شایعه دو بازی Assassin's Creed در سال 2014

YAKUZA_2

کاربر سایت
Nov 3, 2008
1,387
gaming-ac4-black-flag-multiplayer-images-2.jpg


با توجه به منابع Examiner این سایت از گزارشهایی خبر میدهد که نشان دهنده اینست شرکت یوبی سافت در حال کار بر روی 2 بازی جدید Assassin's Creed برای انتشار در سال 2014 میباشد.


طبق این گزارش " منابعی که این خبر را مطرح کرده اند با این پروژه ها آشنا هستند.یکی از آنها در حال توسعه برای PS4 و XB ONE است در حالیکه دیگری برای PS3 و XB 360 میباشد.اما سوالی که مطرح میشود اینست که چگونه PC و WII U درون معادله این گزارش مطرح نمیشوند و نیز همچنین ادعا میکند که این فرانچیز تحت یک گستره کلان مجدد است.

در پاسخ به شایعات مطرح شده در این گزارش" یکی از سخنگویان یوبی سافت گفت که در مورد این شایعات و حدس و گمانها اظهار نظر نمیکند.در ماه نوامبر معاون ارشد یوبیسافت گفته بود که فروش و بازاریابی محصولات این شرکت برای PS3 و XB 360 مانند کلیدی موثر بعنوان پایگاههای پشت سر PS4 و XB ONE میباشد.او به سایت Examiner توضیح داد که چرا وی بر این باور است که بسیاری از بازیهای لانچ کنسول underwhelming هستند:

در حال حاضر" همه ناشران در حال انتقال منابع توسعه شان هستند.برای بازیی مانند Assassin's Creed Black Flag بیشتر فروش هنوز روی سیستم پلتفرم های نسل فعلی است.ما نمیتوانیم نسخه ای از بازی را برای PS4 و XB ONE بسازیم که اختلاف شدیدی با کنسولهای نسل حاضر داشته باشد" آنوقت است که دیگر ما نمیتوانیم همه آنها را با هم به بازار عرضه کنیم.

پس برای حالا" توسعه دهندگان و طراحان روی این متمرکز هستند که یک بازی روی تمام سیستمهای موجود واقعا به خوبی کار کند.اما بعنوان انتقال منابع به نسل بعدی , انجامش کار سخت تری میباشد بدلیل اینکه این قدرت دستگاه است که اجازه انجام خلاقیت بیشتری را میدهد
Examiner
CVG
 
آخرین ویرایش:

majidred2011

< RED PHANTOM >
کاربر سایت
Jul 16, 2011
11,373
نام
Majid
مشکلات عرضه سالیانه :
1- عدم دقت به جزئیتان ریز و درشت
2- عدم رفع تعداد زیادی باگ ها
3- بهینه نبودن بازی از هر لحاظ (افت فریم و ...)

همه این سه مورد هم توی Blackflag دیدم. اما خوب Blackflag از نظر داستان و گرافیک (به خصوص تکسچر های آب و اینا :D) بهتر از AC III عمل کرد و به خاطر همین میشد از این موارد چشم پوشی کرد.
ولی کلا توی هیچ AC اونطور که باید به جزئیات دقت نشده.

یه مشکل دیگم اینه که AC 1 و AC II یه حالت رمزآلود داشتند! مثلا همه جا Glyph ها یا چنین چیزایی بود که پلیر رو به این سو میکشید که در مورد داستان بازی فکر کنه و .. ولی توی IV شاهد چنین چیزی نبودیم. حتی هک کردن کامپیوتر ها هم مطالب زیاد جالبی رو نمیداد.
اینکه کمتر به جزئیات توجه میشه رو قبول دارم و اینکه هیچ وقت نمیتونن شاهکاری مثل ACII بدن بیرون رو کاملا قبول دارم ولی بازم بازی نهایی که عرضه میشه مهمه که چقدر به گیمر حال بده!
ACIV یکی از بهترین های امسال بود با توجه به سالانه عرضه شدنش!

من درد اونایی رو نمیفهمم که میان میگن چرا این سری داره ادامه پیدا میکنه و ای کاش یوبی سافت بزارتش کنار و هیچ وقت سراغش نره :|
واقعا نمیفهمم چرا؟

این حرف برای شرکتی صادقه که فقط یک عنوان داشته باشه و اصلا هیچ گونه دقتی به عناوین دیگش نکنه! درست مثل اکتیویژن که یک CoD داره و بقیه بازیاش بدرد عمش میخوره :|
ولی یوبی سافت که بغیر از این عنوان که هر سال داره عرضش میکنه کلی عنوان فوق العاده نسل جدید داره چرا؟ درسته خیلی از دقتش روی AC هست چون فروش خوبی میکنه ولی نمیشه Watch Dogs و The Division و The Crew و ... ـو هم نادیده گرفت!

من فقط درد این افراد رو نمیفهمم :| لطفا خودشون بیان دردشونو بگن!
 
آخرین ویرایش:

DotPy

کاربر سایت
Jun 8, 2012
524
نام
سعید
طرفدار یوبی باشی میفهمی که یوبی میدونه چیکار میکنه
اون سایتی که گفته میخواد در یک سال 2 بازی بده بیرون فکر اینو نکرده که اینجوری یوبی به خودش لطمه میزنه
درضمن اونایی این تاپیک حرف بزننن و نظر بدن که یک دقیقه بازی کردن
از اول بسم الله AC رو بازی میکنم و تا الان راضی بودم.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر