بهترین بازی نسل به انتخاب Examiner

A.R.A.$.H

کاربر سایت
Mar 26, 2013
3,070
نام
آرش
timthumb.php


سه کنسول Xbox 360, PlayStation 3 و Wii نقش انقلابی را در هشت سال گذشته ایفا کردند و هریک تجربه های منحصر به فرد، بی نظیر و نفس گیر خود را ارائه کردند.
امسال نیز عناوین تحسین برانگیزی را برای Xbox 360 و PS3 شاهد بودیم و تولید Wii نیز رسما متوقف شد. هم اکنون ما پا به نسل هشتم کنسول ها و بازی های رایانه ای گذاشته ایم و به همین مناسبت وبسایت Examiner.com برترین بازی نسل گذشته را انتخاب کرده است. عنوانی که خیلی از شما با آن آشنایی دارید و تحسین منتقدان را همراه با جوایز مختلف به همراه داشته است.
The_Elder_Scrolls_V_Skyrim_cover.png


The Elder Scrolls V: Skyrim
پنجمین بازی از سری TES به عنوان برترین بازی نسل هفتم توسط Examiner انتخاب شده است. نگاهی نیز به نظرات نویسندگان این سایت می اندازیم.
Cory Wells: "عمیق ترین تجربه این نسل. ساعات پایان ناپذیر، وسعت و داستان Skyrim این بازی را برترین عنوان نسل قرار می دهد."
David Leavitt: " بزرگترین و بی همتا ترین تجربه open-world بر روی کنسول ها."
Dillon Skiffington: "باورش سخت است که Skyrim بر روی همان کنسولی عرضه شد، که Oblivion هم آمد. از قلب تا گلوگاه دنیا، Skyrim یکی از برترین عناوین نقش آفرینی تا به امروز است"
نظر شما درباره این بازی چیست؟
examiner
 

Schürrle

کاربر سایت
Jul 1, 2013
1,306
نام
مهران
منم با Skyrim نتونستم ارتباط برقرار کنم:D نمی دونم چشه ولی یه فضای مبهم داره:D آدم کلأ گیج می مونه چیکار کنه:|بازی های بهتری مثل The Walking Dead و Red Dead و GTA V و Uncharted و...... بودن...;;)
 

uriel

کاربر سایت
Dec 6, 2010
2,835
تبریک به Bethesda (ع) :).
روز به روز به افتخارات این بازی اضافه میشه ( آرزوی قلبی من محقق شد:d) ، واقعا بازی ای در حد عظمت این عنوان تجربه نکردم. بهترین بازی نسل کاملا برازندشه .
البته عنوان فوق العاده ی valve یعنی Portal 2 هم نباید فراموش کرد ولی با وجود TES Skyrim دیگه باید بقیه ی بازی ها کوتاه بیان:d.
 

kaizershauze

AMOR CTPACTb 信念 RÊVES
کاربر سایت
Jul 6, 2012
14,730
نام
امین رضا
TES IV > TES V
:> :D
ما بازیهای بسیار عالی تری هم داشتیم (RDR و Heavy Rain) و من نمی دونم روی چه مبنایی از میون این همه بازی یکی رو انتخاب می کنن چون واقعن بازیهای عالی تعدادشون کم نیست
رو همون حسابی که شما میگی HR عالی تر از TES V بود :laughing:

دِ لامصب حداقل یه به نظر من بگو :|
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
آهنگ سازی و جو خاکستری اسکایریم به شدت بسیار وحشتناکی با هم جفت و جور بودن. بازی نبود که، زندگی بود. هیچ لذتی توی بازی برای من بالاتر از این نبود که بعد از یه گشت و گذار طولانی و یه مبارزه نفس گیر، برم کنار یه رودخونه توی یه روز بارونی و به موسیقی محزون و ملایم بازی گوش بدم.
 
آخرین ویرایش:

REZA TAEL

کاربر سایت
Mar 25, 2007
4,138
نام
طائل
آهنگ سازی و جو خاکستری اسکایریم به شدت بسیار وحشتناکی با هم جفت و جور بودن. بازی نبود که، زنگی بود. هیچ لذتی توی بازی برای من بالاتر از این نبود که بعد از یه گشت و گذار طولانی و یه مبارزه نفس گیر، برم کنار یه رودخونه توی یه روز بارونی و به موسیقی محزون و ملایم بازی گوش بدم.
Firelink Shrine , Dark Souls :D
 

arash1996

کاربر سایت
May 17, 2012
1,479
نام
آرش
کنترلش رو PC برای من خیلی عذاب آور بود بخاطر همین نیم ساعت هم نتونستم تحملش کنم. یه جا خوندم که نسخه PS3 هم مشکلات فنی داره، پس کلا از خیرش گذشتم:d
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر