برخی از بازی های استیم EA بر روی Origin نیز قابل فعال سازیند.

ven0m

کاربر سایت
Jun 22, 2008
76
در فروشگاه مجازی EA یعنی Origin, می توان از برخی از کد های فعال سازی بازی های EA که در استیم خریداری شده اند استفاده کرد.
در سایت PC Gamer توانسته اند با موفقیت کد های بازی های Battlefield: Bad Company 2, Dragon Age 2, Dragon Age: Origins, Mass Effect 2, Dead Space 2 و Alice: Madness Returns را Redeem کنند. اما اینکار برای نسخه ی اول Mass Effect قابل انجام نبود.
پس از اینکه کد بازی DA2 توسط PC Gamer وارد Origin و از درون Client بازی اجرا شد, قابلیت ها و Overlay استیم و همچنین چت آن به درستی کار میکرد.
پیش از این Origin کامپیوتر شما را برای یافتن بازی های EA بررسی میکرد. شاید قدم بعدی بررسی Library استیم شما باشد.
تلاش EA بر این است تا Origin را به مرکز اصلی دانلود بازی های EA تبدیل کند.این سایت تنها مکانیست که میتوان به صورت دیجیتالی Star Wars: The Old Republic را خرید.

منبع
 
آخرین ویرایش:

bacheh mosbat

کاربر فعال
Oct 3, 2005
4,249
من به این فرد نابغه به خاطر این کشفش خسته نباشید میگم, یکی نیست به این پروفسور بگه که تمام این بازی هایی که اسم برده نیاز به یک کد برای فعال سازی دارند و جای تعجب نداره که این کد را میشه در origin فعال کرد چون این کد از طرف EA در اختیار استیم قرار میگیره و دقیقا همین کد در نسخه های retail و origin هم استفاده میشه.

پس از اینکه کد بازی DA2 توسط PC Gamer وارد Origin و از درون Client بازی اجرا شد, قابلیت ها و Overlay استیم و همچنین چت آن به درستی کار میکرد
این پروفسور ما نمیدونه که origin از روی رجیستری ویندوز محل نصب بازی ها رو پیدا میکنه و چون ایشون قبلا نسخه استیم بازی رو نصب کردند, برنامه origin نسخه استیم بازی رو اجرا کرده و واسه همین overlay استیم فعال شده.

واقعا چه کودن هایی توی این سایت های خبری کار میکنند.
 
  • Like
Reactions: Quantic Dream

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر