خبر رسمی جیمز مک افری بازیگر مکس پین درگذشت.

Vice City FM

کاربر سایت
Aug 2, 2021
2,455
IMG_20231218_204501_008.jpg

به اعلام رسمی راکستار گیمز "جیمز مک افری" بازیگر موکپ کپچر و صداپیشه کرکتر مکس پین در نسخه سوم و صداپیشه مکس پین اول و دوم و همچنین صداپیشه الکس کیسی در الن ویک ۲ به علت ابتلا به سرطان در ۶۵ سالگی درگذشت.

با توجه به اعلام ساخت ریمیک عناوین مکس پین ۱ و ۲ که قرار است بطور مشترک توسط رمدی و راکستار ساخته شود باید دید اگر قرار باشد صداگزاری ریمیک از نو انجام شود با توجه به فوت جیمز ساخت ریمیک به چه صورت پیش خواهد رفت.

View attachment VID_20231218_215817_645.mp4
 
آخرین ویرایش:

danesh2000

کاربر سایت
Jul 3, 2013
56
واقعا تلخ و غم انگیزه از دست دادن اشخاصی که با آثار درخشان شون کلی خاطره خوب ازشون در ذهن ها بجا مونده ... روح "جیمز مک افری" در آرامش ابدی ؛ نحوه انتشار خبر از صبح که شایعات پیرامون از دست دادن ایشون رو دامن زد و بعد که تکذیب شد و الان که دوستان خبر رسمی رو اعلام کردن فوق العاده برای من ناراحت کننده بود ...
نقش آفرینی فراموش نشدنی اش در مکس پین و اخیرا آلکس کیسی هیچگاه از یاد و خاطره گیمرها پاک نخواهد شد . جای خالی ایشون شدیدا احساس میشه (R.I.P)😭
 

reach usa

کاربر سایت
Dec 28, 2009
1,209
نام
hassan
چقدر هوس سیگار کردم اونم رد هم
مکس تو شماره سومش چقدر زیبا با اون دیالوگها؛ سیگار و مشروب با طعم قرص اونم یه مشت !!,
انگار دیگه این دنیا بدرد نمیخوره

وقتی خبرش تکذیب شد انگاری بال در آوردم ولی ...

دردناک ترین چیز هم برا من اینه که با هوش مصنوعی از صدای کسی که نیست استفاده بشه شاید هم فقط من اینطوریم
 

Skylar

Gold User
Apr 29, 2015
273
اگر بهم بگن 10 یا 20 تا از بهترین بازیهای عمرتو بگو...سخته برام و یه ساعت باید دودوتا چهارتا کنم و با هم مقایسه کنم تا لیست رو انتخاب کنم.

اما اگه بگن فقط یک بازی رو انتخاب کن و بگو بهترین بازی عمرت چی بود آسون ترین سوال ممکنه برام...چون بدون ثانیه ای درنگ و فکر کردن میگم مکس پین.

به هیچ عنوان نمیشه نقش کلیدی صداگذاری این مرد رو توی روایت و اتمسفر این شاهکار کتمان کرد صدای خسته و سرد و پر از درد جیمز مک کفری به بهترین شکل ممکن روی روایت داستان بازی می نشست.

دردناک ترین چیز هم برا من اینه که با هوش مصنوعی از صدای کسی که نیست استفاده بشه شاید هم فقط من اینطوریم

اصلا کل ارزش هنری یک اثر رو پایین میاره...
 
آخرین ویرایش:

shayan7

کاربر سایت
Aug 14, 2010
1,023
واقعاً حیف....تو کارش درجه 1 و حرفه ای بود مخصوصاً تو مکس پین 3. هیچ وقت از شنیدن صداش سیر نشدم و فکر کنم برای آخرین بار صداش رو تو ریمیک مکس پین بشنویم :(
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر