بازی Grim Dawn بعد از 6 سال منتشر می‌شود

Daemonis

Run Baby Run
کاربر سایت
Jan 3, 2009
7,028
نام
محمد امین
n7o_f1n7onurjcwcbhqxgcm7.jpg


استودیوی «Crate Entertainment» بازی «Grim Dawn» را که یک «RPG» شبیه به «Diable» بود در سال 2010 میلادی معرفی کرد و 2 سال بعد موفق به کسب 500,000 دلار کمک مردمی شد و در سال 2013 میلادی بازی بصورت «Early Access» بر روی شبکه‌ی «Steam» رفت. اکنون بعد از 6 سال بازی بطور رسمی عرضه خواهد شد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه شوید.



اگر بازی‌هایی نظیر «Diablo, Path of Exile, Torchlight و خصوصا Titan Quest» را تجربه کرده باشید، مکانیزم‌های بازی گریم داون برای شما آشنا خواهد بود. بازی دارای بخش تک نفره تشکیل شده از 4 مرحله اصلی است و دارای درجه‌های سختی مختلف و الهام گرفته از دوران ویکتوریایی است که در آن به جستجو و از بین بردن هر آنچه در پیش رویتان قرار دارد می‌پردازید.



از آنجایی که سازندگان تایتن کوئست گریم داون را ساخته‌اند، شبیه به آن بازی شما در ابتدا فقط جنسیت و کلاس شخصیت خود را انتخاب خواهید کرد.

nwc1_grim1.jpg


بخش دیگری از بازی که مشابه با تایتن کوئست عمل می‌کند سیستم کلاس‌های بازی است. شما چندین کلاس برای انتخاب دارید و در بالای درخت قابلیت‌ها شما لیستی از قابلیت‌های فعال و غیرفعال و یک شمارنده برای میزان تسلط شما وجود دارد که با پیشرفت در بازی پر خواهد شد. با پیشرفت در بازی شما قادر به انتخاب کلاس‌های دوگانه نظیر «fighter-mage» یا «mage-summoner» خواهید بود.

ofal_grim2.jpg


بازی همچنین دارای بخش چند نفره در قالب «co-op» خواهد بود و قابلیت «Modding» نیز بعد از عرضه به بازی اضافه خواهد شد. گریم داون یک بازی کامل و یک کلون برای دیابلو است که همه‌ی دوست‌داران منتظرش بودند.


اگر علاقه داشتید می‌توانید نسخه کامل بازی بر روی شبکه استیم که پنجشنبه این هفته عرضه خواهد شد را از اینجا مشاهده کنید.



=====
منبع
 

Mr.Death

دبیر تحریریه بازنشسته
کاربر سایت
May 31, 2006
4,070
نام
احد
من اولین بار موقع تهیه لیست 100 بازی منتخب 2013 بازی‌سنتر با این بازی آشنا شدم. از همون موقع هم منتظرشم. نزدیک 20 ساعت هم نسخه Early Access رو بازی کردم که کلا ازش راضی بودم. خبر خوش‌حال کننده‌ای بود. خیلی وقته هوس همچین بازی‌ای رو کردم؛ مخصوصا بعد از اون کثافت‌کاری که تو نسخه کنسولی دیابلو انجام گرفت و ملت با آیتم‌های هک‌شده گند زدن به بخش مالتی‌پلیر و انگیزه بازی کردن رو ازم گرفتن! حالا این واسه PC میاد ولی میتونه بهانه خوبی برای فقدان دیابلو باشه.
 

LazaR AngeloV

کاربر سایت
Jul 14, 2011
4,702
نام
محمد مهدی
EA این بازی رو کردم ، این خبر رو شنیدم رفتم دانلود کردم برای لانچ
بازیه قشنگیه ، مخصوصا که یکی از پروژه های Kickstarter بوده
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر