اولین اسمارت فون خمیده ی جهان رونمایی شد

lesner

کاربر سایت
May 16, 2011
315
پس از این که شاهد تعدادی تصاویر غیررسمی فاش شده بودیم سامسونگ اقدام به رونمایی از Galaxy Round کرد . Galaxy Round اولین اسمارت فون صفحه خمیده جهان است.




این اسمارت فون عجیب و غریب که در ادامه بیشتر با آن آشنا می شوید در تاریخ دهم اکتبر در کره عرضه می شود .
بدون شک مهم ترین شاخصه ی این اسمارت فون صفحه ی خمیده ی آن است . البته سامسونگ در هنگام عرضه ی Nexus S صفحه را کمی خمیده کرده بود اما باید توجه داشت که در Nexus S تنها مقداری شیشه ی خمیده استفاده شده بود نه یک پنل خمیده ! به هر حال Samsung Galaxy Round دارای یک صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی Super Flexible AMOLED با رزولوشن ۱۰۸۰P است .




چیپست مورد استفاده از نوع Qualcomm Snapdragon 800 است و پردازنده ی چهارهسته ای ۲٫۳ گیگاهرتزی Krait 400 در کنار پردازشگر گرافیکی Adreno 330 یادآور غول سخت افزاری پیشین سامسونگ یعنی نوت ۳ هستند . ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی هم وجود دارد که از طریق شیار کارت حافظه هم قابل ارتقاست ، میزان حافظه ی RAM نیز ۳ گیگابایت در نظر گرفته شده است .



با توجه به دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین دوم ۲ مگاپیکسلی و سخت افزار مشابه با نوت ۳ باید انتظار فیلم برداری مشابه را نیز داشته باشیم که البته همینطور هم هست . Galaxy Round قابلیت فیلمبرداری به صورت ۲۱۶۰p@30fps و ۱۰۸۰p@60fps را داراست . ۱۵۴ گرم وزن ، ضخامت ۷٫۹ میلی متری ، عرض ۷۹٫۶ میلی متری و طول ۱۵۱٫۱ میلی متری مشخصه های ابعادی این اسمارت فون خمیده اند .






باتری به کار برده شده نیز یک باتری ۲۸۰۰ میلی آمپری است . سیستم عامل اندروید نسخه ی ۴٫۳ که توسط رابط کاربری TouchWIz بهینه شده است هم جزئی از مشخصه های نرم افزاری است . به نظر می رسد خمیده شدن اسمارت فون تاثیراتی نیز در عملکرد کلی دستگاه داشته است و قابلیت های جدیدی به وجود آمده است که یکی از آن ها را در ویدئویی که در زیر آمده است مشاهده میکنید :
[video=aparat;vN1gf]http://www.aparat.com/v/vN1gf[/video]

در نهایت Samsung Galaxy Round با قیمتی معادل هزار دلار در کشور کره ی جنوبی عرضه می شود و متاسفانه هنوز برنامه ای برای عرضه ی بین المللی این محصول وجود ندارد به نظر می رسد سامسونگ در ابتدای راه است و توانایی تولید بسیار گسترده ی این نوع صفحات را ندارد . نکته ی جالب اینجاست که سامسونگ باز هم اولین بود ولی باید دید سامسونگ میتواند بهترین نیز باشد ؟ نظر شما چیست ؟

منبع
 

Seser.pesar

کاربر سایت
Feb 22, 2012
941
نام
...:: محمد ::...
سامسونگ عجله کرد ! همین عجله هاش کار دستش میده !!

یه مقاله همین چند ساعت پیش تو سایت نارنجی با مضمون | سامسونگ اول است و گوگل خلاق است ولی اپل همیشه بهترین را عرضه میکند | قرار گرفته که خوندش خالی از لطف نیست
 

u_2

کاربر سایت
Aug 20, 2011
2,718
سامسونگ عجله کرد ! همین عجله هاش کار دستش میده !!

یه مقاله همین چند ساعت پیش تو سایت نارنجی با مضمون | سامسونگ اول است و گوگل خلاق است ولی اپل همیشه بهترین را عرضه میکند | قرار گرفته که خوندش خالی از لطف نیست
عجله چی؟؟بالاخره باید یکی شروع کنه دیگه سلمسونگ مهدسی فوق العاده ی هر کاری میکنه.. اینجور نیست که نارنجی گفته فقط دنبال اول بودن باشه
پارسال ال جی چپ رو راست میگفت اولین گوشی باروم2گیگ رو عرضه میکنه ولی سامسونگ زودتر عرضه کرد ولی هیچمانوری روش نداد
یا نوت3اولین پورت usb3رو توهمه گوشی و تبلت ها داشت ولی سامسونگ حتی بهش اشاره کوچک هم نکرد یا اولین گوشی و تبلت بارم3گیگ و..
تو ایران هر چی اسم رو این سامسونگ بیچاره میذارن دقیقا برعکسش درسته:D

وقتی سامسونگ نوت1زو معرفی کرد همه مسخرش میکردن و میگفتن کاربردی نیست ولی با قلم ونرم افزارهای عالی سامسونگ تبدیل به یکی از بهترین گجت ها دنیا شده
ولی سونی.ال جی.اچ تی سی.نوکیا.هواوی. حتی شاید اپل دارن براش رقیب میزنن

این گوشی خکیده هم با اینکه اولینه ولی سامسونگ نرم افزارهای و امکلانات خوبی توش قرار داده و دراینده بهتر هم میشه
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر