بازی مستقل Vane معرقی شد .

  • Thread starter !_Meshki_!
  • تاریخ آغاز
M

!_Meshki_!

استدیوی Friend&Foe که متشکل از چند تن از طراحان سابق بازی The Last Guardian می باشد , امروز از عنوان جدید خود "Vane" رونمایی کرد .
این بازی این گونه توصیف شده است :
" کودکی با قابلیت های عجیب در سرزمین عجیبی گرفتار شده است . Vane یک بازی چهان باز و ماجراجویی است که پر از راز و معما می باشد . "

Vane در تاریخی نا معلوم ابتدا بر روی PC و سپس بر روی سایر پلتفرم ها منتشر خواهد شد .

اسکرین شات ها :

سایت رسمی بازی :
Vane — Friend & Foe
Vane > Devlog — Friend & Foe
 

king ps3

کاربر سایت
Jun 8, 2009
1,367
نام
プレイステーション
وقتی پسربچه (این Ico چیکار کرده ! :d حالا همه شخصیت های این سبک بازی ها، یه پسربچه هستن..) داخل خاک و شن های این سرزمین قدم برمیداره و راه میره، خیلی تابلو و مصنوعی هست ـش اون افکت ها، باید دقیقا همون کار Journey رو بکنن، لامصب تک تک دانه های شن و خاک رو میشد لابه لای درخشش نور خورشید، حرکات و موج ـشون رو حس کرد و به وضوح دید ! :d

اون شن های داغ که با روح و روان گیمر بازی میکرد دست پخت سانتا مونیکا بود. البته TGC هم نقش داشته ولی اصل کار دست SM بود :d
هر چند فکر کنم این مدل افکت خاک عمدی بوده
 

Dark War

کاربر سایت
Jan 9, 2011
2,522
نام
امير حسين
البته چندنفر نیستن، فقط یک نفرشون از "تیم ایکو" امده ! :d اون که بله، ولی به نظرم بیشتر بهشون میخوره که هر کدوم ـشون شبیه یک "شوگان" باشند، کار از سامورایی و رونین و این حرفا گذشته..:d
Ueda قبلا كه زير پرچم سوني بود يه شوگان محسوب ميشد ولي چون الان به جايي وصل نيست يه رونين به حساب مياد :-":d

یه نکته دیگری هم که هست، چندضلعی های مرتبط با افکت "خاک" هست ! :d وقتی پسربچه (این Ico چیکار کرده ! :d حالا همه شخصیت های این سبک بازی ها، یه پسربچه هستن..) داخل خاک و شن های این سرزمین قدم برمیداره و راه میره، خیلی تابلو و مصنوعی هست ـش اون افکت ها، باید دقیقا همون کار Journey رو بکنن، لامصب تک تک دانه های شن و خاک رو میشد لابه لای درخشش نور خورشید، حرکات و موج ـشون رو حس کرد و به وضوح دید ! :d
البته حسين فكر كنم اين افكتي رو كه ميگي از قصد به اين شكل ساختن :d يه جورايي احساس ميكنم كه خواستن يه افكت متفاوت بسازن ولي خوب تو اين يه مورد چندان موفق نبودن :d
به علاوه تو كه نبايد اين بازي رو با Journey مقايسه كني و ازش انتظار يه عنواني در اون حد و اندازه داشته باشي:d خلاصه پشت اون بازي TGC ـي بود كه Santa هم بهش كمك ميكرد و موتورشو در اختيارشون گذاشته بود :d اين بنده خداها كه وضع امكاناتشون از خود Team Ico‌ هم بدتره :d

The Last Guardian 2؟
اين حرفت حكم فحش ناموسو به ساخته هاي استاد داشت :d
 

amirsaman2

کاربر سایت
Feb 17, 2008
639
نام
سامان
وجود یه شخصیت بچه (بخصوص پسر) توی یه محیط درن دشت خیلی تکراری شده ، همین چند وقت پیش یه تریلر دیدم که تقریبا با همین مضمون بود ، یه پسر بچه اسکیمو با یه حیوون تو قطب شمال ( شایدم جنوب)
تکراریه .
 

Wąnda

Sacred Spirit
کاربر سایت
Dec 31, 2009
2,173
نام
حسین
اون شن های داغ که با روح و روان گیمر بازی میکرد دست پخت سانتا مونیکا بود. البته TGC هم نقش داشته ولی اصل کار دست SM بود :d
هر چند فکر کنم این مدل افکت خاک عمدی بوده
آره حضور Sony Santa Monica صددرصد روی این قضیه تاثیر داشته ! :d بالاخره این استودیو یه جورایی کارشون عین آچارفرانسه هست ـش دیگه..
yahoo_4.gif

Ueda قبلا كه زير پرچم سوني بود يه شوگان محسوب ميشد ولي چون الان به جايي وصل نيست يه رونين به حساب مياد :-":d
البته حسين فكر كنم اين افكتي رو كه ميگي از قصد به اين شكل ساختن :d يه جورايي احساس ميكنم كه خواستن يه افكت متفاوت بسازن ولي خوب تو اين يه مورد چندان موفق نبودن :d
به علاوه تو كه نبايد اين بازي رو با Journey مقايسه كني و ازش انتظار يه عنواني در اون حد و اندازه داشته باشي:d خلاصه پشت اون بازي TGC ـي بود كه Santa هم بهش كمك ميكرد و موتورشو در اختيارشون گذاشته بود :d اين بنده خداها كه وضع امكاناتشون از خود Team Ico‌ هم بدتره :d
جالبه نظر شما اینه که همچین چیزی به عمد ساخته شده، من که اصلا اینطور فکر نمی کنم ! :d یعنی اگر افکت "خاک" واقعا اینطور باشه، کنسل کنن، خیلی خیلی بهتره ! :d این سبک از بازی ها، به خاطر نوع روند کُلی بازی، بخصوص نوع روایت داستان ـشون، جلوه های بصری توی درک هرچه بهتر این قضیه خیلی کمک می کنند ! :d
یه چیز جالب دیگه هم اینه که فکر کنم این بازی هم باید از لحاظ دیالوگ و صحبت کردن، مثل Journey ، Rime ، Ico عاری از کوچکترین دیالوگ باشه و این قضیه رو بسپاره دست موسیقی متن و جلوه های بصری و Visual Guide های بازی..
پ.ن: فقط اگر همون قسمت های دوبعدی و پلتفرمر رو حذف کنن، خیلی بهتره. از لحاظ فنی هم سنگ تموم بزارن، قطعا عنوان موفقی میشه، چون در غیر اینصورت ما شاهد یه اسکی دُرست و حسابی خواهیم بود که سرنوشت ـش هم با خودش مشخص نخواهد بود !
 

NoctisSasuke

کاربر سایت
Sep 24, 2011
5,016
نام
Farshad
از اون دسته از بازیاست که موقع انجامش یهو دستت رو میزاری زیر چونت و از پنجره بیرون رو نگاه میکنی و با خودت به زندگی فکر میکنی
 

Dark War

کاربر سایت
Jan 9, 2011
2,522
نام
امير حسين
جالبه نظر شما اینه که همچین چیزی به عمد ساخته شده، من که اصلا اینطور فکر نمی کنم ! :d یعنی اگر افکت "خاک" واقعا اینطور باشه، کنسل کنن، خیلی خیلی بهتره ! :d این سبک از بازی ها، به خاطر نوع روند کُلی بازی، بخصوص نوع روایت داستان ـشون، جلوه های بصری توی درک هرچه بهتر این قضیه خیلی کمک می کنند ! :d
به نظرم اگه قرار بود اين افكت يه باگ يا مشكل گرافيكي باشه بايد خيلي بيشتر از اينا ميزد تو چشم ولي ايني كه من مي بينم حالا درسته كه جالب نيست ولي خيليم اذيت نميكنه :d در هر صورت اين بنده خداها اين همه افكت قشنگ طراحي كردن، اونوقت اين وسط گير دادي به اين يدونه افكت بازيشون :d
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,259
نام
امیر حسین
افکت خاک چشه دقیقا؟ :| به نظر من که چیز جالبیه! :d
همه ی بازی ها که نباید مثل هم باشن از نظر طراحی و گرافیکی! به نظرم همین که شبیه Journey نیست یه نکته مثبته خودش :d
این بازی های کوچیک هم معمولا هر کدوم استایل مخصوص به خودشون رو دارن :d و همین باعث جالبی و تنوعشون میشه :d
 

Wąnda

Sacred Spirit
کاربر سایت
Dec 31, 2009
2,173
نام
حسین
الان برای مثال خاک های داخل بازی Journey رو مشاهده کنید:

tumblr_mebvs39jgd1r73n19o1_500-1.gif

اینم بازی Vane ـه که به قول شما Art Style بازیش همینطوره، ولی خُب کدوم یه دقیقه فکر کنید، کدوم ـشون زیباتر و رئال تر و بهتری رو بهتون میده ؟! مشخصه..


LandProj_Ball.png


من موندم این چه "خاک" ـیه که در حالت لاو پالیگان اجرا میشه ؟! در حقیقت با این تفاسیری که شماها منظورتونه، این "خاک" نیست ! :d
واقعا حیفه منظره های به این وسیعی و پهناور رو بخوان با این "افکت" تغییر بدن، چون ما مسلما کُل دنیای این بازی رو قراره با پای پیاده سیاحت کنیم، نمیشه که همش چنین افکتی رو ما مدام پُشت پای پسربچه ببینیم ! :d البته شاید واقعا از ساخت چنین کاری برنمیان، از کجا معلوم، شاید That Game Company هم از پس همین کار برنمیومده، واقعا سانتامونیکا بهشون کمک کرده که ما نهایتا چنین "سیستم ذرات" رو در بازی جورنی شاهد هستیم..


9glp6evk3l6xivgkei7l.jpg

تو پُست قبلی هم اشاره کردم، این مراحل پلتفرمر بدجوری به اتمسفر بازی ضربه میزنن ! لاصمب همش آدم فکر میکنه یه Ripoff درست و حسابی از دو بازی Limbo و Journey رو داره تجربه میکنه ! :d این درسته که تعداد افراد تیم ـشون خیلی خیلی کمه و از امکانات کمتری برخوردارن، بالاخره استودیوهای مستقل هستن و مشکلاتی که پیش رو دارن..ولی این دلیل نمیشه که بخوان کوتاهی نسبت به ایده ها و بلندپروازی هاشون داشته باشن، به نظر من وقتی آدم یه کارو انجام میده، باید تا ته ـش همون طور فوق العاده عمل کنه..
آقا خلاصه اینکه ما داریم الکی بحث میکنیم، اصلا شاید اینها همش Build اولیه باشه و خروجی نهایی همینطور که مثلا من گفتم با جزئیات بیشتر و افکت های بیشتری باشه ! شایدم نظر شما درست باشه و Art Style بازی همینطور باشه ! بالاخره باید تا منتشر شدن اطلاعات جدید صبر کنیم.. همین ! :d
 

.: Darkness :.

کاربر سایت
Aug 1, 2010
905
نام
کیان
عجب گیرهایی میدینا ! :d
همه چیز که نباید واقعی و realistic باشه ، با بالاترین تعداد سیستم ذرات و فلان قدر پالیگان و چی میدونم نورپردازی فلانو ...
اتفاقا من که هیچ مشکلی با این افکتش ندارم و به نظرم کاملا با سبک و جو بازی اومده و اصلا چیزی نیست که بخواد توی ذوق بزنه . مخصوصا با اون چیز پر مانندی که پشت سر پسرک جدا میشه منو یاد اوکامی میندازه!:d وقتی میدویدی همینطور گل و بلبل بود که پشت سرش سبز می شد:bighug:
 

OMG

کاربر سایت
Sep 17, 2012
4,223
نام
امیرحسین
^^
آقا سبک هنریش اینجوریه دیگه، به نظرم خیلی زیباست و همینکه از بازی های دیگه اسکی نرفته خیلی خوبه!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر