ترسناک ترین بازی که تاحالا انجام دادید چی بوده؟

arthas

کاربر سایت
Jan 24, 2006
414
نام
آرشام
به نظر من doom زياد ترسناك نبود . من doom رو با صداي بلند و نيمه شب هم بازي كردم اما زياد برام ترسناك نبود .
ولي به جاش چيزي كه من رو تا سرحد مرگ ترسوند بسته ي مكمل F.E.A.R و sHERLOCK HOLMES:THE AWAKENED بود .
توي F.E.A.R اونجا كه ناگهاني ميري توي اتاقي كه انتها نداره و تاريكيه محضه و موجودات عجيبي اطرافتن .
به نظر من دليلش اينه كه گيمر به كشت و كشتار عادت كرده و ناگهاني مي ره تو دنيايي كه اصلا باهاش آشنايي نداره . از اين نكته توي F.E.A.R به خوبي هر چه تمام تر استفاده شده .

اما شرلوك هلمز رو وقتي مي ري توي زير زمينه و جسد يارو رو بايد از نزديك معاينه كني ....
چي بگم آخه ؟ خدا شاهده كه از ترس موهاي بدنم سيخ شد و جيغ كشيدم . البته خدا رو شكر كه توي قلمرو (اتاق) خودم بودم و هدست روي گوشم بود .
:scare: :unsure::ziped::silenced::smoke1::crying1::o
 

iwes

کاربر سایت
Sep 2, 2006
1,707
نام
محمد
siren 2 o خیلی ترسناک بود یادش بخیر یه بازی رو دریمکست بود اسمش یادم رفته همیه ی بازیها رو میزاشت جیبش کسی اسمش یادشه؟
 

koosha

کاربر سایت
Jul 14, 2006
109
نام
کوشا
ترسناكترين بازي ساخته شده تا كنون

با سلام به همگي

با عرض معذرت از همه به نظرم توي هيچكدوم از اين بازيها من يك دهم ترسي كه در سايلنت هيل 1 هست نميبينم. واقعا ميشه گفت آدم تا سرحد مرگ ميترسه. اصلا هم لازم نيست 2 نصف شب بازي كني تا بترسي. ساعت 10 صبح هم آدم بازي كنه از ترس هنگ ميكنه. زهره آدم آب ميشه.
من يادمه اون سالها كه بازي ميكردم. تو بعضي از صحنه ها از ترس احساس خفگي بهم دست ميداد. دوستاني كه بازي كردن ميدونن چي ميگم.

ترس اين بازي از حد استاندارد فراتر رفته بود و كار به جايي رسيد كه بازي كننده ها به كمپاني كونامي اعتراض كردند و اونها هم در سايلنت هيل 2 تا حد بسيار زيادي از صحنه هاي ترسناك بازي كم كردند و لوكيشنهاي تاريك نسبت به نسخه اول خيلي كمتر شد و اگه دقت كنيد در سايلنت هيل 2 صحنه هاي روشن كه نور دارند بيشتر شده.
 

duke_nukem

کاربر سایت
Dec 30, 2006
1,080
نام
مانی
به نظر من doom3 .
وقتی تو یه اتاق کاملا تاریک باشی صدای پا و آه کشیدن یه نفر از دوروبر بیاد و بهت نزدیک بشه و تو باید بایه چراغ قوه که فقط یه دایره رو روشن می کنه اونو پیدا کنی احساس بدی بهت دست میده:crying1::silenced::scare::o
البته بازیهای ترسناکتر از اونم احتمالا هستن
 

horror_08

کاربر سایت
Aug 22, 2007
2,414
نام
Ashkan
عزیز دل جناب کوشا من کاملا با شما موافقم همه میگن شماره 2 بهتره ولی من هنوزم که به یکش فکر میکنم مو به تنم سیخ میشه با اینکه 7 سال از بازی کردنش میگذره.
 

ajax

کاربر سایت
Jul 18, 2007
117
DarkWatch ! ( توی ps2 )
البته می دونم این بازی به هیچ وجه ترسناک نیست ولی بعد از اینکه 2-3 روزه تمومش کردم 1 هفته افسرده شدم و خونه نشنین شدم ! تازه وقتی بازی می کردم بچه های فامیل هم بودن ! :eek: ( خونه مادربزرگ خراب شده بودیم :cheesygri )
----
بیشتر بازی های ترسناک بدیشون اینکه که محیط بازی بیش از حد خشک هست و داستان درست و حسابی هم ندارن ! البته این نظر شخصی من هست .
هیجان ترس تو بازی های ترسناک معروف خیلی زیاده اما هیجان گیم پلی خیلی کم ( بازم بستگی به سلیقه بازیکن داره )
 

SLASH1

کاربر سایت
Jan 15, 2007
3,347
توي اون زمانا resident3 از همه خفن تر بود عمرا كسي باشه توي اون دوره اين بازي رو انجام داده باشه اما نترسيده باشه:eek:
الانم ديگه تقريبا نمي ترسم حتي سر resident4 كلي هم خنديدم(جدا ترس نداشت) اما هيجانش هنوز توم اثر داره كه از اين لحاظ condomned جدا سره ادم هر 2 دقيقه شوكه ميشه
fatal frame هم خوبه اما هنوز جا داره
silent hill هم معموليه
يكي هم راجب فيلم حرف زد كه اون ديگه تقريبا صنعتش رفته ...............:-" اصلا نه موضوع دارن نه ترس
 

GodFather

کاربر سایت
Jun 29, 2006
2,052
نام
امیرحسین
تنها بازی که توی عمرم با 3 نفر نشسته بودیک یک دفعه یک سحنه ای توش اتفاق افتدا که همه پریدیم فکر میکنید چی بود condmend آقا باور نمکیند کیبرد با زمین یکی شد یک تیکش بود دم یک پنچره بود دیدم داره چراغ خاموش روشن میشه رفتم سمتش خدا نصیب نکنه یک دونه از این آدم گنده ها میپره از پایین که بگیرتت پسر اصلا باور نمیکردم اینجا قرار باشه همچین اتفاقی بیفته
 

ajax

کاربر سایت
Jul 18, 2007
117
من شنیدم دوست یکی از فامیلامون اون موقع که ps1 شاخ بود نصفه شب داشته resident evil بازی می کرده، ( یه نسخش بود یادم نیست که وقتی می خواستی بری یه اتاق یا همون map جدید یه گیم پلی حالت انیمیشن نشون می ده که کاراکتر بازی در باز می کنه یا از پله ها می ره بالا که در مورد همه جابجایی ها بین اتاق ها صدق می کنه این موضوع ) منتها به قول معروف بازی قاتی می کنه یدفه یه دونه از جک و جونه ور های بازی رو نشون می ده ! یارو هم یه لحظه 3 سکته می زنه ( منظورم همون :eek: هست ) و دسترو پرت می کنه سمت پنجره و شیشه می شکنه !
----
از موضوع تاپیک خارج نشدم که ؟ :cheesygri
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر