راهنمای خرید کارت گرافیک براساس قیمت: نوامبر 2010

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

BePro

کاربر سایت
Jun 8, 2009
13
راهنمای خرید کارت گرافیک براساس قیمت: نوامبر 2010




اگر فرصت کافی برای جستجو در جداول مقایسه ای کارت های گرافیک مختلف را ندارید و یا به اندازه کافی مطمئن نیستید که کدام کارت گرافیک مناسب نیاز شماست. در ادامه، راهنمای جامع خرید VGA با ساختار ساده و کارامد در بازه های مختلف قیمت تهیه شده است تا به راحتی براساس بودجه خود بهترین انتخاب را داشته باشید. آخرین بروز رسانی: نوامبر 2010






نکاتی که پیش از خواندن این راهنما باید بدانید

  • این لیست برای کسانی که با کامپیوتر خود بازی می کنند و قصد دارند بهترین کارت گرافیک ممکن براساس بودجه خود را خریداری کنند مناسب است. اگر شما مصارف دیگری جز بازی دارید و در واقع با کامپیوتر خود بازی نمی کنید یک کارت گرافیک معمولی نیز جواب کار شما را می دهد و نیازی به هزینه کردن زیادی نخواهید داشت.
  • معیار اصلی انتخاب کارت های گرافیک در هر بازه: قدرت، بازده و قیمت است. در برخی موارد کارت گرافیک های چندتایی مانند یک جفت کارت گرافیک Radeon که بصورت CrossFire به هم متصل می شوند و یا یک جفت کارت گرافیک GeForce که بصورت SLI به یکدیگر متصل می شوند را نیز پیشنهاد کرده ایم در مورد دو کارت گرافیک برروی یک مادربرد می بایست این موارد را مد نظر داشته باشید: شما برای استفاده از دو کارت گرافیک نیاز به مادربردی دارید که از SLI و یا CrossFire پشتیبانی کند، همچنین نیاز به Power Supply قوی تر خواهید داشت چون مصرف آنها از یک کارت گرافیک بیشتر است و در دو کارت گرافیک دمای بیشتری نسبت به یک کارت گرافیک تولید خواهند شد. پس در مواردی که ما دو کارت گرافیک را بعنوان یک انتخاب معرفی می کنیم به گزینه جایگزین تک کارته نیز اشاره خواهیم کرد.
  • حساسیت زیادی بر برند کارت گرافیک نداشته باشید، MSI, Gigabyte, Asus, club و غیره تفاوت چندانی از نظر بازده و کارایی ندارند زیرا تمام این تولید کننده ها براساس طرح های اعلام شده توسط Nvidia ویا AMD کارت های گرافیک خود را تولید می کنند. تنها مواردی که در انتخاب برند مهم است، قیمت، گارانتی و خدمات پس از فروش است.
  • در دسته بندی کارت های گرافیک، آنها در بازی های مختلف و در شرایط و وضوح تصویر (Resolution) مختلف مورد آزمایش قرار گرفته اند. جرئیات تصویر (Details) در تمام بازی ها قابل تغییر هستند و با کم کردن آنها کیفیت تصویر پایین تر می آید ولی بازی با FPS Frame per Second - ( تعداد فریم در ثانیه) بیشتری نمایش داده می شود.
  • در انتخاب کارت های گرافیک گرانتر از 200 دلار، لازم است بدانید که اکثر این کارت ها تفاوت چندانی در کیفیت و کارایی و در وضوح تصویر پایین تر از 1920x1200 با کارت های ارزان تر ندارند ولی در وضوح تصویر بالاتر از آن شرایط کاملا متفاوت خواهد بود کارایی آنها کاملا بالاتر است. اما توجه داشته باشید که اکثر مانیتورهای موجود در بازار
  • قیمت ها براساس دلار اعلام شده اند و محصولات مشابه در ایران با قیمت حدود 10% تا 15% گرانتر به فروش می رسند.
شروع
قبلی
1
2
3
4
5
بعدی
انتها
(صفحه 1 از 5)​
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر