خبر رسمی بازیهای استارفیلد، Hi-Fi Rush و Sea of Thieves برای PLAYSTATION 5 عرضه خواهند شد

Lions Gate

プレイステーション
کاربر سایت
Feb 17, 2008
3,252
تام وارن:

برای کسانی که سوال می پرسند، مایکروسافت تأیید کرده است که 34 میلیون مشترک گیمپس اعلام شده شامل Xbox Game Pass Core یا همان (Xbox Live Gold سابق) است.

Microsoft’s Xbox Game Pass service grows to 34 million subscribers
اخرین امار گلد فکرکنم 11.7 میلیون بود. گیمپس هم اخرین امارش 25 میلیون بود پس این نشون میده تعداد یوزر گیمپس افت داشته در حد 3-4 میلیون .
ولی ارباب دِرِد میگفت گیمپس 50 میلیون رد کرده
 
آخرین ویرایش:

sopranus

کاربر سایت
Jan 17, 2009
1,431
نام
aliakbar
The Verge:

واضح است که مایکروسافت از دستیابی به هدف بلندپروازانه خود یعنی 100 میلیون مشترک گیمپس تا سال 2030 فاصله دارد. مایکروسافت نرخ رشد 73 درصدی اشتراک گیمپس را برای یک سال مالی منفرد که در ژوئن 2022 به پایان رسید، هدف قرار داده بود، اما فقط به رقم 28 درصد رسید.

کنسول‌های Xbox Series S/X به خوبی سخت‌افزار PS5 فروخته نشده‌اند و این که مصرف‌کنندگان به گیمپس برای بازی Xbox Cloud در دستگاه‌های تلفن همراه هجوم نمی‌آورند. مایکروسافت همچنین سال گذشته شروع به تبدیل مشترکین Xbox Live Gold به Xbox Game Pass Core کرد و مایکروسافت تأیید کرده است که 34 میلیون مشترک شامل این مشترکان نیز می شود.

به گفته اسپنسر، هدف مایکروسافت این نیست که همه را به مشترک گیمپس تبدیل کند. اسپنسر در مصاحبه‌ای با The Verge می‌گوید : «هدف ما این نیست که همه را مشترک گیم پس کنیم . بارها گفته ام که شاید 10 تا 15 درصد از درآمد محتوا و خدمات ما درآمد مشترکین باشد. امروز گیمپس یک تجارت خوب برای ما است، اما به هیچ وجه طرحی وجود ندارد که بگوید "بسیار خوب، همه باید مشترک Game Pass شوند."

با این اوصاف، مایکروسافت همچنان امیدوار است که در نهایت Game Pass را، به ویژه در موبایل، توسعه دهد. این شرکت در حال ساخت یک فروشگاه بازی های موبایل ایکس باکس برای مقابله با اپل و گوگل است، اما تغییرات اخیر اپ استور اپل آنطور که مایکروسافت انتظار داشت پیش نرفته است. سارا باند، رئیس ایکس‌باکس می‌گوید : «سیاست جدید اپل گامی در جهت اشتباه است .

همچنین امیدواری تازه‌ای وجود دارد که به لطف تغییرات خط‌مشی اپل ، ممکن است یک برنامه بومی Xbox Cloud Gaming را در آیفون‌ها و آی‌پدها ببینیم . با این حال، به نظر نمی رسد که هنوز این اتفاق بیفتد. اسپنسر می‌گوید: «جایی برای کسب درآمد از بازی Xbox Cloud در iOS وجود ندارد. من فکر می‌کنم پیشنهاداتی که اپل ارائه می‌کند... به اندازه کافی برای ایجاد رقابت در بزرگترین پلتفرم بازی جهان پیش نمی‌رود. ما به همکاری با قانونگذاران و اپل و گوگل برای ایجاد فضایی برای ویترین های جایگزین ادامه خواهیم داد."
سارا باند به وضوح گفت ۳۴ میلیون کاربر میتونن دیابلو ۴ رو بازی کنن.
فکر نکنم دیابلو ۴ واسه گیم پس کور عرضه شه.
 
آخرین ویرایش:

Vice City FM

کاربر سایت
Aug 2, 2021
2,476
فیل اسپنسر:

وقتی به بازی مثل Helldivers 2 نگاه می کنم میگویم که این یک بازی عالی است، آفرین به تیم سازنده‌ که بازی را در PC و PlayStation عرضه میکند.
اما من دقیقاً مطمئن نیستم که با نبودن این بازی در اکسباکس چه کمکی به صنعت گیم خواهد شد؟

اون به استفان توتیلو در GameFile و خطاب به تیم سازنده میگوید:
اگر میتوانید سعی کنید خودتان را متعاقد کنید که به هر نحوی کسی در هر جایی هست نفع ببرد‌.
 

SiminSecret

کاربر سایت
Sep 7, 2010
4,840
نام
مهراد
دلیل عرضه بازی ها این بود که پلیر های بیشتری بازی رو تجربه کنن دیگه؟

1708036619557.png
1708036652575.png

اینطور که مشخصه ردفال خیلی بیشتر از های فای راش نیاز داره که بازیش کنن، گرافیکش اینقدر خوبه که رو سوئیچ هم راحت اجرا میشه ولی خب خود مایکروسافت هم روش نمیشه Redfall برای کنسول های ژاپنی عرضه کنه :p
 

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,560
فیل اسپنسر:

وقتی به بازی مثل Helldivers 2 نگاه می کنم میگویم که این یک بازی عالی است، آفرین به تیم سازنده‌ که بازی را در PC و PlayStation عرضه میکند.
اما من دقیقاً مطمئن نیستم که با نبودن این بازی در اکسباکس چه کمکی به صنعت گیم خواهد شد؟

اون به استفان توتیلو در GameFile و خطاب به تیم سازنده میگوید:
اگر میتوانید سعی کنید خودتان را متعاقد کنید که به هر نحوی کسی در هر جایی هست نفع ببرد‌.
فیل هم مثل مسئولین EA منتظره یکی از بیرون بیاد با جادوجنبل کمک جعبه کنه :D Helldivers 2 هم که روی PS5 بازی کرده، دو نسله یا فقط تبریک می گه یا پای ثابت PSــه :D
 

VecchiaSignora

کاربر سایت
Sep 11, 2010
4,807
بارها و بارها تو طول پادکست هر سه اشاره کردند ما نمیخوایم تعیین کنیم شما کجا بازی کنید بلکه هر جا هر Screen و دیوایسی وجود داره و شما این اسکرین یا دیوایس رو دارید بتونید بازی های ایکس باکس رو براحتی روش اجرا کنید.

دیگه فکر نمی کنم سیگنال از این واضح تر وجود داشته باشه.:D
ایکس باکس به سمت ثرد پارتی حرکتش رو شروع کرده و به مرور تعداد بازی‌های پورت شده روی پلی استیشن رو افزایش میده.
با اینکه مطمئن بودم این اتفاق میوفته ولی هیچوقت فکر نمیکردم به این صراحت امشب از اومدن بازیا روی پلی استیشن صحبت بشه. :D

همه چیز تموم شد و سونی یک رقیب دیگر رو هم درست زمانی که در اوج بالندگی به قدرتش بود و فن هاش بهش مینازیدند زمین زد و مجبورش کرد با پلی استیشن ادغام بشه برای بقا. B-)
سلام
ایشالا تاپیک به صفحه 7900 رسید، استارفیلد و ایندیانا و گیرز و هیلو هم روی سونی 5 منتشر میشن))
خلاصه که ناامید نشید و همینطور قوی برید جلو:D
بابا لخت شو سینه ت رو بزن. ;))خود تو شخصا پنجاه بار نسخه سونی رو پیچیدی سر قضیه اکتی. چطوری روت میشه هنوز اینورا با این اعتماد به نفس کری بخونی :))
من جای شما بودم میرفتم یه دوش آب سرد میگرفتم از این خواب بیدار شم. خدا رو چه دیدی شاید تمام این داستانا یه کابوس شبانه ست براتون :))
 

pvt.miller

کاربر سایت
May 13, 2013
831
نام
Arya Faraji
جدی کاش یه جور بود سونی و نینتندو اجازه نمیدادن گیما بیاد رو کنسولشون. یا ازون بهتر ، گیما بیاد فروش آنچنانی نکنه ببینیم این سیرکی که مدیریت ایکس باکس دستشونه اون موقع چه حرکتی میزدن، البته این اسپنسر خیلی چیزی حالیش نیست، دید اینجوریه خانوادشو میزاره برای فروش.
بعضی وقت ها بمیری سنگین تره تا انقدر دست و پا بزنی.
 

VecchiaSignora

کاربر سایت
Sep 11, 2010
4,807
چرا فکر می‌کنم تمام ضدوخوردهای این 85 صفحه جراحتی برای یک PC گیمر به وجود نیاورد؟ 🦆 :D :D
چون در مورد این خبر PC گیمر نه سر پیازه نه تهش و قرارم نیست هر خبری که بیرون میاد مربوط به پی سی باشه حتما. :D

موضوع در رابطه با اومدن بازیای انحصاری ایکس باکس برای کنسول سونیه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر