امتياز اعضای بازی سنتر به عناوین پلتفرم PC

Meysam

کاربر سایت
Apr 11, 2006
4,955
سلام
تو اين تاپيك مي خوايم نظر شما و امتيازي رو كه به هر بازي ميديد مشخص كنيم تا شايد بتونيم بهترين بازي رو تو هر ماه يا سال با نظر خودمون انتخاب كنيم
پايين ترين امتياز 0
بالاترين امتياز 10
همراه نظر ( خواهشمند است نظر کارشناسانه باشه )

اینم بازی های سری 1 : ( تا تاریخ 5 مهر )

Wolfenstein
Wanted Weapons of Fate
Left 4 Dead


Bionic Commando
Call of Juarez Bound in Blood
Street Fighter IV

جواب لیست امتیازات سری اول :


امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PC


اینم بازی های سری 2 ( با تشکر از میثم ) تا تاریخ 20 مهر :

Batman Akham Asylum
Resident Evil 5
Mini Ninja
NFS: SHIFT
Red Faction Guerilla
Darkest of days
Section 8
overlord 2
ARMA II
Trine
X-Men Origins: Wolvorine

جواب لیست امتیازات سری دوم :


امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PC

اینم بازی های سری 3 : ( تا تاریخ 28 مهر )

Assassin's Creed
Bioshock
Brothers In Arms 3
Crysis
Crysis Warhead
Dark Sector
Dead Space
Far Cry 2
F.E.A.R 2
Gears of War
GTA IV
GRID
Mirror Edge

لیست امتیازات سری سوم :

امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PC

بازیهای سری 4 ( تا تاریخ 5 آبان )

Splinter Cell: Double Agent
STALKER: Shadow of Chernobyl
STALKER: Clear Sky
Call of Duty 4
Call of Duty: World At War
Fallout 3
H.A.W.X
Resident Evil 4
Prince of Persia 2008
Burnout: Paradise
Mass Effect
Devil May Cry 3
Devil May Cry 4
Pro Evolution Soccer 2009
Colin Mac Rae: Dirt
Silent Hill: Homecoming

لیست امتیازات سری چهارم :

امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PC
 
Last edited by a moderator:

U n i t e d

کاربر سایت
Jun 4, 2013
5,232
نام
محمد
Fallout 4

اووف ! واقعا اوووف ! نزدیک به 9 ماهه بازی اومده ، بالاخره تونستم تا حد راضی کننده ای پیش برم :D هنوز هیچ کدوم از DLC هارو بازی نکردم چون میترسیدم دیگه نتونم فرق کوئست های بازی اصلی و DLC هارو تشخیص بدم :D بشدت بازی عالی در اومد و صرف نظر از اون امتیازاتی که گرفت ، لقب شاهکار برازنده اشه ! از داستان که شروع کنم درسته که کوتاه بود و اونقدر جزئیات نداشت ولی برای من از تمامی ساخته های بتسدا که تا حالا بازی کردم یک سر و گردن بالاتره.دلیل اصلی هم حرف زدن شخصیت خودمون هست و مثل قبل یه آدم لال و بی احساس نیست . سیستم کوئست بازی شباهتهایی به نسخه قبل (3) داره ولی بنظرم بهتر شده و شما به طور بهتری در جریان کوئست و چگونگی انجامش قرار میگیرین . سیستم دیالوگ بازی که انتقاداتی رو داشت بنظرم سیستم خوبیه و حداقل از این لحاظ از نسخه قبلی و اسکایریم بهتره.به تاثیرگذاری ویچر 3 نیست ولی کاملا کفاف فالوت رو میده.از اینا که بگذریم شخصیت پردازی بازی هم خوبه و به شخصه شخصیت های دوست داشتنی زیادی رو پیدا کردم.مثل پالادین دنس ، نیک ولنتاین ، الدر مکسون ، دیکن و... چیزی که تو نسخه های قبلی به این خوبی پیدا سازی نشده بود.همه اینا و یه Lore قوی باعث می شه یه تجربه فراموش نشدنی داشته باشید.

اما مهمترین بخش بازی برای من نقشه و گیم پلی بود.یه نقشه بزرگ و بشدت پرجزئیات که هنوزم شک دارم همه شو کشف کرده باشم.مخصوصا هرچی به سمت جنوب میرید کشف کردن سخت تر میشه و پر دردسر تر(مطمئنا کسی دوست نداره سر راه به یه Deathclaw ناز بخوره :D:|) در مورد گیم پلی هم که نکته قوت بازیه.یه شوتر تو سبک بقا با المان های RPG که به بهترین نحو پیاده سازی شدن.مخصوصا کرفتینگ بازی بشدت بازی رو متنوع کرده ! این بهترین چیزی بود که توی این سبک تاحالا دیدم.

در مورد گرافیک هم بنظرم خیلی خوب بود و واقعا اون انتقادات اولیه رو میشه نادیده گرفت.هیچ وقت تو بازی با خودم نگفتم ای کاش مثلا گرافیک بهتر بود! مخصوصا نورپردازی که بشدت زیبا و جذاب بود.قصد مقایسه هم ندارم ولی انیمیشن هایی که این بازی داشت حتی از ویچر 3 هم بهتر بود.بشدت خوب درآورده بودن.در نهایت منتظر میمونم تا RPG بعدی بتسدا و امیدوارم خیلی این انتظار طولانی نشه.

9.5/10
 

uriel

کاربر سایت
Dec 6, 2010
2,835
quantum break : 9/10
صرف نظر از بعضی از مشکلات گرافیکی و باگ ها تجربه تکرار نشدنی ای بود برام، ایده بازی که به جرات جاه طلبانه ترین و یونیک ترین ایده بعد از bioshock infinite بود برام. یه چیزی شبیه بوزون هیگز که برای جرم اجسام دنبالش هستن رو اینا برای زمان تعریف کردن. واقعا عالی بود. نویسندگی، کارگردانی صحنه ها و... فوق العاده بود. دستمریزاد به سم لیک و تیم نویسندگیشون.
گیم پلی و بخش شوتر بازی دقیقا مثل سری max payne دیوانه واره، قدرت های جک و استفاده اونا همراه با شوتینگ عالی بازی کاملا ارضا میکنه پلیر رو. شخصیت ها ( خصوصا سه تا اصلی ها ) واقعا با نهایت دقت و جزییات عالی نمایانگر میشن توی داستان و برای من خیلی به یاد موندنی شدن، و خوبیشون اینه که سفید مطلق و سیاه مطلق نیستن ( paul serene از نظر من اونقدرها هم شخصیت چرک و کثیفی نداشت) .
قصد مقایسه ندارم، من آنچارتد 4 رو هم کمی روی ps 4 بازی کردم، اون بازی هم تا جایی که دیدم کولاکه، مثل همه کارای ناتی داگ ولی اینهمه تفاوت توی متای اون بازی با کوانتوم رو درک نمیکنم؟ اون بازی کاملا به حق نقد شده و نمراتش کاملا مستحقش بوده این کوانتوم هست که ناعادلانه و به طرز عجیبی توسط منتقدا کوبیده شد.
از نظر من راحت کنار سری مکس پین قرار میگیره از لحاظ یونیک بودن و جذابیت. امیدوارم ادامش رو هم بسازن. فقط اون لایو اکشن ها و سریال هاش زیاد برام جالب نبود، یعنی در حقیقت در حد و اندازه زیبایی های بازی ساخته نشده بود وگرنه در حد خودش خوب بود. این یک نمره ای که کم کردم به خاطر لایو اکشن ها و بعضی مشکلات گرافیکی و باگ ها بود. البته گرافیکش جزو بالاترین تجربه های بصری این نسل بوده برام که البته از remedy غیر از این هم انتظار نداشتم، فیزیک بازی عالیه، تمام آبجکت ها پویا و داینامیک طراحی شدن و با توجه عملکرد جک و اتفاقات بازی ریکشن نشون میدن که به لطف موتور havok و برنامه نویسای قدرتمند رمدی این امکان فراهم شده و کمتر بازی ای رو در حدش پیدا می کنید. نور پردازی ها هم ورژن این نسلی alan wake میشه به حسابش آورد( هنوز سیستم نورپردازی در حد الن ویک ساخته نشده به نظرم پس دیگه خودتون تصور کنید این بازی چی میتونه باشه) موشن کپچر و موشن اسکن صورت و حرکات لب و دهن و احساسات و.... جدا نظیرش نیست، کلا در بحص گرافیکی و مقوله زیبایی های بصری فقط باید بازیش کنید تا درک کنید چه کرده این remedy. نکته دیگه ای هم که حس میکنم برای منتقدها خیلی مهم بوده و برای من تاثیر آنچنانی ای نداشته نوع انتخاب ها و تاثیرشون بود که خب remedy خیلی روی این موضوع مانور داده بود و خب اونچنان قوی در نیومده بود ولی اصلا و ابدا از ارزشش کم نمیکنه به نظرم.
در کل از دستش ندید، جدا بهترین تجربه شوتر سوم شخص این نسل بوده برام، رمدی مثل همیشه کارش بی نظیر بود.
 
آخرین ویرایش:

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,286
ABZÛ

bb9c_7vss_a_(28).jpg


توضیحی نمیدم تنها میگم که یه تجربه ناب در انتظارتون هست

موسیقی و صداگذاری : 10
گرافیک هنری : 10
گیم پلی : 7
داستان : 8

نمره کلی : 8 (بیشتر به خاطر کوتاهی بیش از حد بازی )
 
آخرین ویرایش:

Lord Odin

کاربر سایت
Mar 19, 2013
2,014
ABZÛ



توضیحی نمیدم تنها میگم که یه تجربه ناب در انتظارتون هست

موسیقی و صداگذاری : 10
گرافیک هنری : 10
گیم پلی : 7
داستان : 8

نمره کلی : 8 (بیشتر به خاطر کوتاهی بیش از حد بازی )
حاج علی تصویر توی پستت اسپویل هست برادر :D
 

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,286

Paradise Lost

کاربر سایت
Feb 4, 2016
3,035
نام
احمد
خب منم تو این چند مدت تعداد زیادی بازی تجربه کردم و می خوام نمره بدم.
Fallout 4 10/10
بدون شک بزرگترین و پرمحتوا ترین بازی ساخته شده هست... این بازی اونقدر عظیم هست که اگه کتاب ها در موردش بنویسید بازم کمه...تنها بازی بوده که حس لول اپ شدن توش لذت بخشه.

The Witcher 3 Wild Hunt 10/10
این بازی هم از هر نظر کامل بود..موسیقی،داستان، شخصیت ها، ارزش بالای تکرار....

10/10 Ori and the Blind Forest Definitive Edition
از ثانیه به ثانیه این بازی لذت بردم...طراحی، گرافیک،و موسیقی و داستان بازی مجموعه هنری یک شاهکار عظیم رو بوجود اورده.

Assetto Corsa 10/10
این بازی از لحاظ کیفیت خیلی سطح بالا هست...و از همه مهمتر پورت بازی روی PC به معنی واقعی کلمه شگفت اگیز هست...اولین عنوانی هست که سطح تنظیمات گسترده رو PC داره.

Rise Of The Tomb Raider 9/10
تمام خصوصیات نسخه قبلی رو بشدت کامل کرده و از هر نظر یک بازی ماجراجویی تمام عیار هست...اون یک نمره هم بخاطر اون کم کردم چون روند کلی بازی مثل نسخه 2013 بود و بعضی جاهاش واقعا خیال میکردم همونو بازی میکردم.

Gears of War Ultimate Edition 9/10
بازی از هر نظز فوق العادست، گرافیک و اتمسفر بازی واقعا نسل بعدی شده.

Forza Motorsport 6 Apex 9/10
این بازی هم واقعا فوق العادست... از هر نظر بگیریم از منو بازی گرفته تا سطح نور پردازی وکیفیت ماشین ها و شبیه سازی دقیق شون.

Rainbow Six Siege 8/10
اگه واقعا طرفدار سر سخت بازی های انلاین باشید واقعا نمیشه از این گذشت...اما 1_ جا داشت واقعا گرافیکش بهتر میبود 2 محتوایت بیشتر رو میداشت.

Quantum Break 7/10
من از این بازی واقعا خوشم اومده...از شوتینگش که یک چیز جدید بود از داستانش... از شخصیت هاش....ولی این پورت فاجعش نذاشت از بازی او طور که میشد لذت ببرم8-|
 

Polaris

کاربر سایت
Aug 14, 2007
2,775
abzu-cheats-640x325.jpg


چقدر خوبه هر چند وقت یکی هم که شده یه عنوان مثل این بیاد و حال و هوای گیمینگ رو تغییر بده .
از نگاه کردن به هنر این بازی سیر نمیشدم . موسیقی بازی هم که حرف نداشت . با اینکه بازی به شدت کوتاهه اما خب شاهکار گرافیکی و موسیقیه .
با یه مبلغ کم اشتراکی بخرید و حالشو ببرید . ارزششو داره.
راستی به اثر هنری نمیشه نمره داد!
 
  • Like
Reactions: s.1 and bluestar

3RFAN

کاربر سایت
Jul 6, 2014
84
نام
ERFAN
assassins creed :unity
اولین چیزی که باید گفت اینه که این بازی مستحق این همه دید و نمره منفی که بهش کوبوندن نبود
فک میکنم مشکل ناشی از افت فریم و انواع و اقسام باگ اجازه نداد نقاط قوت بازی کاملا اثر گذار باشه و این نظرات مخالف نسبت به بازی هم به این دلیل بود
البته خیلی ها هم این بازی رو تایید کردن و تعریف کردن ازش ولی به هر حال ...
من در نمره دهی به این اثر افت فریم (که برای من خیلی هم نبود ...)و باگ صرف نظر می کنم
گرافیک که اصلا خدا بود در نوع خودش :10/10
صدا گذاری و موسیقی :7/10
داستان:8/10
گیم پلی : 9/10
(یکی از ایرادات وارد بر بازی های ac این بود که کلا آسون بودند از black flag این مشکل حل شد و در unity به اوج رسید جوری که حتما باید مخفی کاری هم انجام می شد )

نمره کلی به این اثر :8/5

و همچنان black flag بهترین ac تاریخ برای من ...
 
  • Like
Reactions: kamyy and raya2

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,286
Inside

7cmc_1.jpg


یه بازی شاهکار و بی مانند از سازنده های توانمند Playdead ، گیم پلی بازی روان ، ساده و پر از رمز و رازه ، مدت بازی هم که گفته میشد کم هست ، به نظر من حداقل برای لذت بردن از بازی 5-6 ساعت لازمه اونم بدون رفتن پایان مخفی و تمامی اورب ها ، صداگزاری بازی بسیار عالیه ، توی موسیقی به نظرم میتونست بهتر باشه ، و اما داستان ، که هیچ جای بحثی نمیذاره ، یک داستان بی نظیر، پر از معما و پر از نقد، جزو سه بازی برتر من توی 2 سال اخیر بود.

گیم پلی : 10/10
موسیقی و صداگزاری : 8/10
گرافیک هنری : 10/10
داستان 10/10


نمره کل : 10/10

 

wrong_wierdo

کاربر سایت
Jun 16, 2016
52
The Witcher 3
بازی خیلی قشنگی بود و از همه جهات ازش لذت بردم، بجز سیستم بتلش؛ که البته فک نکنم بهتر میتونستن دربیارن. درضمن ممکنه نظر من باشه ولی بعد از یک قسمتی به بعد یکم حوصله سر بر شد بازی و فقط برای رسیدن به پایانش بازی میکردم
8.5/10
Fallout 4
اینم بتزی بدی نبود، اتفاقا از بعضی جهات قشنگ بود، مثل شوتینگش که بینهایت از نسخه های قبلی بهتر بود. ولی از داستان بدش و بعضی از مراحل کند و حوصله سربرش نمیشه گذشت. در ضمن میدونم یکم شخصیه ولی دیگه از خالی بودن محیط ها (که البته باید هم باشن) خسته شدم، بعضی از Texture های بازی بد هستن و گرافیک چندان خوبی نداره و زمان لودینگ هاش ادمو از مود در می اورد.
6/10
DLC های خوبی هم داشت ولی زمانی که من بازی رو تموم کردم بدون DLC بود.
Borderlands 2
بازی واقعا قشنگ بود و خیلی ازش لذت بردم، ولی واقعا اسون بود و بعضی side quest هاش هم مثل هم بودن
9/10
Inside
اگر Limbo رو بازی کرده بودید و خوشتون اومده بود قطعا از inside هم لذت می برید. پازل های خوب و اتمسفر زیبا به همراه موسیقی و ادیت صدا خیلی شما رو داخل بازی میبره. ایراد من به کوتاهی و گنگ بودن پایانش هست که البته باعث شده تا بازی تبدیل به یک موضوع پر بحث بشه و همین ارزشمنده.
9/10
Grim dawn
بازی گیم پلی خوبی داره ولی level design و یکسان بودن تکسچر ها خیلی ادمو اذیت میکنه، درکل پیشنهاد میکنم بازی کنیدش ولی انتظار diablo بعدی رو از این بازی نداشته باشین
6/10
Metro redux
اگه دوست دارین دوتا از بهترین FPS های رو بازی کنین حتما به این remake یر بزنین
9.5/10
Broforce
تجربه بازی های Indie
10/10
Civilization V

بازی استراتژیک عالی، ولی تجربه بالایی لازم دارید چون بازی اسونی نیست
10/10
 
  • Like
Reactions: Metal Gear

s.1

کاربر سایت
Oct 28, 2011
8,162
abzu 8/10

مثبت:
تجربه ی زیر اب ناب
ارامش بخش
گرافیک هنری خوب
پر جزئیات(پر ملات:d)

منفی:
کنترل بازی
گرافیک تکنیکی(برخی المان ها)
گیم پلی ساده
چغر و بد فریم
دیگه زیادی کوتاهه برای 20 دلار(از نظر من کمیت انچان اهمیتی نداره اما برای 20 دلار 90 دقیقه نکته منفی هست.)
 
  • Like
Reactions: Polaris and uriel

bluestar

کاربر سایت
Oct 7, 2005
1,024

INSIDE
یه تجربه عجیب و رمزآلود
اتمسفر سنگین و عالی، صداگذاری بینظیر، طراحی هنری خیلی خوب و داستان پر رمز و راز از نکات مثبت و برجسته بازی محسوب میشن ولی طراحی گیم پلی بخصوص تا نیمه بازی به اندازه اثر قبلی یعنی (لیمبو) چالش برانگیز و عالی نیست. از طرف دیگر هرچند صداگذاری بازی در بالاترین سطح هستش ولی کمبود موسیقی که با فضا و اتمسفر بازی ترکیب بشه کاملا احساس میشه.
نمره نهایی : 8.5
 

saphire

کاربر سایت
Dec 9, 2007
2,578
نام
امیرحسین
투더0.jpg

To the Moon
اگه بخوایم واسه کسی که ضد بازی های رایانه ایه یک مثال بزنم که چرا بازی های رایانه ای نوعی از هنر محسوب می شن، قطعا مثالم To the Moonـه. بازی که با گرافیک نه چندان خوب، گیم پلی خیلی معمولی و پازل های ساده کاری باهات می کنه که با شنیدن 5 ثانیه از یه آهنگ زار زار گریه کنی قطعا هنر محسوب می شه.
داستان در مورد 2 تا دکتره که کارشون اینه افرادی که در حال مرگ هستن خاطراتشون رو طوری تغییر می دن که فکر کنن به آرزوی همیشگیشون دست یافتن و با خوشحالی بمیرن. این بار سراغ پیرمردی به اسم Johhny می رن که آرزوش رفتن به ماهه. بیشتر نمی گم و خودتون بازی کنید.
موسیقی های بازی خیلی خوبن. خیلی خیلی خوبن. خیلی خیلی خیلی خوبن. هر چی "خیلی" رو تکرار کنم کم تکرار کردم.
هر چند گیم پلی بازی هیچ چیز خاصی نداره و پازل سختی هم در کار نیست و گرافیک بازی هم در حد Undertaleـه، ولی مثل همون بسیار زیبا و خفنه و نقاط قوتش این نقاط ضعف رو کاملا می پوشونن به نظر من.

حتما تجربه شود.
 

wrong_wierdo

کاربر سایت
Jun 16, 2016
52
header.jpg

Papers, Please

اول که داشتم یک بازی با حجم 40 مگابایت دانلود میکردم مطمئن بودم چیزیه که ادم تو gamejolt پیدا میکنه و نیم ساعت سرگرم میشه؛ ولی کاملا برعکس بود.

گیمپلی اعتیاد اورش با اتمسفر فوق‌العاده ش و موسیقیش (که البته زیاد در بازی شنیده نمیشد) من رو غرق در بازی کرد. در ساده بودنش انکاری نیست ولی همین بازی رو بهتر میکرد. بازی 20 پایان متفاوت داره که بازی کردن شما تأثیر مستقیم روی پایان میذاره.


در اخر من به شما توصیه میکنم حتما این بازی رو بگیرید و تجربه کنید چون بسیار زیباست.
 

saphire

کاربر سایت
Dec 9, 2007
2,578
نام
امیرحسین
brothers02_06_big.0.0.jpg
Brothers: a Tale of Two Sons
خوب چند وقتی بود این و TTM تو کتاب خونه استیم داشتن خاک می خوردن و الان دوتاشون رو تموم کردم بالاخره. Brothers بر خلاف TTM گیم پلی و پازل های خوبی هم داره و گرافیکش هم خوبه. داستان بازی در مورد دو تا برادره که مادرشون توی دریا غرق می شه و میمیره و چند وقت بعد پدرشون مریض می شه و باید برن براش دارو بیارن. توی یه دنیای به شدت فانتزی و باحال اتفاق می افته که همه موجودی توش هست و هر مرحله غافل گیرتون می کنه. گیم پلی بازی هم چیز خیلی جدید و نویی ـه و دو تا برادر رو همزمان با دو تا جوی استیک دسته کنترل می کنید. با کیبورد هم می شه ولی حرفمو باور کنید، روایت داستان بازی به شدت نیازمند دستست. یه چیزایی توی اسپویلر می گم در مورد اندینگ بازی:
وای وای وای. چقدر می تونه تاثیر گذار باشه یه صحنه؟ اونم بدون دیالوگ؟ اون صحنه خاک کردن برادر بزرگه تا ابد توی ذهنم حک شده. بعد از اون جریان دسته با بی مصرف بودن نصفه چپ هی اون اتفاق رو یاد تو و برادر کوچیکه میاره و تا گریه کنه/کنید و یهو در اوج نا امیدی موقعی که جلوی رودخونه ایستادی و هر کاری می کنی راضی نمی شه ازش رد بشه یهو نصفه برادر بزرگ میاد کمکت و ...
در آخر باید بگم به عنوان یه برادر کوچیکه خودتون فکر کنم درک کنید چه بلایی سرم اومد:D

اینم حتما تجربه شود.

 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر