رئیس سابق تولید پلی‌استیشن به EA پیوست

Adam

عضو تحریریه
Jun 27, 2009
4,606
نام
alireza
connie.jpg

به گزارش IGN، تهیه‌کننده کهنه‌کار که یکی از چهره‌های کلیدی پشت استراتژی شرکت سونی بود، به کمپانی EA می‌پیوندد تا به رهبری استودیوهایش کمک کند. مشخص نیست چرا Booth اکتبر سال قبل سونی را ترک کرد. بوث بیش از 26 سال را در پلی استیشن گذراند، جایی که او در تولید بیش از 100 بازی شرکت داشت که با بازی اصلی Crash Bandicoot، که تهیه کننده ارشد بود، شروع شد. او همچنین در ساخت سری بازیهایی مانند Spyro the Dragon ،Siphon Filter ،SOCOM ،Jak and Daxter، InFamous ،Resistance ،Sly Cooper و Death Stranding شرکت داشت.

مدیریت و نظارت بر گروه‌های بازی سازی، سمت خانم Booth در کمپانی EA است. از جمله وظایف ایشان میتوان مدیریت بر بازیهای اکشن نقش‌آفرینی، نظارت بر بازسازی بازی Dead Space و ساخت بازی Iron Man توسط EA Motive اشاره کرد. او همچنین بر ساخت Black Panther توسط Cliffhanger Games و ساخت Dragon Age و Mass Effect توسط BioWare نظارت خواهد کرد. خانم Booth به رئیس EA Entertainment، خانم Laura Miele، گزارش خواهد داد.

خانم Miele گفت: Connie بیش از 30 سال را صرف ساخت استودیوهای داخلی سونی کرد و مسئول هدایت توسعه برخی از بزرگترین فرنچایزهای آنها، از جمله Marvel's Spider-Man 1 & 2 ،Ghost of Tsushima ،The Last of Us ،Uncharted و Ratchet and Clank است. من سال هاست که Connie را می شناسم و همیشه تحت تاثیر عشق و تعهد او به بازی‌ها بودم. او به ویژه به توسعه دهندگان بازی اهمیت می دهد. او شهرت بی عیب و نقصی در جامعه توسعه دهندگان دارد و بدون شک تاثیر مثبتی بر بازی های ما خواهد داشت.

انتصاب او در بحبوحه تجدید ساختار گسترده‌تر در EA صورت می‌گیرد که ماه گذشته اعلام کرد که قصد دارد تقریباً 5 درصد از نیروی کار جهانی خود را اخراج کند.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر