انتقاد کارگردان AC III از توجه رسانه ها به بازی های ژاپنی

Augustus

Caesar
کاربر سایت
Hutchinson_78841_screen.jpg

آقای Alex Hutchinson کارگردان هنری بازی ASSASSSI'S CREED III در صحبت هایش از بازی های ژاپنی و کسانی که آنها را نقد می کنند، انتقاد کرده است. اظهارات وی در پاسخ به این سوال مطرح شده است که چطور Nintendo قادر است یک سری بازی را در طول چند سال بدون کمترین
میزان انتقاد عرضه کند. وی در پاسخ به این سوال گفته است: "فقط نگاه کنید که چند تا از بازی های ژاپنی عرضه شده اند در حالیکه داستان شان نامفهوم بوده است. به هیچ وجه نمی شود از پای این داستان بی تفاوت گذشت اما خبرنگاران و منتقدان همیشه آن را فوق العاده قلمداد می کنند و سپس Gears of War عرضه می شود و احتمالا به بدترین داستان نویسی ممکن تبدیل می شود. با این حال من Gears of War را همیشه بالاتر از عنوانی مثل Bayonetta می دانم." Alex Hutchinson در ادامه عنوان کرده است: "من تصور می کنم گونه ای از نژادپرستی در این صنعت در حال رواج است، و بخصوص این مساله در مورد خبرنگاران وجود دارد. جایی که اشتباهات سازندگان ژاپنی بازی ها نادیده انگاشته می شود. من فکر می کنم نسبت به عملکرد آنها مهربانانه رفتار می شود." وی معتقد است که بازی ها باید بر اساس یک مقیاس ساده و مشخص مورد داوری قرار بگیرند و آن هم در پاسخ به خوب یا بد بودن داستان بازی ها خلاصه می شود.
منبع
{صفحه اصلی}
 
آخرین ویرایش:
Heh! بلد نیستن بازی خوب درست کنن گیر دادن به ژاپنی ها! اون منتقد ها هم از داستان نینتندو تعریف نکردند که! از کل بازیش تعریف میکنن! مهم ترین چیز گیم پلیه که بازی های ژاپنی از این لحاظ خداییش موفق ترن(با این که کمترن ولی بهترن! :دی )
 
چرا راه دور بریم همین Asura's Wrath خیلی داستان خوبی داشت ( از اسطوره های ژاپن هم بود )
تایید میشه .
درسته تو زمینه گرافیک و مسائل فنی مشکلاتی داشت ولی حداقل داستانش قشنگ بود که رغبت کنی بازی کنی.

بعضی بازیهای غربی که اصلا به لعنت خدا هم نمی ارزن .
غربیها بیشتر از بازیسازی کشتکشتار و اکشن رو فهمیدن تا داستان و گیم پلی یه احمقی هم مثل کپکام میره دنبالشون.

چند تا مثل این بابا بودن که این نسل رو بگند کشیدن .
 
حرفش رو باید طلا گرفت. وقتی ژاپنیا میان چرت و پرت میسازن با چارتا دختر چشم درشت و دامن کوتاه که دوزار Production Value نداره بازیشون و بیشتر از بازیای غربی تحویل گرفته میشن، باید هم یکی بیاد همچین حرفی بزنه بالاخره.
 
مجبورت نکردن وقتی نمیتونی داستان ها ، افسانه ها و پلات ژاپنی رو درک کنی بازی کنی که اینجوری فتوا صادر کنی واسه ما !
خوشت نمیاد میتونی بگی خوشم نمیاد و از کنارش رد شی بری ...
ویرایش : منظور توی مازیار نیست ،توی نوعی .همه اوناییی که مث تو و
Hutchinson فکر می کنن .
ربطی به نوع فکر کردن نداره . اتفاقا من خیلی از افسانه های ژاپنی خوشم میاد ( مثلا با بازی okami خیلی حال کردم ) . توی این نسلم بازی های ژاپنی بودند که داستان خیلی خوبی داشته باشند مثل ( ff و mgs و yakuza ) . من خودم بازینامه ی mgs رو جز برترین بازینامه ها قبول دارم و خب از این چند مورد خاص بگذریم میرسیم به بیشتر بازیای ژاپنی که واقعا داستانشون چرنده . به عنوان مثال همین بازی که آقای Alex Hutchinson رو نام میبرم . واقعا بازی بایونتا یه داستان کلیشه ای رو به بدترین شکل ممکن روایت میکنه . یا مثلا داستان تو بازی مثل Asura's Wrath فاجعه است ولی منتقدا اصلا از داستان این بازیا ایراد نمیگیرن میان به داستان killzone3 گیر میدن .
 
تایید میشه .
درسته تو زمینه گرافیک و مسائل فنی مشکلاتی داشت ولی حداقل داستانش قشنگ بود که رغبت کنی بازی کنی.

بعضی بازیهای غربی که اصلا به لعنت خدا هم نمی ارزن .
غربیها بیشتر از بازیسازی کشتکشتار و اکشن رو فهمیدن تا داستان و گیم پلی یه احمقی هم مثل کپکام میره دنبالشون.

چند تا مثل این بابا بودن که این نسل رو بگند کشیدن .

آى قربونه دهنت.

Sent from my LT15i using Tapatalk 2
 
یا مثلا داستان تو بازی مثل Asura's Wrath فاجعه است
خیر دوست عزیز ؛عرض کردم ،وقتی نمی تونید چیزی رو درک کنید از کنارش رد شید و فکت صادر نکنید .
ولی منتقدا اصلا از داستان این بازیا ایراد نمیگیرن میان به داستان killzone3 گیر میدن .
!!!
 
ربطی به نوع فکر کردن نداره . اتفاقا من خیلی از افسانه های ژاپنی خوشم میاد ( مثلا با بازی okami خیلی حال کردم ) . توی این نسلم بازی های ژاپنی بودند که داستان خیلی خوبی داشته باشند مثل ( ff و mgs و yakuza ) . من خودم بازینامه ی mgs رو جز برترین بازینامه ها قبول دارم و خب از این چند مورد خاص بگذریم میرسیم به بیشتر بازیای ژاپنی که واقعا داستانشون چرنده . به عنوان مثال همین بازی که آقای Alex Hutchinson رو نام میبرم . واقعا بازی بایونتا یه داستان کلیشه ای رو به بدترین شکل ممکن روایت میکنه . یا مثلا داستان تو بازی مثل Asura's Wrath فاجعه است ولی منتقدا اصلا از داستان این بازیا ایراد نمیگیرن میان به داستان killzone3 گیر میدن .

اين براى اينه که براى اون سبک بازى اى که اونا انتخاب کردن اين داستان خوبه.
بازى اى مثل asura که شديدا تخيليه تو از اون داستانى که گفت چه توقع بيشترى داشتى؟

Sent from my LT15i using Tapatalk 2
 
اين براى اينه که براى اون سبک بازى اى که اونا انتخاب کردن اين داستان خوبه.
بازى اى مثل asura که شديدا تخيليه تو از اون داستانى که گفت چه توقع بيشترى داشتى؟

Sent from my LT15i using Tapatalk 2
حرفت کاملا بی منطقه ! یعنی هر بازی که قراره تو سبک hack and slash قراره عرضه بشه باید یه داستان مسخره داشته باشه !( وجود بازی هایی مثل god of war یا onimusha یا enslaved دقیقا بر خلاف حرفته ) .
 
داستان فقط call of duty -battle f**eld-splinter cell>:d<
آدم اینا رو که بازی میکنه به عمق داستان پردازی بازی های غربی پی میبره>:d<
پ.ن:دوستان عزیز این آقا هیچ کاری به فاینال فانتزی و متال گیر نداره سوزشش از اینه که چرا بازی های انحصاری نینتندو که همشون توی ژاپن ساخته میشن اینقدر نمرات بالا و فروش بالا دارن.
 
Alex جان سوختی عزیزم؟ فشار {4}

چطور Nintendo قادر است یک سری بازی را در طول چند سال بدون کمترین
میزان انتقاد عرضه کند

چون چیزی بالاتر از گرافیک و موسیقی عظیم و پلی گون وجود داره: سرگرمی

با این حال من Gears of War را همیشه بالاتر از عنوانی مثل Bayonetta می دانم.

جالبه! خیلی خیلی جالبه! متن زیر رو مستقیما از ویکی ـه Bayonetta میارم:

Cliff Bleszinski, design director of Epic Games, has stated that he is a fan of the game's "crunchy" game design. Later on, when asked what game in history he would liked to have worked on, he stated Bayonetta

ی معتقد است که بازی ها باید بر اساس یک مقیاس ساده و مشخص مورد داوری قرار بگیرند و آن هم در پاسخ به خوب یا بد بودن داستان بازی ها خلاصه می شود.

Baby_Facepalm_Poster_by_Nianden.jpg
 
ژاپن واسه خودش یه فرهنگ بازیسازی جداگانه داره که باید به مذاق ادم خوش بیاد ... تمرکز خیلی از بازی های ژاپنی روی گیم پلی هستش نه داستان . مثلا همین Bayonetta رو هیچ کس به خاطر داستانش بازی نمیکنه ، چون این گیم پلیشه که بشدت جذاب و اعتیاد آوره (همون چیزی که معمولا بازیای غربی کم دارن!) . یا مثلا کل سری ماریو داستان آنچنانی نداره ولی ملت بازی می کنن چون حال میده ! رسالت گیم اصلا همینه باید آدم رو سرگرم کنه و لذتبخش باشه
بعضی بازیای ژاپنی به خاطر فضای فوق العاده سوررئالشون با همه ی مخاطبا ارتباط برقرار نمی کنن . ولی این دلیل نمیشه بگیم ضعیفن . مثل این میمونه که بیای کارای میازاکی رو با انیمیشن های غربی مقایسه کنی (که از نظر من کار غلطیه) ... ... .
 
بعني رسما زرشك.

يكي نيست بگه مرد حسابي كي اومد از داستان Bayonetta تعريف كرد؟؟هرچي تعريف و تمجيد از اين بازي شده به خاطر گيم پلي اون بوده.

بازيهاي Nintendo هم دقيقا همين شرايط رو دارن.بيشتر به خاطر گيم پلي مطرح هستند.

مردي بيا در مورد داستان Metal Gear Solid يا Silent Hill يا Resident Evil و Final Fantasy صحبت كن به اندازه 100 برابر بازيهاي غربي عمق داستاني دارن.

راست ميگي كلا داستان از حمله روسيه يا فضايي ها به آمريكا و پاسخ قهرمانه آمريكا و نجات جهان به تشكيل شده.

فشار(نميدونم چندم)

ويرايش :خوب شد داستان Sonic رو با Bioshock مقايسه نكرد.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or