امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PS3

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
خب با دوتا امتیاز جدید برگشتم :biggrin1: دوباره فقط اشکالات رو میگم چون مطمئنم بقیه دوستان به اندازه کافی به نکات مثبت اشاره خواهند کرد :

Metal Gear Rising Revengeance : 8/10

- دوربین : مشکل اصلی من با این بازی دوربین افتضاحش بود، دوربین فقط رایدن رو نشون میده و اصلا روی دشمنش تمرکز نمیکنه و این موضوع باعث از بین رفتن لذت مبارزات بازی میشه. مخصوصا موقع درگیری با دشمن های قویتر.

- کوتاه : به نظرم حداقل باید یک یا دو ساعت دیگه بازی ادامه پیدا میکرد و خیلی زود تموم شد.

- پیچیده : برای کسی که میخواد تازه سبک HnS رو شروع کنه و یا از هوادارای این سبک نیست بازی بشدت پیچیده است و احتمالا بعد از یه ذره بازی کردن رهاش میکنه. نه تنها Tutorial بازی به اون صورت کار آمد نیست و اطلاعات زیادی رو در اختیارت نمیزاره، بلکه خیلی از امکانات بازی بیخودی پیچیده طراحی شدن و PG میتونست کنترل بازی رو خیلی ساده تر طراحی کنه. ( دکمه B/دایره کاملا آزاده اونوقت پلاتینیوم بجای اینکه بیاد Parry رو روی این دکمه تعریف کنه میاد همچین سیستم عجیب غریبی براش قرار میده ؟!)

- داستان : توقع من خیلی بیشتر از این بود. من توقع داشتم توی این نسخه بیشتر به زندگی رایدن بپردازن و داستان بازی پیرامون اون باشه اصلا فلسفه جدا کردن بازی از سری اصلی (MGR بجای MGS) همین بود ولی داستان بازی کوچیکترین ارتباطی به زندگی شخصی رایدن نداشت و این موضوع حداقل برای من خیلی ناامید کننده بود.

بازی خیلی خوبی بود اما از پلاتینیوم توقع بیشتری داشتم. مخصوصا بعد از بیونتا که از لحاظ سیستم مبارزات بی نقص بود، توقع نداشتم همچین دوربین بدی رو توی بازی قرار بدن. با این وجود به همه HnS دوستان توصیه میکنم بگیرنش چون واقعا بازی خوش ساختیه.
-----------
Far Cry 3
9/10
- افت فریم : واقعا حیفه دنیای به این بزرگی و زیبای با افت فریم همراه باشه. همینطوریش اکثر بازی های FPS فریمشون به اندازه کافی کم هست ( 30 بجای 60 ) ولی اینکه بخوان زیر 30 بیان دیگه به هیچ عنوام قابل بخشش نیست، حتی اگه دنیایی به بزرگی و زیبایی Far Cry 3 داشته باشن.
- تنوع در ماموریت های اصلی : متاسفانه بعد از یه مدت ماموریت های اصلی بازی یه ذره دچار تکرار میشن. دنیای FC3 خیلی وسیعه و سازنده ها میتونستن تنوع ماموریت های اصلی رو بالاتر ببرن.

بجز این دو مورد هیچ اشکال دیگه ایی توی بازی ندیدم و به نظرم فوق العادست، حتما امتحانش کنید.
 

Red V

کاربر سایت
Sep 19, 2010
2,641
نام
وحيد
250px-Far_Cry_3_PAL_box_art.jpg


Farcry 3

با اطمینان کامل میگم که این بازی بهترین بازی سال 2012 برای من بود ! . بازی واقعا بی نقص و همه جانبه و کامل ساخته شده بود و تک تک اجزا و عناصر این بازی در خدمت به یکدیگه بودند و هیچ جزی از این بازی اضافه یا کم نبود . ابتدا باید از گرافیک فوق العاده عالی و فضایی این بازی صحبت کنم که حقیقتا جز افت فریم بنده هیچگونه عیب و ایرادی نمیتونم روش بزارم و از بس محیط ها زیبا و متنوع و رویایی طراحی شدند که واقعا در اوایل بازی مات و مبهوت محیط بودم ! در ضمن بازی یکی از بهترین طراحی های محیط های زیر اب رو داشت و واقعا حس شنا کردن در زیر دریا رو به گیمر میده . بعد از گرافیک عنصری که بدجور زد نابودم کرد گیم پلی بی نقش این شماره هست که از شوتینگ بگیرید تا رانندگی و عناصر نقش افرینی و گردش در محیط و شکار کاملا در راستای هم تعریف شدند و هر کدوم برای هر کدوم الزامی و اجباری هست و این یعنی فوق العاده ! جوری این گیم پلی خارق العاده بود که بنده 2 الی 3 ساعت اوایل بازی رو اصلا ماموریت های اصلی رو بیخیال میشدم و تو محیط برای خودم میچرخیدم و حال میکردم !! داستان بازی هم عالی هست بهمراه شخصیت های بسیار جالب و تامل بر انگیز و باز هم عنصر داستان در خدمت گیم پلی بازی هست و این یعنی یچیزی فرای تصور !! اقا چقدر این شکار کردن تو این بازی با تیر و کمان لذت داره !! کلا تفنگ و همه چیز رو گذاشتم کنار و با تیر و کمان بازی نهایت لذت و عشق رو تجربه کردم !! اصلا شکار کردن با تیر و کمان این بازی نهایت یک لذت در بازی هست ! موسیقی ها هم عالی هستند و صدا گذاری ها که دیگه حرف ندارند !! از صداگذاری های محیطی بگیرید تا شخصیت ها و خودرو ها و اللخصوص تفنگ ها و حیوانات !! جوری که بنده با شنیدن صدای حیوان ها در جنگل پر پیچ و خم میفهمم اون حیوون چی هست !!
در نهایت اقایون بازی فوق العاده هست و مطمئنم هستم که بازی رو صد در صد بازی کردید و دارید لذت میبرید ولی واقعا اگه کمی غفلت کردید حتما و حتما با شیرجه بپرید تو یکی از بهترین دنیا های صنعت گیم !


10/10
 

g_virus

کاربر سایت
Feb 11, 2007
353
نام
حسین
NI NO KUNI امتیاز من 10/10
FAR CRY 3 امتیاز من 9/10
DISHONORED امتیاز من 8.5/10
DEAD OR ALIVE 5 امتیاز من 8/10
GOD OF WAR : ASCENSION امتیاز من 11/10 (البته جدی نگیرید ) ولی مطمئنم بازی خوبی از اب در میاد.
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,087
نام
آریا
Heavy Rain
9/10

خب بالاخره به لطف دوستانی که توی تک تک تاپیک های دیوید کیج حضور داشتن و حرف های تکراری میزدن ، رفتم سراغ Heavy Rain تا ببینم جریان از چه قراره ! :D دست همگی بابت تبلیغ غیرمستقیم این بازی درد نکنه !!
در درجه اول گیم پلی بازی واقعاً متفاوت و خلاقانه بود و نوع جدیدی از گیم پلی رو توی این بازی می دیدیم. البته سال 2012 بازی The Walking Dead رو انجام دادم که تقریباً هیچ فرقی از نظر گیم پلی با Heavy Rain نداره و برای همین به اندازه افرادی که سال 2010 بازی رو تجربه کردن ، برام تازگی نداشت. ولی باز هم وسط این همه بازی شبیه به هم ، چیز واقعاً جالبی بود. شاید یکی از دلایلی که این همه دشمن خونی داره هم همین موضوع باشه. چون همه عادت دارن که یه سری گیم پلی مشابه هم ببینن و اگه یه چیزی این وسط متفاوت باشه ، براشون عجیبه و حالت دفاعی به خودشون میگیرن و روش لقب میذارن ! :D
در مجموع گیم پلی نکات جالبی داشت و جالب ترین بخشش هم این بود که برعکس نظر خیلی ها که میگن Heavy Rain فیلم سینمایی هست و این حرفا ، خیلی جاها توی بازی استرس و هیجانی که تجربه کردم از اکثر بازی های این چند سال بالاتر بود ! جزو معدود بازی هایی هم بود که واقعاً عالی از قابلیت های کنترلر PS3 استفاده کرده بود.
تنها مشکل اساسی گیم پلی به راه رفتن مربوط میشد که رسماً باید جون بکنی تا راه بری ! :D نمیشد مثل آدم با آنالوگ راحت راه بریم ؟! :D
داستان بازی خوب بود ، ولی میتونست بهتر هم باشه. در کل انگیزه های قاتل قابل توجیه بود ، ولی یه سری سوتی ها هم وجود داشت.
اسپویلر داستانی :
کلاً برای اینکه بازیکن نتونه تا اواخر بازی حدس بزنه Scott Shelby قاتل هست ، رفتار Scott خیلی با قاتل بودنش در تضاد بود !
Ethan هم خیلی بدبخت بود و یکی از مظلوم ترین کاراکترهای تاریخ میتونه باشه ! :D ولی جداً صحنه هایی که باید برای بچه ـش فداکاری میکرد ، عالی بودن ! حیف که اکثرشون رو از قبل میدونستم مثل قطع کردن انگشت و کشتن یه نفر و ... ، ولی باز هم صحنه های تأثیرگذاری بودن.
کاراکترهای بازی هم خیلی خوب بودن و هرکدوم ویژگی های خودشون رو داشتن. با اینکه بازی 4 تا کاراکتر اصلی داشت ، ولی هر کدوم خیلی خوب روشون کار شده بود و احساس نمیکردم سرسری روشون کار شده.
گرافیک فوق العاده بود و با اینکه 3 سال از عرضه بازی میگذره ، ولی هنوز هم به شدت زیبا هست. دیگه زمان عرضه ـش احتمالاً تأثیر خیلی بیشتری هم داشته ! طراحی کاراکترها و انیمیشن ها هم خیلی خوب بود ، فقط بعضی جاها قیافه ها یه ذره عجیب غریب میشد و یه سری انیمیشن ها هم توی ذوق میزد. ولی به جز اینا عالی بود.
موسیقی ها هم به شدت زیبا بودن و میتونن جزو موسیقی های شنیدنی این نسل قرار بگیرن. فقط به نظرم یکی دو تا از موسیقی ها خیلی استفاده میشدن و هر 20،30 دقیقه یه بار پخش میشدن ! :D

در کل با وجود دو مورد :
1. لو رفتن اکثر بخش های مهم داستانی ، از صحنه های تأثیرگذار گرفته تا پایان بازی
2. تجربه The Walking Dead
باز هم Heavy Rain برام تجربه خیلی جالبی بود. اگه دو مورد بالا نبود که مطمئناً خیلی بهتر هم میشد ، مخصوصاً پایان بازی. توی همچین سبکی داستان به شدت مهم هست و دیگه وقتی پایانش رو بدونی ، تأثیرش خیلی کمتر میشه ! :D
از الآن هم بدجوری منتظر Beyond هستم ! مخصوصاً بعد از اعلام حضور ویلم دفو عزیز ! :D
 
آخرین ویرایش:

mehran96

کاربر سایت
Feb 26, 2013
60
dead space 3 ........................8.5
نقاط قوت:گرافیکش خیلی خوبه مخصوصا تو نور پردازیا که از 99 درصد بازیای این نسل جلوتره و لباسای ایزاک خیلی زیبا طراحی شده بودن-صدا گذاری بازی فوق العادست آدم از صدای زامبیا بیشتر از خودشون میترسه:dو همچنین موسیقی که طی بازی پخش میشه به هیجان بازی کمک میکنه
اتمسفر بازیش خیلی گیراست جوری که واقعا آدم حس میکنه تو یه سیاره خالی از سکنه قرار داره(بعضی وقتا من جاهایی وایمیستادم تا فقط محیطایی رو که عالی طراحی شده بودنو ببینم کاری که تو crysis 3 زیاد میکردم)
نقاط ضعف:زامبیاش فوق العاده سگ بودن:dخیلی هم جون داشتن و بدترین قسمتشم این بود که بعضی وقتا انگار تیرامون ازشون رد میشد و آسیبی بهشون نمیرسید-به نظر من تعداد زامبیا خیلی خیلی زیاد بود(مثل این که میخواستن ترسی که تو نسخه های قدیم به صورت سینماتیک تو بازی بودو با این کار بیارن تو بازیشون اما واقعا این تعداد زیاد زامبی رو اعصاب بود)-داستان بازیم فقط واسه کسایی که نسخه های قبلیرو بازی کرده باشن تا حدودی جذابیت داره ولی واسه کسی که نسخه های قبلو بازی نکرده خیلی پوچو بی معناست
 

Lions Gate

プレイステーション
کاربر سایت
Feb 17, 2008
3,271
Dead Space 3

خب بالاخره تموم شد . بازی نسبت به نسخه قبلیش از نظر فنی هیچ فرقی نکرده . نور پردازی بازی معمولیه کیفیت بافت ها متوسط . ولی بازی رو 1080p اجرا میشه . فریم بازی هم ثابت هست . هیچ گونه افت فریم و پارگی تصویر نداره . انقدر روون اجرا میشه
ادم حال میکنه . صدا گذاری بازی که شاهکاره . جزو بهترین های نسل و موسقی هم که مو بر تن ادم سیخ میکنه . تنها مشکل بازی داستانش نه چندان خوبش بود و یکم بازی طولانی بود که باعث خسته شدن میشد .

7/10

crysis 3
انقدر این جواتی هایپ کرد ملت رو سر این بازی من فکر میکردم با یه سوپر شاهکار طرفم . به نطرم یکی از Epic fail های این نسل به حساب میاد .

4.5/10
 

M ξ λ δ ζ

کاربر سایت
Feb 11, 2011
6,215
نام
مهدی
MGR 8
بازی خوبیه اما دوربینش اذیت میکنه و یکم هم بعضی دشمناش(شاید باس) سخت هستن :D
داستانش هم توازن نداره !
گرافیک خود رایدن خوبه , اما بقیه موارد کشک !

Crysis3 4
یکی از مسخره ترین بازیای نسل چه از لحاظ داستانی و چه از لحاظ گیم پلی !
گرافیکش هم تو اکثر مواقع به چشم نمیاد

Tomb Rider 9.5
یکی از بهترین بازیای امسال تا الان و شاید اگه فارکرای رو فاکتور بگیریم, بهترین بازی 2013 تا الان !
فیزیک و گرافیک عالیه تازه با اون محیط بزرگش!
گیم پلی بسیار خوبه و داستان گیرایی هم داره
و در کل خیلی منو مجذوب خودش کرد :D
واقعا دم CG‏ جیز !
 

spiderman2007

کاربر سایت
Nov 10, 2007
2,407
نام
امیر
MGR 8
بازی خوبیه اما دوربینش اذیت میکنه و یکم هم بعضی دشمناش(شاید باس) سخت هستن :D
داستانش هم توازن نداره !
گرافیک خود رایدن خوبه , اما بقیه موارد کشک !

Crysis3 4
یکی از مسخره ترین بازیای نسل چه از لحاظ داستانی و چه از لحاظ گیم پلی !
گرافیکش هم تو اکثر مواقع به چشم نمیاد

Tomb Rider 9.5
یکی از بهترین بازیای امسال تا الان و شاید اگه فارکرای رو فاکتور بگیریم, بهترین بازی 2013 تا الان !
فیزیک و گرافیک عالیه تازه با اون محیط بزرگش!
گیم پلی بسیار خوبه و داستان گیرایی هم داره
و در کل خیلی منو مجذوب خودش کرد :D
واقعا دم CG‏ جیز !

البته Farcry 3 بازی 2012 هست ، نه 2013
Release: Nov 30, 2012 - EU
 

Lions Gate

プレイステーション
کاربر سایت
Feb 17, 2008
3,271
Tomb Raider
اخ چرا این تمام شد؟ :( لعنتی انقدر بازی زیباس اصلا دوست نداشتم تمام شه . فوق العاده بود . جزو top ten نسل . گرافیک بازی شاهکاره . نور پردازی بسیار زیبا . کیفیت بافت ها واقعا زیباست . گیم پلی و فیزیک فراموش نشدنی .
در کل mind blowing

9.5/10
 

jam0joor

کاربر سایت
Feb 10, 2012
29
نام
محمد
uc3:9/10uc2:8.5/10uc1:7/10kz2:10/10behtarin bazi k tamum kardamkz3:9.5/10mgs4:9.99/10un ye sadom bekhatere ine k ba covere bazi hal nakardam!!!!!Gow3:9/10lbp:5/10asan hal nakardamheavy rain:9/10vali behtarin bazi omramcrash bash va fifa 98!!!!hanuz k hanuze hich bazi andaze crash ps1 hal nemide
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر