اطلاعیه جدید در جهت کنترل و نظم تاپیک های انجمن

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Lich King

Administrator
Sep 22, 2005
5,901
نام
اشکان
با سلام خدمت دوستان و کاربران عزیز

با توجه به افزایش بیش از حد درگیری ها و بحث های بی نتیجه و فارغ از منطق اخیر در سطح فروم به علت وجود افراد متعصب با رفتار های ناشایست بر سر موضوعاتی پیش پا افتاده مانند علاقه به یک بازی یا کنسولی خاص، که کیفیت محتوای تولیدی فروم را با کاهش رو به رو ساخته بر آن شدیم تا برای مدتی جهت افزایش کیفیت کار و همچنین ایجاد نظم بیشتر رویه مدیریت را کمی تغییر دهیم.

از این پس در صورت مشاهده بحث های جانب دارانه و بی منطق که فاقد ارزش علمی بوده و فقط باعث ایجاد درگیری و پرخاشگری و در نهایت به توهین طرفین به یکدیگر منجر می شود به جای قفل کردن تاپیک مورد نظر با شخص و یا اشخاص خاطی به شدت برخورد شده و برای آنها جریمه هایی از قبیل امتیاز های منفی که منجر به از دست دادن قسمتی از امکانات می شود تا اخراج های مدت دار در نظر گرفته می شود.

مواردی که منجر به برخورد خواهند شد شامل:
  • به کار بردن جملاتی مانند برو بچه من چندین ساله گیمرم، هنوز خیلی بچه ای، هنوز سنت نرسیده و جملاتی که موجبات توهین و تحقیر سنی بین افراد شود. همچنین به کاربردن کلمه fanboy به طور مرتب برای تحقیر کردن طرف مقابل.
  • داشتن تعصبات بی جا و بدون منطق نسبت به کنسولی خاص و سعی در ترویج و دیکته کردن نظر شخصی خود در تاپیک های مختلف علی رغم نداشتن ارتباط با موضوع آن تاپیک. نوشتن مطالب تحریک آمیز که باعث ایجاد درگیری در تاپیک ها شوند، خصوصاً در زمینه گرافیک بازی ها که اخیرا زیاد دیده شده است.
  • درگیری کاربران با یکدیگر (به دلیل داشتن مشکلات قبلی و ...) و تاکید به کوچکترین موارد در پست های شحص مقابل و سعی در بزرگ کردن و بد جلوه دادن آن مطلب یا جمله و یا حتی کلمه در دید دیگران.
  • حضور افراد در تاپیک های اختصاصی بازی ها و سعی در به هم ریختن تاپیک با نوشتن جملاتی منفی در مخالفت با آن بازی در صورتی که فرد حتی آن بازی را انجام نداده است. تاپیک های اختصاصی محلی برای طرفداران آن بازی می باشند بنابراین آزادند و در حیطه قوانین می توانند در مورد آن بازی بحث و گفتگو کنند. دلیل اصلی جدا کردن تاپیک بازی ها در هر پلتفورم این بوده است که کاربران با هم به دلیل وجود اختلاف سلایق احتمالی درگیری پیدا نکنند. (این مورد هیچ ارتباطی با بخش اخبار و دیگر بخش های انجمن ندارد.)
انجمن ها اصولاً به منظور بحث و تبادل نظر (نظرات شخصی) ایجاد می شوند و هرکس آزاد هست در ارتباط با موضوع آن انجمن و حدود مشخص شده در تاپیک خاص مطلبی را بنویسد ولی بدانید که هرچیزی که ما اینجا تایپ می کنیم لزوماً نظر (شخصی) حساب نمی شود. نظر شخصی حتی اگر از نظر دیگران غیر منطقی به نظر برسد، باید به گونه ای باشد که سبب ایجاد درگیری یک یا چند کاربر با یکدیگر و در انتها باعث دلخوری افراد از یکدیگر نشود.

همچنین ذکر این نکته ضروریست که نظر شخصی تنها تا جایی پیش می‌رود که واقعیت را انکار نکند. زمانی که نظر شخصی واقعیت را زیر پا بگذارد دیگر نظر شخصی نبوده و صرفا عاملی برای بر هم زدن نظم انجمن به حساب می‌آید.


توجه: موارد ذکر شده شامل تمامی اعضای سایت با هر درجه و نشانه ای می شود.

از همکاری شما صمیمانه تشکر کرده و مطمئن باشید اینکار فقط در جهت افزایش کیفیت بحث ها صورت خواهد گرفت.
مدیریت سایت بازی سنتر
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر