بحث و تبادل نظر در مورد سری Resident Evil

Princess Claire

کاربر سایت
Apr 18, 2016
84
نام
Cereza
حمید جان با این پستت ، کلا برداشت من رو نسبت به خودت عوض کردی !

توقع داشتم اگه از حرف من ناراحت شدی یا چیزی توی دلته ، بیای توی تلگرام به خودم بگی.نه اینجوری توی ملاء عام.من به تو توهینی نکردم.اون جمله روهم به عنوان شوخی نوشتم.ولی تو کلا اومدی جبهه گرفتی و تو یکجوری این پست رو نوشتی که همه فکر میکنن ما به خون هم تشنه ایم.در حالیکه 24 ساعته توی تلگرام باهم رابطه داریم و میگیم و میخندیم و هیچ مشکلی هم نداریم.یعنی قبل اینکه این چیزا رو بنویسی ، همینقدر فکر نکردی که یک عده کلا دنبال همین برنامه ها هستن و از آب گل آلود ماهی میگیرن.فقط به فکر این بودی که جواب من رو بدی و دلت خنک بشه !

در مورد ناتالیا اولا من اون وقتی این حرف رو زدم که دوستمون اومد گفت کپکام توی تویتر رزیدنت اویل گفته داستان بازی مال قبل از 6 هست.منم روی همین حساب این حرفو زدم.دوما هنوز پیام تلگرامت هست که گفتی آره آره اون ناتالیاست.هرچند برام مهم نیست.علی بر اینکه همون علی که خودت قبولش داری هم همین نظر رو داشت.اتفاقا تو اول از زبون اون شنیدی.لطفا یا یک چیزی رو اصلا نگو یا اگه میگی کامل بگو !

در مورد اینکه میگی یک فرضیت درست دراومده هم محض اطلاعت ، اون یک دونه فرضیه نبود.هرچی درباره ی رولیشنز 2 گفتم درست دراومد و همه هم شاهد بودن.(صرفا چون خودت اشاره کردی گفتم) جایزه ی نویل هم نمیخوام.کسایی که باید من رو بشناسن میشناسن.اینکه زمان رولیشنز 2 گفته بودی اگه اون زن الکس باشه و آنت نباشه سرمو میزنم هم عین حرف خودته که هنوز هم توی تاپیک هست.حالا اگه اینقدر بازگو کردن حرف خودت عصبیت میکنه ، مشکل من نیست.منم به حالت تمسخر یا اینکه بخوام به روت بیارم نگفتم.صرفا فکر کردم جنبه داری (که میدونم داری) و باهت شوخی کردم.اونم نه حتی یک شوخی زشت یا توهین آمیز.اصلا هم از این شکلک های قهقهه زدن و تمسخر و اینا که تو گذاشتی برات نذاشتم.اگر هم باعث دلخوریت شده ازت عذر میخوام !

حمید جان ، ممکنه بگی دقیقا کجا گفتم فقط من اینجا میفهمم و بقیه خاک پام هم نیستن یا کجا حرفم جوری بوده که چنین معنایی ازش استنباط میشده؟این همه مدت با شکیبا و دریا و آقای فورزا (که اسمشونو نمیدونم) و احسان و نریمان و سایر دوستان اینجا بحث های علمی و زیبا زیبا داشتیم.توی کدومش من به بقیه گفتم که هرچی من میگم درسته یا شماها نمیفهمید؟البته اینکه تو اینو بگی ، چیزی از من کم نمیکنه.کسایی که باید منو بشناسن میشناسن.تو با این حرفت ، فقط خودت و نحوه ی قضاوتت درباره ی افراد رو نشون دادی.در کل خیلی برام جالب بود که تو از بین این همه بحث و گفتگویی که من و شکیبا و احسان و بقیه داشتیم ، هیچ چیزی یاد نگرفتی و هیچ نکته ی مثبتی دریافت نکردی.فقط از توشون خودخواهی و آدم حساب نکردن دیگران رو برداشت کردی.ممنون رفیق !

به فرض محال هم که چنین چیزی باشه ، بقیه ی بچه های تاپیک هم شرایط تو رو دارن.چرا اونا اینکارای تو رو درنمیارن و همچنان دارن به بحث و گفتگوی دوستانه ادامه میدن؟این بهانه مال کسانی هست که توانایی بحث و استدلال آوردن رو ندارن و میخوان یک جوری عدم شرکت کردنشون در بحث ها رو توجیه کنند.البته بلانسبت تو !

اتفاقا این جمله ی «اینجا هیچکس به اندازه ی من نمیفهمه» رو صراحتا دوست خودت گفت.همون کسی که میذاریش ادمین پیچ فیس بوکت.بعد اون که میگه هیچی نیست.حتما باید اونجوری بهت پا بزنه که به حرف من برسی؟هرچند هنوز هم نرسیدی.وگرنه این چیزا رو به من نسبت نمیدادی.ممنون که بعد 7 سال رفاقت منو اینجوری شناختی و هنوز نتونستی بفهمی که کی چطور شخصیتی داره.تو با دوستای خودت اینجوری رفتار میکنی وهر حرفشون رو بدترین فحش قلمداد میکنی ، بعد کسایی که هیچ بویی از انسایت و منطق نبردن و حتی دزدی مقالاتشون رسما فاش شده رو دوست خودت خطاب میکنی.مرسی مرسی !

توی بحث ها من هیچوقت نگفتم که چون من میگم درسته یا شماها هیچی نمیفهمید.من هرچی میگم با دلیل و استدلال کامل میگم.محض اطلاعت من با تمام کسانی که توی تاپیک حضور دارن ، حتی همونایی که به قول خودت قبولشون ندارم بحث میکنم و دقیقا همونقدر که برای پست های شکیبا و علی و احد ارزش قائل میشم ، به پست های اونا هم اهمیت میدم.از این حرصم میگیره که کاش حداقل توی یکی از بحثامون شرکت میکردی و بعد این حرفا رو میزدی.نه اینکه سالی یکبار بیای اینجا و روی هوا به آدم یک چیزی رو نسبت بدی و ارزش این همه بحث و گفتگوی مفید و زیبا رو زیر سوال ببری.جای این کارا خودتم بیا توی بحث ها شرکت کن.ببین کسی چیزی میگه یا برای نظراتت ارزش قائل نمیشه؟اتفاقا من به شخصه خیلی هم خوشحال میشم که دوست قدیمیم هم توی بحثامون شرکت کنه.شاید تو به قول خودت به خاطر من نیای اینجا ، ولی من از مباحثه با تو لذت میبرم.واقعا برام باعث افتخاره !

خواهشا اگر هم میخوای جوابی بدی ، خواهشا توی همون تلگرام بگو.تا الآنش هم به اندازه ی کافی ، جو تاپیک بهم ریخته.موفق و سرزنده باشی ! :)

....................................................................................................................................

مبارزه ی لیون و وسکر ؟ :(

آیا اینها چیزی جز علاقه ی شخصی نیست؟چیزی که کپکام نسخه ی 6 رو کلا بر مبنای اون بنا کرد.خود زنده شدن وسکر غیر منطقی و اشتباهه.چه برسه به مبارزش با لیون.آخه چه دلیلی داره؟مثلا اینا چه گره داستانی باهم دارن؟قبلا هم هزار بار گفتم که البته فکر میکنم طبق معمول هیچکس نخونده.وسکر در بهترین جای ممکن و دقیقا توسط کسی کشته شد که از اولین حضورش باهش گره داستانی داشت و اصلا از همون اول هم مشخص بود که سرنوشت وسکر بدست چه کسی رقم خواهد خورد.یک دنیا داستان مشترک ، یک دنیا رابطه ، یک دنیا گره داستانی ، یک دنیا انگیزه و.....اگه به علاقه ی شخصی باشه ، پس منم میگم دوست دارم وسکر با کلیر درگیر بشه.اگه بخوام الکی توجیهش کنم هم میتونم بگم حداقل بزرگترین دشمن برادرشه و حتی قبلا هم یکبار باهم روبرو شدن.آخه چه ربطی داره؟

لیون خودش به اندازه ی کافی ، داستان ناتموم و ول شده داره.اگه بتونه همون داستان ایدا و سازمان رو به جایی برسونه کلی کار کرده.کارای گنده تر از دهنش پیشکش.اصلا آدم توی این تاپیک یک چیزایی میشنوه که.....! :|
عه!!! بحث تموم شد؟:D
من اومده بودم دعوا کنم تو تاپیک=))
ی متن توپول هم راجب شخصیت و ارزش و اخلاق و.... هم نوشته بودم برا تاپیک:D
همه بخونن فیض ببرن ، یاد بگیرن:D و....
خلاصه رمانی نوشته بودم طویل در حد المپیک:D
از ادبیات غنی و زیبام استفاده کرده بودم:D
چه قدر توپم پر بود =))
مسلح اومده بودم بترکونم=))
سینه سپر کردم واسه اخطار و بن و...B-)
حیف شد واقعأ .....:D

آقا ردفیلد ی وقت ناراحت نشید نقل قول گرفتم
واسه مسخره بازی نبود
جو زیاد مخدوش و سنگینه
خواستم عوضش کنمO:-)
ی شوخی ام راجب تریلر میخواستم بکنم ، چون خطر اسپویل داشت ترجیح دادم سکوت کنم:D
..........
میریم سر بحث اصلی
..........
ی تریلر از انیمیشن resident evil vendetta منتشر شده
من دیدمش همش مال آخر انیمیشن دمینیشن بود
موضوعش چیه؟
اصلأ به vendetta مربوطه؟
یا نه فن ساخته؟
........
اما REVII
آقا ی چیز جالب از داخل تریلر کشف کردم:D
این و بگم کشف خودمه ، از هیچ جا کپیش نکردم[-(
این ی اسکرین شات که خودم از تریلر گرفتم
اگر دقت بکنید زن داخل عکس ی بچه تو بغلشه
9cr20a2hkti7bbhcwjjn.png

خواستن بچه رو تو عکس محو کنن ، اما از طرز نگاه این زن کاملأ واضحه که ی بچه است
من حدس میزنم شخصیت اصلی داستان این بچه است که بعد از سال ها برمیگرده خونه پیش خانواده
نظریه ام خیلی ساده و بچه گانه است ، اما خب نظریه واس خودش
نظر شماها چیه؟:D
 
آخرین ویرایش:

darkworld

کاربر سایت
Oct 22, 2011
2,569
یعنی جوری ر....دن به این بازی که با وایتکس و هر ماده شوینده تمیز نمیشه. این واقعا اویل بود من بازی کردم. ترسناک بود که بود مگه هر ترسناکی اویل میشه؟ اویل معروفه به شخصیت پردازی. شخصیت پردازی حذف بشه از تو بازی، بازی تمومه. هر موقع حرف از اویل میشه آدم یاد کارکتراش میافته. لئون کلر آیدا ... اصلا معلوم نبود اینا کی هستن تو بازی. برداشتن کل سیستم بازی رو به هم زدن. دیگه اویل با رفتن میکامی کامل یتیم شد و بعد نابود.
 

Nima Redfield

کاربر سایت
Mar 14, 2013
741
نام
Nima
بچه ها ، اول از همه یک نکته :

اینجا یک تاپیک بحث و گفتگوی آزاده و هر کسی حق داره فرضیات و کلا هر چیزی که به ذهنش میرسه رو مطرح کنه.حالا بقیه میتونن با دلیل و استدلال ، به اون جواب بدن.ولی واقعا هیچکس نمیتونه بقیه رو از مطرح کردن افکارش محروم کنه.حتی اگه کل مردم دنیا بگن که داستان 7 کاملا جدیده و هیچ خبری از کاراکترهای قدیمی نیست ، باز هم هر کسی تا لحظه ی ریلیز بازی حق داره فرضیات خودش رو مطرح کنه.حتی اگه احتمالشون زیر 0 باشه و به قول بعضی از دوستان ، به خیال پردازی و توهم شبیه باشه.من رو هم همه میشناسید.روی هوا چیزی نمیگم.هرچی میگم به اندازه ی کافی (بیش از حد کافی) ، براش دلیل و استدلال میارم.حالا ممکنه درست دربیاد یا نیاد.ممنونم !

نویسنده RE 7 مثل اینکه Richard Pearsey، نویسنده FEAR و Spec Ops: The Line هست. یعنی به هیچ وجه امکان نداره داستان RE7 بد از آب در بیاد :D

@Democracy

Oops :D تاپیک خود بازی رو اصلا نخوندم من :D

بله.قطعا ایشون نویسنده ی توانایی هستن و باید شاهد داستان زیبایی باشیم.ولی مسئله اینجاست که یک نویسنده ی صرفا توانا ، به درد رزیدنت اویل نمیخوره.بلکه باید داستان این عنوان رو به کسی بدن که اطلاعات و درک کامل و به شدت عمیقی ، از گذشته ی داستان سری داشته باشه.در غیر این صورت ، داستان این نسخه فقط به عنوان یک داستان فرعی و مستقلا قابل قبول خواهد بود.دقیقا مثل داستان 6 که شاید پیچیده و جذاب بود ، ولی یک داستان کاملا فرعی و حتی در تناقض کامل با گذشته ی داستان و کاراکترها بود.ای کاش از موراتا استفاده میشد.در این صورت ، شاهد یک داستان به شدت غنی و ریشه ای بودیم !

درود.
RE7هم معرفی شده که (یه چند وقت نبودماااا) :D تبریک.
=============================
خب منم نظرم رو می گم.
اول ازهمه چیری که تو چشم بود دوربین بازی بود من اصلا خوشم نیومد با سوم شخص بیشتر راضی بودم اگه کل بازی اول شخص باشه واقعا :-q. (تو دمو PTهم اون موقع که دوربین اول شخص بود ناراضی بودم.) قبول دارم که دوربین اول شخص بازی رو دلهره اور تر می کنه ولی برای بازی صاحب نامی مثل RE نباید دست به دامن همچین چیزی بشه افت داره:D

دومین چیزی که تو چشم بود تغیر محیط بازی بود که بیشتر به SHشبیه بود ولی من ازش راضی بودم این محیط ها نباید انحصاری باشه که ققط امیدوارم توش همون زامبی ها خودمون با هر ویروسی باشن نیامده باشن روح گذاشته باشن توبازی:|

موزیک روی تریلر چقدر خوب بود:)

خب کارکتر های جدید خیلی هم عالی اگه قرار بود کارکتر قدیمی باشه با ربکا و بیلی راضی بودم ولی کارکتر جدید بهترین انتخاب بود (هرچند با کارکتر هایی مثل لیون و کلر راضی بودم) ولی بهترین انتخاب کارکتر جدید هست.

امیدوارم داستان جدید باشه و کمی به امبرلا ربط داشته باشه مثل RE4 .حتما لازم نیست که هر شماره خط اصلی داستان رو پیش ببره .همین نسخه های فرعی به بازی جذبه میدن.
=======================
درباره نظر سنجی هم بین گزینه دوم و اخر مونده بودم که انتخابم گزینه اخر شد.:D

سلام و ممنون بابت نظرت ! ;)

بله.منم با حضور ربکا و بیلی به شدت موافق بودم و هستم.ولی مطمئن باش اگه اینجا نباشن ، توی رولیشنز 3 میان !

البته من اصلا با اینکه کل کاراکترها جدید باشن موافق نیستم.داستان هنوز کلی ابهام و حرف ناگفته داره و کلی از کاراکترها هم هنوز سرشار از پتانسیل هستن.ولی خب به هر حال ، آشیه که برامون پختن و چاره ای هم نداریم.هرچند مطمئنم که کل کاراکترها جدید نیستن و در ادامه اسمی از کاراکترهای قدیمی هم به میون میاد !

عه!!! بحث تموم شد؟:D
من اومده بودم دعوا کنم تو تاپیک=))
ی متن توپول هم راجب شخصیت و ارزش و اخلاق و.... هم نوشته بودم برا تاپیک:D
همه بخونن فیض ببرن ، یاد بگیرن:D و....
خلاصه رمانی نوشته بودم طویل در حد المپیک:D
از ادبیات غنی و زیبام استفاده کرده بودم:D
چه قدر توپم پر بود =))
مسلح اومده بودم بترکونم=))
سینه سپر کردم واسه اخطار و بن و...B-)
حیف شد واقعأ .....:D

آقا ردفیلد ی وقت ناراحت نشید نقل قول گرفتم
واسه مسخره بازی نبود
جو زیاد مخدوش و سنگینه
خواستم عوضش کنمO:-)
ی شوخی ام راجب تریلر میخواستم بکنم ، چون خطر اسپویل داشت ترجیح دادم سکوت کنم:D
..........
میریم سر بحث اصلی
..........
ی تریلر از انیمیشن resident evil vendetta منتشر شده
من دیدمش همش مال آخر انیمیشن دمینیشن بود
موضوعش چیه؟
اصلأ به vendetta مربوطه؟
یا نه فن ساخته؟
........
اما REVII
آقا ی چیز جالب از داخل تریلر کشف کردم:D
این و بگم کشف خودمه ، از هیچ جا کپیش نکردم[-(
این ی اسکرین شات که خودم از تریلر گرفتم
اگر دقت بکنید زن داخل عکس ی بچه تو بغلشه
9cr20a2hkti7bbhcwjjn.png

خواستن بچه رو تو عکس محو کنن ، اما از طرز نگاه این زن کاملأ واضحه که ی بچه است
من حدس میزنم شخصیت اصلی داستان این بچه است که بعد از سال ها برمیگرده خونه پیش خانواده
نظریه ام خیلی ساده و بچه گانه است ، اما خب نظریه واس خودش
نظر شماها چیه؟:D

یعنی احسنت به این دقتت ! :D

من که واقعا متوجه بچه ی توی بغل اون زن نشده بودم.این خودش میتونه کلی بحث پشتش باشه و بار داستانی داشته باشه !

فقط خدا کنه نگن این مادر جیکه و باز با یک حماسه ی دیگه و همچنین گسترش دادن حماسه ی قبلی طرف بشیم.واقعا دمشون گرم.یعنی فردوسی اینقدر حماسه سرایی نکرد ! =))

.........................................................................................................................................................

بچه ها ، این عکس تی شرتی هست که یکی از عوامل اصلی 7 (اگه اشتباه نکنم تهیه کنندش) منتشر کرد.به نظرتون این زن وسط تی شرت کی هست؟به نظر من احتمالا یکی از کاراکترهای قدیمی سری هست.وگرنه انداختن عکسش روی تی شرت ، به این صورت بی معنی هست.هرچند واقعا از کپکام هیچی بعید نیست.در ضمن ، من فکر میکنم این همون زنی هست که در اول تریلر گفته میشه : She is Back !

گمونم داستان کلا روی این بنده ی خدا میچرخه.بیشتر احتمال میدم یک آنتاگونیست مثل الکس باشه !

 
آخرین ویرایش:

darkworld

کاربر سایت
Oct 22, 2011
2,569
این کسانی که از بازی به به و چه چه می کنن کسانی هستن که سنشون به 20 سال نمیرسه. و بازی نکردن اویل های قبلی رو و اصلا نمی دونن اویل از کجا شکل گرفته. والا مایی که با اویل زندگی کردیم برامون عزاس این نسخه جدید. آخرشم یه بازی میاد که آدرنالین خون رو زیاد می کنه میره مثل outlast.
 

Big Band

کاربر سایت
Jul 25, 2012
2,528
شما فن های هاردکور که نشستین به عزا احیانا متوجه هستین که این دمو اصلا جزو بازی اصلی نیست و به احتمال زیاد علاوه بر داشتن یه سری رمز و راز مختلف اپیزودیک هم هست؟ ملت سر یه زاویه دوربین اول شخص و در حالی که هیچی از داستان بازی معلوم نیست دارن خودزنی میکنن :lol: ملت جدا حقشون همون سالی یه ریمستر داغونه، چون هر حرکتی غیر از کپی پیست کردن سه بازی اول صورت بگیره ملت صداشون در میاد.
 

Venom Matin

کاربر سایت
Oct 9, 2014
264
نام
متین
نویسنده RE 7 مثل اینکه Richard Pearsey، نویسنده FEAR و Spec Ops: The Line هست. یعنی به هیچ وجه امکان نداره داستان RE7 بد از آب در بیاد :D
جالبه همین چند وقت پیش داشتم به نیما میگفتم داستان خیلی دوست داری برو Spec ops رو بازی کن . حالا نویسندش هم همین جناب در اومد :D من خودم پلاس دارم بازیش کنم دمو رو .. ولی حال دانلود ندارم تو همین یوتیوب دیدم :D خدایی کاراکتراش هم بد نبودنا این peterهه شده قهرمان زندگیم . رفته خونه جنی کنار تابلو وایمیسه به فیلم بردار میگه بیا عکس بگیر :D بنظرم همین روح هم خیلی خیلی بهتر از زامبی کونفو کاره :D حالا دست جنا rpg ندن صلوات :))=)) ولی دیگه به حدی رسیده بودن دیگه گفتن نمیشه ادامش داد.. بزنیم به جای دیگه قبل 6 ... گوشه موشه ها :D من راستش حالم خوب شد سر اخبار اومدم اولش فهمیدم نسخه جدیدمون اینجوریه زیاد خوشحال نشدم ولی کم کم ویدیو ها و نظر دوستانو دیدم بسی خوشم اومد چون این بچه جدیدا که از کلاسیک حالیشون نیست دیدشون تا همین 5و 6 هست ... این نسخه اصلا یه دنیای دیگه ای رو براشون باز میکنه B-)
اقا فحش ندیدن دیگه این همه خودتون تیکه تیکه کردین تو فروما که باید رزیدنت ایول ترسناک باشه عمو کپ کام داره جورش میکنه دیگه :D برین توش اکتشاف کنید :D
 

Forza 6

کاربر سایت
Apr 15, 2016
322
عه!!! بحث تموم شد؟:D
من اومده بودم دعوا کنم تو تاپیک=))
ی متن توپول هم راجب شخصیت و ارزش و اخلاق و.... هم نوشته بودم برا تاپیک:D
همه بخونن فیض ببرن ، یاد بگیرن:D و....
خلاصه رمانی نوشته بودم طویل در حد المپیک:D
از ادبیات غنی و زیبام استفاده کرده بودم:D
چه قدر توپم پر بود =))
مسلح اومده بودم بترکونم=))
سینه سپر کردم واسه اخطار و بن و...B-)
حیف شد واقعأ .....:D

آقا ردفیلد ی وقت ناراحت نشید نقل قول گرفتم
واسه مسخره بازی نبود
جو زیاد مخدوش و سنگینه
خواستم عوضش کنمO:-)
ی شوخی ام راجب تریلر میخواستم بکنم ، چون خطر اسپویل داشت ترجیح دادم سکوت کنم:D
..........
میریم سر بحث اصلی
..........
ی تریلر از انیمیشن resident evil vendetta منتشر شده
من دیدمش همش مال آخر انیمیشن دمینیشن بود
موضوعش چیه؟
اصلأ به vendetta مربوطه؟
یا نه فن ساخته؟
........
اما REVII
آقا ی چیز جالب از داخل تریلر کشف کردم:D
این و بگم کشف خودمه ، از هیچ جا کپیش نکردم[-(
این ی اسکرین شات که خودم از تریلر گرفتم
اگر دقت بکنید زن داخل عکس ی بچه تو بغلشه
9cr20a2hkti7bbhcwjjn.png

خواستن بچه رو تو عکس محو کنن ، اما از طرز نگاه این زن کاملأ واضحه که ی بچه است
من حدس میزنم شخصیت اصلی داستان این بچه است که بعد از سال ها برمیگرده خونه پیش خانواده
نظریه ام خیلی ساده و بچه گانه است ، اما خب نظریه واس خودش
نظر شماها چیه؟:D
لینکشو بدین بی زحمت
یا
آدرس سایت شو
ممنون میشم
 
  • Like
Reactions: playstation1

xbla69

کاربر سایت
Oct 4, 2014
518
نام
سید
این کسانی که از بازی به به و چه چه می کنن کسانی هستن که سنشون به 20 سال نمیرسه. و بازی نکردن اویل های قبلی رو و اصلا نمی دونن اویل از کجا شکل گرفته. والا مایی که با اویل زندگی کردیم برامون عزاس این نسخه جدید. آخرشم یه بازی میاد که آدرنالین خون رو زیاد می کنه میره مثل outlast.
عزیزم این re انقدر ازش ریمستر اومده که بچه های الانم بدونن ریشش چیه و از کجا شکل گرفته ، در ضمن سن هیچوقت شعور مخاطب رو مشخص نمیکنه الان ما ادم هایی داریم سنش از 20 پایین تر دارن بازی ها و ایده های نابی رو اجرا میکنن کاری که من و شما نمیتونیم. منم 20 سالم نشده ولی هم میکرو داشتم هم ps1 . به نظرم outlast هم بعد 10 دقیقه اصلا ترسناک نیست شما کلا shift رو بگیری run بدی هیچ غولی بهت نمیرسه بزننت هم با یه ضربه نمیمیری برا همین ترس از بین میره.
 

hmd2009

کاربر سایت
Oct 3, 2008
4,585
نام
حمید
یعنی جوری ر....دن به این بازی که با وایتکس و هر ماده شوینده تمیز نمیشه. این واقعا اویل بود من بازی کردم. ترسناک بود که بود مگه هر ترسناکی اویل میشه؟ اویل معروفه به شخصیت پردازی. شخصیت پردازی حذف بشه از تو بازی، بازی تمومه. هر موقع حرف از اویل میشه آدم یاد کارکتراش میافته. لئون کلر آیدا ... اصلا معلوم نبود اینا کی هستن تو بازی. برداشتن کل سیستم بازی رو به هم زدن. دیگه اویل با رفتن میکامی کامل یتیم شد و بعد نابود.

من سنم 33 سال هست و از رزیدنت ایول 7 هم خیلی خوشم اومد از همون زمانی هم که اولین رزیدنت ایول اومد بازیش کردم. اول اینو بگم که فن ها خودشونم نمیدونن چی میخوان بعضیاشون البته! شاید هیچ کس تصور اینم نمیکر که رزیدنت ایول 7 ترسناک بشه یک بنده خدایی میگفت من که برام مهم نیست چونمطمعنم اکشن میشه 100% حتیبدتر از 6 کار ندارم. اما فرانچایزهای خیلی بزرگ تا یک حدی میتونن همون روال و تم سابق رو پیش ببرن از یک جا به بعد دیگه باید نوآوری به خرج بدن اول اینکه این اولین رزیدنت ایولی نیست که اول شخص هست ثانیا داستان بازی اصلی کلا از دمو جداست حتی کرکترها .به نظر من تا وقتی بازی اصلی نمایش داده نشده نباید هیچ کس زود قضاوت کنه در مورد بازی هر کی خوشش نمیاد بازی نکنه! فن ها میخواستن رزیدنت ایول ترسناک باشه اینم ترسناک حتی ترسناک تر از قبلیا حالا اینکه یک دوربین اول شخص شده دلیل نمیشه که بازی بد از آب در بیاد. ضمنا خودشونم اشاره کردن که بازی بازی کردنش خیلی جاها یاد رزیدنت ایول های قبلی میفتید. داستان بازی همون بایوتروریسم و C Virus هست اما اینبار در مقیاسی کوچیکتر! مشکل شما الان با رزیدنت ایول7 چیه؟ بازی که هنوز نیومده به چی زبونی سازنده ها بگن که با بازیکردن دمو چیز زیادی از بازی اصلی دستگیرتون نمیشه این فقط اتمسفر ترسناک بازی رو نشون میخواد بده!!! :|||||||||
 
آخرین ویرایش:

hmd2009

کاربر سایت
Oct 3, 2008
4,585
نام
حمید
جالبه همین چند وقت پیش داشتم به نیما میگفتم داستان خیلی دوست داری برو Spec ops رو بازی کن . حالا نویسندش هم همین جناب در اومد :D من خودم پلاس دارم بازیش کنم دمو رو .. ولی حال دانلود ندارم تو همین یوتیوب دیدم :D خدایی کاراکتراش هم بد نبودنا این peterهه شده قهرمان زندگیم . رفته خونه جنی کنار تابلو وایمیسه به فیلم بردار میگه بیا عکس بگیر :D بنظرم همین روح هم خیلی خیلی بهتر از زامبی کونفو کاره :D حالا دست جنا rpg ندن صلوات :))=)) ولی دیگه به حدی رسیده بودن دیگه گفتن نمیشه ادامش داد.. بزنیم به جای دیگه قبل 6 ... گوشه موشه ها :D من راستش حالم خوب شد سر اخبار اومدم اولش فهمیدم نسخه جدیدمون اینجوریه زیاد خوشحال نشدم ولی کم کم ویدیو ها و نظر دوستانو دیدم بسی خوشم اومد چون این بچه جدیدا که از کلاسیک حالیشون نیست دیدشون تا همین 5و 6 هست ... این نسخه اصلا یه دنیای دیگه ای رو براشون باز میکنه B-)
اقا فحش ندیدن دیگه این همه خودتون تیکه تیکه کردین تو فروما که باید رزیدنت ایول ترسناک باشه عمو کپ کام داره جورش میکنه دیگه :D برین توش اکتشاف کنید :D

لطفا تو اسپویلر بزار هرچیراجع به دمو میخوای بگی!!!
 

Ezio96

کاربر سایت
Sep 30, 2014
445
نام
رامين
من مدت زیادی نیست که با سری رزیدنت اویل بطور حرفه ای آشنا شدم، و ریمستر ورژن های 0,1 که بصورت کلاسیک هست رو بازی کردم، و اتفاقاً خیلی هم حال کردم و خوشم اومد اما با این حال نمیشه انتظار داشت کپکام بیاد نسخه ی جدید رو به اون سبک بسازه! چون نه چیز جالبی میشه دیگه و نه اون سبک در حال حاضر جایی داره و سبک کلاسیک باید در انحصار ریمیک و ریمستر ها بمونه ، پس می مونه حالتی مثل رزیدنت اویل 6 ، که فن های قدیمی هم خوش شون نمیاد پس با این اوصاف تصمیم کپکام برای اول شخص شدن بازی مثبت هست، دید محدود در سری کلاسیک خودش عامل ترس هست ولی حالا که دیگه قرار نیست اون سبک ساخته بشه، دید اول شخص از نظر ترس میتونه مثبت عمل کنه و جایگزین بشه
البته همه ی این حرف ها بستگی به نوآوری و دستپخت کپکام داره


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر