بررسی و مقایسه نمایش های مختلف Watch Dogs

A.R.A.$.H

کاربر سایت
Mar 26, 2013
3,070
نام
آرش
Watch_Dogs_box_art.jpg


پس از انتشار جدیدترین تریلر بازی Watch Dogs شرکت Ubisoft مورد انتقادات زیادی به دلیل گرافیک این بازی open-world قرار گرفته است. این عنوان دستخوش تغییرات بسیاری از زمان رونمایی در E3 2012 شده و کیفیت تریلر داستانی منتشر شده همانی است که بر روی PS4, Xbox One و PC دریافت خواهید کرد (در توئیتر رسمی Playstation آمده که این ویدئو متعلق به نسل جدید بوده است).
این بررسی را با یک خبر خوب شروع می کنیم. اینطور که معلوم است Ubisoft یک سری ذرات و افکت دود به بازی اضافه کرده که شما را به یاد بازی The Division می اندازد. حقیقتا این یک پیشرفت قلمداد می شود و شاهد صحنه های زیبایی هستیم. هیچ گونه جای شکی باقی نمی ماند که این افکت های دود بهینه شده بسیار بهتر از گذشته هستند:




علاوه بر این، کیفیت چهره ها به مانند نمایش این بازی در E3 2012 است و حتی اگر کاملا برابر آن نباشد ، نزدیکی بسیاری دارد:
متاسفانه جدیدترین ساخته ارائه شده از این بازی، کمبودهای بسیاری را در بخش فیزیک دارا است. به عنوان مثال نمایش E3 2012 واقع گرایانه تر بود. درختان و چترها تکان میخوردند که دیگر چنین چیزی را شاهد نیستیم. با اینکه حتی یک سری از آیتم ها طی نمایش ماه ژوئن 2013 پرواز میکردند اما درختان را میدیدیم که هیچ گونه تاثیری از باد نمی گرفتند. یک مورد دیگر که بسیار ناامید کننده است، کاهش کیفیت انفجار ها است (فیزیک و گرافیک). در نمایش E3 2012 خرابه های بسیاری از انفجارها به جا می ماند. فقط به اینجا ختم نمی شود و خودروها به همراه دیگر اجسام محیط تحت تاثیر انفجار قرار میگرفتند. در تریلر داستانی انفجار ها بسیار ضعیف کار شده اند:




شهر بسیار بی روح شده است. مشخص نیست که آیا Ubisoft تصمیم گرفته تعداد شهروندان را کم کند یا اینکه تریلر زمان بدی را نشان می داد. در این تصویر شهر انگار خالی از سکنه است:




افکت های آنامورفیک نور حذف شده اند. نمی دانیم که آیا گزینه ای وجود خواهد داشت برای خاموش یا روشن کردن آن اما در کل چنین چیزی در ویدئو جدید وجود ندارد:




دو تصویر زیر را مقایسه کنید. آیا شما هم متوجه حذف ***** مخصوص حالت bullet time در ژوئن 2013 شده اید؟




قبل از تمام کردن این بحث اعضای سایت Gamespot بر روی PS4 این بازی را تجربه کرده اند و به صورت آنلاین به نمایش همگان در آوردند. به طور کلی تریلر داستانی عرضه شده کیفیت بسیار پایین تری نسبت به نمایش E3 2012 دارد. با توجه به وضعیت ضبط ویدئوها در آن موقع (زمان بازی - آب و هوا) نمی توانیم با قاطعیت در رابطه با نورپردازی اظهار نظر کنیم این را هم یادآوری می کنیم که در ساخته جدید ما انعکاس هایی را به مانند E3 2012 شاهد هستیم.
منتظر انتشار Watch Dogs هستیم تا نتایج را مشاهده کنیم. نظر شما درباره کیفیت گرافیکی این بازی چیست؟
DSO
 

soorena

کاربر سایت
Nov 9, 2009
2,700
نام
علی
از همون اول که بازی تاخیر خورد معلوم بود میخواد با مغز بره تو دیوار ولی خیلی ها گفتن مگه GTA V تاخیر نخورد؟اصلا مقایسه راک استار با یوبی سافت جزو گناهان کبیره هست:d
 

kn!ghtf@ll

کاربر سایت
Feb 15, 2014
765
نام
مزدک
کلا همون کنسل کنن خیلی بهتره. بعد این چند سال انتظار اصلا دیگه علاقه ای نمونده واسه بازی کردن این.

کاملا موافقم بعد اون همه نمایش اینا اگه قراره اینطوری بدنش بیرون همون ندن اوکی تر

- - -ویرایش - - -

از همون اول که بازی تاخیر خورد معلوم بود میخواد با مغز بره تو دیوار ولی خیلی ها گفتن مگه GTA V تاخیر نخورد؟اصلا مقایسه راک استار با یوبی سافت جزو گناهان کبیره هست:d

نه این gta killer بود شما 2 ماه بیشتر وقت نداری تو لوس سانتوس قدم بزنی خخخخ
 

Mehdi Cage

Valar Morghulis
کاربر سایت
Dec 8, 2011
5,000
نام
مهدی
رسما گند زدن به بازی !تفاوت اون زمان ها که بازی نمایش داده شده و نسخه ی اصلی:
حالا لقمه ی گنده برداشتی اشکالی نداره,این چی بود دیگه:|

دیگه از WD که گذشت!نگران Division هستم!اخر این رو تحویل ندن:D!


-
 
آخرین ویرایش:

kn!ghtf@ll

کاربر سایت
Feb 15, 2014
765
نام
مزدک
من حال میکنم با این یوبیسافت کلا عادت داره بیا برا معرفی و اینا تریلری بده بیرون همه کف بر بشن بعد وقتی نزدیک عرضه میشه یا هنگام عرضه همه چی خراب کنه کارش درسته به عمش سلام برسونه بهتره خخخخخخخ
 

Milad_HW

کاربر سایت
Feb 3, 2012
600
نام
میلاد
من نمی فهمم یعنی چی کنسول ها توان اجرای watch dogs رو ندارن؟؟؟ GTA V با اون همه عظمت روی کنسول های نسل قبل مث هلو اجرا می شد حالا مگه watch dogs چی داره که PS4 و X1 بخوان از پسش برنیان؟؟؟ ناتوانی و دروغگویی سازنده رو پای کنسول ها نزارید.
 

Black Roz

کاربر سایت
Oct 14, 2007
2,798
خاک بر سرش کنن که خودشو مضحکه عامو خاص کرده..اخه واقعا تو میتونی اسم خودت رو در کنار Rockstar بزاری بعد براش شاخو شونه بکشی؟ اسمت هم خیلی کوچیکه در برابر عظمت Rockstar چه برسه به بازی هات که میخواستی فقط تبلیغات کنی باسه بازیت.

بدبحتانه اینجاست که اینا فقط به فکر پول به جیب زدنتن..خیلی ها او تریلرهای e3 2012 تو یادشونه و شاید این تریلرهارو دیگه ندیده باشن..رو همین حساب برن بازی رو بخرن بعد بفهمن بدجوری رفته تو پاچشون....اونوقت دیگه باسه ubisoft مهم نیست ..فقط شما بازی رو بخر وخوشت امد یا نیمد اصلا برای یوبی مهم نیست.
 

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین
وقتی کنسول جدید نمیکشه به یوبی بدبخت چه ربطی داره؟
طرف اومده رو یه pc خوب یه گرافیک عالی تو 2012 نمایش داده .سونی و ماکرو عرضه داشتن یه سخت افزار درست انتخاب میکردن حداقل همون رو مثل ادم اجرا کنه نه با حذف موارد اساسی مثل فیزیک.
اینا همش بهونست. هیچ ربطی به کنسول ها نداره. اگه واقعا راست میگفتن روی PC با همون کیفیت اجرا میکردن و روی کنسول ها آشغال تحویل میدادن. اونموقع من خودم شخصا هیچی نمیگفتم. وقتی این وضعیت روی PC هم چه ربطی به کنسول داره؟ لقمه گنده تر از دهن برداشتن ربطی به این چیزایی که ربط میدید نداره. ماشالا الان هم که با توجه به نزدیک بودن معماری کنسول ها به PC، پی سی شده Lead platform و بعدش پورت میشه رو کنسول ها. این بهانه ها قدیمی شده.
 

S0lid Snake

کاربر سایت
Sep 26, 2012
2,189
نام
آرمان
امیدوارم Watch Dogs با کله بخوره زمین و متای زیر 50 بگیره و UbiSh*t رو تا مرز ورشکستگی ببره ! :x

بعید هم نیست که گرافیک نهایی از اون تریلری که برای نسل قبل دادن ( و بعدش گفتن نسخه نهایی بهتر میشه) هم کمتر بشه :))
 

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
7,163
نام
Alireza
امید وارم دیگه نسخه PC بهش گند خورده نشده باشه از اولش میخواستم روی PC بگیرم الان هم همینجور باتوجه به کیفیت تریلر واقعا برای UBI متاسفم روی کنسول ها گند زده مشخصه .;)
 

Sepehr47

کاربر سایت
Aug 23, 2010
252
نام
سپهر
یادش بخیر زمان معرفی کنسولا چقدر ذوق کرده بودم . deep down , watch dogs . اصلا به ذهنم خطور نمیکرد چند ماه بعد قراره چی بهمون بدن . :d
 

graywolf

کاربر سایت
Jun 1, 2007
1,191
نام
احمد
من از این کار یوبی سافت به هیچ وجه طرفداری نمیکنم اما مگه همین اتفاق برای کیلزون ۲ با یه تریلر در e3 2005 نیوفتاد؟حتی همین کیلزون روی ps4 هم بعید میدونم به اون کیفیت رسیده باشه!!!یوبی سافت و.... نداره وقتی یک شرکت از معماری دقیق یک کنسول اطلاع دقیق نداره نمیتونه دقیقا همون طرح رو بعدا عملی بکنه!اولین تریلر mgs4 هم هرگز با خود بازی یکسان نبود.اما ایکاش رو نسخه کامپیوتر همون کیفیت رو قرار بدند!
 

..:ab:..

کاربر سایت
Nov 3, 2013
1,046
خوب باید تبریک به یوبی سافت تبریک گفت بازی ساخته که رو PS4,XBOX1 گرافیکش در حد GTA V رو کنسولای نسل قبل نیست:))
یه عده ام این وسط طبق معمول دارن از آب گل آلود ماهی میگیرن و تقصیر و میندازن گردن مایکروسافت و کنسولش آخه بی عرضگی یوبی سافت چه ربطی به X1 داره:-/ یوبی اگه عرضه داشت حداقل گرافیک بازیرو رو PC مثل اولش میکرد
 

SON OF HEAV3N

ESTEGHLAL
کاربر سایت
Oct 31, 2011
1,830
نام
روزبه
دوستان ubisoftاومد یه تریلر از watch dogsنشون داد که بعد توش مونده کل ubisoftنمیتونه چنین گرافیکی که نشون داد رو بسازه این ربطی به قدرت سخت افزار نداره شما میتونی این گیف ها تازه ای که از infamousاومده رو ببینید وبه قدرت ps4پی ببرید
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر