ایجاد زیر انجمن Achievements Guide در انجمن Microsoft Xbox

نظر شما در مورد ایجاد این انجمن چیست؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    62

TRUTH

کاربر سایت
Sep 7, 2006
538
طرح خیلی خوبیه و باعث میشه بچه ها تشویق بشن بازی هارو بهتر بازی کنن و به قول معروف شیره یه بازی رو بکشن!

من خودم شخصا ناراحت میشم میبینم یه نفر یه بازی رو یه شبه رو easy بازی میکنه و میگه تموم کردمش و میره سراغ یه بازی دیگه! برای ساخت یه بازی مدت زیادی وقت گذاشته شده پس باید از اون استفاده کامل کرد البته ما چون قیمت واقعی بازی رو نمیدیم زیاد واسمون مهم نیست که یه شبه بازی تموم بشه ! ولی اگه یبار امتحان کنید و یه بازی رو واقعا تموم کنید میبینید که چقدر لذت بیشتری از بازی ها میبرید

این طرح در واقع کمک میکنه بچه های تازه کار روش بدست اوردن اچیومنت رو یاد بگیرن
برای هر اچیومنت یه سری کار رو باید انجام داد تا به اون اچیومنت رسید و اون کارا رو راحت میشه هم تو داشبورد 360 دید هم میشه تو سایتهای مختلف دیدشون ولی چیزی که تو این طرح برای بچه ها خوبه اینه که اولا به زبان فارسی کارایی که باید بکنن رو میبینن و مهمترین کار این طرح اینه که به هم دیگه میتونیم طریقه و روشی که بشه راحتتر به اون اچیومنت رسید رو راهنمایی کنیم

بعضی وقتها بدست اوردن یه اچیومنت از تموم کردن اون بازی سختره و همین باعث میشه بدست اوردن اچیومنت از تموم کردن یه بازی لذت بخش تر باشه

به نظر من باید هر تاپیک رو کسی بزنه که بالاترین اچیومنت رو تو اون بازی داشته باشه و به بقیه بتونه کمک کنه

پ.ن:امیدوارم به کمک هم بتونیم امتیازامونو به یه حدی برسونیم که فاصلمون با خارجی ها اینقدر زیاد نباشه;)
پ.ن2:میشه برای بچه هایی که عضو این گروه میشن و فعالیت میکنن یه علامت کنار اسم کاربریشون بیاد که نشون بده اینا عضو فعال گروه هستن؟
 
آخرین ویرایش:

Metal Gear Solid

کاربر سایت
Sep 30, 2005
1,147
موافقم!
البته تا اینجا اصلا اچیومنت برام اهمیت نداشته اما از این به بعد سعی دارم در کسب اون تلاش کنم.
البته من هم تا امروز صبح در مورد مفهوم Acheivement اشتباه می کردم ! فکر می کردم منظور ، فایلهای Save مراحل بازی هستند ! امروز که همین جوری داشتم پنجره های سیستم عامل کنسول را چک می کردم ، متوجه شدم که در بازی Call of Duty 3 ، Gears of War و چند تا بازی دیگر که روی کنسولم انجام دادم 17 تا اچیومنت گرفتم ! در حالی که من اصلا" حوصله بازی با کنسول را ندارم و یا در روز باهاش بازی نمی کنم و اگر هم بازی کنم 3-4 ساعت بیشتر حوصله م سر می رود.
اشکان و احسان جان ممنون که اینها رو به من گفتید...من دائما" از خودم میپرسیدم که من هیچ کدوم از 8 تا بازی که دارم رو تموم نکردم ، پس چرا GameScore من 270 است ؟:biggrin1: دائما" از خودم می پرسیدم چرا هر غلطی می کنم داخل DiRT , GoW , CoD 3 و ... دائما" یک نوار کوچک مثل Sign In سیستم عامل کنسول باز می شود ؟


کسی با وصل شدن به لایو و ساختن id و هر از گاهی آپدیت کردن و این چیزا تا حالا بن نشده!

بله...کاملا" درست است.نمونه ش احسان.GamerTag ساخته است و بازیهای آرکید X360 رو دانلود می کند.تا حالا هم بن نشده است.

اصولا xbox یه کنسول آنلاینه تا آفلاین یعنی 360 بدون داشتن اینترنت واقعا یه کنسول ناقصه که در این مورد من واقعا تعجب می کنم از خیلی ها تو همین سایت که حتی یکبار با همون dial-up وصل نشدن یدونه پروفایل آنلاین بسازن حتی!
نمی خواهد مثال بزنی ! نمونه زنده این مورد من هستم.:biggrin1:


اگر چنین انجمنی راه بیفتد من حتما" لیست اچیومنت های CoD 3 , UEFA CL 2006-07 , Call of Juarez , DiRT و چند تا بازی دیگه که دارم رو پایه هستم بنویسم.;)
 

MGS

کاربر سایت
Sep 30, 2005
3,336
نام
Hesam
طرح خوبیه البته سایت کارهای مهمتری داره که مدیرها هیچوقت بهش توجه نمیکنن نمونش تحریریه بدبخت
بیخیال اچیومنت ها خیلی خوبه در کل فاکتوریه که باعث میشه تا ارزش تکرار بازی بالا بره البته باید وقتش رو هم داشت و حوصلش رو
 

KhashiMetal

کاربر سایت
Jun 7, 2007
1,396
نام
خشايار
اشتباه نشه این تاپیک مدیری نخواهد داشت! من گفتم کسانی که حق ایجاد تاپیک دارند از سوی مدیرا انتخاب می شن.
به هر حال هر انجمني بايد يه مدير هم داشته باشه ديگه :confused:
----
چي شد ... ؟ بالاخره مي زنيد يا ...
 

Lich King

Administrator
Sep 22, 2005
5,901
نام
اشکان
طرح خوبیه البته سایت کارهای مهمتری داره که مدیرها هیچوقت بهش توجه نمیکنن نمونش تحریریه بدبخت
تحریریه به خاطر بی توجهی خود اعضاش به این شکل در اومد! و البته تا یه برنامه منسجم ما براش درست نکنیم به همین شکل می مونه.
 

BlackCat

کاربر سایت
Nov 2, 2005
2,896
نام
احمدرضا
کسی با وصل شدن به لایو و ساختن id و هر از گاهی آپدیت کردن و این چیزا تا حالا بن نشده!

تمام کسانی که در سری قبل بن شدند کسانی بودند که یا مدام در live بازی می کردن (نمونش خودم) یا کسانی بودند که در live بازی نمی کردن ولی همیشه کنسولشون در هنگام بازی های آفلاین کانکت بوده به live.

در ثانی شما خیلی راحت می تونی بازی هاتو با برنامه xdvdmulleter در pc چک کنی (توضیحاتش در تاپیک مربوطه هست) و ببینی که stealth patch هست یا نه در این صورت دیگه مهم نیست زیاد که ixtreme نداشته باشید!
خيلي ممنون اشكان جان من واقع اين موضوع رو نميدونستم كه بدون انجام بازي بن نميكنه
سعي ميكنم به توصيه شما وصل شم با همين Dial Up و يك پروفايل بسازم هرچند امتياز اندكي دارم(3850) چون فقط يك ماه ايكس باكس خريدم.
 

bardia

کاربر سایت
Dec 13, 2006
47
نام
bardia
آره خوبه
بعد یه چیزی که هست خوبه این انجمنا تو سایت باشه.
به نظرم کلاسه سایتو میبره بالاتر.
خوبه دیگه نه؟؟؟!
 

NIK

کاربر سایت
Sep 23, 2005
261
نام
امیر
با سلام به دوستان
از دوستانی که می خواهند برای تکمیل تاپیک کمک کنند بسیار ممنون هستم اما باید توجه داشته باشید که تهیه لیست آنها و ترجمه آنها صرفا ملاک نیست. بلکه راههای به دست آوردن آنها و اینکه چطور و چگونه می توان سریعتر به آنها دست یافت مهم است. نه به GamerScore مربوطه و نه چیزه دیگه. در ضمن گرفتن Achievementهای online بازی ها اصلا داستان دیگه ای دارن و تنها با تجربه offline نمی توان دید درستی نسبت به آنها داشت. مثلا بارز هم همین callofduty 3 هست، چون با نگاه به اونها خود آدم می گه که فقط کافیه که تو Online امیتاز بیاری دیگه و همین، اما آوردن 40000 امتیاز online یعنی فاجعه! بنابراین بهترین راه اینه که شما Medic رو تو بازی ور دارین و همین طور که می کشین امتیاز می گیرید مردم را هم نجات بدین و باز هم امتیاز بگیرین. حالا اگر شما اصلا آنلاین بازی نکرده بودین اینو می فهمیدید. تنها در صورتی که مدت زیادی بازی می کردید به این مسئله پی می بردید. این تنها ساده ترین مثال بود.
در کل به نظر من به این مربوطه که خود فرد اون بازی رو به اصطلاح خورده باشه دیگه، چون به غیر از این راه نمی توان راههای مناسب را به دیگران یاد داد. هر یک از اچیومنتها به خصوص در بازی های Online زیرکی و دقت زیادی می خواهد برای باز شدن.

خلاصه این توصیه ما بود به افرادی که می خوان تو این تاپیک پست بدن...
 
آخرین ویرایش:

Lich King

Administrator
Sep 22, 2005
5,901
نام
اشکان
با توجه به یسری از سوالات و پیغام هایی که امروز برای من فرستاده شد گفتم بد نیست یسری موارد رو مشخص کنم برای دوستان!

1- اولین و مهترین نکته ای که با توجه به صحبت ها دیدم همه دارن اشتباه می کنن اینکه قرار نیست شما برید لیست اچیومنت های بازی رو بنویسید و توضیحات زیرش رو هم به فارسی ترجمه کنید! هدف اینکه راه حل برای سریع ترین و راحترین راه برای گرفتن اون اچیومنت پیدا کنید. مثلا شما اگه همین اچیومنت های bioshock که نوشتم رو ببینید متوجه می شید که تو اکثرش راهنمایی برای گرفتن اون اچیومنت شده و خیلی از مسائل گفته شده که در توضیخات اون اچیومنت اصلا این چیزا نیست!
برای پیدا کردن راهنمایی ها به راحتی می توانید به فروم http://www.xbox360achievements.org/forum/index.php سر بزنید.

2- کسی که در مورد اچیومنت های بازی ای می خواد مطلب بنویسه حداقل نصف اچیومنت های اون بازی رو باید خودش گرفته باشه.

3- لازم نیست تمامی اچیومنت ها را در یک روز و پشت سر هم بنویسید. شما می تونید اچیومنت ها رو تیکه تیکه ارسال کنید ولی بیشتر از 4 روز مال یه بازی نباید طول بکشه.

4- اگر 2-3 تا از اچیومنت های بازی رو خودتان بلد نیستید می توانید جای آنها در لیست خالی بگزارید. ولی این تعداد نباید از 3 یا 4 تا تجاوز کنه.

5- بازی هایی که اکثر اچیومنت های آن آنلاین هست مثل call of duty 3 فقط کسانی می تونند بنویسند که خودشون حداقل نصف اون اچیومنت های آنلاین رو گرفته باشن!

6- قرار نیست هر کی فقط مسئولیت یک بازی رو بر عهده بگیره و بقیه فقط نگاه کنن. درِ تمام تاپیک های اچیومنت باز هست و همه می تونن نظراتشونو در مورد هر چیزی بدن و یا مثلا اگر راه های بهتری سراغ دارن بیان و بیان کنن مثلا در فلان اچیومنت bioshock اگر فلان کارو بکنی سریعتر به اچیومنت می رسی.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر