برترین گل های FIFA 11 [ پست اول تاپیک حتما خوانده شود ]

BlackCat

کاربر سایت
Nov 2, 2005
2,896
نام
احمدرضا
:biggrin1: چه عج یکی یه گل گذاشت 5-4 شده بازی ؟! از اینا بوده که یکی تو میزدی یکی حریف :biggrin1:
آره ، آخر هم دقیقه ی 120 من گل پنجم رو با بربا زدم و بردم :D
 

.:Layho:.

کاربر سایت
Jul 14, 2007
991
نام
Hanzo Hasashi
میدونم که نمیشه لینکی غیر از Ea گذاشت، اما الان که کسی نمیتونه بره Live ممکنه من فقط اینبار رو لینک از یه جا دیگه بزارم برای گل ــی که زدم؟;;)
 

Kenshi

کاربر سایت
Apr 13, 2010
579
نام
Milad
درود

همون طور که تو تاپیک بازی هم اعلام کردیم قرار هست اینجا زیباترین گل هایی که زده میشه رو قرار بدیم و بعدا اگه شد نظرسنجی هم اضافه می کنیم ولی در این زمینه هیچ قولی نمیدم. یک سری قوانین هم هست که باید رعایت کنید.

1- هر شخص در هر پست تنها می تواند یک گل را قرار دهد و هیچ شخصی حق زدن دو پست پیاپی را ندارد. در صورت مشاهده برخورد خواهد شد.

2- در هر پست باید نام بازیکن زننده گل، تیمی که با آن گل زده شده و لینک آن قرار بگیرد. ضمن اینکه دقت کنید از هر صحبت که منجر به حاشیه یا بحث های اضافه شود دوری کنید. در صورت مشاهده برخورد خواهد شد.

3- در این تاپیک فقط و فقط اطلاعات بند 2 رو قرار دهید و هیچگونه سوال، مبحث یا صحبت اضافه نخواهیم داشت.

4- در صورت برگذاری نظرسنجی برترین گل های ماه در پست اول قرار خواهند گرفت.

5- نحوه آپلود کردن گل ها و قرار دادن لینک را در انتهای این تاپیک مشاهده خواهید کرد پس سوال بی مورد نپرسید.

6- در صورت تمایل می توانید برای گل های خود اسمی را مشخص کنید.

7- تمامی گل هایی که زده می شود باید دارای درجه سختی حداقل World Class باشند و اگر بازی دوستانه با یکی از آشنایان خود انجام میدهید می توانید این درجه را یک پله و به Pro کاهش دهید.

8- قانون سوم به روز رسانی می شود. بر طبق این قانون هرگونه سوالی در مورد گل های مورد نظر دارید می توانید در همین تاپیک بپرسید و اگر پیشنهادی برای بهتر شدن قوانین دارید می توانید در همین تاپیک مطرح کنید.

نحوه آپلود گل های خود: برای این کار کافی است به PSN وصل باشید. سپس پس از گل زدن کافی است به منوی مربوط به صحنه های آهسته مراجعه کنید و در آنجا با زدن دکمه مثلث گل خود را آپلود کنید. سپس با رفتن به سایت EA وارد EA اکانت خود شوید و در قسمت Media گل خود را انتخاب کرده و لینک آن را با توجه به قوانین در تاپیک قرار دهید.

با تشکر

دوست عزیز ببخشید که اینجا اینو مطرح میکنم واسه PES2011 چرا این امکان رو فراهم نکردید؟؟؟؟
 

Fëanor

Spirit of Fire
کاربر سایت
Aug 22, 2008
7,258
نام
برهان
دوست عزیز ببخشید که اینجا اینو مطرح میکنم واسه PES2011 چرا این امکان رو فراهم نکردید؟؟؟؟
چون بیشتر افراد سایت از جمله خود من FIFA بازی می کنند و کمتر کسی هست که PES بازی کنه. البته هستند نه این که نباشند اما خیلی کمتر هستند
 

stonecold

کاربر سایت
Oct 26, 2005
991
سلام
آقا دارم دیوونه میشم. این ویدئوی قبلی هم که گذاشتم نمیدونم از کجا اوردم.وقتی وارد اکانت Ea میشم توی قسمت پروفایلم فقط سه تا ID وجود داره یکی اکانت ea هست به نام "Mohiwing" و دو تای دیگه هم ماله PS3 هست.ولی از گیمر تگ ایکس باکس خبری نیست.(فقط با ایکس باکس بازی میکنم).ولی وقتی توی سرچ نام Mohiwing رو سرچ میکنم دو تا میاره یدونه eaID هست یدونه هم xbox 360. باید چکار کنم؟ کامل گیج شدم.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر