امتياز اعضای بازي سنتر به عناوين XBOX 360

jeff hardy

کاربر سایت
تاریخ عضویت
Aug 2, 2009
ارسال ها
420
نام
امیر حسین
wolfennestain 0.5/10
batman arkham 10/10
بتمن همه چیش عالی بود و ولفشتاین همه چیزش واقعا مسخره(هوش مصنوعی-گرافیک-گیم پلی و...)اون 0.5 هم برای آپگریت های خوبش بود
 
آخرین ویرایش:

Dinosaur

Loyal Member
تاریخ عضویت
Sep 29, 2005
ارسال ها
17,087
نام
آریا
Batman: Arkham Asylum
9.5/10

نمیدونم سابقه 16 سال همراهی با بتمن و دشمنهاش روی نظرم تآثیر گذاشته یا نه ولی به نظرم یکی از کم نقص ترین بازیهای این مدت بود.
گیم پلی واقعآ عالی که آدم رو به هیچ وجه خسته نمیکنه. ترکیبی از سبک های مخفی کاری , مبارزه تن به تن , مبارزه از راه دور (!) و حتی ...
طراحی فوق العاده بتمن , دشمنهاش و محیطهای Arkham Asylum . با اینکه بیشتر دشمنها با طراحی قبلیشون تفاوتهای ریز و درشتی داشتن ولی این تفاوت نه تنها مشکلی پیش نیاورده بود , بلکه در بعضی موارد جذاب ترشون هم کرده بود.
توجه به کوچیکترین جزییات که توی کمتر بازی ای دیده بودم. شنل بتمن که مثل بقیه بازیها انتظار داشتم وقتی با شنل باز (موقع فرود اومدن) از کنار درختی چیزی رد میشم , شنل از درخت رد بشه , ولی خیلی زیبا جمع میشد و تا میخورد ! نفس کشیدن دشمنهایی که روی زمین افتاده بودن واقعآ زیبا کار شده بود و دم و بازدم رو به بهترین شکل نشون میداد. دشمنهای بزرگتر که از اون هم جالب تر بود مخصوصآ با رگهایی که به ظریف ترین شکل طراحی شده بود. بگذریم از جزییات فوق العاده محیطها و اشارات ظریف و زیبا به دشمنهای بتمن.
به دشمنها میرسیم :
به چند تا از بچه ها گفته بودم که تنها ترسم در مورد این بازی تعداد زیاد دشمنهای اون هست که در یه لیست عنوان شده بود. خوشبختانه اون همه دشمن در بازی وجود نداشت و تعداد متعادل و خیلی مناسبی در بازی قرار داده شده بود که به بازی لطمه نمیزد.
نکته قابل توجه عدم حضور دشمنهای بزرگی مثل Two Face , Mr.Freeze , Penguin و همین طور Riddler (به صورت مستقیم) در بازی بود که نوید دنباله (یا دنباله ها) ی خیلی عالی ای رو میده. فقط امیدوارم این دنباله ها (که 100% در دستور ساخت قرار میگیرن) با عجله ساخته نشن و روشون کار بشه مثل این بازی.
Challenge ها و چیزهای باز کردنی عمق خیلی خوبی به بازی داده و باعث میشه هر سوراخ سنبه ای رو بگردیم. همین طور کارتهایی که جمع میکنیم و فایلهای صوتی و ... عالی هستن.

ولی یکی از جالب ترین و تآثیرگذارترین قسمتهای بازی به Scarecrow برمیگرده :
هر 3 مرتبه ای که Scarecrow رو میبینیم , خلاقیت و ابتکار موج میزنه :
دفعه اول که گوردون به سبک فیلمهای ترسناک کمک میخواد و یه دفعه کشیده میشه میره ! بعد هم که مرگش رو می بینیم و بلند شدن پدر و مادر بروس وین از توی تابوت رو نگاه میکنیم !
دفعه دوم هم بچگی های بروس وین خیلی جالب کار شده.
ولی دفعه سوم واقعآ اوج کار بود ! وقتی که صفحه یه لحظه خراب شد و جدآ ترسیدم ! ترس از 3 چراغ معروف 360 ! کسانی که تجربه 3 چراغ شدن رو داشته باشن میدونن اون لحظه که رنگهای صفحه قاطی شد و شطرنجی شد با 3 چراغ 360 مو نمیزنه !!! چیزی که توی اکثر فورومهای خارجی هم بهش اشاره شده و اکثرآ کف کردن ! واقعآ به سازنده ها به خاطر این ابتکار تبریک میگم.

در مجموع یکی از کامل ترین بازیها (چه از نظر گیم پلی , چه گرافیک و چه صداگذاری فوق العاده و داستان و ...) بود و البته کمی هم آسون :D
 

djesi

کاربر سایت
تاریخ عضویت
Sep 29, 2006
ارسال ها
414
نام
احسان
bat man : arkham asylum
من بهش 10 از 10 رو ميدم
تنها بازي بود بود كه همه چيشو بازي كردم و لذت بردم
حتي challenge هاي fighting رو كه فكر نميكردم اصلا بشه سه تا مدالشو گرفت رو هم رفتم
واقعا لذت بخش بود
اميدوارم قسمتهاي بعدي بهتر از اين بشه (چون اينجور كه آخرش نشون داد و زيبايي كه بازي داشت به احتمال 90 در صد شماره هاي بعديش هم بياد- البته اين نظر منه)
 

Amir09

کاربر سایت
تاریخ عضویت
Aug 10, 2008
ارسال ها
1,737
نام
امیر
batman:AA:9/10
چون ديگه خيلي تخيل زده بود چون من فيامشو بخاط اين دوست داشتم كه زياد تخيلي نبود در ضمن جوكر هم خيلي ضايع طراحي شده بود!
آخرش هم افتضاح تموم شد!
اما اگه رو هارد ميرفتيد خيلي هيجان داشت با گيم پليش حال كردم گرافيك بي نظير صدا گذاري عالي بود نو آوري هم كه نگو!اما نميدونم چرا كارهاي اين بتمن خيلي شبيه اسپايدر من بود اما اين دارزدن رو خيلي خوب اومده بودن!

fable2:8.5/10
 

Saeed PM

کاربر سایت
تاریخ عضویت
Jun 16, 2009
ارسال ها
438
نام
سعید
Batman: 9/10
اون یه دونه هم بخاطر 720p بودنشه اگه 1080p بود 10 بهش میدادم.

10\7.6:Wolfenstein
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر