دانگرید کردن psp های دارای ورژن 3.50 به بالا

sAsAn.K

کاربر سایت
Jun 2, 2006
1,240
نام
ساسان
dark_angel عزیز برای PSP های بالاتر از 3.50 تنها راه پاندورا هست .
راهنمای Pandora :
Code:
http://bazicenter.com/forums/showthread.php?t=8128
 

Shaikpour

کاربر سایت
Oct 4, 2007
347
نام
سجاد
اول سلام خدمت همگی؟؟


یه نفر دقیقا بگه که میشه با پاندارو دانگرید کرد یا نه ؟؟
البته اگه جناب sAsAn.K تایید کنه خیلی بیشتر ممنون میشم
چون واقعا پستاش عالیه
 

M3hD1

Fade to Black
کاربر سایت
Sep 24, 2005
1,943
نام
LiND
اول سلام خدمت همگی؟؟


یه نفر دقیقا بگه که میشه با پاندارو دانگرید کرد یا نه ؟؟
البته اگه جناب sAsAn.K تایید کنه خیلی بیشتر ممنون میشم
چون واقعا پستاش عالیه
بله با روش Pandora هم ميشه فريمور رو دانگريد كرد هم ميشه PSP هاي بريك شده رو درست كرد.

اگه فريمور 3.52 به پايين هست از Pandora اي كه اول اومد هم ميشه اين كارو كرد ولي اگه 3.60 به بالا هست با اون اوليه نميشه و از اينا كه جديد اومده استفاده كن مثل روش دارك الكس (البته اينم همون پاندوراست ولي يه تغييراتي دادن كه روي 3.60 به بالا هم كار كنه)
 

gpod

کاربر سایت
Dec 20, 2006
1,375
نام
حامد
من خودم به شخصه روی psp خودم فریمور 3.71 اصل سونی نصب کردم و با روش باطری پاندورا دباره به 1.5 تبدیل کردم و یک پی اس پی هم برای کسی بود که 3.52 بود و با همین روش به 1.5 تبدیل کردم و هیچ مشکلی پیش نیومد و 99% برای ورژن های بعدی سونی هم میشه با همین روش به 1.5 تبدیل کرد
این هم بگم به دوستان که از روش easy setup باطری پاندورا استفاده کردم و از روشی که دوست عزیز google گزاشتند و روش dark alex امتحان نکردم !
 

PersianForum

کاربر سایت
Jun 23, 2008
14
دوستان من یه اشتباهی کردم و پی اس پی که دیروز خریده بودم رو بدون این که بدونم جریان چیه از اینترنت آپدیت کردم.الان نسخه ش ۴ شده.تو این تاپیک ها هم هر چی گشتم این قدر راه و روش زیاده که اصلا نمی دونم چه کار باید بکنم.یه سری روش ها رو هم امتحان کردم اما جواب ندادن چون منوی Recovery که گفته شده اصلا بالا نمیاد. (یعنی وقتی در حال روشن کردن دستگاه که کامل خاموش شده R رو می گیرم هیچ اتفاقی نمی افته به صورت معمولی بالا میاد)

این روش باطری پاندورا هم که انگار گفته شده باطری مشکل پیدا می کنه.یعنی من باطری نویی رو که خرید باید بندازم دور؟روش بدون ضرر وجود نداره؟

البته از اصطلاحات نوشته شده هم اصلا سر در نمیارم.مثلا نمی دونم بریک شدن یعنی چی؟یعنی مال من هم بریک شده؟یا از کجا باید بفهمم کرنل نسخه ش چنده؟

Firmware ی که تو این تاپیک بود هم دانلود کردم با این فرقشو با M33 و ... نمی دونم و وقتی خواستم نصب کنم گفتی نیازی به آپدیت نداری.

http://bazicenter.com/forums/showthread.php?t=14598

آخر ضد حاله یه دستگاه بخری٬این جوری بشه و بعد نتونی ازش استفاده کنی.

راستی پی اس پی اسلیم هم هست.از شیراز هم خریدم.به نظرتون فروشنده می تونه کمکی بکنه؟این قدر هم طرف دندون گرد به نظر می رسه که بخواد آدمو تیغ بزنه! (متاسفانه چند تا جای خاص برای PSP تو شیراز پیدا نکردم و برای همین مجبور شدم بر خلاف میلم و رفتار نامناسبشون ازشون خرید کنم)

ممنونم
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر