امتیازات Star Wars Jedi: Survivor

پیش‌بینی شما؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    115
  • نظرسنجی بسته شده است .

Subject 16

Only fools venture where them spirits tread
کاربر سایت
May 21, 2018
435
نام
Fazel
star-wars-jedi-survivor.jpg

Star Wars Jedi: Survivor

سازنده: Respawn Entertainment
ناشر: Electronic Arts
سبک: Action-Adventure
پلتفرم‌ها: PlayStation 5, Xbox Series X|S, Microsoft Windows
تاریخ انتشار: April 28, 2023 مصادف با هشتم اردبیهشت 1402


Metacritic

Opencritic


IMG_20230428_222937_847.jpg

IMG_20230427_020643.jpg
 
آخرین ویرایش:

SMM9

عضو تحریریه
Aug 9, 2010
6,825
نام
مرتضی
دوستان وضعیت نسخه PS5 چطوره؟ قابل بازیه یا اونجا هم گندکاری شده و نیازمند پچ و وسله پینه شدنه؟
اسکرین تیرینگ داره و فریم هم بین ۴۰-۵۵ بالا پایین میره هرازگاهی هم دستش به ۶۰ میرسه.
افت فریم خیلی آزار دهنده نیست برام با اینکه همیشه ۶۰ فریم عادت دارم ولی اسکرین تیرینگ گاهی اوقات دهن آدمو سرویس می‌کنه. یبارم بازی ارور داد اومد بیرون :D اگر میتونی تحمل کن بذار یه پچی بدن ببینیم چه میشه
 

Nima

مدیر انجمن
Feb 25, 2007
8,037
نام
نیما
اسکرین تیرینگ داره و فریم هم بین ۴۰-۵۵ بالا پایین میره هرازگاهی هم دستش به ۶۰ میرسه.
افت فریم خیلی آزار دهنده نیست برام با اینکه همیشه ۶۰ فریم عادت دارم ولی اسکرین تیرینگ گاهی اوقات دهن آدمو سرویس می‌کنه. یبارم بازی ارور داد اومد بیرون :D اگر میتونی تحمل کن بذار یه پچی بدن ببینیم چه میشه
اینا بعد از پچ امروزه یا قبلش؟
 

DedSec88

کاربر سایت
Aug 27, 2014
1,597
نام
Alireza
دوستان وضعیت نسخه PS5 چطوره؟ قابل بازیه یا اونجا هم گندکاری شده و نیازمند پچ و وسله پینه شدنه؟
به بدی PC نیست ولی هنوزم فریم ریتش بسیار نوسان داره.
در بهترین حالت احساس میشه بین ۵۰-۶۰ باشه، ولی بعضی جاها که انفجار و افکت های سنگین هست یهو حس ۳۰-۴۰ میده.
 

-Poormaz-

کاربر سایت
Oct 6, 2009
4,101
نام
پوریا
به نظر میاد بازی برای سی پی یو های 3D V-Cache مثل 5800X3D یا 7800X3D بهینه شده. اگه این سی پی یو ها رو داشته باشید مصرف Vram ، استاتر و کلا تمام مشکلات پرفومانس از بین میره. حتی با RTX 3070 یا 4070 هم تست کردن و خوب بوده. معلوم نیست چی ساختن.
 

PsychoX

کاربر سایت
Oct 28, 2018
783
به نظر میاد بازی برای سی پی یو های 3D V-Cache مثل 5800X3D یا 7800X3D بهینه شده. اگه این سی پی یو ها رو داشته باشید مصرف Vram ، استاتر و کلا تمام مشکلات پرفومانس از بین میره. حتی با RTX 3070 یا 4070 هم تست کردن و خوب بوده. معلوم نیست چی ساختن.
الکس که میگه رو X3D هم مشکل استاتر وجود داره!

 

Lions Gate

プレイステーション
کاربر سایت
Feb 17, 2008
3,252
جالبه بازی رو کنسول ها حتی تو مد پرفورمنس RT رفلکشن و ambient داره. حداقل یه گذینه نزاشتن که بشه RT خاموشش کرد مثل RE4. اینجوری راحت مشکل fps دراپ بازی حل میشد. مثلا محیط اول بازی چون رفلکشن زیاده دراپ داره ولی جلو تر که محیط باز میری اکثرا رو 60 هست و ترینگ هم نداره. کاملا مشخصه بازی راش دادن. باید یکم دیگه تاخیر میزدن. به طور کل وضعیت رو PS5بد نیست.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: ( Layken )

majidred2011

< RED PHANTOM >
کاربر سایت
Jul 16, 2011
11,379
نام
Majid
الان Dead Island 2 با اینکه به قول معروف از Development Hell رد شد چجوری با همین انجین اینقد خوب دراومده ولی بقیه دولوپرا نمیتونن همچین خروجیی بگیرن؟
خودم بازیش نکردم اما الان همینطوری زدم ببینم با یه کارت قدیمی مثل 1060 چجوری فریم میده حدود 48-55 فریم میداد روی های! تنظیمات پایین تر که میرفت بالا 70-80 :| بماند که از نظر گرافیکی بنظرم جز بهترین کارایی هست که با UE ساخته شده.
 
آخرین ویرایش:

Need-More-Speed

کاربر سایت
Jul 1, 2007
4,245
نام
یونس
الان Dead Island 2 با اینکه به قول معروف از Development Hell رد شد چجوری با همین انجین اینقد خوب دراومده ولی بقیه دولوپرا نمیتونن همچین خروجیی بگیرن؟
خودم بازیش نکردم اما الان همینطوری زدم ببینم با یه کارت قدیمی مثل 1060 چجوری فریم میده حدود 48-55 فریم میگرفت روی های! تنظیمات پایین تر که میرفت بالا 70-80 :| بماند که از نظر گرافیکی بنظرم جز بهترین کارایی هست که با UE ساخته شده.
این فرق شرکتیه که دل به کار میده و کامیونیتی براش مهمه :D از این EA انتظار بیشتری نمیره
 

m1647

کاربر سایت
Mar 7, 2011
532
نام
Mehrdad
داستان respawn هم جالبه
اعضای ارشد این استدیو در واقع خالقین medal of honor هستند بعدها رابطشون با ea شکرآب میشه و از کمپانی خارج میشن و Infinity Ward رو تاسیس میکنن و یک ناشر بدنام دیگه که همون اکتیوژن باشه میخردشون و میدونید دیگه چی ها ساختند.
بعداً روابط با اکتیوژن هم مثل ea بهم میخوره و اوضاع خراب میشه و این افراد دوباره وسایلشون رو جمع میکنن و از دست این ناشر هم فرار میکنن و respawn رو تاسیس میکنن و ea دوباره استدیو رو میخره و در کمال تعجب دوباره برمیگردن خونه اول
فقط نمی‌دونم سونی توی این مدت سرش کجا گرم بوده و اصلا توجه نداشته چه استعدادهایی در حال نادیده گرفته شدنن
 
آخرین ویرایش:

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,167
نام
∂αнмα
یـ عده میگن چیه این موتور آشغال چرا اینو دور نمیندازن !! عزیز من بازیی که بعد یـ مدت پچ میشه و مثل آدم کار میده یعنی هیچ مشکلی از بابت موتور نداره بلکه این کمکاری سازندس که به این روز افتاده . همون نسخه قبلی رو هم گند زدن رو کنسولا وضعش افتضاح بود و رو PC هم کلی مشکل شاتر داشت . همونجا تابلو بود به ددلاین نرسیده بودن و EA مبجورشون کرده بود بازی رو منتشر کنن . اینجا هم من همون موقعی که بازی تاخیر خورد با خودم گفتم حتما یـ خبرایی هست که خوب متاسفانه همینجوری بود و دوباره بازی قربانی ددلاین احقانه ناشر شد
 

Vice City FM

کاربر سایت
Aug 2, 2021
2,478
جالبه بازی رو کنسول ها حتی تو مد پرفورمنس RT رفلکشن و ambient داره. حداقل یه گذینه نزاشتن که بشه RT خاموشش کرد مثل RE4. اینجوری راحت مشکل fps دراپ بازی حل میشد. مثلا محیط اول بازی چون رفلکشن زیاده دراپ داره ولی جلو تر که محیط باز میری اکثرا رو 60 هست و ترینگ هم نداره. کاملا مشخصه بازی راش دادن. باید یکم دیگه تاخیر میزدن. به طور کل وضعیت رو PS5بد نیست.
منم یه چندتا ویدیو دیدم . اینکه داره رو مود پرفورمنس با RT بالای ۵۵ فریم میده که خیلی خوبه که به ندرت تا ۵۰ هم میاد. رو مود رزولوشن هم که ۳۰ فریم کاملا استیبله.
رزیدنت ۴ تو مود RT هم همینطوری بود ولی اون حداقل مود non RT هم داشت برای اونایی که ۶۰ فریم ثابت میخوان.
 

Thonkeyes

کاربر سایت
Jul 11, 2020
4,395
یـ عده میگن چیه این موتور آشغال چرا اینو دور نمیندازن !! عزیز من بازیی که بعد یـ مدت پچ میشه و مثل آدم کار میده یعنی هیچ مشکلی از بابت موتور نداره بلکه این کمکاری سازندس که به این روز افتاده . همون نسخه قبلی رو هم گند زدن رو کنسولا وضعش افتضاح بود و رو PC هم کلی مشکل شاتر داشت . همونجا تابلو بود به ددلاین نرسیده بودن و EA مبجورشون کرده بود بازی رو منتشر کنن . اینجا هم من همون موقعی که بازی تاخیر خورد با خودم گفتم حتما یـ خبرایی هست که خوب متاسفانه همینجوری بود و دوباره بازی قربانی ددلاین احقانه ناشر شد
اتفاقا این موتور آشغاله چون در حالت عادی به خاطر نوع کامپایل شیدر ها استاتر می ندازه تو بازی ها. به عبارتی Engine حالت پیش فرزش استاتر انداختنه.
Developer باید کار اضافه بکنه واسه این که از این استاتر جلوگیری کنه. مثل کاری که سازنده های Hi-Fi Rush کردن و یک مصاحبه در همین مورد دارن.
DX 12 هم که خودش مزید بر علت اه.

البته این بازی که خیلی اوضاعش خراب تر از یه کامپایل شیدر و استاتر اه. (یک گزارشی اومده بود که خیلی احمقانه به نظر می رسید و به نظر درست هم نیست مبنی بر این که این بازی رو با شیدر های از قبل کامپایل شده عرضه می کنن!)
ولی به نظرم اون Nvidia (و AMD) جای مزخرفاتی مثل فریم فیک ساختن باید فکر یه Custom Unit ای باشن برای حل مشکل این کامپایل شیدر.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر