بحث و تبادل نظر در مورد ISP های ایرانی

Mila:D

کاربر سایت
Aug 31, 2010
192
من پینگم از 4.2.2.4 190 ـه و TTL 240
ولی تو تیم اسپیک و گارنا دیسکانکت میشم
و اگه هم کانکت بمونم بازی و صدا با لگ میاد
مشکل چیه؟
 

keoush

کاربر سایت
Aug 11, 2010
124
سلام دوستان این مال منه:
از گیتی نت با سرعت 512K گرفتم
1379095109.png
نظرتون چیه؟ خوبه یا بد؟


1379106081.png
چرا اینجوری شد مگه پاریس نباید PING بیشتری داشته باشه!؟

1379107906.png


1379108941.png
 
آخرین ویرایش:

Persian-Masoud

Intelligent Innovation
کاربر سایت
Feb 18, 2010
6,369
نام
مسعود
وزير ارتباطات خبر داد: افزايش 20 برابري ظرفيت پهناي باند كشور تا پايان برنامه‌ي پنجم

وزير ارتباطات گفت: در برنامه داريم كه اوايل سال سوم برنامه‌ پنجم توسعه، سرانه پهناي باند در كشور را به حداقل 12 مگابيت بر ثانيه برسانيم.

رضا تقي‌پور- وزير ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات - در گفت‌و‌گو با خبرنگار فن‌آوري اطلاعات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) اظهار كرد: در بحث ظرفيت پهناي باند تا پايان برنامه پنجم توسعه، ظرفيت فعلي به 20 برابر افزايش خواهد يافت.

وي گفت: هم‌اكنون كل پهناي باند كشور 50 گيگابايت بر ثانيه است كه البته اين مقدار به‌صورت مساوي در استان‌هاي كشور تقسيم نشده كه حدود 35 درصد آن در تهران مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

تقي‌پور تصريح كرد: البته طرح‌هايي براي افزايش پهناي باند داريم و در اين راستا پهناي باند كشور تا آخر سال چند برابر خواهد شد و اميدواريم اينترنت نيز تا 25 درصد افزايش پهناي باند داشته باشد.

وزير ارتباطات در پايان خاطر نشان كرد: ضريب نفوذ تلفن ثابت در ايران در حدود 35 درصد و تلفن همراه 72 درصد است.
 

Persian-Masoud

Intelligent Innovation
کاربر سایت
Feb 18, 2010
6,369
نام
مسعود
ایتنا - بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته، طی یک سال آینده، سند راهبردی گذر به IPV۶ تدوین و ابلاغ خواهد شد.

به گزارش ایتنا، مهندس سعید مهدیون، مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: ماه گذشته، کمیته راهبردی مهاجرت به نسخه ۶ آدرس دهی اینترنتی تشکیل شده است.

وی افزود: تدوین سند راهبردی گذر به IPV۶ در کشور، نقشه راه، ماتریس مسئولیت‌ها و برنامه‌ها از جمله اهداف تشکیل این کمیته در سازمان فناوری اطلاعات است.

مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات خاطر نشان کرد: البته پیش از این و از مهرماه سال ۸۹، گروه ضرب مهاجرت به پروتکل اینترنت نسخه شش متشکل از تمامی کارشناسان، مسئولان از بخش‌های دولتی و خصوصی و دانشگاهی تشکیل شده بود.

وی با اشاره به اقدام‌های صورت گرفته از سوی این گروه تصریح کرد: مطالعه بررسی و انجام عملی سناریوهای گذر در سطح آزمایشگاه، بررسی استانداردهای IPV۶ برای خرید تجهیزات، هماهنگی با شرکت‌های ارایه، دهنده خدمات اینترنتی برای پیاده سازی مکانیزم گذر و همچنین مذاکره با دانشگاه‌ها جهت انجام عملیات گذر در شبکه‌های علمی کشور از جمله اقدام‌هایی است که تاکنون از سوی گروه ضربت اجرایی شده است.

مهندس سعید مهدیون ادامه داد: از سوی دیگر و به منظور تبیین ضرورت مهاجرت به عنوان یک اقدام ملی، سمینار یک روزه‌ای توسط سازمان فناوری اطلاعات و با حضور تعداد زیادی از کارشناسان و فعالان این حوزه برگزار می‌شود.

وی با بیان این مطلب که این سمینار ۲۰ تیرماه جاری برگزار می‌شود تأکید کرد: اطلاع رسانی در خصوص اقدام‌های صورت گرفته و همچنین برنامه‌های آینده در این حوزه، تبیین لزوم همکاری و هماهنگی بین دستگاه‌های وابسته تأمین کنندگان اینترنت و همچنین ایجاد زمینه مناسب در راستای ارتقاء سطح دانش ملی در خصوص IPV۶ از جمله اهداف برگزاری این سمینار یک روزه است.
 

Persian-Masoud

Intelligent Innovation
کاربر سایت
Feb 18, 2010
6,369
نام
مسعود
محسن رضایی: IT از مهم‌ترین محورهای توسعه کشور است

مسوولین سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور در ادامه دیدارهای خود با مسئولین ارشد کشور با دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش ایتنا، وی در این دیدار IT را از محورهای مهم توسعه کشور دانست و با بیان اینکه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای رابط میان حکومت و بخش خصوصی است، گفت : شما سیاست‌های حکومت را پیگیری می‌کنید که رعایت شود بنابراین مسئولیت سنگینی برعهده دارید چراکه در قبال بخش خصوصی و بخش دولتی مسئولیت دارید.

او افزود : ساماندهی بازار IT از مهم‌ترین مباحث این حوزه است و اگر مسائل مربوط به ساماندهی، مالکیت و امنیت بازار شفاف شود، همه مشکلات IT حل خواهد شد.

دکتر رضایی راه حل مشکلات حوزه فناوری اطلاعات را منوط به همکاری و ارایه پیشنهادات سازنده میان سازمان و دولت دانست.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت : دولت باید پیشنهادات سازمان را دریافت و در هنگام اجرا مورد حمایت قرار دهد.

دکتر رضایی با بیان این که هیچ بازاری بدون شفافیت رشد نمی‌کند، گفت: نظارت، بخش مهمی از ساماندهی بازار IT است. سازمان وظیفه اعمال نظارت و ارایه گزارش را برعهده دارد. ممکن است با ارسال این گزارشات مشکل حل نشود ولی مفید خواهد بود. بنابراین همه باید کمک کنند که بازار IT در ایران ساماندهی شود.در این راستا اگر نیاز به تهیه قوانین است این قوانین سریع‌تر تهیه و مشکلات موجود با کمک دولت مرتفع گردد.

وی افزود: در راستای رقابت، توسعه شکل می‌گیرد و در نبود رقابت، توسعه‌ای وجود ندارد. توسعه بدون IT امکان پذیر نیست و IT هم بدون رقابت توسعه نمی‌یابد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، وجود نیروی انسانی کارآمد را یکی از نقاط قوت کشور ما در حوزه IT برشمرد و از اعلام آمادگی مجمع برای حمایت از سازمان در چارچوب وظایف قانونی خبر داد.

مهندس حمیدرضاقمی، دبیرکل سازمان با اشاره به تاریخچه تشکیل سازمان گفت :در این شش سال مشخص شد عزم و اراده جدی برای ارجاع کار به بخش خصوصی و سازمان و اجرای وظایف قانونی سازمان وجود ندارد. وی افزود بحث اعتماد وباور بخش خصوصی نیاز به فرهنگ سازی و نهادینه شدن این تفکر در سطوح صدر تا ذیل حاکمیت وجامعه دارد . قطعأ بخش خصوصی با مانع تراشی توسعه نمی‌یابد و رقابت پذیری به شکل واقعی شکل نمی‌گیرد. سازمان در حالی که می‌تواند بازوی اجرایی برنامه توسعه فناوری اطلاعات محسوب گردد با موانع جدی در اجرای وظایف قانونی خود روبرو است .
وی با بیان این که صنعت IT در جهان یک صنعت مهم است، اظهار داشت :در کشور ما با توجه به وجود ظرفیت نیروی انسانی لازم و قابل توجه، انتظار می‌رود که در رتبه دوم منطقه قرار گیریم اما متأسفانه رتبه دوازدهم هستیم . علی رغم اینکه احکام IT برای توسعه اقتصادی،به خوبی در برنامه پنج ساله دیده شده است، و شعار نوید بخش توسعه دولت الکترونیک مطرح شده است و نشانه های مثبتی از دولت در این زمینه دیده شده است اما هنوز هیچ نشانی از ترقی و توسعه بازار نمی‌بینیم در حالی که براساس برنامه ، شتاب بیشتری مورد نیاز است .

دبیرکل سازمان، بحث تولید نرم افزار وعدم همکاری بانک‌ها در مقوله تولید نرم افزار ، مشکلات مربوط به حوزه اینترنت و بحث تحریم را از جمله مشکلات این حوزه برشمرد و گفت : درخواست ما از مجمع تشخیص مصلحت این است که در سیاست‌های کلی نظام، بحث IT و توسعه آن به عنوان یک محور مهم تلقی شده و مورد اجرا قرار گیرد.
وی اصلی‌ترین وظیفه سازمان را نظم بخشی و ساماندهی بازار، ایجاد مکانیزم اعتمادسازی در بازار،همکاری با دولت در تدوین آیین نامه‌ها و قوانین مربوطه و حضور در کمیسیون‌های مختلف دانست. که بدون همراهی یا نهاد های حاکمیتی میسر نمی‌گردد.

در ادامه مهندس بحری، عضو شورای مرکزی سازمان بابیان اینکه IT بستر رشد جامعه و کشور است،گفت: یکی از مشکلات موجود در این حوزه این است که IT را به عنوان یک عامل بازدارنده می‌بینند. علاوه برآن اینترنت و پهنای باند و سرعت پایین اینترنت یکی از عوامل بازدارنده توسعه فاوا در کشور است. وی اضافه کرد: امروزه سرعت مناسب اینترنت باعث شده است که عملیات بانکی و تجاری بخوبی از راه دور انجام شود و لیکن این امور در کشور ما به علت کندی سرعت از سرعت مناسب برخوردار نبوده است .

مهندس محمدثروتی، عضو دیگر هیات مدیره سازمان نیز گفت: بحث تولی گری IT کشور هم یک مشکل دیگر این حوزه است. متأسفانه پراکندگی و موضع گیری مختلف در بحث متولی گری IT وجود دارد. درحوزه بین‌الملل نیز فعالیت‌های ما کمرنگ است.

وی ادامه داد: نمایشگاه جیتکس، بزرگترین نمایشگاه منطقه است. در حالی که بازار ما، بزرگترین بازار منطقه است و نمایشگاه ما باید بازار منطقه را محور باشد در حالیکه چنین نیست. متأسفانه هیچ عزمی برای کسب رتبه نخست در منطقه مشاهده نمی‌شود.

مهندس محمدیوسفیان، رئیس کمیسیون نرم افزار نیز تاکید کرد : یکی از دلایل تاسیس سازمان قانون حمایت از پدیدآورندگان نرم افزارهای رایانه ای است. متاسفانه علی رغم وجود قوانین، اجرای آن به درستی صورت نمی‌گیرد و جایگاه و ظرفیت قانونی سازمان نیز مورد توجه قرار نمی‌گیرد.

دکتر شهرام ثبوتی پور، عضو شورای مرکزی سازمان نیز اظهار داشت: پروژه های بزرگ وزارتخانه ها و طرح‌های تحول ، معمولاً بدون استفاده از توان کارشناسی سازمان انجام می‌شود. درحالی که استفاده از توان کارشناسی سازمان می‌تواند مشارکت بخش خصوصی افزایش داده و فرصت‌های برابر برای رقابت مهیا کند و دولت را به استفاده از تمام ظرفیت کشور مطمئن نماید .
 

Fallen Soul

کاربر سایت
May 15, 2009
1,656
نام
ali
همین تئوری من عملی شد :d . گفتم شاید نت رو بهتر کنن که به روش خودشون رو نت کنترل داشته باشن . (مطمئن باشین خیلی از چیز پی انی ها ماله دولته . مگه میشه انقدر ارزون ؟!) . به نفع ما گیمر ها شد :d . دمه پرزیدنت گرم :d .
اونایی که میگن عملی نمیشه ایا تکنولوزی ایران به امریکا میرسه ؟؟؟ این همه پول صرف کردن . خودشون حصاب کردن تنولوزی روسیه هم در اینجا کمک ایرانه . مگه خرن ؟؟ وایمکس که نمیزارن .
 

ehsab222

کاربر سایت
Dec 26, 2009
133
سلام
اقا این پارس انلاین دیگه بدرد نخور شده پینگ من اصلا ثابت نیست ولی سرعتشم که تا چند روز پیش ثابت و خوب بود بد شد و خیلی متغییره. خدا کنه افزایش پهنای باند بده!
 

DoppelGang3rX1

کاربر سایت
Apr 17, 2008
1,726
نام
Ali
دوست عزیز شما از کجا گرفتی؟ هزینش چقدر شد؟:(

من دنبال یه isp خوب برای بازی انلاین هستم .(منطقه ی شهدای گمنام)
لطفا معرفی کنین. ممنون

دوست عزيز ايشون با وي .پي .ان تست گذاشتن... تست اصلي اين شركت يعني عصر انتقال داده ها اينه...
1379618522.png

1379621444.png

اينا كه گذاشتم 1 مگش هست كه داغونه..
اگه دنبال پينگ خوبي دور اينجا رو خط بكش..
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر