بحث و تبادل نظر در مورد ISP های ایرانی

Sport

کاربر سایت
Dec 22, 2006
1,018
نام
رامین
احتمالا 8 تا کاربرتون پر نشده بوده D:
اصل سرعت همین 65 هست 512 واقعی مخابرات

مگه میشه همچین چیزی؟:D
آخه الانم سرعتم نیومده رو 65 بین 30 تا 45 شده خیلی هم نوسان داره و ثابت دانلود نمی کنه.بعضی پیج ها رو هم که داغون لود میکنه یا اصلا لود نمیکنه.
 

Arkham City

کاربر سایت
Aug 11, 2010
336
مگه میشه همچین چیزی؟:D
آخه الانم سرعتم نیومده رو 65 بین 30 تا 45 شده خیلی هم نوسان داره و ثابت دانلود نمی کنه.بعضی پیج ها رو هم که داغون لود میکنه یا اصلا لود نمیکنه.
خوب فهمیدم مشکلت چیه !
تا دیروز منم همین مشکل رو داشتم تقریبا امروز مشکل حل شده !
باید منتظر بمونی تا سرعتت برگرده به 120 وگرنه 65 قفل راضی باش :d
 

Kaiki

کاربر سایت
Feb 1, 2013
1,572
نام
بهنام
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/:)
با منی شما؟ اگه با من هستی من گرفتم 370 هزینه ی راه اندازی هم نداره فقط یه برنامه نصب میکین بعد خودش میشناسه خیلی خوب شده این اواخر اگه بازم راهنمای خواستی درخدمتم
 

N.i.n.j.a

کاربر سایت
Dec 27, 2012
1,494
نام
つばさ
فعلا با اینا حال کنید تا بعد :d

wwqubtvzs6iuf1aajbm.png
[/URL][/IMG]



0bbap0q08lu31nixls8d.png
[/URL][/IMG]


eysvazs7fw7bg7u6pxad.png
[/URL][/IMG]
 

thx

کاربر سایت
Aug 27, 2010
76
نام
Ali
سلام دوستان پیجی در .....بوک درست کردم با نام معترضین مبین نت اگر دوست داشتید سری بزنید و مشکلات خودتون رو بیان کنید

در ضمن خود من هم مبین نت دارم ممنون
.
 

N.i.n.j.a

کاربر سایت
Dec 27, 2012
1,494
نام
つばさ
“گوگل ارث اسلامی” با نام “بصیر” راه اندازی می شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر اینکه مردم جهان، بیشترین نیازهای علمی و اطلاعاتی …خود را از طریق سایتهایی مانند گوگل ارث و ویکی پدیا تامین می کنند، گفت: زمینه عملیاتی شدن پروژه گوگل ارث اسلامی با نام “بصیر” فراهم شده است که با ایجاد دیتاسنتر مناسب، ظرف ۴ ماه آینده نهایی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از مهر؛ دکتر محمدحسن نامی، با اشاره به آخرین وضعیت عملیاتی کردن پروژه گوگل ارث ایرانی اظهارداشت: راه اندازی پروژه ” نقشه سه بعدی زمین” فراهم شده و هم اکنون ما به دنبال ایجاد دیتاسنتر مناسبی هستیم تا این حجم اطلاعات در آن قرار گیرد.
وی با بیان اینکه نسل جوان امروز نسلی است که تمام نیازهای اطلاعاتی و علمی خود را از طریق سایتهای اینترنتی فراهم می کند، ادامه داد: سعی مان براین است که ظرف مدت کوتاهی نزدیک به ۴ ماه بتوانیم سرویس گوگل ارث اسلامی را به عنوان سایت ملی جمهوری اسلامی ایجاد کنیم تا در سطح جهان قابل بهره برداری باشد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: قرار است سازمانها و ارگانهای دیگری علاوه بر وزارت ارتباطات روی این پروژه فعالیت داشته باشند فعلا نام نهایی برای آن درنظر گرفته نشده است اما پیشنهاد ما نام “بصیر” برای این سرویس نقشه سه بعدی زمین است.
نامی در مورد تفاوت “بصیر” با گوگل ارث گفت: گوگل ارث که سال ۱۹۹۶ تاسیس شده هم اکنون یک مرکز داده – دیتاسنتر- با حجم ۲ هزار ترابایت داشته و به دلیل جمع آوری اطلاعات برای سازمانهای امنیتی و اطلاعاتی درآمدزایی بسیاری دارد.
وی با بیان اینکه گوگل ارث در کشورهای هدف به جمع آوری اطلاعات در موارد امنیتی می پردازد، افزود: اگرچه ظاهر آن یک سایت خدماتی است ولی پشت پرده آن را سازمانهای امنیتی و اطلاعاتی برای جمع آوری اطلاعات در کشورهای هدف تشکیل می دهند.
وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید براینکه سایتهایی مانند گوگل ارث و ویکی پدیا خرد جهانی را برای پیشبرد اهداف خود در اختیار گرفته اند خاطرنشان کرد: اما در ایران قرار است سرویسی با نگاه اسلامی حاکم در کشور ایجاد کنیم و عموما مواردی که در سایت قرار می دهیم برای ارشاد مردم جهان به سمت حقیقت است و توجهمان سودآوری نیست و سودمان این است که مردم به سمت خیر هدایت شوند.
دکتر نامی با بیان اینکه معیار غرب مادی است و هرگونه ارزیابی آن براساس مادیات است، اضافه کرد: اما معیارهای ما در ایران معیار الهی است و این تفاوتی است که بین بصیر و گوگل ارث که متعلق به مثلث شوم رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس است، وجود دارد.
وی با بیان اینکه دشمن با استفاده از این سرویس از داده مکانی بهره برداری سوء می کند، تصریح کرد: تمامی سعی مان این است که با ایجاد سایت “بصیر” برای مردم در ایران و خارج از کشور امکانات مورد نیاز را فراهم کنیم.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد ظرفیت ذخیره اطلاعات دراین سرویس گفت: ما باید در طول ۳ سال آینده به یک حجم بالایی از ظرفیت مورد نظر برسیم براین اساس ظرفیت درنظر گرفته شده برای دیتاسنتر این سایت، حدود ۲ تا ۲ هزار و دویست ترابایت خواهد بود که حتی امکان افزایش به صورت آنلاین نیز وجود خواهد داشت.

نظرات خود رو درباره ژست بسیار زیبای ایشون بفرمایین.بدیهیست به بهترین نظر جایزه ویژه ای تعلق خواهد گرفت :d
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر