در Steam بازی رایگان برنده شوید

.Evanescence.

کاربر سایت
Oct 7, 2011
2,896
شما شیطان صفت هستیت یا خوب؟ در بخش Great Gift Pile در استیم مهم نیست چه جوری باشین.در هر 2 صورت شما با هدیه و توده های زغال سنگ می تونین از استیم به صورت مجانی بازی دریافت کنین.
steamlogo610.jpg

در قسمتی از فروش سالیانه در روزهای کریسمس شبکه استیم یک مسابقه تعاملی برگذار می کنه. هر روز از الان تا اول ماه ژانويه در the Great Gift Pile شش موضوع و هدف قرار داده میشه که باید توسط کاربران استیم تکمیل بشه.برای تکمیل هر موضوع شما یا یک جایزه یا زغال سنگ دریافت خواهید کرد.جایزه ها بین یک بازی کامل یا کوپن فورا رد و بدل میشه.اگر شما به جاش زغال دریافت کردیدجای نگرانی نیست. هفت تکه از زغال می تونه به یک جایزه تبدیل بشه.
پس شما می تونین یا از هدیه ای که دریافت کردین به راحتی استفاده کنین که شامل بازی یا کوپن میشه،یا میتونین زغال یا هدیه خودتون رو با دوستانتون معامله کنین، یا می تونین بخشنده باشین و اون رو به دوستاتون ببخشین و یا هفت عدد زغال جمع کنین تا به یک هدیه برسین .
علاوه بر the Great Gift Pile ، خرید و فروش عادی هم در استیم وجود داره.برای مثال شما امروز می تونین Fable III, Metro 2033, Singularity رو با 75% تخفیف بخرین ولی حتما همیشه چک کنین چون روزانه این جنس ها تغییر میکنه.
the Great Gift Pile
منبع
 

Good Guy Greg

کاربر سایت
Jan 13, 2011
4,407
نام
حمید ؟ تبرکه !
چه خوب ! ای کاش اریجین هم از این چیزا داشت و سیستم بانکی ما رو هم پشتیبانی میکردن تا اون موقع نشون بدم ما ایرانی ها پیریت خور :d و با این این اینترنت کارمون خرید دیجیتالی بازی ها هست =)) به امید اون روز که هیچ وقت نمیاد :>
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر