خبر رسمی بازی Multiversus با امکانات جدید در ماه می عرضه میشود

Adam

عضو تحریریه
Jun 27, 2009
4,605
نام
alireza
multiversus.jpg

بیش از هشت ماه از آفلاین شدن نسخه بتای بازی Multiversus میگذرد. استودیو سازنده، Player First Games، اعلام کرد که بازی مبارزه‌ای Multiversus در تاریخ 28 می برای pc، xbox seris s/x، xbox one و ps4/5 عرضه خواهد شد.

بازی Multiversus هنگامی که در جولای 2022 درحالت بتا در دسترس قرار گرفت، توانست میلیون‌ها بازیکن را طی دو فصل جذب کند. احتمال میرفت که بازی برای همیشه لغو شود، چون کمپانی مادر، برادران وارنر، اخیراً به این سمت حرکت کرده است. اما از سرگیری فعالیت در حساب‌های شبکه‌های اجتماعی Multiversus در هفته گذشته کاملاً به وضوح خلاف آن را نشان داد.

چیزهای زیادی دراین مدت تغییر کرده است. Multiversus به Unreal Engine 5 منتقل شده است و از ابتدا برای پشتیبانی از کدهای جدید بازسازی شده است، که کارگردان بازی، Tony Huynhy، گفت که بدون در نظر گرفتن پلتفرم، گیم پلی سازگارتر و دقیق تری را ارائه می دهد. هر شخصیت در بازی دارای حملات و مکانیک‌های مبارزه ای جدید خواهد بود و یک حالت PvE جدید با پاداش‌های منحصر به فرد اضافه شده است. همچنین Huynhy از اضافه شدن شخصیت‌های کاملاً جدید و هیجان‌انگیز به Multiversus خبر داد، اگرچه هنوز هیچیک از این کارکترها معرفی نشده‌اند.

این باید یک خبر خوشایند برای برادران وارنر باشد، که پس از شکست Suicide Squad گفته است که می‌خواهد تمرکز بیشتری روی عناوین رایگان و لایو سرویس داشته باشد. بازی Multiversus با توجه به استقبال مثبت در نسخه بتا، کاملاً در این دسته قرار می‌گیرد و نقش برجسته‌ای در برنامه‌های ناشر برای چند سال آینده خواهد داشت.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر