بررسی 10 بازی برتر 2009 که خواهند امد

S.A.S

کاربر سایت
Jun 25, 2007
557
نام
سپهر
به نام خدا


زمانی که سال 2009 فرا رسید به عقیده ی خیلی از کارشناسان با یکی از پرفروق ترین سال ها در زمینه صنعت بازی روبرو بودیم.
اکنون در اواسط ماه هفتم سال 2009 یعنی اگوست به سر می بریم ، تعدادی از بازی ها عرضه شده است که در بین ان ها شاهکارهایی مانند KILLZONE 2 و GEARS OF WAR 2 مشاهده میشود ، تعدادی از این بازی ها تا سال بعد تاخیر خورده اند و تعدادی هم در ماه های اتی سال 2009 منتشر می شوند ، اکنون به این بازی ها که قرار است در ماه های اینده سال 2009 در بازار باشند می پردازیم و 10 بازی برتر در بین ان ها را معرفی خواهیم کرد. البته ناگفته نماند بازی هایی مانند Heavy Rain یا Bishock 2 در این لیست قرار نمیگیرند زیرا در تعطیلات کریسمس خواهند امد و و جزو سال 2010 محسوب میشوند.

نکته: صرفا فقط 10 بازی انتخاب شده از جانب VideoGamer می باشد و مابقی مطالب از اینجانب می باشد.

Uncharted 2: Among Theivas

upcoming2009uncharted2.jpg


به جرات می توانم بگویم زیبایی های بصری این بازی غیر قابل باور است در حالی که هنوز هم جا برای پیشرفت بیشتر از وضعیت کنونی را دارد ، چرا که نشان داده است که روز به روز در حال پیشرفت است ، اگر تصاویر کنونی این بازی را با تصاویر منتشر شده در E3 مقایسه کنید به وضوح شاهد پیشرفت این تصاویر خواهید بود.
بازی Uncharted جزو اولین بازی هایی بود که توانست قدرت PS3 را به خوبی اشکار سازد واکنون بار دیگر با نسخه دوم خود Among Theivas برگشته است تا بار دیگر نظرها را به سوی خود جلب کند و نمایشی خیره کننده مانند گذشته داشته باشد.
چیزی که بیش از پیش بر جذابیت این بازی افزوده است وجود حالت Multiplayer فوق العاده زیبا و نفس گیر می باشد که از شدت هیجان فشار خون شما را به سقف می چسباند و ادرنالینتان را تا حد مرگ افزایش می دهد.
شما بار دیگر در نقش جوان ماجرا جو و کله شق ناتان قرار دارید و به مبارزات مخلوط با ماجراجویی خواهید پرداخت که البته در کنار ان از تم و اتمسفر عاشقانه و احساسی بازی هم بی بهره نخواهید ماند.
با نمایشی که تا کنون از این بازی دیده ایم باید منتظر یک شاهکار بی بدیل و به یاد ماندنی از سوی
Naughti Dog برو روی کنسول PS3 باشیم

10562-b_uncharted2amongt_ps3_rp.jpg

Uncharted 2: Among Thieves
Platforms:
plat_ps3_default.gif

Release Date: 10/13/2009
Genres: Action, Adventure
Developer: Naughty Dog
Publisher:Sony Computer Entertainment






Call of Duty : Modern Warfare 2


winter09mw2.jpg


ایا Modern Warfare 2 نیازی به توضیح دارد؟ این بازی زیبا در سبک FPS به عنوان دنباله مستقیم Call of Duty : Modern Warfare شناخته می شود و بدون شک تا کنون یکی از بهترین بازی های FPS چه در بخش تک نفره و چه در بخش چند نفره بوده است.
ابتدا که Activision خبر کار بر روی این پروژه را اعلام کرد و شروع به مانور دادن و تبلیغات برای این بازی کرد شاید هیچکس تا ان حد باور نداشت که سخنان Activision در مورد این بازی صحت داشته باشد ، اما با فرا رسیدن E3 و دیدن یک ویدیوی فوق العاده از این بازی همگان دریافتند که سخنان Activision حتی از ان چیزی هم که گفت فرارتر بوده است و بار دیگر با یک فوق بازی سرو کار خواهند داشت. احتمالا خیلی ها تا کنون از شوق امدن این بازی مریض شده اند.
وجود اسلحه های جدید با قابلیت جدید ، پیشرفت گرافیک بازی نسبت به گذشته و همچنین حفظ فاکتور های اصلی برای جذابیت گیم پلی باعث شده است تا حس کنیم این بار بیشتر از گذشته از این بازی لذت خواهیم برد.
اما اخیرا یک ویدیو از بخش Multipalyer این بازی منتشر شده است که بنده را به شخصه وادار کرده است تا یک دستی به سرو و روی سیستم بی نوا بکشم و ان را ارتقاع دهم تا این بازی زیبا را از دست ندهم

Modern Warfare 2

Platforms:
plat_pc_default.gif
,
plat_ps3_default.gif
,
plat_xb360_default.gif

Release Date: 11/10/2009
Genres: First-Person
Developer: =Infinity Ward
Publisher: Activision


Forza : Motor Sport 3


winter09forza3.jpg



زمانی که از سوی مایکروسافت اعلام شد که بازی Forza 3 به عنوان رقیب Gran Turismo 5 روانه بازار خواهد شد ، شاهد چیزی جز خنده طرفدارارن سونی و PS3 نبودیم اما با اغاز E309 و نمایش مبهوت کننده این بازی در نمایشگاه اولین زنگ خطر برای GT5 به صدا درامد.
Turn 10 سازنده بازی Forza از همان جا به Polyphony Digital سازنده GT5 تلنگری جدی وارد کرد که این بازی چیزی فراتر از یک رقیب برای GT5 خواهد بود.
Turn 10 اینگونه می گوید : ما از تمام تجارب و قابلیت های خود در نسخه های قبلی مخصوصا Forza 2 استفاده کرده ایم واکنون در Forza 3 به این مرحله رسیده ایم که میبینید.
شبیه سازی عالی ماشین ها و جاده ها ، گرافیک چشم نواز و هرانچه که در یک بازی ریسینگ نیاز دارید تا نهایت لذت را از ان ببرید در Forza 3 جمع اوری شده و وجود دارد و این بازی پتانسیل این را خواهد داشت که استانداردهای جدیدی را در سبک ریسینگ نمایان سازد.

11395-b_forzamotorsport3_temp.jpg

Forza Motorsport 3
Platforms:
plat_xb360_default.gif

Release Date: 10/27/2009
Genres: Racing, Simulator
Developer: Turn 10
Publisher: MicrosoftL



gt6wideDivider.gif





Assassinse Creed 2


winter09ac2.jpg



در حالی که با دقت مشغول دیدین تریلر بازی بودم ناگهان به خودم امدم ودیدیم که تریلر تمام شده است و من متوجه این قضیه نشده ام .
بله انقدر جزئیات و زیبایی های بصری بازی زیاد بودند که گویی چشمان مرا در خورد غرق کرده بودند و مرا به عالمی دیگر برده بودند.
یوبی سافت بار دیگر یک بازی زیبا به کلکسیون بازی هایش اضافه خواهد کرد و ان چیزی نیست جز Assassinse Creed 2 که در نهایت زیبایی پا به عرصه خواهد گذاشت.
داستان بازی در سال 1486 در شهر لورانس ایتالیا اغاز خواهد شد ، شما در نقش Ezio یکی از اجداد دزموند مایلز خواهید بود.
تمام هیجانات و جذابیت هایی که از Altair در AC به خاطر دارید اکنون چیزی فراتر از ان را در AC2 با Ezio خواهید داشت ، لباس او همچنان مانند یک عقاب با کمی جرئیات بیشتر در AC خواهد بود اما ، مهارت ها و ابزار جدیدی در نسخه دوم این بازی در اختیار شما خواهد بود ، دوست و یاور شما لئوناردو داوینچی است و ابزار پیشبردی شما در مراحل و شرایط مختلف بازی را طراحی میکند.
از قابلیت های جدیدی که به Ezio اضافه شده است می توان به وجود خنجر کوچک و مخفی در هر دو دست او اشاره کرد ، داشتن اسلحه و همچنین قابلیت شنا کردن و پرواز کردن با وسیله ای خاص ، همه و همه ما را برای عرضه هرچه زودتر این بازی بی تاب تر میکند.

11094-assassinsc2-boxart.jpg

Assassin's Creed 2
Platforms:
plat_pc_default.gif
,
plat_ps3_default.gif
,
plat_xb360_default.gif

Release Date: 11/1/2009
Genres: Action
Developer: ]Ubisoft
Publisher: Ubisoft



gt6wideDivider.gif





Batman : Arkham asilum

winter09batman.jpg



بله یک بازی که از روی یک فیلم در حال ساخته شدن است و تا کنون با تریلر و ویدیو هایی که از بازی نمایش داده شده است ،چیزی بسیار فراتر از حد انتظار بوده است و دیگر نباید با دیدن نام این بازی در بین بازی های برتر تعجب کنیم زیرا نشان داده است که لایق این مقام می باشد.
فیزیک فوق العاده ، گرافیک چشم نواز، نور پردازی قوی ، صداگذاری و موسیقی خوب و از همه مهمتر گیم پلی روان و جذاب این بازی را در رتبه نخست 100 بازی برتر که به تازگی از سوی IGN اعلام شده است قرار داده.
شما در بازی از تمام قابلیت هایی که در فیلم بتمن مشاهده کرده اید و حتی چند قابلیت اضافی برخوردار خواهید بود از جمله پرواز با شنل مخصوص ، تیغه های پرتابی و خفاش شکل و......
شخصیت بازی کمی درشت تر و عضلانی تر از شخصیت فیلم به نظر میاید و به نظر میرسد کریستین بل بازیگر نقش بتمن باید در سری بعدی این فیلم خود را به شخصیت بازی نزدیکتر کند.
جوکر دشمن دیرینه بتمن در این بازی هم به عنوان ادم بد شماره یک داستان شناخته می شود و شما در طول بازی همواره سعی میکنید که طوطئه ها و خرابکاری ها ی او را خنثی کنید ، البته داستان بازی دقیقا طبق فیلم The Dark Night پیش نخواهد رفت و داستانی مجزا خواهد داشت.
اکثر بازی هایی که از روی یک فیلم و یا باالعکس ساخته میشوند اصولا موفقیت چندانی نصیبشان نمی شود ، اما در حالی که انتظار می رفت بتمن هم به همین سرنوشت دچار شود،بر خلاف نظرها و عقاید با یک شاهکار روبه رو شده ایم و این بازی نشان داد که هیچ چیز از پیش تعیین شده نیست وهمه چیز قابل تغییر خواهد بود.
Eidos شرکت سازنده این بازی اعلام کرده است که تا جایی که توانسته اند روی این بازی کار کرده اند و امیدوارند که یک اثر به یاد ماندنی خلق کرده باشند.

10111-batmanaa_box.jpg

Batman: Arkham Asylum
Platforms:
plat_pc_default.gif
,
plat_ps3_default.gif
,
plat_xb360_default.gif

Release Date: 8/25/2009
Genres: Action, Adventure
Developer: Rocksteady Studios
Publisher: Eidos/Warner Bros.


gt6wideDivider.gif





Gran Turismo PSP

winter09gtpsp.jpg


اگر بگوییم که سری بازی های GT بهترین بازی در سبک ریسینگ شبیه سازی است و کمتر بازی توان مقابله با ان را دارد اغراق نکرده ایم.
سری بازی های GT در گذشته برای PS1 و PS2 منتشر شده اند و از سال 2005 که GT4 برای PS2 منتشر شد تاکنون چشم هوادارن این بازی زیبا به انتظار امدن نسخه بعدی مانده است البته یک نسخه با عنوان Gran turismo : prologue برای PS3 منتشر شده است که می توان ان را پیش نمایشی برای GT5 دانست
اما اکنون برای اولین بار بازی Gran Turismo برای کنسول دستی PSP به بازار خواهد امد .
تصاویر و تریلرهای بازی برای کنسول PSP در نوع خودش بسیار زیبا و چشم نواز هستند و همچنین وجود 800 ماشین برای این بازی شگفت انگیز است و به نظر می اید که باور ان سخت می باشد که چگونه سازندگان بازی با توجه به ظرفیت PSP و همچنین گرافیک فعلی که از بازی مشاهده شده است موفق به این کار بزرگ شده اند.
با عرضه شدن بازی برای PSP نویدی برای طرفداران سبک ریسینگ و این بازی داده شده است که لحظاتی خوش و لذت بخش را دوباره تجربه خواهند کرد .

11429-gtpsp.jpg


Platforms:
plat_psp_default.gif

Release Date: 10/1/2009
Genres: Racing
Developer: Polyphony Digital
Publisher: Sony


gt6wideDivider.gif





Bordelands

winter09borderlands.jpg


بدون شک انجام یک بازی در حالت co-op با چهار نفر از دوستان خیلی لذت بخش خواهد بود ، چیزی که بازی Borderland از ان برخوردار است و یکی از عواملی محسوب میشود که این بازی در لیست 10 برتر قرار داشته باشد اما تنها یک عامل نمی تواند باعث موفقیت یک بازی باشد بلکه عوامل مختلف دست به دست هم خواهند داد تا یک بازی به موفقیت برسد که در ادامه به بررسی این عوامل خوهیم پرداخت.
گرافیک بازی به طور شگفت انگیزی نسبت به دوران اولیه ساخت بازی پیشرفت کرده است که جای تقدیر برای سازندگان این بازی را دارد.
شما در یک محیط کاملا باز المان های نقش افرینی ، اکشن و داستانی را طی خواهید کرد و وسوار بر خوردروها مسافت های طولانی سیاره ها را طی خواهید کرد.
در بازی از وجود انواع اسلحه ها از جمله شات گان ها ، اسلحه ای اتوماتیک و اسنایپ و .... بهره خواهید برد.
به گفته GearBox شرکت سازنده بازی شما در این بازی میتوانید با کمی خلاقیت و ترکیب چند اسلحه برای خود اسلحه های ترکیبی درست کنید و در طول بازی همواره نحوه استفاده از این اسلحه ها در زمان و مکان مناسب را فرا خواهید گرفت.
بنا به گفته GearBox حدود 3 میلیون نوع اسلحه در بازی وجود خواهد داشت که یکی دیگر از ویژگی های خاص این بازی محسوب می شود و ان را در لیست Top 10 ما تثبیت می کند.

Borderlands


Platforms:
plat_pc_default.gif
,
plat_ps3_default.gif
,
plat_xb360_default.gif

Release Date: 10/20/2009
Genres: First-Person, Shooter
Developer: Gearbox Software
Publisher: .2kgames




Halo : ODST

2008360visionhaloodst.jpg


اشتباه نکنید این halo 4 نیست ،اما باز هم از سری بازی های halo با همان سبک و سیاق گذشته است که اینبار در یک محیط کاملا انلاین و جذاب که میتوانید مبارزات و ماموریت های مختلف را پشت سر بگذارید.
پس از انتشار اولین سری از بازی های halo در سال 2001 تقریبا با یک انقلاب در سبک FPS روبرو شدیم و این بازی از همان نسخه اول توانست طرفدران بسیار را به سوی خود جذب کند ، اما اکون Bungie تصمیم گرفته تا شما را با خوصوصیات و فضایی فراتر از انچه را که تا کنون دیده اید اشنا کند و یک بازی انلاین از سری بازی های Halo را در اختیار شما قرار دهد.
اما Bungie خوب می داند که راز موفقیت ، حفظ فاکتور های قبلی می باشد و این کار را به نحو احسن انجام داده است .
انواع ماموریت های فرعی در بازی وجود خواهد داشت و بازی دست شما را در انجام ان ها کاملا باز خواهد گذاشت ، مانند گذشته لحظاتی فرا می رسد که سیل عظیم دشمنان را در اطراف خود حس میکنید و با تمام وجود باید بار دیگر سعی کنید تا از موجودیت خود در کهکشان ها دفاع کنید.
خیلی ها عقیده دارند این بازی halo 3.5 خواهد بود اما ، اما این بازی چیزی نیست جز Halo : ODST در محیطی انلاین.

10364-b_halo3odst_tempa.jpg

Halo 3: ODST
Platforms:
plat_xb360_default.gif

Release Date: 9/22/2009
Genres: First-Person, Shooter
Developer: Bungie Software
Publisher: Microsoft


gt6wideDivider.gif




Nedd for Speed : Shift

winter09shift.jpg


طی سال های گذشته شاهد فراز و نشیب های زیادی در سری بازی های Need For Speed بوده ایم اما هموراه این بازی از طرفداران قدیمی و خاص خود برخوردار بوده است زیرا تمامی انها از قبل خاطرات خوشی را با این بازی طی کرده اند.
اینبار Nedd for Speed : Shift می خواهد به همه نشان دهد که میتواند بالاخره حرکت نا منظم این سری بازی ها را تنظیم کند.
تیم سازنده این بازی تقریبا گلچینی از تمام سازندگان بازی های موفق در سبک ریسینگ می باشند که یک تیم کامل و فوق حرفه ای را تشکیل داده اند.
ان ها قول داده اند که شما در طول بازی فقط شاهد یک مسابقه ساده نخواهید بود بلکه ، تصاویری خیره کننده با کیفیت ، و فوق العاده و بسیار نزدیک به واقعیت در انتظار شما خواهد بود که تا کنون ندیده اید.
تصاویر و ویدیوها نشان می دهد که باید در انتظار یک نسخه متفاوت از Need for Speed باشیم که میتواند محوبیت دوباره ی ان را بر گرداند و طرفدران را راضی کند.

10880-NFSSHx360PFTfront.jpg

Need for Speed SHIFT
Platforms:
plat_pc_default.gif
,
plat_psp_default.gif
,
plat_ps3_default.gif
,
plat_xb360_default.gif

Release Date: 9/22/2009
Genres: Racing
Developer: Slightly Mad Studios
Publisher: Electronic Arts


gt6wideDivider.gif




The Legend OF Zelda : spirit Tracks

winter09spirit.jpg


تاکنون شاهد یک بازی بد از سری بازی های Zelda نبوده ایم ، به واسطه گیم پلی بسیار جذاب و درگیر کننده همه این بازی را دوست دارند و می شناسند .
بله بار دیگر این بازی برای کنسول دستی DS منتشر می شود و نوید لحظاتی جذاب و به یاد ماندنی را به دارندگان این کنسول ساده که این روزها بازار را کاملا به دست گرفته و روز به روز بر طرفداران ان افزوده میشود را می دهد.
بازی Zelda به ما ثابت میکنید که اصل اساسی در موفقیت یک بازی گرافیک خیره کننده نیست بلکه ، کمی نواوری و یک گیم پلی خوب می تواند عامل اصلی موفقیت و جذابیت یک بازی باشد ، چیزی که سری بازی های Zelda هموراه از ان بهره برده اند.
شما همانند نسخه های پیشین بازی همچنان در نقش قهرمان داستان قرار داردید و به ماجراجویی و کشاکش در طول داستان می پردازید و از وجود دوستان مهربان و دوست داشتنی خود سود می جویید.
همچنان ابزار اصلی برای حل معماها و راهبرد بازی قلم دوست داشتنی و کوچک DS خواهد بود.
سازنده و ناشر بازی Nintendo خواهد بود که توسط یک کنسول ساده و یک بازی ساده تراز ان میلیون ها دلار سود به دست می اورد.


The Legend of Zelda: Spirit Tracks


Platforms:
plat_ds_default.gif

Release Date: TBA
Genres: Action, Puzzle, Role-Playing
Developer: Nintendo
Publisher: Nintendo


منبع
 

sm4

کاربر سایت
Aug 26, 2007
1,480
نام
میلاد
به به ببین کی مطلب میزاره:D

عزیزم کپی لاز سایت فارسی خلاف قوانینه:D

ولی دمت گرم
تو عبرت نگرفتی دیگه مطلب نزاری:D


سلام بابت مطلب خوبت ممنون
میگم این Uncharted امکان داره برای 360 بیاد بدجور تو کفشم؟

به هیچ وجه نخواهد آمد:D
 

jj20

کاربر سایت
Jun 21, 2006
1,013
نام
jj20
نکته: صرفا فقط 10 بازی انتخاب شده از جانب VideoGamer می باشد و مابقی مطالب از اینجانب می باشد.
عزیزم کپی لاز سایت فارسی خلاف قوانینه
مثل اینکه گفتن مطالب از خودشونه حالا باقیشو نمیدونم
به هیچ وجه نخواهد آمد
حالا خدا رو چی دیدی شاید اومد:biggrin1:
مایکروسافت که پولداره
 

Hodor

کاربر سایت
Sep 26, 2005
10,109
نام
محمد رضا
پس بروتال لجند کجاس؟ گار آف وار کجاس؟
خداییش این ویدئو گیمرم یه چیزیش میشه ها!
همونطور که اسم تاپیک میگه اینا بازیای هستن که تا آخر 2009 میان

گاد آف وار سه ماه اول 2010 میاد
حالا من اونو اشتباه کردم! بروتال لجند هم 2010 میاد؟:)
 
آخرین ویرایش:

S1NA

کاربر سایت
Mar 7, 2009
937
نام
سينا
پس بروتال لجند کجاس؟ گار آف وار کجاس؟
خداییش این ویدئو گیمرم یه چیزیش میشه ها!

حالا من اونو اشتباه کردم! بروتال لجند هم 2010 میاد؟:)

محمّد جان اينا بازيهای هستن که تو چند ماهه اخير 2009 ميآن ..... داش کريتوس مارس 2010 تشريف ميآرن :biggrin1::biggrin1:
...
..
... راستی چند تا از دوستان گفتن که آنچارتد واسه 360 ...... هرچی ميخوام خودم رو کنترل کنم نميشه همش خندم ميگيره :biggrin1::biggrin1: ...... بابا يه نگاه به پابليشر بازی بکنيد بعد حرف بزنيد ;)
Publisher : Sony Computer Entertainment
 

mehdi-psp

کاربر سایت
Oct 4, 2007
2,415
نام
مهدي
به امید اومدن بازی Uncharted برای X360

یعنی واقعا فکر میکنید ممکنه یک همچین اتفاقی بیوفته ؟

اگه سونی به خاک ذلت هم بیوفته امکان نداره یک بازی اختصاصی خودشو روی یک کنسوله دیگه پورت کنه .
سونی بازی های اختصاصی خودشو روی pc پورت نمیکنه بعد بیاد روی 360 پورت کنه .

واقعا به نظرتون این امکان پذیره ؟؟؟؟
 

Omidhiphop

کاربر سایت
Mar 2, 2008
212
نام
امید
عزیزان درسته که یکی یه جوک راجع به آنچارتد گفت ولی دیگه شما فقط سعی کنید بخندید نه جواب بدید(معمولا بعد از تعریف جوک آدم میخنده)
-من شدیدا به زلدا امیدوارم و بخاطر این بازی هم که شدا یه دی اس جور میکنم.
در مورد بروتال لجند هم هنوز چیز خاصی معلوم نیست درسته که تیم شافرسازنده شه ولی امکان اینکه زیادی کارش متفاوت بشه و کسی نپسنده هم وجود داره
 

D.A.K.E

کاربر سایت
May 26, 2009
334
نام
بردیا
همونطور که اسم تاپیک میگه اینا بازیای هستن که تا آخر 2009 میان
بتمن دو هفته دیگه میاد .
به video Gamer هم زیاد توجه نکنید چون Left 4 Deadو Scribblenuts و چندتا بازی دیگه که تو این لیست نیستن بعدشم اگر میشه در مورد اومدن Uncharted برو روی X360 حرف نزنید چون یازنده ی این بازی زیر مجموعه ی سونی هست و ناشرم که سونی دیگه چیزی از این بهتر مثل این میمونه که Halo برای PS3 بیاد :laughing:
 

jj20

کاربر سایت
Jun 21, 2006
1,013
نام
jj20
روزی هم که Uncharted اومد روی x360 ما به جک شما میخندیم:)
عزیز هیچ غیر ممکنی که غیر ممکن نیست
اون ps3 بی غیرت که همه بازیهای انحصاریش دارن برای x360 پورت میشن بعید نیست اونقدر بی غیرت باشه که این بازی برای x360 بیاد تازه بوی پول همه رو کور میکنه از جمله خود سونی
===============
نیومدم نیومد تحفه ای نیستش:laughing:
 

Dreadlord

کاربر سایت
Apr 8, 2008
18,143
روزی هم که Uncharted اومد روی x360 ما به جک شما میخندیم:)
عزیز هیچ غیر ممکنی که غیر ممکن نیست
اون ps3 بی غیرت که همه بازیهای انحصاریش دارن برای x360 پورت میشن بعید نیست اونقدر بی غیرت باشه که این بازی برای x360 بیاد تازه بوی پول همه رو کور میکنه از جمله خود سونی
===============
نیومدم نیومد تحفه ای نیستش:laughing:
عزیز جان بس کن دیگه.
وقتی ناشر سونیه یعنی چی؟ شما یه بازی نام ببر که ناشر یکی از شرکتهای Sony,Microsoft,Nintendo بوده و برای یه کنسول دیگه اومده؟
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر