بازی با wii بدون جوی استیک

princeofthegamers

کاربر سایت
Sep 4, 2007
23
نام
علی
هیجان زده نشوید چون nintendo هنوز زمان دقیق عرضه نسل جدید کنسول های wii را اعلام نکرده است.اما اینتل برخی از ویژگی های تکنیکی آن را باز گو کرده تا سازندگان بتوانند آز آن بهره مند گردنند .
بر طبق گفته های اینتل این شرکت چیپی را خواهد ساخت که در هر ثانیه قادر به یک تریلیون محاسبه باشد و این در حالی است که دوربین های این محصول جدید حرکات اعضای بدن را دنبال کرده وآن را برای صفحه نمایش ترجمه می کند.
گفتنی است نسل جدید nintendo wii نیاز به هیچگونه کنترلر و دسته بازی ندارد.تنها کافی است که دوربین را اطراف اتاق قرار داده ودستهایتان را همانند بازی تنیس حرکت دهید.خوشبختانه هیچ نیازی به اسلحه لیزری و یا ابزار های ساختگی دیگر در بازی های مبارزه ای نواختن گیتار و ...وجود ندارد.این تکنولوژی wii را از هر نظر برتر از دیگر کنسول ها می نماید.
شایان ذکر است که شایعاتی مبنی بر تولید جوی استیک های جدیدی شنیده می شود که در واقع کلاه هایی هستند کاه افکار کاربر را خوانده و برای کامپیوتر ترجمه می کنند.با پیشرفت تکنولوژی شاهد روزی خواهیم بود که دیگر نیازی به جوی استیک يا ديگر کنترلر کننده ها نخواهيم داشت اين پيشرفت ها دنيايه مجازی را به واقعيات نزديک تر خواهد کرد.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر