اولا نزنین.
ثانیا یه لحظه بخونید من چی گفتم
کپی رایت و دانلود زیاد ربطی به هم ندارن،اگه برای بازی لازم بود 60 دلار داد چند درصد از افراد حاضر بودن بازی رو بخرن که برسه به دانلود.
منطقی بگیم دیگه.
Black Mirror -
دانلود بازی Black Mirror IV-CODEX + GOG + FitGirl Repack برای کامپیوتر
بازی بلک میرور 3.800 تا فروخته رو استیم.
تو دانلودها 5 هزار تا بازدید داشته فقط 10 درصد بازدیدهاش به دانلود منجر شده باشه میشه 500 تا
10 تا هم فقط سایت دانلود معتبر در نظر بگیر برا ما ایرانیها،میشه 5 هزار تا
اگه میخوای بگی بازیش گمنامه،مصرف عجیب ما همینه .ما همه رو میزنیم برا دانلود چون پرداخت وجه بازی نداریم.ولی اونها خریدشون رو به طور میانگین به 20-30 بازی در سال محدود میکنن.
__________________________
ما نیازی به نتفلیکس و اینا نداریم ،همون استریم رو با کیفیت 4k دانلود میزنیم وقتی دانلود میکنیم و میتونیم راحت ارشیو کنیم نیازی به اینا نیست
برا اینه که میگم دانلود ما بالاست چون اول دانلود میکنیم بعد میبینیم دوسش داریم یا نه
_____________________
نکته آخر :میزان دانلود رو با بستر پایه و زیر ساختها هم قیاس کن
کلن شما از یه شاخه به شاخه ی دیگه می پری برای توجیه ، خودتون مگه نگفتید دانلودر های شبانه (که بیشترین حجم دانلود رو دارن) نسبت به کل جامعه خیلی کم هستن؟ پس چطور نتیجه می گیرید با این دلایل که مصرف ما خیلی بالاست!
درباره ی بخش اول صحبت تون هم دقیقن جایی این حرف رو میزنید که خیلی ها 60 دلار هم دادن برای خرید بازی دیجیتالی ! شما فکر میکنی همه ی ایرانی ها یه ابر سیستم دارن و 24 ساعت دارن همه ی بازی های قدیم و جدید رو مفت و کرکی دانلود می کنن! در صورتی که واقعیت اصلن اینطور نیست مخصوصن از نسل 8 به بعد
بعدش اینکه یه نفر آهنگ رو آنلاین گوش کنه یا دانلود کنه فرقی در مصرف ترافیک نداره! اون وری ها استفاده از سرویس های آنلاین شون خیلی بیشتره یادتون نیست مصرف ماهیانه ی کشورهای پیشرفته -که در همین تاپیک گذاشته بودن-کمترینش از 1ترا شروع میشد تا بی نهایت (واقعی) ! که خودش نشون میده فاصله ی استفاده ی ما با اونا از زمینه تا آسمون
Sent from my iPhone using Tapatalk