امتیازات Death Stranding

میانگین نمرات بازی؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    191
  • نظرسنجی بسته شده است .

Outer Heaven

کاربر سایت
Apr 21, 2011
4,317
121065


Directed by: Hideo Kojima
Writers: Hideo Kojima; Hitori Nojima
Initial release date: November 8, 2019
Composer: Ludvig Forssell
Genre: Strand
Engine: Decima
Platforms: PlayStation 4, PC​


Metacritic:82

Metacritic:86 pc version


Atomix:10/10
Digital Chumps:10/10
Remoteplay:10/10
InsideGamer:10/10
Famitsu:10/10
Bazicenter:10/10
TheSixthAxis:10/10
Digitally Downloaded.net:10/10
We Got This Covered:10/10
Trusted Reviews:10/10
Gaming Trend:10/10
GamingAge:10/10
GamePlanet:10/10
GamerSky:10/10
GameRevolution:10/10
PushSquare:10/10
ScreenRant:10/10
EGM:10/10
DailyStar:10/10
Millenium:9.8/10
IGN Italia:9.8/10
Areajugones:9.7/10
4Players.de:9.5/10
Playstation LifeStyle:9.5/10
Jeuxvideo.com:9.5/10
IGN Japan:9.5/10
Gaming Nexus9.5/10
Gamer.nl:9.5/10
CheatCC:9.4/10
SpazioGames:9.4/10
Hobby Consolas:9.3/10
COGconnected:9.3/10
Multiplayer.it:9.2/10
Vandal.net:9.2/10
Metro Montreal:9.1/10
Multiplayer.it:9.1/10
Worth Playing:9/10
DarkStation:9/10
3DJuegos:9/10
Post Arcade (National Post):9/10
Power Unlimited:9/10
Games.cz:9/10
‍Gryonline.pl:9/10
GameSpot:9/10
Shacknews:9/10
PSX-Sense.nl:9/10
PLAY! Zine:9/10
JeuxActu:9/10
God is a Geek:9/10
GameOver.gr:9/10
Eurogamer Italy:9/10
Everyeye.it:9/10
GamePro Germany:8.9/10
The Games Machine:8.8/10
IGN Spain:8.7/10
Gamers Heroes:8.5/10
LevelUp:8.5/10
XGN:8.5/10
GameCrate:8.3/10
Meristation:8/10
Merlin'in Kazanı (Turkey):8/10
VideoGamer:8/10
Easy Allies:8/10
Critical Hit:8/10
Guardian:8/10
ZTGD:8/10
Press Start Australia:8/10
PlayStation Universe:8/10
Gameblog.fr:8/10
Destructoid:8/10
Attack of the Fanboy:8/10
CGMagazine:7.8/10
Digital Trends:7/10
Game Informer:7/10
Vgames:7/10
USgamer:7/10
TrueGaming:7/10
Metro GameCentral:7/10
Hardcore Gamer:7/10
GamesRadar:7/10
IGN:6.8/10
GameCrirics:6.5/10
VG247:6/10
AusGamers:6/10
VGC:6/10
GiantBomb:4/10
GameRant:4/10
Stevivor:3.5/10
 
آخرین ویرایش:

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
من هیچ حرفی راجب دث استرندینگ نمیزنم چون بازیش نکردم(هرچند به نظر میرسه مشکلات گیم پلی اش قابل کتمان نیست) ولی انصافا اتفاقا تا قبل از دث، گیم پلی مهم ترین نقطه قوت کار های کوجیما بود.
یه حدی که که متال گیر5 اگه اون گیم پلی فوق العاد رو نداشت، با جهان غیر پویا و داستان ناقصی که ساخته بود سرنوشت تلخی پیدا میکرد.

بله؟ جهان MGSV پویا نبود؟ از اب و هوای داینامیک گرفته تا طوفان شن و ماسه و ... که همه روی گیمپلی تاثیر میذاشتند. عملیات شما در کمپ A بر روی کمپ زنده به صورت زنده تاثیر میگذاشت! این جهان پویا نیست؟
 

mobin.hb96

کاربر سایت
Feb 12, 2019
2,187
نام
مبین
بله؟ جهان MGSV پویا نبود؟ از اب و هوای داینامیک گرفته تا طوفان شن و ماسه و ... که همه روی گیمپلی تاثیر میذاشتند. عملیات شما در کمپ A بر روی کمپ زنده به صورت زنده تاثیر میگذاشت! این جهان پویا نیست؟
حالا یه کم آف تاپیک میشه ولی...

نه علی
وقتی تو اون محیط بزرگ ۲ تا غیرنظامی نمیبینیم ینی پویا نیست
وقتی جای جای محیط تکراری به نظر میاد ینی پویا نیست
کوجیما حتی پویایی رو تو خود کمپ ها هم نتونست خوب پیاده کنه
ینی تک تک نفرات یه کمپ که حالت کارخونه داره باید نظامی و مسلح باشن؟
طوفان شن و ماسه که جزو همون اب و هوا حساب میشه
غیر از اب و هوا چی داشت برا پویایی؟
همون سال ما ویچر رو داشتیم
جهان باز های راکستار هم موجودن
بازی های بتسدا هم موجودن
نمیشه اونارو پویا بدونیم و متال گیر هم پویا بدونیم. بزرگترین ایراد متال۵ همین جهان بازش بود.(مشکلات روایتش حالا به کنار)
یه بیابون درندشت یکنواخت بدون هیچ غیرنظامی، بدون هیچ اتفاق غیرمترقبه ای جز سواری های دشمن و ۴ تا طوفان شن که نشد پویا کردن محیط.
۲ سال قبلش GTA رو داشتیم.
اره کوجیما بودجه و منابع راکستار رو نداشته ولی مگه کسی مجبورش کرده بود جهان باز بسازه؟
اینم مثل SNAKE EATER میساخت چه مشکلی پیش میومد؟بازخورد ها هم قطعا مثبت تر میشد. روند ساختم اینقدر طولانی نمیشد شاید که اون ماجرا ها با کونامی پیش بیاد و بازی یه بخش هاییش زده بشه.
وقتی میگیم جهان باز کردن مثل سرطان به چون دنیای گیم افتاده، یکی از بارزترین مصادیقش همین متال گیره. نمیشه همش یقه یوبیسافتو گرفت.
من ارزش بازی رو پایین نمیارما!
لول دیزاین عالی بود
هوش مصنوعی فوق العاده(شاید بهترین)
یکی از بهترین و کامل ترین گیم پلی های STEALTH
گرافیک بسیار زیبا
من خودم ۲ بار کامل بازی رو تموم کردم
ولی خب در کنار مشکلات روایی، این جهان باز کردنم بدجوری ضربه زد بهش.
 
آخرین ویرایش:

JohnnySilverhand

کاربر سایت
Jul 5, 2019
2,757
نام
ژوبین
حالا یه کم آف تاپیک میشه ولی...

خیر
وقتی تو اون محیط بزرگ ۲ تا غیرنظامی نمیبینیم ینی پویا نیست
وقتی جای جای محیط تکراری به نظر میاد ینی پویا نیست
کوجیما حتی پویایی رو تو خود کمپ ها هم نتونست خوب پیاده کنه
ینی تک تک نفرات یه کمپ که حالت کارخونه داره باید نظامی و مسلح باشن؟
طوفان شن و ماسه که جزو همون اب و هوا حساب میشه
غیر از اب و هوا چی داشت برا پویایی؟
همون سال ما ویچر رو داشتیم
جهان باز های راکستار هم موجودن
بازی های بتسدا هم موجودن
نمیشه اونارو پویا بدونیم و متال گیر هم پویا بدونیم. بزرگترین ایراد متال۵ همین جهان بازش بود.(مشکلات روایتش حالا به کنار)
یه بیابون درندشت یکنواخت بدون هیچ غیرنظامی، بدون هیچ اتفاق غیرمترقبه ای جز سواری های دشمن و ۴ تا طوفان شن که نشد پویا کردن محیط.
۲ سال قبلش GTA رو داشتیم.
اره کوجیما بودجه و منابع راکستار رو نداشته ولی مگه کسی مجبورش کرده بود جهان باز بسازه؟
اینم مثل SNAKE EATER میساخت چه مشکلی پیش میومد؟بازخورد ها هم قطعا مثبت تر میشد. روند ساختم اینقدر طولانی نمیشد شاید که اون ماجرا ها با کونامی پیش بیاد و بازی یه بخش هاییش زده بشه.
وقتی میگیم جهان باز کردن مثل سرطان به چون دنیای گیم افتاده، یکی از بارزترین مصادیقش همین متال گیره. نمیشه همش یقه یوبیسافتو گرفت.
من ارزش بازی رو پایین نمیارما!
لول دیزاین عالی بود
هوش مصنوعی فوق العاده(شاید بهترین)
یکی از بهترین و کامل ترین گیم پلی های STEALTH
گرافیک بسیار زیبا
من خودم ۲ بار کامل بازی رو تموم کردم
ولی خب در کنار مشکلات روایی، این جهان باز کردنم بدجوری ضربه زد بهش.
من نمیدونم این دوستمون چی میخواد و چرا انقدر طلبکارانه صحبت میکنه جوابش رو ندید بهتر چون هیچی حالیش نمیشه! (یه دقت به آواتارش بکن)
کاملا موافقم خودم بازی نکردم ولی میدونم اون حس خالی بودن رو درک کنم اتفاقا دیروز تو یه ویدیویی طرف داشت توضیح میداد که یه ow چجوری میتونه خوب باشه و
یکی از مثال هاش zelda botw بود میگفت محیطش جوری طراحی شده که شما از جاهای دیگش خبر نداری و وقتی وارد مناطق جدید میشی سوپرایز میشی بگذریم که گفت محیط و مسافتی که طی میکنی همیشه توش تنهایی و سازنده واسه اینکه خسته نشی تو بازی و احساس تنهایی نکنی چندتا npc جلوت قرار میده که باهاشون حرف بزنی و داستانشون رو بشنوی این چیزیه که mgs5 نداره و وقتی این گفتم اساتید میخندیدن!
 

bayern_vahid

کاربر سایت
Dec 9, 2009
5,726
نام
وحید
حالا یه کم آف تاپیک میشه ولی...

خیر
وقتی تو اون محیط بزرگ ۲ تا غیرنظامی نمیبینیم ینی پویا نیست
وقتی جای جای محیط تکراری به نظر میاد ینی پویا نیست
کوجیما حتی پویایی رو تو خود کمپ ها هم نتونست خوب پیاده کنه
ینی تک تک نفرات یه کمپ که حالت کارخونه داره باید نظامی و مسلح باشن؟
طوفان شن و ماسه که جزو همون اب و هوا حساب میشه
غیر از اب و هوا چی داشت برا پویایی؟
همون سال ما ویچر رو داشتیم
جهان باز های راکستار هم موجودن
بازی های بتسدا هم موجودن
نمیشه اونارو پویا بدونیم و متال گیر هم پویا بدونیم. بزرگترین ایراد متال۵ همین جهان بازش بود.(مشکلات روایتش حالا به کنار)
یه بیابون درندشت یکنواخت بدون هیچ غیرنظامی، بدون هیچ اتفاق غیرمترقبه ای جز سواری های دشمن و ۴ تا طوفان شن که نشد پویا کردن محیط.
۲ سال قبلش GTA رو داشتیم.
اره کوجیما بودجه و منابع راکستار رو نداشته ولی مگه کسی مجبورش کرده بود جهان باز بسازه؟
اینم مثل SNAKE EATER میساخت چه مشکلی پیش میومد؟بازخورد ها هم قطعا مثبت تر میشد. روند ساختم اینقدر طولانی نمیشد شاید که اون ماجرا ها با کونامی پیش بیاد و بازی یه بخش هاییش زده بشه.
وقتی میگیم جهان باز کردن مثل سرطان به چون دنیای گیم افتاده، یکی از بارزترین مصادیقش همین متال گیره. نمیشه همش یقه یوبیسافتو گرفت.
من ارزش بازی رو پایین نمیارما!
لول دیزاین عالی بود
هوش مصنوعی فوق العاده(شاید بهترین)
یکی از بهترین و کامل ترین گیم پلی های STEALTH
گرافیک بسیار زیبا
من خودم ۲ بار کامل بازی رو تموم کردم
ولی خب در کنار مشکلات روایی، این جهان باز کردنم بدجوری ضربه زد بهش.
بزرگترین اشتباه تاریخ متال گیر همین جهان باز کردن شماره 5 بود
 

mobin.hb96

کاربر سایت
Feb 12, 2019
2,187
نام
مبین
من نمیدونم این دوستمون چی میخواد و چرا انقدر طلبکارانه صحبت میکنه جوابش رو ندید بهتر چون هیچی حالیش نمیشه! (یه دقت به آواتارش بکن)
کاملا موافقم خودم بازی نکردم ولی میدونم اون حس خالی بودن رو درک کنم اتفاقا دیروز تو یه ویدیویی طرف داشت توضیح میداد که یه ow چجوری میتونه خوب باشه و
یکی از مثال هاش zelda botw بود میگفت محیطش جوری طراحی شده که شما از جاهای دیگش خبر نداری و وقتی وارد مناطق جدید میشی سوپرایز میشی بگذریم که گفت محیط و مسافتی که طی میکنی همیشه توش تنهایی و سازنده واسه اینکه خسته نشی تو بازی و احساس تنهایی نکنی چندتا npc جلوت قرار میده که باهاشون حرف بزنی و داستانشون رو بشنوی این چیزیه که mgs5 نداره و وقتی این گفتم اساتید میخندیدن!
راستش لحن طلبکاری ندیدم ازش
بحث همینه
لازم نیست متشنج بشه با این جور حرف ها.
من ساعت ها با علی راجب بایوشاک و کوجیما و متال گیر و ویچر و رد دد و ... بحث کردم و تفاوت نظرمون هم زیاده ولی همیشه بحث به خوبی پیش رفته‌.
مشکلی نداریم. نگران نباش
 
  • Like
Reactions: JohnnySilverhand

JohnnySilverhand

کاربر سایت
Jul 5, 2019
2,757
نام
ژوبین
راستش لحن طلبکاری ندیدم ازش
بحث همینه
لازم نیست متشنج بشه با این جور حرف ها.
من ساعت ها با علی راجب بایوشاک و کوجیما و متال گیر و ویچر و رد دد و ... بحث کردم و تفاوت نظرمون هم زیاده ولی همیشه بحث به خوبی پیش رفته‌.
مشکلی نداریم.
منم همین میگم ایشون متشنج میشه بی دلیل با کلماتی مثل جانم و.........اینم یجور طلبکاریه دیگه مگه همه مجبورن مثل ایشون فکر کنن؟ بازی واقعا این ایرادات بهش وارد بود همه بازی ها ایراداتی بهشون وارد.
اره کوجیما بودجه و منابع راکستار رو نداشته ولی مگه کسی مجبورش کرده بود جهان باز بسازه؟
نه اتفاقا بودجه خوبیم داشت84 میلیون فکر کنم ولی موضوع این بود که کوجیما خودش دنبال ساخت یه چیز متفاوت بود واسه همین بازیش شباهتی به بقیه نداشت حالا خوب یا بدش کار نداریم.
 

Cait Sith

Dauntless Feline Hero
کاربر سایت
Jan 21, 2009
2,933
بالاخره بازی رو دانلود کردم و استارت زدم.
دقیقا همونطوری که خیلی منتقدا اشاره کرده بودن، اگه فن mgs و کوجیما باشید سریع خوشتون میاد.
دنیای بازی به طرز وحشتناکی خالیه. گیم پلی هم همون کولبری به قول هیترها:D
ولی صحنه های سینمایی بازی محشرن. من اگه گیم پلیش زجرآورترین کار دنیا هم باشه حاضرم تمومش کنم. البته اینطور نیست و به لطف انجین و گرافیک خوب بازی گشت و گذار خوبی میشه تو طبیعت کرد و...
خلاصه تمام بحث اینکه کسی خوشش بیاد یا نیاد ربط داره به اینکه کارهای قبلی کوجیما رو دنبال کرده باشه یا نه.
 

JohnnySilverhand

کاربر سایت
Jul 5, 2019
2,757
نام
ژوبین
به اینکه کارهای قبلی کوجیما رو دنبال کرده باشه یا نه.
تجربه من نشون میده به این یکی ربطی نداره چرا؟ چون بشخصه خودم mgs 1.2.3.pw بازی کردم و از DS خوشم نیومد و بنظرم قابل مقایسه نیستن pw همین چندوقت پیش زدم محشر بود گیم پلیش و همینطور باس فایت هاش البته متوجهم که mgs5 هم یچی مثل همون در ابعاد بزرگ تر و باید یه زمانی واسه تجربش پیدا کنم که انقدر اساتید بزرگ نگن بازی نکردی بازی نکردی :D
 

GZ545

کاربر سایت
Nov 2, 2019
133
تجربه من نشون میده به این یکی ربطی نداره چرا؟ چون بشخصه خودم mgs 1.2.3.pw بازی کردم و از DS خوشم نیومد و بنظرم قابل مقایسه نیستن pw همین چندوقت پیش زدم محشر بود گیم پلیش و همینطور باس فایت هاش البته متوجهم که mgs5 هم یچی مثل همون در ابعاد بزرگ تر و باید یه زمانی واسه تجربش پیدا کنم که انقدر اساتید بزرگ نگن بازی نکردی بازی نکردی :D
قطعا همین امشب دانلودش کن بازیش کن و از چپتر۱ بازی نهایت لذت رو ببر شاهکاره بازی
 
  • Like
Reactions: JohnnySilverhand

JohnnySilverhand

کاربر سایت
Jul 5, 2019
2,757
نام
ژوبین
ببین peace walker رو میشه روی گوشی با شبیه ساز بازی کرد ؟؟
سوالی بود یا؟ اگه سوالی بود که بله میشه با شبیه ساز ppsspp خیلی شبیه ساز خوبیه تو pc بهش ds4 وصل کنی کار میکنه ولی pc من که قدیمیه pw مدام افت فریم داشت با اینکه داشتم عاشقش میشدم ولی مجبور شدم ولش کنم دلیلشم نفهمیدم چون گرافیکی نداره! :|
 

GZ545

کاربر سایت
Nov 2, 2019
133
سوالی بود یا؟ اگه سوالی بود که بله میشه با شبیه ساز ppsspp خیلی شبیه ساز خوبیه تو pc بهش ds4 وصل کنی کار میکنه ولی pc من که قدیمیه pw مدام افت فریم داشت با اینکه داشتم عاشقش میشدم ولی مجبور شدم ولش کنم دلیلشم نفهمیدم چون گرافیکی نداره! :|
منظورم روی گوشی بود نه pc
 
  • Like
Reactions: GZ454

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر