بحث و تبادل نظر در مورد سری Devil May Cry (خلاصه داستان در پست اول)

دوست دارین نسخه‌ی بعدی DMC رو چه استودیویی بسازه؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    312

Demon Killer

کاربر سایت
Oct 18, 2012
59
نام
Dante
DmC Devil May Cry demo

dmc_devil_may_cry_dante.jpg

دمو برا پی سی نمیاد؟!:smoke1:
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
dmc_devil_may_cry_dante.jpg

دمو برا پی سی نمیاد؟!:smoke1:
خودت چی فکر میکنی؟:d وقتی حتی تاریخ عرضه هم نداره، انتظار نسخه دمو برای PC توی هیچ بازی نداشته باش به جز استثناها:d.
خانم ها مقدم ترند:d (کنسول ها:d)
 

Nevan

کاربر سایت
Feb 25, 2011
3,027
نام
morteza
آخه کجای کمبوهاش لذت بخش بود ؟؟ مرتضی تو که طرفدار +P چرا ؟ از تو بعیده :|

بین کمبو های "لذت بخش" تا "کمبو های شاهکار، سریع و روان که تعدادشون به بی نهایت سوق پیدا می کنه" زمین تا آسمون فرق ـه! :D الان NT رو با P* مقایسه کردی؟! :| :D دیگه هرچی گیم پلی بازی هاشون خوب باشه به P* نمی رسن! :D ناسلامتی خالق این سبک تو P* هستا! :D
 

K o j i m a

کاربر سایت
Jul 2, 2012
2,146
نام
Morteza
بین کمبو های "لذت بخش" تا "کمبو های شاهکار، سریع و روان که تعدادشون به بی نهایت سوق پیدا می کنه" زمین تا آسمون فرق ـه! :D الان NT رو با P* مقایسه کردی؟! :| :D دیگه هرچی گیم پلی بازی هاشون خوب باشه به P* نمی رسن! :D ناسلامتی خالق این سبک تو P* هستا! :D

من کی این دو تا رو مقایسه کردم؟ :| من میگم تو که گیم پلی +P رو درک میکنی باید درک کنی گیم پلی NT اصلا خوب نیست. (البته قبول دارم توو DmC به خاطر مشاوره های کپکام یه کم وضعشون بهتر شده)

تیکه قرمز= چرا حرف توو دهن من میزاری :| من یه درصدم نگفتم گیم پلی NT خوبه.

پ.ن: دموی MGR ـو بازی کردی؟ :d
 

Nevan

کاربر سایت
Feb 25, 2011
3,027
نام
morteza
@ K o j i m a

گیم پلی بازی های NT خوبه.. :| :D این فکت ـه!:D
نه هنوز بازی نکردم، ماشالا 6 گیگه! :| :D
=======================================

دوستان داشتم مصاحبه ها و پیش نمایش های بازی رو شخم می زدم، به این بر خوردم:

“I remember calling it Developers May Cry, it looked that good.”

God of War III’s game director Stig Asmussen-

پرواز کردم با این جمله! :D

مرتضی خدا بگم چی کارت نکنه
yahoo_22.gif
yahoo_22.gif


هایپ میشویم،با همین ابعاد
yahoo_6.gif
yahoo_4.gif
yahoo_4.gif
yahoo_4.gif

البته فکر کنم این جمله ی Asmussen در مورد DMC1 (و کلا سری DMC) بود.:D
 
آخرین ویرایش:

K o j i m a

کاربر سایت
Jul 2, 2012
2,146
نام
Morteza
نه هنوز بازی نکردم، ماشالا 6 گیگه!
:|
:biggrin1:

من Zone Of The Enders ـو گرفتم که تووش هست. :d

هایپ میشویم،
با همین ابعاد
>:d<:d:d

:d:d:d:d ..... چون جمله گذشته ـست فک کنم منظورش این بوده که قبلا اینجوری بوده ولی الان ... [-(

“I
remember
calling it
Developers May Cry, it looked that good.”

He Said "I Remember" در حالی که بازی هنوز منتشر نشده :d
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
بازی در حد شاهکار و زمین لرزه و این حرفها نیست ولی در حد گذاشتن شکلک عزا و ماتم هم نیست :D اینم نظر من به صورت خیلی جزیی که توی پروفایل علی گفتم البته هنوز زیاد باهاش ور نرفتم :D

و حالا گیم پلی :biggrin1: بازی که خیلی عالی بود و حتماً باید بخرمش فقط چند تا مشکل ریز داره که باید ببینیم منتقد ها چه نظری نسبت بهش خواهند داشت ! اول از همه سرعت بازی قطعاً از قبلی ها کمتر شده ولی برای من که مشکلی نبود چون با اون زور زدن دانته موقع زدن ضربات حال میکردم :biggrin1: مورد دوم باس های بازیه تا الان دو تا باس دیدم که هر دو همین مورد رو داشتن ! یکی همین توی دمو یکی هم باب ! ببین باس های بازی بیشتر گاوی شدن تا دویلی :biggrin1: قبلاً باس ها یه سری اسپشیال موو داشتن و خط خون و متناسب با حرکاتشون یه سری کارهای مختلف انجام میدادن و رفته رفته که کتک میخوردن این اسپشایل موو ها حرفه ای تر و غیر قابل پیش بینی تر میشد ولی الان توی هر مرحله یه سری حرکات تقریباً تکراری و قابل پیش بینی از باس ها دیده میشه , مثل گاو که چند تا میزنی بعد دایره میشه اینم بعد از حد نصاب یه صحنه ی سینمایی و ادامه ی کار و معمولاً همون کار قبلی تکرار میشه ولی تو خودت بهتر از من یادته باس های شماره های قبلی مرگ و زندگی بود :biggrin1: یعنی باید با استراتژی جلو میرفتی با توجه به حرکات اون باس باید برای خودت کمبو چینی میکردی ببینی به کی چه کمبویی میاد الان این طرف یه ضرب میزنه پس فرار کنیم وقفه ی کوتاه داره پس کمبوی سریع بزنیم وقفه ی طولانی داد بیاییم کمبوی رگباری روش اجرا کنیم :biggrin1: یعنی استراتژی بر مبنای حرکات اون باس لحظه ای اعمال میشد ولی اینجا میدونی طرف چی تو چنته داره :biggrin1: نمی دونم منظور رو رسوندم ؟ :biggrin1: مورد آخر هم این گرب کردن با داس و تبره که به نظرم یه کم به پلتفرمر بازی ضربه میزنه چون این سوئیچ کردن بین اینها و نحوه ی اجراشون یه کم دست و پا گیره :( به جز این چند تا مورد کوچک هیچ اشکال دیگه ای نداشت :biggrin1:
البته محاسن که زیاد داره :biggrin1: مثلاً کمبو هاش :biggrin1: اینا دو تا بازی قبلیشون پرش نداشت ولی کپ کام به نحو احسن وظیفه ـش رو انجام داد :biggrin1: اوج این کمبو هم زمانیه که اون غوله روی زمین بالا میاره یعنی قشنگ میشد تمام مدت تا از بین رفتن شکوفه بارون طرف روی هوای کمبو بزنی و پایین نیایی :biggrin1: سوئیچ روی داس و تبر هم عالی بود و سرعت میداد به کمبو زنی :biggrin1: کلاً خیلی جو منحصر به فردی داشت خیلی هم محسوس از دویل های قبلی جدا بود :biggrin1: کلاً تجربه ی خوب و متفاوتی بود :biggrin1:
اولین ماموریت هم لوکیشن ـش همون لوکیشن امضای کاربر سر در این صفحه ـس :D
 

Devil-Girl

کاربر سایت
Aug 24, 2012
1,238
بازی در حد شاهکار و زمین لرزه و این حرفها نیست ولی در حد گذاشتن شکلک عزا و ماتم هم نیست :D اینم نظر من به صورت خیلی جزیی که توی پروفایل علی گفتم البته هنوز زیاد باهاش ور نرفتم :D


اولین ماموریت هم لوکیشن ـش همون لوکیشن امضای کاربر سر در این صفحه ـس :D
با این اوصاف...
هایپ بشیم ؟ نشیم ؟ :D در کل از 10 چقدر میدی به گیم پلی؟ گیم پلیش بورینگ هست یا نه ؟ کلا چطور بود ؟ :D
 

K o j i m a

کاربر سایت
Jul 2, 2012
2,146
نام
Morteza
احسان چوجی @

کلا بازی خیلی راحت تر شده. دشمنای معمولی رو مثل آب خوردن میشه لت و پار کرد. همشون شل ـن (البته تا اینجایی که من دیدم) مخصوصا که الان گیم پلی روون تر شده و راحت تر میشه کوبمو زد اونم رو هوا :d

حالا چپ و راست بزن تو بالاپر ما
:(

ببخشید دیگه :d واقعیت تلخه.

====================

حالا میخوام چند تا طراحی شخصیت بد (Bad Man) خفن برای بازی های HnS به رختون بکشم:d (البته همش برا یه بازیه MGR :x):

به این میگن یه باس دوست داشتنی و شاخ :d:
72453625877993675015.jpg


یه شخصیت بد اصلی داستان با دوبلوری محشر (البته فعلا دوبلور ژاپنیش معلوم شده که اون خیلی شاخه = سانجی توو One Piece :x یا Balthier توو FFXII:x):

95560786928719116911.jpg


و یک Boss خوف و جالب که طراحیش تکه:


24841936749554295015.jpg


البته ایشون هم طراحیشون خیلی خوبه ولی متاسفانه فقط ایشون :( (بدون هودی که عالیه:x):

KatDMC.jpg
 
آخرین ویرایش:

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
با این اوصاف...
هایپ بشیم ؟ نشیم ؟ :D در کل از 10 چقدر میدی به گیم پلی؟ گیم پلیش بورینگ هست یا نه ؟ کلا چطور بود ؟ :D

هایپ بشو :D بازی به سرعت قبلی نیست ولی اصلاً خسته کننده نیست :D خیلی خرت و پرت هم برای پیدا کردن داره که ارزش هر 5 قدم راه رو چند برابر میکنه چه برسه به کل مرحله ولی بازی خیلی آسون تره :D مثلاً دشمن ها یهو نمیان توی هیکلت دو ساعت استخاره میکنن دستشون رو بالا میگیرن شمشیرشون برق میزنه تا بخوان بهت ضربه بزنن :D یعنی قشنگ بازی بهت میگه اوهوی یارو این بابا الان تصمیم داره بزنتت :D
به گیم پلی از 10 هم 8.5 میدم اگر قبلی ها رو 9 یا 9.5 در نظر بگیریم :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر