خبر رسمی تمرکز کمپانی Warner Bros بر عناوین رایگان و سرویس محور

Adam

عضو تحریریه
Jun 27, 2009
4,606
نام
alireza
wb.jpg

کمپانی Warner Bros. Discovery دوباره تاکید کرده است که بزرگترین فرصت‌های رشد در صنعت بازی را در بازی‌های رایگان و سرویس محور می بیند.

مدیر اجرایی این شرکت، JB Perrette، در کنفرانس مورگان استنلی، گفت: اکثر کسب و کار ما حول چهار IP اصلی می چرخد که همگی میلیارد دلاری ارزش دارند. آنها Mortal Kombat ,Game of Thrones ,DC و Harry Potter هستند. در حالی که سال گذشته اسپین آف هری پاتر پرفروش ترین بازی سال 2023 بود، اما امسال Suicide Squad: Kill the Justice نتوانسته است انتظارات شرکت را برآورده کند. چالشی که ما داشتیم این بود که کسب‌وکار ما از لحاظ تاریخی مبتنی بر کنسول‌های سه‌گانه بوده است، بنابراین، همانطور که می‌دانید، زمانی که شما بازی موفقی مانند هری پاتر داشته باشید، سال را شگفت‌انگیز می‌کند. اما هنگامی که شما هیچ بازی ندارید یا متأسفانه، بازی ناامید کننده‌ای داشته باشید، کسب و کار را بسیار ناپایدار می کند. اخیراً Suicide Squad را در این سه ماهه منتشر کردیم که آنقدر قوی نبود.

مدیرعامل برادران وارنر دیسکاوری، David Zaslav، در ماه دسامبر گذشته گفت که این شرکت تمرکز خود را برای تبدیل بزرگترین فرنچایزهای بزرگ به بازیهای رایگان و سرویس محور گذاشته است. Perrette این موضوع را در کنفرانس مورگان استنلی این هفته تکرار کرد.

او گفت: ما فکر می کنیم فرصتی برای خودمان است، این یک فرصت چند ساله است، زیرا بازی‌ها مطمئناً یک چرخه تجاری طولانی نیز هستند، اما این فرصت این است که از آن چهار فرنچایز استفاده کنیم و بتوانیم بازی های بسیار بیشتری را توسعه دهیم. رویکرد کلی ما گسترش به فضای بازیهای رایگان برای موبایل و چند پلتفرمی شدن است، که می تواند مجموعه‌ای بسیار بهتر با درآمد ثابت را برای ما به ارمغان بیاورد. شما خواهید دید که ما در اواخر امسال تعدادی بازی رایگان برای موبایل عرضه خواهیم کرد. سپس هدف ما در مرحله دوم، عرضه محتوا برای بازیهای سرویس محور است. بنابراین، ما فکر می‌کنیم که فرنچایزها را داریم، برخی از بهترین استودیوها را داریم و یک نقشه راه و یک برنامه سرمایه‌گذاری استراتژیک برای ایجاد کسب‌وکار را داریم. من فکر می‌کنیم که رشد معنی‌داری طی یکی دو سال آینده در این زمینه به وجود خواهد آمد.

روز دوشنبه اعلام شد که نسخه فروشگاه اپیک گیمز بازی Suicide Squad: Kill the Justice League تا 26 مارس به تعویق افتاده است. همچنین تایید شده است که اولین محتوای جدید Suicide Squad، که شامل جوکر می‌شود، در تاریخ 28 مارس عرضه خواهد شد.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر