والا دیگه آسیاتک مارو حامله کرده ، با کلی اینور و اونور کردن تو مخابرات تونستم اینم بگیرم . نمیدادن که. بین تیپی لینک vr400 و ۳۰۰ شک دارم؟فرقی نمیکنه
چون فاصله باید زیر 300 متر باشه
مودم نتربیت 1 میلوینی همان کار را میکند که دی لینک 11 میلیونی
والا دیگه آسیاتک مارو حامله کرده ، با کلی اینور و اونور کردن تو مخابرات تونستم اینم بگیرم . نمیدادن که. بین تیپی لینک vr400 و ۳۰۰ شک دارم؟فرقی نمیکنه
چون فاصله باید زیر 300 متر باشه
مودم نتربیت 1 میلوینی همان کار را میکند که دی لینک 11 میلیونی
حدود ۱۶۰ اینا / بین tplink vr400 و 300 موندم کدوم رو بگیرم و این قندشکن بشه روش نصب کرد مهمهخونتون چند متره ؟ چون اگر متراژ خیلی بالا نیست به نظر من tp link مدل 9960 یا 9970 بگیر اطراف 1100 تا 1300 قیمت دارن و مودم های خوبی هستن vdsl هم دارن یکم از نظر رنج وایفای قوی نیستن ولی البته بستگی به فضایی که میخوای بزاری داره خود من الان یدونه 9960 دارم یدونه ایسوس که خوب مشخصه ایسوس عه خیلی رنج بیشتری داره ولی در واقع فقط فرقش همینه حتی میتونم بگم tp link من به نویز روی خط کمتر حساس عه تا ایسوس عه
من از یه طریقی منشا این قطعی ها رو فهمیدم.همونطور که میدونید ادارات باید از ظهر به بعد برق رو قطع کنن و از دیزل ژنراتور استفاده کنن.مراکز مخابراتی هم از این امر مستثنی نیستن.بنا براین یا برقشون میره یا اینکه خودشون کلید رو میزنن تا بره رو ژنراتور.این تایمی که برق میفته رو ژنراتور و مرکز برق نداره ما شاهد قطعی هستیم.حالا یه مرکز ممکنه سیستم یو پی اسش سریع وارد مدار بشه و قطعی کمتر در حد یک دقیقه باشه یا ممکنه اصلا یو پی اس نداشته باشه یا باطری های یو پی اسش خراب باشه و قطعی بیشتر باشه.یه بار هم قطعی زمانی هست که برق از ژنراتور میفته رو برق شهر.منم حدود یک ماهی هست که این مشکل قطعی رو دارم / قبلا هم مشکل تایماوت داشتم که آسیاتک گردن نمیگرفت و میگفت نویز دارید. / این سری که زنگ زدم هیچکی پاسخگو نبود و مجبور شدم با بازرسی آسیاتک تماس بگیرم و شکایت ثبت کنم اما جوابی که گرفتم این بود.
این مشکل شما رو افراد دیگهای هم دارند و شما یک نفر نیستید ولی کاری از دست ما ساخته نیست و باید خطتون رو جمعآوری کنید. گویا یه اتفاقهایی اون زیر داره میوفته که این مشکل داره عمومی میشه برای همه مخصوصا روی آسیاتک
خیر متاسفانه مودم های فیبر دو تا خروجی تلفن دارند ولی برای dsl نیست .مودمی داریم که هم برای adsl باشه هم برای vdsl و هم برای فیبر نوری؟
اون شماره 1 سرعت دانلود و آپلودی هست که فعلا برات بستن و داری استفاده میکنی ولی شماره 2 نهایت سرعتی هست که میتونی بگیری(یعنی کشش خطت در واقع اون عدده) و چون به نویز بستگی داره برای همین با تغییر snr اون عدد هم کم و زیاد میشه.سلام دوستان.کاری می تونم برای بهبود سرعت کنم؟ چون پشتیبانی شاتل که فقط حرف خودشون رو می زنن و میگن نمی کشه - درحالی که موقع راه اندازی تلفنی، پشتیبان خودش سرعت رو ۱۲ کرد(خودش بهم گفت سرعتش رو محدود می کنه) چون وصل نمی شد که ربطی به وصل نشدنش نداشت، وصل نشدنش مربوط به تنظیمات مودم بود که بعد از ۱۰ دقیقه متوجه شد و درستش کردم(VPI/VCI)به تازگی اینترنت شاتل گرفتم و فعال سازی شده اما هنوز فرم تحویل رو کامل نکردم چون سرعتش پایین تر از سرویسی هست که گرفتم و میگن خط مشکل داره و سرعت 16 رو نمی کشه.
این درحالی هست که با خط دوم(هر دو خط از یک مرکز مخابرات هستن) از مخابرات اینترنت 16 گرفتم و سرعتش معمولا بین 12 تا 16 متغییره - البته مودمی که برای اون خط دارم بالای 12 سال و سیم کشی تلفنش هم بالای 30 سال عمر داره. ولی با این حال ۵۰٪ مواقع به 16 می رسه.
خط شاتل سیم کشی مستقیم از سر کوچه داره(یک هفته پیش سیم کشی رو عوض کردم) و میدونم که مشکلش از سیم نیست - و مودمش هم نو هست و خوبه.
کسانی که از شاتل استفاده می کنن می دونن این عکس شماره ۱ و ۲ مربوط به چی هست؟ اسکرین از صفحه (بررسی کیفیت خط) شاتل هست(میدونم شماره ۱ سرعتی هست که الان می تونم دریافت کنم). زمانی که این تست رو تکرار می کنم شماره ۱ همیشه یک عدد ثابت هست و اصلا تعییر نمیکنه ولی شماره ۲ هر دفعه یک مقدار کمی تغییر میکنه. عکس توی سپویلر پایین.
ببین حالا من اصلا کاری ندارم پشتیبانی چی میگه ولی snr شما روی 12 عه که اصلا عدد مناسبی نیست برای سرعت 16 ولی بازم میشه که قطعی نداشته باشی میتونی به پشتیبانی بگی پای خودم سرعت رو اخرش بزاریدسلام دوستان.کاری می تونم برای بهبود سرعت کنم؟ چون پشتیبانی شاتل که فقط حرف خودشون رو می زنن و میگن نمی کشه - درحالی که موقع راه اندازی تلفنی، پشتیبان خودش سرعت رو ۱۲ کرد(خودش بهم گفت سرعتش رو محدود می کنه) چون وصل نمی شد که ربطی به وصل نشدنش نداشت، وصل نشدنش مربوط به تنظیمات مودم بود که بعد از ۱۰ دقیقه متوجه شد و درستش کردم(VPI/VCI)به تازگی اینترنت شاتل گرفتم و فعال سازی شده اما هنوز فرم تحویل رو کامل نکردم چون سرعتش پایین تر از سرویسی هست که گرفتم و میگن خط مشکل داره و سرعت 16 رو نمی کشه.
این درحالی هست که با خط دوم(هر دو خط از یک مرکز مخابرات هستن) از مخابرات اینترنت 16 گرفتم و سرعتش معمولا بین 12 تا 16 متغییره - البته مودمی که برای اون خط دارم بالای 12 سال و سیم کشی تلفنش هم بالای 30 سال عمر داره. ولی با این حال ۵۰٪ مواقع به 16 می رسه.
خط شاتل سیم کشی مستقیم از سر کوچه داره(یک هفته پیش سیم کشی رو عوض کردم) و میدونم که مشکلش از سیم نیست - و مودمش هم نو هست و خوبه.
کسانی که از شاتل استفاده می کنن می دونن این عکس شماره ۱ و ۲ مربوط به چی هست؟ اسکرین از صفحه (بررسی کیفیت خط) شاتل هست(میدونم شماره ۱ سرعتی هست که الان می تونم دریافت کنم). زمانی که این تست رو تکرار می کنم شماره ۱ همیشه یک عدد ثابت هست و اصلا تعییر نمیکنه ولی شماره ۲ هر دفعه یک مقدار کمی تغییر میکنه. عکس توی سپویلر پایین.
اون شماره 1 سرعت دانلود و آپلودی هست که فعلا برات بستن و داری استفاده میکنی ولی شماره 2 نهایت سرعتی هست که میتونی بگیری(یعنی کشش خطت در واقع اون عدده) و چون به نویز بستگی داره برای همین با تغییر snr اون عدد هم کم و زیاد میشه.
منم شاتل دارم و پشتیبانی فقط پیشنهاد میده که فلان سرعت ببندیم که قطعی نداشته باشه ولی شما با مسئولیت خودت میتونی بگی نمیخوام و همون 16 بده(اگه سرویس 16 مگ خریده باشی).منم اولش سیم کشی مشکل داشت و رو 10 مگ بست در صورتی که 16 مگ خریده بودم،بعد یه مدت مشکل حل شد و زنگ زدم بهشون گفتم و اونا هم سرعت رو کلا باز گذاشتن تا دیگه هرچی خط کشید سرعت هم بیاد بالا که الان 16 مگ میگیرم.
ببین حالا من اصلا کاری ندارم پشتیبانی چی میگه ولی snr شما روی 12 عه که اصلا عدد مناسبی نیست برای سرعت 16 ولی بازم میشه که قطعی نداشته باشی میتونی به پشتیبانی بگی پای خودم سرعت رو اخرش بزارید
یه جایی نویز هست حالا ممکنه اصلا از سمت مخابرات باشه
همیشه نویز تو سیم کشی خونه و اینا نیست که من سیم کشی خونه رو عوض کردم اما snr ام بالای 10 نیومد
من الان متوجه نمیشم مشکل چیه؟شما خطت داره 15 مگ جواب میده دیگه،خب زنگ بزن به شاتل بهشون بگو بیارنش رو همون 16 مگ.چون snr 12 هم عدد بدی نیست برای 15-16 مگ و نباید قطعی هم داشته باشی.من خط خودم 17-18 مگ معمولا کشش داره با snr 10/5 که اگه مثلا بیاد رو 15 مگ میشه همین مشابه خط شما و اصلا هم قطعی ندارمممنون دوستان. مواردی رو که گفتید نمی دونستم و الان می تونم مد نظر بگیرم.
با توجه به مشکل خط تلفن، فکر کنم آخرش باید وایرلس بگیرم. یک آنتن وایرلس میکروتیک دارم.
باشه، همین کار رو می کنم، الان که دارم چک می کنم snrش روی ۱۵ هست و attainableش تا ۱۷ مگابیت رسیده.من الان متوجه نمیشم مشکل چیه؟شما خطت داره 15 مگ جواب میده دیگه،خب زنگ بزن به شاتل بهشون بگو بیارنش رو همون 16 مگ.چون snr 12 هم عدد بدی نیست برای 15-16 مگ و نباید قطعی هم داشته باشی.من خط خودم 17-18 مگ معمولا کشش داره با snr 10/5 که اگه مثلا بیاد رو 15 مگ میشه همین مشابه خط شما و اصلا هم قطعی ندارم
زنگ بزن بگو با مسئولیت خودم سرعتش رو آزاد کنید که هرچی کشش داشت استفاده کنی.2-3 روز استفاده کن اگه دیدی قطعی داری باز زنگ بزن بگو رو همون 11-12 فیکسش کنه
اینترنت وایرلس من ندیدم تا حالا کسی راضی باشه،به درد بازی هم نمیخوره