فاصله ماه و سیاره همیشه ثابت نیست به عبارتی چرخش از نوع circular نیست و از نوع elliptical. حتی تو کره زمین هم شما گاهی میبینی ماه خیلی بزرگتره به علاوه اینکه قطر مدارهای هر سیاره با سیاره دیگه متفاوته به خاطر جاذبه. مثلا وضعیت ماه و سیاره توی استارفیلد گاهی اینطوری میشه :
View attachment 308387
که یکی از عکس های رسمی بازیه.
یا اینکه سایت RPS گرفته:
View attachment 308389
یعنی اون چیزی که تو starry night هست درسته. توی دستینی حالت فانتزی داره. ستاره های آسمون شب هم بستگی به نور خورشید(ستاره اون سیستم) و شرایط جوی اون نوقعیت شما داره و شما مثل تصویر بالا گاهی زیاد ستاره میبینی گاهی هم کمتر.
از این لحاظم درسته... البته یه نکته دیگه تو اون شبیه ساز حلقه های معروف ژوپیر هم دیده نمیشدن که بگذریم.
اون دستینی درسته حالت فانتزی داره ولی طراحی هنریش خوبه.
استارفیلد به جزییات توجه کرده مثلا همون حلقه ها که گفتم دیده میشن سطح سیاره هم منطبقه با واقعیت، ولی کلا گرافیکش چنگی به دل نمیزنه، انجین مزخرف برخلاف انریل نمیتونه مثلا عنصر طبیعی مثل یخ رو خوب جلوه بده فکر میکنی کف سیاره خاکه نور خورده سفید شده
این آی پی و باقی آی پیهای قدیمی بتسدا قراره توجهشون به کنسول ایکس باکس باشه، فلذا فکر نکنم دیگه به خاطر ماد لازم باشه از این موتور مزخرف استفاده شه
کما اینکه برای UE هم روش یه کم زحمت بکشن کار کنن میتونن اونم این قابلیت رو روش بذارن
کلا انجین مزخرفی هست انجینی که اینهمه باگ تو بازی تحویل بده به درد لای جرز دیوارم نمیخوره امیدوار TES VI تا هر جا رفتن استاپ کنن بریزن دور از نو بسازن با یه انجین حسابی مثل UE، چیه این آشغال واقعا.
مشکل باگ، هوش مصنوعی و انواع مشکلات گرافیک داره تو سال ۲۰۲۳ اینهمه باگ غیرقابل تحمل هست همون کوجیما که بازیش رو اینجا یه سری معلوم الحال مسخره کردن شما بازیو رو بگیر از اول تا آخر متر کن ببین کجا باگ داره؟ این رو اعصابتره واقعا یا اینکه به قول حضرات بازی گیم پلی نداشته باشه؟؟ اینکه نمیدونم امضای استدیوش هست این باگها هم باید ریخت سطل زباله این بازیا دیگه کنسولی شدن در اصل اونی که خرج استدیو رو در اصل میده مشتریش قرار نیست کارش با ماد و فیکس رو PC راه بیفته، قواعد تغییر کرده
جای اسپنسر بودم در جا دستور میدادم کل TES VI که تا الان ساختن شیفیت دیلیت کنن بره