هست نسخه wii هم خواهد داشت

Outdoors Unlimited - Wii - IGN
 

ehsanservat

کاربر سایت
Dec 3, 2012
5,253
بالاخره Master of the Galaxies شدم !!! 242 تا ستاره فیکس !! :D
39 ساعت و 47 دقیقه طول کشید !
وفتی که 242 تارو میگیرین Rosalina میاد توی Mario Space Ship و اونجا موندگار میشه :D
بعدشم از طرف نینتندو توی قسمت پیام های خود وی یک پیام میاد که بهت تبریک میگه که بازی رو 100% کردی و یک عکس هم بهش وصله که تمام ستاره هارو نشون داده :D
روی پروفایلت هم مینویسه Master of Galaxies و یک عکس تاج خوشگل میزاره ... یک عدد هم گوشه سمت راست اضافه میشه که تعداد مردن هات توی طول کل بازیه
من 644 بار مردم... اگه فکر میکنین کمتر از من مردین بهتره بازی رو 100% کنین بعدش بیاین تعداد مردن خودتون رو بگین :D

ایول دمت خیلی گرم واقعا شاهکار کردی :bighug:

من عمرا بتونم 100 درصدش کنم

اون مرحله هست که ماریو باید سوار یوشی شه تو تایم مشخص شده اون لاکشپت تیغی قرمزا همه رو بزنه من خودمو نبابود کردم نشد ک نشد حداقل 40 بار بازیش کردم یه فقط یه دون موند حسابی کفری شدم :d

ایول چه باحال :x
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر