اطلاعات و اولین تریلر بازی Counter-Strike: Global Offensive منتشر شد .

Farh@d

کاربر سایت
Jun 5, 2007
8,953
نام
فرهاد

13143435421.jpg








میتوان به جرات گفت بازی Counter-Strike در زمان خود دارای یکی بهترین multiplayer ها بود . بازی که توانست با سبک خواص خود میلیونها نفر را در سرتا سر دنیا جذب کند . بعد از موفقیت چشم گیر این بازی شرکت Valve خبر از ساخت سری جدید بازی با نام Counter-Strike: Global Offensive به هواداران اعلام کرد .

چندی پیش اطلاعات کمی در مورد سلاحها ، نقشه های موجود در بازی و همچنین گرافیک بازی ارائه دادیم ؛ و امروز نیز بعد از مدتها اولین تریلر بازی Counter-Strike: Global Offensive منتشر شد که لینک ان را در زیر مشاهده میکنید .
در سری جدید بازی شاهد مپ های مشهور سری قبل از جمله Dust, Dust2, Aztec, Nuke, Inferno, Italy و Office و همچنین 7 مپ جدید کلاسیک خواهیم بود که به غیر از اینها Valve به سلاحهای سری گذشته این بازی نیز توجه کرده و به غیر از اینها نیز جنگ افزارهای جدیدی چون Decoy Grenade, Molotov Cocktail, IMI Negev, Taser, Tec-9, Mag-7, Sawed-off Shotgun و PP-Bizon در بازی گنجانیده شده است .

شرکت Valve خبر خوشی را نیز به Playstation 3 داران ارائه کرده است که این دسته افراد که PS3 دارند میتوانند به صورت تیمی با کسانی PC و یا Mac دارند همزمان بازی کنند . شاید برخی فکر کنند این امر برای PS3 داران خوب نیست و انها با موس و کیبورد PC داران نمیتوانند مقابله کنند ، ولی اگر Dual Shock 3 و Move این کنسول در در نظر بگیریم میبینیم ان طور هم نیست که PS3 داران از اونتاژ کمتری برخوردار باشند.

گرافیک بازی بسیار پیشرفت داشته است و شما میتوانید جهت تیرها را که به سمت شما و دیوار برخورد میکنند را شاهد باشید چیزی در این تریلر میبینیم شواهد نا محسوس ان بازی Counter-Strike 2 است .


برای دیدن تریلر بازی کلیک کنید
 
آخرین ویرایش:

Farh@d

کاربر سایت
Jun 5, 2007
8,953
نام
فرهاد
طبق اخرین خبر 360 داران عزیز از ویژگی Cross Platform نمیتونن استفاده کنن و این ویژگی فقط برای PS3 داران هست
 

NobleMan

کاربر سایت
Jun 22, 2011
380
تقصیر مایکروسافت بدبخت زده است که امکانات کمی رو باسه ایکس باکس گذاشته نمی خوام توهین کنم ولی این همه سونی می رسه به کنسول داراش ولی مایکروسافت چیزی سخت افزار اضافی ... نداده !
دلیلشم معلومه موس پد و ایم پد PS3 توانایی مقابله با کانتریا رو داره ولی بیچاره ایکس باکس دارا باید سه ساعت وقت طلف کنند تا سر و یا ... رو نشونه بگیرند موس دسته رو می بره دیگه همه این رو قبول دارند !

می خواستم ایکس باکس بگیرم منصرف شدم :|
 

ARN31

کاربر سایت
May 15, 2010
341
طبق اخرین خبر 360 داران عزیز از ویژگی Cross Platform نمیتونن استفاده کنن و این ویژگی فقط برای PS3 داران هست
آدم این چیزارو میبینه واقعا شاکی میشه ! :|
 

VahiD_ST

کاربر سایت
Nov 10, 2009
8,048
نام
وحید
فقط یک نکته باعث میشه من با سری CS رفاقت داشته باشم، اون هم وجود خالت SinglePlayer در بازی هست.
خیلی دلم می خواد این نسخه جدید حالت SP هم داشته باشه تا من لااقل یه کم درست و حسابی بشینم پای این سری بازی. :d
 

Rover

کاربر سایت
Oct 11, 2007
1,059
نام
Vahid
حرکت جالبیه کاش توی کیلزون هم سونی این کارو میکرد.FPS فقط با موس و کیبورد.از FPS کنسولی به همین دلیل بدم میاد.
یه حالی که سونی داد استفاده از وسایل جانبی سازنده های دیگه بود.به جای اینکه بابت 4تا دسته اصل(50 60 هزار تومن برای هر دسته) 200 هزارتومن پول بدم،رفتم تبدیل PS2 به کامپیوتر خریدم و چهار تا دسته اصل PS2 سیم دراز!! خر کار خریدم(هر دسته اصل 14 هزارتومن).به دوستان PES و FIFA باز هم توصیه میکنم همین کار رو بکنند.
 
آخرین ویرایش:

.:Layho:.

کاربر سایت
Jul 14, 2007
991
نام
Hanzo Hasashi
الان x360 داران با توجه به نزدیک تر بودن کنسولشون به pc از نعمت موس و کیبرد بی بهره موندن یعنی؟ عجب. این حرکت یعنی تا 60 سال دیگه ام بچه ها کنسولشونو برا این بازیو آنلاینش روشن کنن .
 

AMIR0111

کاربر سایت
Jun 7, 2009
96
نام
امیر
ولی فکر کنم بتوننن رو 360 هم بیارن به صورت Cross Platform
الان فقط یه مقدار پول میخواد این Valveکه مایکروسافت یکم سر کیسشو شل کن مشکل حله باید دید چی میشه
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر