بحث و تبادل نظر در مورد سری Resident Evil

crash000

کاربر سایت
Nov 17, 2008
892
سلام
دوستان شاهد نابودی re هستیم(عنوان بعدی (نه6)call evil solid با همکاری تری آرک و کوجیما چی میشه به به)
بازی هایی که ساخته میشن بازی های خوبی هستن ولی reنیستن البته یه کم سر و ته کار کپ کام معلوم نیست
فکر کنم هرکی میاد یه چیزی میگه کپ کام هم بیکاره میگه باشه بالاخره باید نون در آورد دیگه نه؟

کاری هم به قدیمیا نداره میگه این بچه ها بازیو میخرن جزئئیاتو ول کن شما چی فکر می کنید اگه تایید میشه ما هم بدیم یه چیزی بسازه b-)

یهو دیدی چند وقت دیگه قهرمانان مهترم پیر می شوند وسناریو ی لارا اتزیو اسنیک و... تکرار میشه

نتیجه میشه که همه به کمیک ها و کتاب های رزیدنت اویل روی میارن راستی این قضیه ی کتابی که دی بازی داره میرنه چیه؟

شما هنوز بحث این که کی مهم تره رو ول نکردید؟


خداحافظ
یاعلی
 

hmd2009

کاربر سایت
Oct 3, 2008
4,585
نام
حمید
دوستان Resident Evil ایرنی نیز اومده :d

http://www.up98.org/upload/server1/03/a/cz7abyh7lmnjpckxdaba.flv

از تمامی دوستانی که شاهد ویدیئو می باشند خواهش می کنیم کنترل خود را نگه داشته :d

جالب نبود .:(

دوستان شاهد نابودی re هستیم(عنوان بعدی (نه6)call evil solid با همکاری تری آرک و کوجیما چی میشه به به)
بازی هایی که ساخته میشن بازی های خوبی هستن ولی reنیستن البته یه کم سر و ته کار کپ کام معلوم نیست
فکر کنم هرکی میاد یه چیزی میگه کپ کام هم بیکاره میگه باشه بالاخره باید نون در آورد دیگه نه؟
با شما موفق نیستم . slant six درخواست کرده بود از کپکام که رزیدنت اویل رو اونا بسازن این دفعه و کپکام هم با توجه به نبوق و خلاقیت اینا داده بود دست اینا .اما بعدا میفهمه که اشتباه کرده و دیگه فکر نکنم ip رو بده کس دیگه بسازه.و مطمعنم رزیدنت اویل 6 همه ی این ضعف رو جبران میکنه.هیچ وقت هم نا امید نمیشم از کپکام. همین.
 
آخرین ویرایش:

kenedy

کاربر سایت
May 28, 2010
223
نام
احمد
یعنی یکیتون نمیتونه یه جایی رو معرفی کنه من ریمیک و چندتا از re های فرعی رو تهیه کنم.بابا این سومین باره(خب پیام خصوصی بدین:()
 

hmd2009

کاربر سایت
Oct 3, 2008
4,585
نام
حمید
باز از اینا بزاری یه چیزی

سایزش 1.7 مگ هست اگه خواستید دانلود کنید .تیزر تبلیغاتی کپکام هست که واسه Biohazard 2 درست کرده بودن اون زمان.

http://hotfile.com/dl/122293859/422c108/YouTube_-_biohazard_2_-_japanese_commercial.flv.html

http://hotfile.com/dl/122296581/1ea90c4/YouTube_-_Resident_Evil_2_Commercial_1_2.flv.html]

این چیزایی که میزارم حالت fun داره هر کی دوست داشت دانلود کنه . این صحنه هایی از یه کد ورونیکا عجیب هست .حالت د سیمز داره.:d

http://hotfile.com/dl/122302201/b1939de/YouTube_-_Resident_Evil_-_Code_Veronica_X_(Trailer).mp4.html
 
آخرین ویرایش:

RockIT

کاربر سایت
Apr 29, 2010
2,314
نام
افشین
یعنی یکیتون نمیتونه یه جایی رو معرفی کنه من ریمیک و چندتا از re های فرعی رو تهیه کنم.بابا این سومین باره(خب پیام خصوصی بدین:()

احمد جان ما همه دانلود کردیم اگه فروشگاهی هم داشته باشه تو گوگل یه سرچ بزنی پیدا می کنی
 

نیما ردفیلد

کاربر سایت
Sep 22, 2009
454
نام
نیما
بله.با جناب کندی موافقم.من هم همیشه گفتم که رزیدنت اویل 2 تا داستان داره.اولیش از واقعه ی عمارت شروع میشه و در رزیدنت اویل 5 هم تموم میشه.شخصیت های اصلی اون هم کریس،جیل و وسکر هستند.شخصیت های مکملش هم ربکا،بری،بیلی،شوا،کارلوس،جاش و....هستند.داستان دوم هم از واقعه ی راکون سیتی شروع میشه و احتمالا در رزیدنت اویل 6 هم تمم میشه.شخصیت های اصلی این داستان کلیر و لیون هستند و شخصیت های مکملش هم ایدا،کراوزر،شری،استیو،سدلر،اشلی و....هستند.کلیر هم تنها شخصیتی است که در هر دو داستان حضور داره (به جز وسکر) و مخصوصا در کد ورونیکا که باعث کشیده شدن پای کریس و وسکر به داستان میشه و در واقع این 2 تا داستان رو به هم پیوند میده.در رزیدنت اویل 2 هم دو واقعه ی عمارت و راکون سیتی رو به هم پیوند میده.البته احتمالا در آینده مهم تر هم میشه.
از کندی خان هم خواهش می کنم که دلایل دیگرش رو هم بگه.
راستی!این دو تا بازی HD که فرقی با نسخه های اصلی نداره! :(
 

hmd2009

کاربر سایت
Oct 3, 2008
4,585
نام
حمید


قربونت برم نیما جام کاری نکردم که.ماشالا همه بچه ها فعال هستن. من هر کاری میکنم فقط به خاطر شما و بچه های گل تاپیکمونه که خوشحال بشن.بابت والپیپر ها هم دستت درد نکنه به نظر منم سومیش قشنگتره :) اون دفعه اول که نگاه کردم اینو نگاه نکرده بودم.wow اینم یه چند تا والپیپر از کلیر نظرت چیه نیما جان کدومو بیشتر میپسندی ؟ .و اما در مورد اهمیت نقش که کدوم یک مهمترن جیل یا کلیر .ببین نیما جان درسته که کلیر تو هردو داستان هست اما به هیچ عنوان نمیشه نقش مهم جیل رو نادیده گرفت این جیل بود که کریس رو از دست وسکر نجات داد که خودشو همراه وسکر ازپنجره پرت کرد اگه جیل نبود کریس به تنهایی نمیتونست وسکر رو شکست بده .و این جیل بود که بهمراه کریس آمبرلا رونابود کرد. اما کلیر وظیفش نابودی آمبرلا نبود و فقط دنبال برادرش بود حالا کار ندارم که تو داستان با آمبرلا رو برو شد و تو نابودیشم نقش داشت . کلیر فقط به خاطر پیدا کردن برادرش وارد داستان رزیدنت اویل شد اما جیل ماموریت خیلی مهمتری داشت.منظورتو متوجه نشدم که گفتی جیل فق تو یه خط داستانی بوده ! به نظر من که جیل مهمتره حالا نظر بقیه رو نمیدونم .در ضمن یه همون اندازه که کلیر رودوست داری من جیل رو دوست دارم . افشین جان در جریانه.;)





 
آخرین ویرایش:

hitman_ravani

کاربر سایت
Aug 10, 2006
1,253
نام
علی
از بچه ها کسی RE5 Gold داره با هم DLC هاشو بزنیم؟ فقط برای جمع آوری تروفی میخام حرفه ای باشه!

کل بازی تموم شده و فقط DLC ها نونده! کسی پایه هست؟
 

kaveh

کاربر سایت
Dec 11, 2005
518
نام
کاوه

kaveh

کاربر سایت
Dec 11, 2005
518
نام
کاوه
هم برای PS3 و هم برای 360 میاد(متاسفانه).
Resident Evil 2 و 3 وکلا هیچ بازیه PS1 تا حالا Hd نشده.فقط میتونی از PS Store بخری.من Resident Evil 2 رو خریدم و چندتا بازیه دیگه.
چرا متاسفانه ؟ :d
منظورتون psn سونی بود از اونجا گرفتین؟
 

kaveh

کاربر سایت
Dec 11, 2005
518
نام
کاوه
آره فقط رزولیشن رو بردن بالا فکر نکنم کار دیگه ی کرده باشن کاوه جان. همونطور که سینا گفت واسه هر دو کنسول میاد اونارو فعلا که نساختن ولی رزیدنت اویل 2 بعید نیست یا HD شو بسازن یا ریمیک.چون خیلی طرفدار داره.:x
حمید جان من فکر نمیکنم خیلی آنچنان تفاوتی توی کدورنیکا باشه توی این عکس ها که گذاشته بودی (4 که هیچ تفاوتی احساس نشد) مگه اینکه داستان فرعی یا معما های جدید اضافه کنند یکم ما رو که قبلا بازی کردیم هم مجاب کنه که دوباره بازی کنیم، راستی حالا اینا کی قرار برای x360 و ps3 منتشر بشند ؟

مطمئن باشید که تا پیش از عرضه ی رولیشن هیچ خبری از رزیدنت اویل 6 نمیشه.
ورود اون دوست جدیدمون که لیون رو مهم تر از کلیر می دونه رو هم به تاپیک خوش آمد می گم.در مورد مقایسه ی کلیر و لیون دیگه واقعا حوصله ندارم بحث کنم.فقط همینقدر بگم که اینکه کسی جون کس دیگری رو نجات بده،دلیل بر مهم تر بودن اون شخص نیست.اگر اینجوری باشه،پس بری هم 4 بار جون جیل رو نجات داده و ایدا هم 8 بار جون لیون رو نجات داده.در حالی که لیون فقط 4 بار جون ایدا رو نجات داده.پس باید بگیم بری از جیل مهم تره و ایدا هم از لیون مهم تره؟در رزیدنت اویل 2 هم کلا کلیر ادامه دهنده ی داستان رزیدنت اویل 1 بود.(چون کریس بعد از واقعه ی عمارت به پاریس میره و کلیر هم نگرانش میشه و....) در حالی که لیون هیچ ربطی به داستان RE1 نداشت.تازه براد و ماروین هم توسط کلیر کشته شدند.(براساس کتاب Archives که خود کپکام منتشر کرده) لیون همیشه در داستان های فرعی یا مکمل حضور داشته.مثل رزیدنت اویل 4 که کلا به خاطر گیم پلی ساخته شد و فقط نیاز به یک داستان سطحی و گذرا داشت تا فقط بتونه گیم پلی رو پوشش بده.در حالی که کد ورونیکا کلا به خاطر داستان ساخته شد.به علاوه اگه بخواهیم منطقی حساب کنیم،پس داستان رزیدنت اویل 4،ماجراهای آمبرلا،رزیدنت اویل 5 و حتی خود وسکر هم کلا مدیون کلیر هستند!چون وسکر در کد ورونیکا زنده شد و ماجرای مبارزه ی کریس و جیل با وسکر هم از کد ورونیکا ادامه پیدا کرد و همونطور که میدونید،کد ورونیکا هم در درجه ی اول به خاطر ادامه دادن سرگذشت کلیر پس از RE2 ساخته شد.یعنی طرح اولیه ی کد ورونیکا به خاطر کلیر بود و کریس و وسکر بعدا به داستان اضافه شدند.(چون سرگذشت کلیر کلا مبهم بود.ولی زنده شدن وسکر الزامی نبود.) بنابراین اگر کپکام نمی خواست سرگذشت کلیر رو ادامه بده،وسکر هم زنده نمی شد،کریس هم به جزیره ی راکفورت نمیومد و نمی فهمید که وسکر زنده است و داستان رزیدنت اویل 4،ماجراهای آمبرلا و 5 هم به وجود نمیومد.(رزیدنت اویل 4 رو به خاطر وسکر میگم.چون کلا در رزیدنت اویل 4 همه چیز زیر سر وسکر بود.) حالا باز هم لیون رو مهم تر از کلیر می دونید؟من شخصا کلیر رو در حد جیل مهم می دونم.تازه شاید در رزیدنت اویل 6 مهم تر هم بشه! (البته اگه توی RE6 باشه که هست.)
کاملا موافقم کلر شاید در سطح جیل یا کریس نشه مقایسه اش کرد ولی توی داستان بازی از لیون خیلی تاثیر گذارتر هستش واقعا re2 یکی از بهترین تجربه های این سری بود که انجام دادم
 

kaveh

کاربر سایت
Dec 11, 2005
518
نام
کاوه
دوستان یه سوال مگه طبق گفته های خود capcom (منظورم زمانی هست که شماره 5 منتشر شد) قرار نشد که کلا توی شماره 6 هیچ خبری از کاراکتر های سری پیش نباشه چون توی 5 به نوعی وسکر کشته شد و این رو نشونه ختم رزیدنت ایول کلاسیک (از نظر داستان و کاراکتر هاش) دونستن حالا چطور میشه کسایی مثل آقا نیما میگن کلر توی شماره 6 حضور داره؟
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر