امتياز اعضای بازی سنتر به عناوین پلتفرم PC

Meysam

کاربر سایت
Apr 11, 2006
4,955
سلام
تو اين تاپيك مي خوايم نظر شما و امتيازي رو كه به هر بازي ميديد مشخص كنيم تا شايد بتونيم بهترين بازي رو تو هر ماه يا سال با نظر خودمون انتخاب كنيم
پايين ترين امتياز 0
بالاترين امتياز 10
همراه نظر ( خواهشمند است نظر کارشناسانه باشه )

اینم بازی های سری 1 : ( تا تاریخ 5 مهر )

Wolfenstein
Wanted Weapons of Fate
Left 4 Dead


Bionic Commando
Call of Juarez Bound in Blood
Street Fighter IV

جواب لیست امتیازات سری اول :


امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PC


اینم بازی های سری 2 ( با تشکر از میثم ) تا تاریخ 20 مهر :

Batman Akham Asylum
Resident Evil 5
Mini Ninja
NFS: SHIFT
Red Faction Guerilla
Darkest of days
Section 8
overlord 2
ARMA II
Trine
X-Men Origins: Wolvorine

جواب لیست امتیازات سری دوم :


امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PC

اینم بازی های سری 3 : ( تا تاریخ 28 مهر )

Assassin's Creed
Bioshock
Brothers In Arms 3
Crysis
Crysis Warhead
Dark Sector
Dead Space
Far Cry 2
F.E.A.R 2
Gears of War
GTA IV
GRID
Mirror Edge

لیست امتیازات سری سوم :

امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PC

بازیهای سری 4 ( تا تاریخ 5 آبان )

Splinter Cell: Double Agent
STALKER: Shadow of Chernobyl
STALKER: Clear Sky
Call of Duty 4
Call of Duty: World At War
Fallout 3
H.A.W.X
Resident Evil 4
Prince of Persia 2008
Burnout: Paradise
Mass Effect
Devil May Cry 3
Devil May Cry 4
Pro Evolution Soccer 2009
Colin Mac Rae: Dirt
Silent Hill: Homecoming

لیست امتیازات سری چهارم :

امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PC
 
Last edited by a moderator:

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,286
این دختره همیشه چشم بند داره اما توی این عکسه نداره اگه داستانی پشت این قضیه باشه علی شهید می شه:D
داستان که داره ، اما ربطی به چشم بندش نداره ، کلا جاهای احساسی و حساس بازی که میرسه بعضی اوقات چشم بندشو برمیداره :D
نگران نباش بازی انقدر داستان و سوراخ سنبه داره که نگو ، تا دلت بخواد سورپرایز داره :D
 

cm180life

کاربر سایت
Jan 14, 2010
1,747
sdbxnrkebdwieajkgw3n.jpg

Nier Automata
10/10
نگات مثبت:
گیم پلی بازی عالیه و هنر پلاتینوم گیمز بعد از آثار خوبی مثل بایونتا و متال رایزینگ اینجا به کمال رسیده.
ظرافت خاصی واسه قرار دادن بازیکن تو جو بازی به چشم می خوره از نحوه سیو کردن گرفته تا نحوه ارتقا شخصیت بازی ،انرویدی که حداکثر حافظه 128 تایی داره و میشه با چیپ های مختلف که هر کدوم سایز متفاوتی دارن پرش کرد.
داستان خوب بازی به همراه روایت عجیب ش باعث شده تا با یه اثر خیلی خاص روبرو باشیم.اوج خلاقیت روایت بازی رو میشه تو نحوه کنایه آمیز رسیدن به پایان پنجم بازی دید.
موسیقی بازی عالیه بعضی وقتا تو بازی پرسه میزدم تا فقط موسیقی ش رو گوش کنم.
در مورد دوبله بازی کسایی که اهل انیمه هستن می تونن صدای پر ابهت میکاسا از attack on titan یا صدای جادویی ه الکیورا از بلیچ رو تو دوبله ژاپنی بشنون اما این باعث نمیشه دوبله انگلیسی بد باشه در واقع بازی تمام سعی ش رو کرده که تو نسخه انگلیسی هم تجربه یکسانی ارائه بده مثلا جایی اوایل بازی هس که یه جمله اونقدر تکرار میشه که تبدیل به موسیقی متن بازی میشه که تو نسخه انگلیسی هم به خوبی اینکار انجام شده.کلا ایراد خاصی به دوبلر های انگلیسی وارد نیس.9s انگلیسی با عملکرد خوبش یه جاهایی منو غافلگیر کرد شاید اگه 2b رو میدادن به ali hillis این خوبی تکمیل میشد.

نکات منفی:
تو صحنه های دو بعدی موس مثله آنالوگ دسته بازی عمل می کنه و نمیشه درست ازش استفاده کرد که باعث میشه یا با دسته بازی کنید یا از کلید های جهت دار کیبورد اینجور مواقع استفاده کنید.(بازی همزمان از دسته و موس و کیبورد پشتیبانی میکنه). من کل بازی رو با موس و کیبورد رفتم بعضی جاها تجربه جالبی نبود اما بد هم نبود در کل میتونست بهتر باشه.
پورت PC بازی چند تا مسئله داره که از همون روز اول راه حل براش پیدا شد و به تجربه بازی لطمه نزد یکی این که اکثر کسایی که RX480 یا RX470 دارن بازی براشون کرش میکنه که مشکل از درایور های Relive AMD هس و با برگشتن به درایور قدیمی تر 16.11.5 دیگه هیچ مشکلی پیش نمیاد.دوم هم مشکل فول اسکرین بازی هس که با رزولوشن کمتر اجرا میشه (تصویر پایین مشخصه) اما براحتی قابل حله و نیاز نیس منتظر پچ از سمت سازنده ها باشین.
6tqk_rsz_img_20170322_092438.jpg
 

s.1

کاربر سایت
Oct 28, 2011
8,162
1979 Revolution Black Friday
موسیقی 2
گرافیک 7
داستان 5
گیم گلی 1
نمره نهای 3
ی فاجعه تمام اصلا سمتش نرین

این بازی یکم درک می خواد البته حسین جان 1 تیم چند نفره ضعیفم با کلی بدبختی ساختنش بازی aaa نیست.

این بازی بر اساس داستان واقعی هست که در ایران رخ داده شک ندارم اصلا متوجه هدف بازی نشدی به هر حال خواسته ی این بازی بیان 1 داستان بوده نه گیم پلی خاصی که انتظار دارید من حتی به witcher 3 اینجا 3 4 دادی اعتراضی نکردم اما این کارت دیگه بحث سلیقه نیست حتی اگر رفیقم باشی.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: TeTration

hosein me

کاربر سایت
Jan 21, 2010
8,945
نام
حسین
این بازی یکم درک می خواد البته حسین جان 1 تیم چند نفره ضعیفم با کلی بدبختی ساختنش بازی aaa نیست.
باشه من درک نمیکنم تو درکش کردی یکی به نعل میزنی یکی به میخ
حالا ناراحتی نداره که من نظر شخصیمو گفتم چرا بهت بر می خوره
اون بازی هم اگه نشسته باشی نیم ساعت بازیش کرده باشی همه چی مشخص هست
لطفا به نظرات همدیگه احترام بزاریم
حداقل تو این تاپیک
 

miladdej

کاربر سایت
Aug 27, 2013
632
nier automata poster.png

خب بعد از 45 ساعت 5 اندینگ اصلی + چند تا از اندینگ های فرعی به همراه 80% ماموریت های فرعی انجام شد. در کل تجربه خاص و بی نظیری بود با اینکه بازی چند تا ایراد هم داره که در ادامه می گم:

داستان: فوق العاده! داستان سرراست شروع میشه ولی در ادامه چنان پیچ و تاب میخوره و توی اندینگ اول جوری نشون میده که انگار داستان تموم شده ولی توی route های بعدی مخصوصا C میفهمید که تا الان فقط ظاهر ماجرا مشخص شده و در نهایت با اندینگ E بازی تیر خلاص رو میزنه. همین اندینگ ارزش بازی رو به شدت بالا برده و باور کنید فقط به خاطر همین اندینگ هم که شده این داستان سرایی امکان نداشته توی هیچ رسانه ی دیگه ای قابل دراوردن باشه. بدون اسپویل بخوام بگم توی این اندینگ مرز بین کاراکتر های داخل بازی با خود بازیکن شکسته میشه. بازی توی کل این 45 ساعت دست از سورپرایز کردنتون بر نمی داره. محتوای داستانی بازی به قدری زیاده که مطمئن باشید اگر به دست هر ناشر دیگه ای بود تا Route A رو فقط می دیدید و بقیه داستان یا توی DLC ادامه پیدا می کرد یا حتی به راحتی به عنوان یه دنباله چند سال دیگه بیرون میومد!

حالا اگر بخوایم از پایان ها بگذریم، خود داستان هم نقطه قوت زیاد داره. اولاً اینکه بازی تا دلتون بخواد کاراکتر های بیاد موندنی و دوست داشتنی(!) داره. از خود 2B و 9S و A2 گرفته تا شخصیت های دیگه مثل emil و pascal و حتی اپراتورها و غیره همه شخصیت پردازی های جالبی دارن ولی جایزه بهترین کاراکتر های بازی بدون شک میرسه به:

Pod153_Pod142.png

Pod 042 و Pod 153:D

باور کنید ساختن کاراکتر بیاد موندنی از دو تا مکعب معلق تو هوا که مدام به کاراکتر های اصلی با لحن ربات گونه پیشنهاد های عجیب غریب میدن اصلا ساده نیست ولی Yoko Taro یه جوری این کارو هم انجام داده! نتیجه گیری هایی عجیب غریبی که از وضعیت موجود می گیرن، مکالمه سریع بین این دوتا، درگیری بین این دو تا با A2 در عین جدی بودن نهایت خنده هست!:)) تنها کاراکتر هایی که حس می کنم میتونست بیشتر از این بهشون پرداخته بشه Adam و Eve اند.

دوما اینکه خود داستان هم حرف های زیادی برای گفتن داره ولی با این حال سعی نمی کنه با گفتن حرف های قلنبه سلمبه حوصله آدم رو سر ببره یا نتیجه گیری قاطعانه کنه.

داستان و شخصیت پردازی: 10/10

موسیقی و صداگذاری: صد در صد یکی از بهترین ساندتراک های این نسل. امکان نداره برای اولین بار وارد Amusement Park بشید و ترکیب موسیقی با نور پردازی محیط شما رو به وجد نیاره. نکته جالب اینه که هر ساند تراک لایه لایه ساخته شده و به نسبت اتفاقاتی که توی داستان می افته یا تغییر توی لوکیشن تغییر می کنه تا مناسب تر باشه. علاوه بر این همین دلیلی شده تا توی کل این 45 ساعتی که بازی ادامه داره موسیقی بازی هنوز هم تازه به نظر بیاد. علاوه بر اینا ساندترک هایThis Cannot Continue و Become As Gods که اول از دیالوگ های بازی شروع میشن بعد با موسیقی ترکیب میشند:=D>

در مورد صداگذاری باید بگم با اینکه بخش زیاد بازی رو با دوبله انگلیسی بازی کردم ولی 5-6 ساعت هم به ژاپنی سوییچ کردم و الان تقریباً میتونم در مورد هر دو نظر بدم: در مورد صداگذاری خود 2B قطعا صداگذار ژاپنی بسیار مناسب تره و اون حس بی احساس و خشک رو بهتر منتقل می کنه با این حال صداگذار انگلیسی هم خوبه و کار رو انجام می ده. اما صداگذارهای A2 و Pod ها و مخصوصا 9S توی نسخه انگلیسی از نظر من بسیار مناسب ترند به خصوص 9S که توی دور سوم بازی واقعا خودش رو نشون می ده. در کل دوبلور های نسخه انگلیسی بسیار مناسب انتخاب شدن و اگر شما هم به عادت همیشگی انیمه ها و JRPG ها همون اول کار زبان ژاپنی انتخاب کردید پیشنهاد می کنم انگلیسی رو هم امتحان کنید که این مورد یه جورایی استثنا حساب میشه و در کل به نظرم دوبلور های انگلیسی کار بهتری انجام دادند.

موسیقی و صداگذاری: 10/10

گیم پلی: خوب بعضی از نقاط ضعف بازی تازه توی اینجا مشاهده می شه که البته ایراد ها هم چیزی نیست که بازی رو به حد غیر قابل بازی تبدیل کنه ولی ای کاش این چند مورد هم وجود نداشت.

اول از همه اینکه مبارزات Hack’n slash تقریبا بی نقصه. سیستم ترکیب کردن چیپ ها خودش یکی از نقاط قوت بازیه و نه در حدیه که سر در گم بشید نه در حدی که عمق نداشته باشه. ولی نکته اصلی و تازه اینه که بازی یه Hack’n slash خالص نیست و هر از گاهی بازی ژانر عوض می کنه و به Shoot’em up و Side Scroller و حتی Text Adventure تبدیل میشه. مسئله اینجاست که تقریبا احساس نمی کنید که بازی فقط به خاطر اینکه بگه من کار جدیدی دارم انجام میدم بیش از اندازه سبک های دیگه رو تو دهن آدم بچپونه. بازی دقیقاً همونجایی که لازمه نمای دوربین رو از سوم شخص به Side Scroller یا از بالا تغییر میده. این قسمت از بازی واضح ترین مثال برای این موضوعه:
20170331005324_1.jpg
بهتون قول میدم اگر این جا ما قرار بود پلتفورمر سوم شخص انجام بدیم بار ها و بار ها می افتادیم پایین و باید از ابتدا شروع می کردیم و هر بار که می افتادیم الفاظ نامناسب به کارگردان بازی عنایت می کردیم و نتیجه می شد تلف کردن وقت بی دلیل.

و اما نقطه ضعف توی طراحی ماموریت های فرعی مشاهده میشه. با اینکه هر Side quest داستان جالب و مخصوص به خودش رو داره و معمولاً در نهایت یا دپرس کننده تموم می شه یا ترسناک و از حق نگذریم چند تا به یاد موندنی هم داخلشون هست، ولی بخش اعظم ماموریت های فرعی رو Fetch quest تشکیل میده و حتی بعد از باز کردن Fast travel هم بیشترشون مقدار زیاد و بی دلیلی Backtracking دارن و همین خیلی راحت میتونه باعث خسته کننده شدن بشه. حتی چند تا از Fetch quest ها به ماموریت های اصلی توی Route C هم سرایت کرده هر چند تعدادشون اونقدر زیاد نیست ولی از نظر من همین موضوع بزرگترین ضربه رو به بازی زده.

گیم پلی: 9/10

گرافیک: این بخش افت و خیز زیاد داره. بعضی قسمت ها مثل طراحی کاراکتر ها و طراحی هنری لوکیشن ها فوق العاده انجام شده ولی متاسفانه کیفیت تکسچر ها بعضی اوقات در حد بازی های دو نسل پیش پایین می یاد. محل هایی مثل city ruins و amusement park قابل قبول اند ولی صبر کنید تا به forest zone برسید. از زمین گرفته تا جزئیات درخت ها و پل ها، کم کاری سازنده تو مبحث تکنیکی همینجا مشخص میشه. بدتر از این، بازی بی دلیل سنگینه و مشخصه که انجین بازی مشکلات اساسی داره. با این حال طراحی هنری خیلی از این موارد رو پوشش داده ولی نمیشه گفت این جور موارد توی ذوق آدم نمیزنه.

گرافیک هنری و تکنیکی: 7/10

بازی طوری ساخته شده که انگار سازنده ها از این دهه نیستن. انگار متعلق به زمانی هستن که هنوز DLC و Microtransaction و اینجور چیزا وجود نداشته و سازنده ها واقعا هدفشون این بوده که یه چیز خاص خلق کنن و کار جدیدی انجام بدن. کلام آخر این که مطمئنم بازی به سلیقه هر کسی نمیخوره و خیلی ها با دیدن رنگ بندی و مواجه شدن با Text Adventure و این که مجبورید چند بار بازی رو برید تا متوجه داستان بشید و خیلی موارد دیگه از بازی زده می شن. این از اون دست بازی ها نیست که Cut Scene ها رو اسکیپ کنید یا دیالوگ ها رو رد کنید. بازی به شدت داستان محوره و اگر واقعاً متوجه حرفایی که Yoko Taro میخواد بزنه بشید اون موقع ارزش بازی رو میدونید.\m/در ضمن باز هم میگم: Ending E ^:)^

Nier Automata: 9/10
 
آخرین ویرایش:

qaqaj

کاربر سایت
May 1, 2015
361
نام
Farzan
street-fighter-v-cover-ryu-def.jpg

Street Fighter V Deluxe Edition V2.0
مجموع 8/10
نکات مثبت:
گیم پلی عالی و هیجان انگیز و فان هست B-)
داستان بامزه و نسبتا خوب .
موسیقی زیبا در حین مبارزات
:Guitar: شخصیت های مورد علاقه من هم Cammy و Laura می باشد :"> بسیار خوشمان می آید از این 2 تا :"> :sunglasses:
گرافیک هنری قابل قبول - طراحی محیط عالی - کمبو های جالب \m/

نکات منفی:
هوش مصنوعی معمولی :-<

گرافیک هنری: 9 از 10 - گرافیک تکنیکی 7 از 10
داستان : 7.5 از 10
موسیقی : 8.5 از 10
گیم پلی : 9 از 10

مجموع 8 از 10
 

Polaris

کاربر سایت
Aug 14, 2007
2,775
header.jpg


ماشین، رُبات ، اندروید ، احساسات ، آهن قراضه و سطل آشغال .

بازی از نظر داستان بسیار غنی هستش و پایان های متعدد گوشه ای از داستان رو برملا میکنه . البته اگر کمی باهوش باشیم تو همون دفعه اولی که بازی رو تموم میکنیم میشه کل داستان رو حدس زد و بقیش برامون سر کاری و اتلاف وقته .
سیستم مبارزات و گیمپلی مثل دیگر ساخته های PG بسیار خوش ساخته و سیستم آپگرید و شخصی سازی کاملی برای تمامی قسمت های بازی در نظر گرفته شده .
موسیقی بازی به شدت عالی کار شده و Original Score بازی ارزش خرید و گوش دادن رو داره . نوای موسیقی با ترکیبی از ژانر ها و زبان های مختلف منجر به خلق شاهکار شده .
ماموریت های اصلی بازی خوبه و سرگرم کننده هستش . اما ماموریت های فرعی یکنواخت و خسته کننده هستن . ربات های دوست و دشمن بازی عکس العمل های خننده داری دارن و در بعضی موارد به شدت فان هستن .
انیمیشن های بازی خوب و قابل قبوله . اما طراحی دشمان همگی شبیه یه مشت آهن قراضه و مثل سطل آشغال میمونن . از گرافیک تکنیکی که بهتره چیزی نگیم که فاجعه بالا میاد . گرافیک هنری هم چیزی جز نمره متوسط نمیگیره . لانچ بازی روی دسکتاپ با این همه مشکلات لانچ که هنوزم بعد 2 هفته سر جاشه از دیگر نکات بارز این بازیه !!! .
در کل عنوان خوبیه و سرگرم کننده هستش .
امتیاز : 8
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر