درود
مطمئنا سونی درس های زیادی از PSP GO گرفته است,و اینگونه به نظر میرسد که با اعتماد به نفس بالایی در جهت
کنسول دستی جدید, ویتا خود قدم برمیدارند.
در مصاحبه اخیر Jim Ryan سرپرست SCEE و Shuhei Yoshida مدیر ارشد Sony WWS با EDGE سخنان زیادی در رابطه ویتا به میان آورده شد.
ایشان همچنین از اهمیت مدیای فیزیکی سخن گفته و اظهار داشتند که به دلایل بسیاری تصمیم ندارند از این مدیا در خصوص ویتا چشم پوشی کنند.
" ما معتقدیم برای تعدادی از مشتریان ما زمان مناسب است و برای عده ی کثیری این زمان مناسب فرا نرسیده است"
Yoshida افزود : " اعتقاد ما بر این است که هنوز زمان مناسب برای ارائه پلتفرمی که عناوین آن صرفا دانلودی باشد فرا نرسیده است"
تعدادی از عناوین ویتا همچون Uncharted: Golden Abyss حجمی معادل 4 گیگابایت خواهد داشت که دانلود این حجم از اطلاعت برای بسیاری
از مشتریان ما که دسترسی به اینترنت پر سرعت ندارند دشوار است.
همچنین عده ی کثیری از مشتریان علاقه دارند در فروشگاه ها خرید کنند , با فروشندگان مطلع صحبت کرده و بازی خود را اینگونه خریداری نمایند و
ما تصمیم نداریم این امتیاز را از آنها بگیریم.
سخنان وی هنگامی میگوید توزیع دیجیتال عناوین محدود به کشورهای خاصی میباشد درست به نظر میرسد, 4گیگابایت در مقایسه با عناوین PC این روزها
حجم سنگینی به نظر نمیرسد بطور مثال میتوان RAGE با حجم ۲۵ گیگابایت برای دانلود را مثال زد.
Jim Ryan نیز در مقابل مشتریان صداقت بیشتری به خرج داده اضافه میکند: " این یک کنسول جهانی است و ما مشتریانی در گوشه کنار دنیا داریم که
هنوز آمادگی پذیرش مدل دیجیتالی را دارا نیستند"
این اظهارات نشان دهنده ی این است که سونی بر این حقیقت آگاه است که کشور های زیادی دارای زیرساخت های لازم برای مدل تنها دیجیتالی این کنسول
نمی باشند.
مطمئنا سونی درس های زیادی از PSP GO گرفته است,و اینگونه به نظر میرسد که با اعتماد به نفس بالایی در جهت
کنسول دستی جدید, ویتا خود قدم برمیدارند.
در مصاحبه اخیر Jim Ryan سرپرست SCEE و Shuhei Yoshida مدیر ارشد Sony WWS با EDGE سخنان زیادی در رابطه ویتا به میان آورده شد.
ایشان همچنین از اهمیت مدیای فیزیکی سخن گفته و اظهار داشتند که به دلایل بسیاری تصمیم ندارند از این مدیا در خصوص ویتا چشم پوشی کنند.
" ما معتقدیم برای تعدادی از مشتریان ما زمان مناسب است و برای عده ی کثیری این زمان مناسب فرا نرسیده است"
Yoshida افزود : " اعتقاد ما بر این است که هنوز زمان مناسب برای ارائه پلتفرمی که عناوین آن صرفا دانلودی باشد فرا نرسیده است"
تعدادی از عناوین ویتا همچون Uncharted: Golden Abyss حجمی معادل 4 گیگابایت خواهد داشت که دانلود این حجم از اطلاعت برای بسیاری
از مشتریان ما که دسترسی به اینترنت پر سرعت ندارند دشوار است.
همچنین عده ی کثیری از مشتریان علاقه دارند در فروشگاه ها خرید کنند , با فروشندگان مطلع صحبت کرده و بازی خود را اینگونه خریداری نمایند و
ما تصمیم نداریم این امتیاز را از آنها بگیریم.
سخنان وی هنگامی میگوید توزیع دیجیتال عناوین محدود به کشورهای خاصی میباشد درست به نظر میرسد, 4گیگابایت در مقایسه با عناوین PC این روزها
حجم سنگینی به نظر نمیرسد بطور مثال میتوان RAGE با حجم ۲۵ گیگابایت برای دانلود را مثال زد.
Jim Ryan نیز در مقابل مشتریان صداقت بیشتری به خرج داده اضافه میکند: " این یک کنسول جهانی است و ما مشتریانی در گوشه کنار دنیا داریم که
هنوز آمادگی پذیرش مدل دیجیتالی را دارا نیستند"
این اظهارات نشان دهنده ی این است که سونی بر این حقیقت آگاه است که کشور های زیادی دارای زیرساخت های لازم برای مدل تنها دیجیتالی این کنسول
نمی باشند.
آخرین ویرایش: