اطلاعات و اولین تریلر بازی Counter-Strike: Global Offensive منتشر شد .

Farh@d

کاربر سایت
Jun 5, 2007
8,953
نام
فرهاد

13143435421.jpg








میتوان به جرات گفت بازی Counter-Strike در زمان خود دارای یکی بهترین multiplayer ها بود . بازی که توانست با سبک خواص خود میلیونها نفر را در سرتا سر دنیا جذب کند . بعد از موفقیت چشم گیر این بازی شرکت Valve خبر از ساخت سری جدید بازی با نام Counter-Strike: Global Offensive به هواداران اعلام کرد .

چندی پیش اطلاعات کمی در مورد سلاحها ، نقشه های موجود در بازی و همچنین گرافیک بازی ارائه دادیم ؛ و امروز نیز بعد از مدتها اولین تریلر بازی Counter-Strike: Global Offensive منتشر شد که لینک ان را در زیر مشاهده میکنید .
در سری جدید بازی شاهد مپ های مشهور سری قبل از جمله Dust, Dust2, Aztec, Nuke, Inferno, Italy و Office و همچنین 7 مپ جدید کلاسیک خواهیم بود که به غیر از اینها Valve به سلاحهای سری گذشته این بازی نیز توجه کرده و به غیر از اینها نیز جنگ افزارهای جدیدی چون Decoy Grenade, Molotov Cocktail, IMI Negev, Taser, Tec-9, Mag-7, Sawed-off Shotgun و PP-Bizon در بازی گنجانیده شده است .

شرکت Valve خبر خوشی را نیز به Playstation 3 داران ارائه کرده است که این دسته افراد که PS3 دارند میتوانند به صورت تیمی با کسانی PC و یا Mac دارند همزمان بازی کنند . شاید برخی فکر کنند این امر برای PS3 داران خوب نیست و انها با موس و کیبورد PC داران نمیتوانند مقابله کنند ، ولی اگر Dual Shock 3 و Move این کنسول در در نظر بگیریم میبینیم ان طور هم نیست که PS3 داران از اونتاژ کمتری برخوردار باشند.

گرافیک بازی بسیار پیشرفت داشته است و شما میتوانید جهت تیرها را که به سمت شما و دیوار برخورد میکنند را شاهد باشید چیزی در این تریلر میبینیم شواهد نا محسوس ان بازی Counter-Strike 2 است .


برای دیدن تریلر بازی کلیک کنید
 
آخرین ویرایش:

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
7,804
نام
فرخ
یه بابایی تو تاپیک قبلی میگفت دارندگان PS3 بدبخت ترین هستن تو بازی Cross Platform :))
اون بابا من بودم دیگه ظاهرا ؟:D خب بله اگه با کنترلل بود همون بدبخت بودین :D الان میتونم بگم بدبخترین 360 فنها هستند ؟:D البته ظاهرا 360 کلا تو این بین نیست !
 

Victarion

Loyal Member
Oct 25, 2006
8,922
حالا نه که PS3 دارها همه موس و کیبورد بازن و میتونن روی مبل با موس و کیبرد بازی کنن...:D

منم نگفتم همه میتونن استفاده کنن، ولی حداقلش اینه که سونی PS3 رو طوری ساخته که انعطاف پذیره، هر جور کنترلی میشه استفاده کرد، حالا موس و کیبورد هم نداشته باشن از Move میتونن استفاده کنن که باز از کنترلر معمولی بهتره. سیاست های تخیلی هم نداره مثل مایکروسافت که هیچ بازی MMO ـی یا Cross Platform نشه روی PSN بازی کرد.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Robin Hood

Dreadlord

کاربر سایت
Apr 8, 2008
18,102
منم نگفتم همه میتونن استفاده کنن، ولی حداقلش اینه که سونی PS3 رو طوری ساخته که انحطاف پذیره، هر جور کنترلی میشه استفاده کرد، حالا موس و کیبورد هم نداشته باشن از Move میتونن استفاده کنن که باز از کنترلر معمولی بهتره. سیاست های تخیلی هم نداره مثل مایکروسافت که هیچ بازی MMO ـی یا Cross Platform نشه روی PSN بازی کرد.
حداقل این محافظه کاری مایکروسافت یه خوبی داره اینه که چهار تا هکر نمیتونن توش نفوذ کنن و یه ماه کل شبکه مختل شه:D
 
  • Like
Reactions: The Spectre

Robin Hood

کاربر سایت
Feb 14, 2008
3,218
نام
امید
حالا اگه این قابلیت رو x360 داشت، از نظر دوستان یه پدیده نو و ملاک برتری این پلتفرم نسبت به دیگر پلتفرمها حتی PC به حساب میومد!!!
cross platform شدن مالتی پلیر بین PS3 و PC و ساپورت ماوس و کیبورد و همکاری valve با سونی کاملا نشون میده که این پلتفرم تا چه حد میتونه برای مخاطبانش ارزش قائل باشه .
 

ULTIMATE TEAM

True Online Gaming
کاربر سایت
Aug 25, 2010
14,426
نام
مصطفی682سابق
ميگم PS3 كيبورد و موس رو ميشناسه كه ولي نميشه توبازي ازش استفاده كرد نميشه سوني واسه اين بازي يه آپديتي بفرسته بشه از موسو كيبورد استفاده كرد:d
 

m.a.t

کاربر سایت
Dec 31, 2005
3,100
نام
محمد علی
مقایسه :

به نکته ی خوبی اشاره کردی، تو تصویر زیر دقت کنید:
nibz3yf8nfmxwdrfiur4.jpg

قشنگ معلومه اون خونه قبلاً با پنکه سقفی خنک می شدن، ولی الآن کولر گازی دارن، پول برقم به هیچ حساب کردن! این یعنی پیش-رفت:d
 
  • Like
Reactions: slipkboy

*Mohamad*

کاربر سایت
Aug 5, 2011
321
نام
Mohamad
البته الان همه پی اس 3 بازا موس و کیبورد مخصوص خریدن;)(مثله من:d)


به نکته ی خوبی اشاره کردی، تو تصویر زیر دقت کنید:
nibz3yf8nfmxwdrfiur4.jpg

قشنگ معلومه اون خونه قبلاً با پنکه سقفی خنک می شدن، ولی الآن کولر گازی دارن، پول برقم به هیچ حساب کردن! این یعنی پیش-رفت:d
ایول با متن مخفی دومت کلی حال کردم مردم از خنده=))
 

Captain_Black

کاربر سایت
Jan 6, 2008
890
نام
آرمان
عجب خبری ! روی PS3 میشه با موس و کیبورد هم بازی کرد !
خوش بختانه تمامی موس ها و کیبورد های USB معمولی هم با PS3 کار میدن و نیازی نیست چیز خاصی بخرید :d
من نمیدونم اگه Valve این موتور Source رو نساخته بود چیکار میخواست بکنه :d
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر