سلام علیکم..
صحبتهای وحشتناک راب نلسن، مدیر هنری پروژهی مکس پین، از شاهکار راک استار:
-یکی از رفقای دوران دانشکدهی پلیس به نام رائول پاسوس به مکس پیشنهاد میکند که برای کار به یک تیم امنیتی خصوصی در سائوپالو بروند برای دفاع از مردم برابر مافیا و سازمانهای تبهکاری محلی و نیروهای شبهنظمی.یکی از چالشهای مهم مکس هم قرار گرفتن در محیطی است که زبان مردم آن را نمیداند.
-روایت داستان با به صورت رمان مصور که یکی از شاخصههای قسمتهای قبلی در ساخت اتمسفر خاص بازی و نشان دادن ذهنیات مکسپین بود در این بازی هم ادامهپیدا میکند اما بجای تصاویر و سطح ایستا به ترکیب خلاقانهای از فرم رمان مصور و کات سین های درون بازی رسیدهایم که تجربهی جدیدی از یک نوآر دیجیتالی را رقم خواهد زد.
- بر خلاف قسمت های قبلی که داستان در یک محدودهی زمانی فشرده اتفاق میافتاد در بازی جدید داستان در طول چند روز اتفاق میافتد همراه با فلشبک هایی به گذشته و چند ماه قبل. بازیبازها مکسپین را در چندین موقعیت زمانی و مکانی و با شرایط ظاهری و روانی مختلفی تجربهخواهند کرد.
-همانند قسمتهای قبل این بازی هم ترکیبی خواهد بود از اکشن نفسگیر وشخصیتپردازی قدرتمند به شیوهای کاملا نو و متفاوت. بخش مهمی از هر سه بازی را ایدهی Bullet Time تشکیل داده. طراحی حرکات در تیراندازی و دستکاری زمان برای رسیدن به یک اکشن بینقص به بالاترین حد خود رسیده. بولت تایم با تمام جزئیات و کیفیت قابل اجرا در یک اکشن سال 2011 ارتقا یافته و بازیباز در حالت کنترل بیشتری بر روی حرکت و تیراندازی خواهد داشت.
ترکیب موتور Rage ، انیمیشنهای پیچیده و سیستم کنترل حرکات Euphoria باعث عکسالعملهای واقعیتر به محیط اطراف شده است.
صحبتهای وحشتناک راب نلسن، مدیر هنری پروژهی مکس پین، از شاهکار راک استار:
-یکی از رفقای دوران دانشکدهی پلیس به نام رائول پاسوس به مکس پیشنهاد میکند که برای کار به یک تیم امنیتی خصوصی در سائوپالو بروند برای دفاع از مردم برابر مافیا و سازمانهای تبهکاری محلی و نیروهای شبهنظمی.یکی از چالشهای مهم مکس هم قرار گرفتن در محیطی است که زبان مردم آن را نمیداند.
-روایت داستان با به صورت رمان مصور که یکی از شاخصههای قسمتهای قبلی در ساخت اتمسفر خاص بازی و نشان دادن ذهنیات مکسپین بود در این بازی هم ادامهپیدا میکند اما بجای تصاویر و سطح ایستا به ترکیب خلاقانهای از فرم رمان مصور و کات سین های درون بازی رسیدهایم که تجربهی جدیدی از یک نوآر دیجیتالی را رقم خواهد زد.
- بر خلاف قسمت های قبلی که داستان در یک محدودهی زمانی فشرده اتفاق میافتاد در بازی جدید داستان در طول چند روز اتفاق میافتد همراه با فلشبک هایی به گذشته و چند ماه قبل. بازیبازها مکسپین را در چندین موقعیت زمانی و مکانی و با شرایط ظاهری و روانی مختلفی تجربهخواهند کرد.
-همانند قسمتهای قبل این بازی هم ترکیبی خواهد بود از اکشن نفسگیر وشخصیتپردازی قدرتمند به شیوهای کاملا نو و متفاوت. بخش مهمی از هر سه بازی را ایدهی Bullet Time تشکیل داده. طراحی حرکات در تیراندازی و دستکاری زمان برای رسیدن به یک اکشن بینقص به بالاترین حد خود رسیده. بولت تایم با تمام جزئیات و کیفیت قابل اجرا در یک اکشن سال 2011 ارتقا یافته و بازیباز در حالت کنترل بیشتری بر روی حرکت و تیراندازی خواهد داشت.
ترکیب موتور Rage ، انیمیشنهای پیچیده و سیستم کنترل حرکات Euphoria باعث عکسالعملهای واقعیتر به محیط اطراف شده است.
Last edited by a moderator: