در مورد بازیه در حال ساختمون نظر بدید همش اعمال می شه!!

natani

کاربر سایت
Sep 23, 2008
702
نام
روح اله صابري
اولا این که گیم پلی نداشت!! فقط یه تفنگ دادیم دست طرف تا تصویر خالی نباشه!! گیم پلی وقتی کامله که سیستم تعویض اسلحه با انیمیشن_ تیر اندازی_ هدف گیری_ سیستم کشتن دشمن_ تکنیک های لرزش هنگام تیر اندازی و غیره رو داشته باشه. این چیزهان که تعیین می کنند گیم پلی خوبه یا نه. و این گیم پلی یک ماه پیشه و الان چیز دیگریست!!:love::biggrin1:
در مورد رنگ بندی هم همین طوری گزاشتم برای گفتن نظرم.
در مورد اینکه خیلی روشن و به صورت خاص نیست هم برای این کار باید افکت تصویری داده شه که بعد اتمام بازی باید این کار انجام شه تا با عناصر دیگه جور در بیاد. با یه افکت نویز ساده می شه تصویر رو 10-20 سال عقب تر برد و قدیمیش کرد!!

ولی در کل همینو که دیدم!یکم شبیه cod بود!
چقدر ضایع مون کردی:biggrin1::love:
با تشکر
 

NeverPoint

کاربر سایت
May 6, 2009
578
ولی در کل همینو که دیدم!یکم شبیه cod بود!
چقدر ضایع مون کردی:biggrin1::love:
با تشکر
َشرمنده. قصدم ضایع کردن نبود. من این حرفا رو کلی گفتم تا کسی اشتباهی از تریلر ها برداشت نکنه!! عذر می طلبم!!:biggrin1::love:
 
آخرین ویرایش:

Haj Habib

کاربر سایت
Jul 25, 2009
96
نام
...........
من بالاخره موفق به دیدن این ویدو شدم باید بگم امیدوار کننده بود باورم نمیشه یک بازی ایرانی درست حسابی داریم
میگم او بشکه هارو تو بازی اصلی استفاده نکنید یکم ادمو یاد Half Life 2 میندازه و یک چیزی حتما روی چیدمان و سینماتیک بودن بازی دقت کنید ولی در کل خوب بود یکم نویز و درخسس هم بدید به صحنه حله
 

NeverPoint

کاربر سایت
May 6, 2009
578
راستی اون ویدئویی که اسلحه اش کوچیک تر بود بهتر بود همه چیش حتی نورش
اون رو بنده خودم تو 15 دقیقه درست کردم برای تست. به نظر خودم هم خیلی خوب بود. مخصوصا نورش!! راستی موشن بلور کمی هم داشت.
الان هم خودم دارم رو گیم پلی هواپیما کار می کنم که اگه خدامون (خدای همه مون) بخواد یه مرحله هواپیما سواری داره!!:love:
اینم یه عکس که فعلا هیچی نداره و طرح کلیه:


سایز بزرگ:
url%5D

 

Haj Habib

کاربر سایت
Jul 25, 2009
96
نام
...........
به نظر من برای مرحله هواپیما بهتره ما فقط تیر اندازی و بمباران کنیم ولی در کل هلیکوپتر بهتره
راستی نورشو با موشن بلور همین جوری خوبه تازه به نظر من خیلی بیشترش کنی عالی میشه!
راستی کارها چطور پیش میره؟ میگم برای ساخت نقشه خیلی دقت کنید توروخدا راستی مثلا وقتی انفجار رخ میده نزدیکت صفحه گلی بشه خوبه
یه هواپیمای درست حسابی تر نبود؟:biggrin1::eek::blushing:
 
آخرین ویرایش:

Haj Habib

کاربر سایت
Jul 25, 2009
96
نام
...........
اگر گیم پلی شامل اینها هم میشه من یک سری پیشنهادات کوچک .لی خیلی مهم دارم
1. اینکه وقتی گلوله از کنار شخصیت رد میشه یا نزدیکیش میخوره صفحه تار بشه و با توجه به محیط گلی یا خیس(اگر تو اب بود)بشه
2.وقتی میری نزدیک دیوار یا اشیا اسلحه خود به خود پاین بیاد یا بره بالا فرق نداره (منظورو گرفتی که؟:cheesygri)
3. اسلحه ها پوکه داشته باشند زمان تعویض خشاب هم اهسته باشه چون بی اثر میشه اگر سریع باشه یعنی در گیم پلی و تاکتیک تاثیر نخواهد داشت
4.این اسله ها حتما تو بازی باشه (Makarov PM -MG3- PK machine gun -g3 - Ak47 - RPG7 - SVD)
5.برای شخصیت ها انیمیشن متناسب با جنگ توی خاکریز طراحی بشه (مثل سینه خیز شدن و سرک کشیدن)
6.تنظیم دقیق اتعداد گلوله های هر اسلحه متناسب با ظرفیت خشاب (مثلا برای کلاشینکف 500 تا گلوله نباشه!!!)
7.(این ها خیلی کوچیک نیستند):cheesygri از اشیای نازک گلوله رد بشه ولی میزان قدرتش و بردش بعد از عبور باید حتما کم بشه (بستگی به قدرت اسلحه و قطر شیی داره!)
8.مولتی پلیر حتما باشه!:cheesygri مثل CoD4 باشه
9.توی مولتی نقشه هاش بزرگ باشه
چقدر شد:eek::love::blushing::cheesygri
میگم هر کدوم از اینها که عملی میشه رو لطفا بگو یید
متشکرم
 

Noirique

کاربر سایت
Jan 17, 2009
3,179
نام
امیرحسین
کاورگیری که یادتون نمیره ؟ :D
اگر GEOW2 رو بازی کرده باشین می بینید که وقتی کاور می گیرید ، با توجه به جهتی که به آنالوگ سمت راست می دادین ، گزینه های خاصی بهتون می داد . برای کثال وقتی یجایی سنگر می گرفتین ، وقتی آنالوگ رو به بالا می گرفتین ، می تونستین از روی سنگر بپرید اونورش . اگر از این جور حرکت ها تو بازی باشه عالی میشه .
 

NeverPoint

کاربر سایت
May 6, 2009
578
اگر گیم پلی شامل اینها هم میشه من یک سری پیشنهادات کوچک .لی خیلی مهم دارم
1. اینکه وقتی گلوله از کنار شخصیت رد میشه یا نزدیکیش میخوره صفحه تار بشه و با توجه به محیط گلی یا خیس(اگر تو اب بود)بشه
2.وقتی میری نزدیک دیوار یا اشیا اسلحه خود به خود پاین بیاد یا بره بالا فرق نداره (منظورو گرفتی که؟:cheesygri)
3. اسلحه ها پوکه داشته باشند زمان تعویض خشاب هم اهسته باشه چون بی اثر میشه اگر سریع باشه یعنی در گیم پلی و تاکتیک تاثیر نخواهد داشت
4.این اسله ها حتما تو بازی باشه (Makarov PM -MG3- PK machine gun -g3 - Ak47 - RPG7 - SVD)
5.برای شخصیت ها انیمیشن متناسب با جنگ توی خاکریز طراحی بشه (مثل سینه خیز شدن و سرک کشیدن)
6.تنظیم دقیق اتعداد گلوله های هر اسلحه متناسب با ظرفیت خشاب (مثلا برای کلاشینکف 500 تا گلوله نباشه!!!)
7.(این ها خیلی کوچیک نیستند):cheesygri از اشیای نازک گلوله رد بشه ولی میزان قدرتش و بردش بعد از عبور باید حتما کم بشه (بستگی به قدرت اسلحه و قطر شیی داره!)
8.مولتی پلیر حتما باشه!:cheesygri مثل CoD4 باشه
9.توی مولتی نقشه هاش بزرگ باشه
چقدر شد:eek::love::blushing::cheesygri
میگم هر کدوم از اینها که عملی میشه رو لطفا بگو یید
متشکرم

در مورد هواپیما خودم شخصا دارم روش کار می کنم و چون زیاد با انجین آشنا نیستم تکسچر و مدل هواپیما درست وارد محیط نشده و تکسچرش نامنظمه!! تازه این هواپیما برای کمک برای تکمیل گیم پلیه و بعدا می شه عوضش کرد. در مورد مرحله ی هلیکوپتر هم بعد این مرحله خودم شخصا روش کار می کنم تا ببینم چی می شه. فقط این نکته رو همیشه در نظر بگیر که هر تصویر یا تریلری که اینجا می زارم برای دیدن خود گیم پلی و کلیت صحنه ست و زیاد به چیز های ریز گیر ندید. چون برای اونها باید بعد تکمیل گیم پلی وقت گزاشت و اصلاحشون کرد. اصلاحشون هم راحته و می شه در آخر پروژه تکمیل کرد.

در مورد پیشنهادات:
اولا که این پیشنهادات همش به صورت حرفه ایه!! یعنی بازی های کمی مثل COD4 اینها رو دارند و اصلا به همین خاطر معروف شدند!! پس توقع نداشته باش که همش رو بشه اجرا کرد. چون محدودیت های تکنیکی برای ما ایرانی ها وجود داره!! تازه زمان رو هم باید حساب کرد. ولی سعی مون رو می کنیم.
1. برای انفجار می شه این کار رو کرد ولی برای گلوله زیادی واقعیه!! یعنی به روان بودن گیم پلی صدمه می زنه!! در کل نوع بازیمون باهاش جور در نمیاد. بازی هایی مثل کرایسیس اینجوریند چون زیاد اکشن سریعی ندارند.
2. من خودم شخصا بدجوری تو فکر این موضوع هستم. باید ببینم تکنیکش رو چطوری در بیارم. رو خیلی از بازی ها دقت کردم و به نتایجی رسیدم ولی فعلا جا نیست توضیح بدم.
3. پوکه زیاد مهم نیست و لی سعی می شه رو هوا معلوم باشه ولی رو زمین نریزه. به دلیل مسائلی مثل افت فریم.
4. هرچی گیر آوردیم می زاریم!! این نکته رو هم در نظر بگیر که بازیه ما شبیه ساز واقعی نیست و جنبه ی فان نیز داره!!
5. اگه تونستیم میزاریم. محدودیت تکنیکی!! و البته موشن کپچر!!
6. در این مورد تحقیق بیشتری می کنیم و اگه نیازی شد از شما می پرسیم. فعلا این ریزه کاری ها بمونه بعد تکمیل بازی. به این ها می گن ریزه کاری های خیلی دقیق!!
7. این یه قلم رو من حتی تو COD4 هم ندیدم!! حالا نمی دونم به نظر شما ما با این محدودیت ها می تونیم؟
8. مولتی هم باید فعلا بازی در حالت تکنفره تموم بشه تا برسیم به اون.
9. فعلا قضیه ی مولتی نداریم. هنوز محیط های تکنفره هم تموم نشده!!

در کل هر کاری که تونستیم می کنیم.

در مورد پروژه هم شاید امروز برای نشون دادن گیم پلی هواپیما برم پیششون و اگه شد یه نمونه از بازی رو میارم تو سیستم تا تصاویر و تریلرش رو ببینید. در ضمن گیم پلی هواپیما شاید امروز تکمیل بشه. البته بدون ریزه کاری هاش!!
از نظرات گرانقدر همتون متشکرم!!:love::love:
 

NeverPoint

کاربر سایت
May 6, 2009
578
کاورگیری که یادتون نمیره ؟ :D
اگر GEOW2 رو بازی کرده باشین می بینید که وقتی کاور می گیرید ، با توجه به جهتی که به آنالوگ سمت راست می دادین ، گزینه های خاصی بهتون می داد . برای کثال وقتی یجایی سنگر می گرفتین ، وقتی آنالوگ رو به بالا می گرفتین ، می تونستین از روی سنگر بپرید اونورش . اگر از این جور حرکت ها تو بازی باشه عالی میشه .

در مورد کاورگیری قبلا هم گفتم. این بازی اول شخصه و Geow2 سوم شخصه!! تازه بازیه اول شخص اگه کاورگیری مثل Geow2 داشته باشه جالب نمی شه. تازه به نظرت تو جبهه که بیشتر محیط بیابانیه کجا مش ه سنگر گرفت؟ سیستم بکش برو جلو بیشتر جواب می ده!!
البته از لحنم معذرت می خوام چون الان چند تا پست بد خوندم و اعصابم مقداری بهم ریخت!!:biggrin1:
 

NeverPoint

کاربر سایت
May 6, 2009
578

Noirique

کاربر سایت
Jan 17, 2009
3,179
نام
امیرحسین
قرار نیست که همش بکش برو جلو باشه !!!
بعضی از مرحله ها هم باید تو خاکریز خودی پشت سنگر ها ( همون جایی که Machine-Gun میزارن ) باید باشه !!!
اینجاست که کاورگیری به درد می خوره .
 

NeverPoint

کاربر سایت
May 6, 2009
578
قرار نیست که همش بکش برو جلو باشه !!!
بعضی از مرحله ها هم باید تو خاکریز خودی پشت سنگر ها ( همون جایی که Machine-Gun میزارن ) باید باشه !!!
اینجاست که کاورگیری به درد می خوره .
من اصلا نمی تونم این کاورگیری رو درک کنم. البته تو بازی خودمون. شاید تو درست متوجه گیم پلی بازی و سبکش نشدی و تو ذهنت یه بازی ای رو در نظر می گیری که اون بازی ای نیست که من طراحی کردم. البته مشکلی نیست و تا بازی گیم پلیش تکمیل نشه و نزارم کسی متوجه نمی شه. حالا در مورد این موضوع بعد تکمیل گیم پلی صحبت می کنیم.;):love:
 

NeverPoint

کاربر سایت
May 6, 2009
578
اینم چند تا عکس ار مرحله ی روندن هواپیما که فکر کنم مرحله ی دوم شه. البته اگه تایید کنید.( در مورد این موضوع آخر ساخت بازی تصمیم می گیرم.).
نظرات و پیشنهادادتون رو در مورد این مرحله بگید. فقط این رو بگم که چون خودم دارم این مرحله رو می سازم پس هرچی بگید زود اعمال می شه. در مورد دود هواپیما(رنگ و غلظتش)- دود موشک ها- انفجار ها- چگونگی محیط-آب و هوای محیط- رنگ محیط- نوع محیط(جنگلی یا بیابونی یا...)- هدف مرحله- اسلحه های هواپیما- تعداد مهمات- نام خلبان- چطوری شروع بشه و کی رو بزنه- چطور بزنه و کلی چیزهای دیگه نظر بدید تا ذهنم باز تر بشه. در ضمن یکی لطف کنه و یه نقشه طراحی کنه به صورت کلی ( مثلا تو برنامه ی PAint ویندوز و خیلی ساده) و بده به من تا روش بحث کنیم و مواد و آبجکت های لازم رو پیدا کنم. در کل پیشاپیش متشکرم. اگه یه مقدار تکمیل تر کردم یه تریلر می زارم.

تصویر 1:
a%3E

تصویر 2:
a%3E

تصویر 3:

url%5D

a%3E
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر