اعلام رسمی نمایش BF4 در تاریخ 26 مارچ

HoR!ZoN

کاربر سایت
Feb 11, 2010
2,088
نام
Milad
c8xo3u7re47p59lucp2.jpg




بالاخره پس از احتمال و گمانه زنی های فراوان، EA رسما اعلام کرد که بازی B A T T L E F I E L D 4، در جریان مراسم GDC امسال به نمایش گذاشته خواهد شد. در طی هفته گذشته شایعات زیادی مبنی بر نشان داده شدن تیزری از این بازی بود که در نهایت این اتفاق در تاریخ مذکور رخ خواهد داد.

شرکت DICE طی بیانیه ای اعلام کرده است: " برای عصر جدیدی از بازی B A T T L E F I E L D به ما ملحق شوید. "

ماه گذشته EA DICE این بازی را بر روی وب سایتش به طور رسمی معرفی کرده و نوشته شده بود: " تیم سازنده DICE به سختی بر روی این عنوان تمرکز کرده و مشغول کار بر روی آن می باشد ". همچنین شرکت سازنده اعلام کرده است که نسخه multiplayer beta این بازی نیز در پاییز 2013 برای کسانی که بازی Medal of Honor Warfighter را پیش خرید کرده اند، در دسترس خواهد بود.

Blake Jorgensen، ریاست ارشد مالی EA اعلام کرده بود که BF4 هم اکنون برای کنسول PlayStation 4 در حال تهیه و ساخت می باشد و همچنین غیبت این شرکت در مراسم اخیر معرفی PS4، یکی از استراتژی های Marketing این کمپانی بوده است.

Jorgensen می گوید: " خیلی هیجان انگیز است که هرآنچه سازندگان بازی در ذهن داشته اند، توانسته اند بر روی بازی پیاده کنند و شما می توانید با قدرت کامل و بسیار بالا آن را به خوبی انجام دهید. " این بازی فعلا برای کنسول های دیگر تایید نشده است ولی Frank Gibeau ریاست EA در مراسم فوریه گذاشه اعلام کرده است که این بازی برای کنسول های نسل بعد عرضه خواهد شد. Gibeau همچنین عنوان کرد که BF4 برای 500 عدد از مدیران فروشگاه های GameStop نشان داده شده است که با تشویق خیلی وسیع آن ها همراه بود.


 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,564
نام
محمد
هر چند دوست داشتم Bad Company 3 ساخته بشه (البته با نسخه دومش خیلی حال نکردم :D) ولی نمایش BF4 رو کنسول های نسل بعد خیلی هیجان انگیز به نظر میاد.
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
هر چند دوست داشتم Bad Company 3 ساخته بشه (البته با نسخه دومش خیلی حال نکردم :D) ولی نمایش BF4 رو کنسول های نسل بعد خیلی هیجان انگیز به نظر میاد.
DICE هم مثل Bungie فقط تو فازه مالتی‌پلیر هستن. امیداورم BF4 کمپین طولانی با ارزش تکرار بالا و Coop خور داشته باشه کنار اون MPـیه محشرش.
یه نمایش پشمکزماتیک (واژه اختراع خودم هست :D) روی PS4 عالیه. جنگ CoD و BF رسماً دوباره آغاز میشه.
 

MR.BIG BOSS

کاربر سایت
Feb 19, 2013
266
نام
elena
هر چند دوست داشتم Bad Company 3 ساخته بشه (البته با نسخه دومش خیلی حال نکردم ) ولی نمایش BF4 رو کنسول های نسل بعد خیلی هیجان انگیز به نظر میاد.
بی نقص ترین نسخه و زیباترین نسخه bf2 بود جناب :biggrin1: مخصوصا اول گیم که روی آب شناور هستید توسط یک قایق و یک هو لو میرید بشدت استقبال میشه برای نسل بعد
 

CriRo7

کاربر سایت
Sep 10, 2010
10,612
نام
حسین
بنظر من اگه dice کلا بیخیال سینگل پلیر بشه جاش دو تا co op نون اب دار بزاره مثل مال 3 اما تعداد بالا نه اونقدر کم بازیش شاهکار میشه حالی که با کو اپ ها کردم با مولتی و سینگل نکردم نمی دونم چرا
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر