شایعه اطلاعات فراوانی راجع به Xbox جدید لیک شد! همراه با مشخصات کنسول PS5

Bahram

Alan, Wake Up
مدیر انجمن
Sep 7, 2011
7,767
نام
Bahram
متنی که در ادامه می‌خوانید بر اساس پستی است که در سایت ردیت قرار گرفت و بالافاصله پاک شد، اما خوشبختانه این اطلاعات به لطف کچ گوگل همچنان در دسترس است.
این اطلاعات در حد شایعه خواهند بود و توسط شخص یا مایکروسافت تایید و تکذیب نشده‌اند.
فردی که این اطلاعات را منتشر کرده‌است در قسمتی هم به اطلاعات کنسول PS5 اشاره کرده، اما متن خبر با کلیت Xbox بعدی منتشر گشته‌است.

xbox-logo1.jpg

استودیو های جدید مایکروسافت:

در حال حاضر شرکت مایکروسافت در حال مذاکره با استودیو های فوق است:
- Asobo Studio

- IO Interactive

- Platinum Games

- Turtle Rock Studios

- Bluepoint Games

- Relic Entertainment

- The Farm 51

و استودیو های بیشتری در انگلیس، فرانسه، آلمان، لهستان، اوکراین، فنلاند، کانادا، ژاپن و کره. مایکروسافت به دنبال جذب استعداد های بزرگ و استودیو هایی در تمام نقاط جهان است. در نهایت آن‌ها یک هدف یا شماره خاص برای تعداد استودیو ندارند.

مشخصات کنسول جدید و تاریخ عرضه:

کنسول مخصوص به استریم بازی‌ها:
قیمت: 249$

- CPU: Custom 8 CORES/16 THREADS ZEN 2 CPU

- GPU: Custom NAVI @ 4+ TERAFLOPS

- MEMORY: 12GB GDDR6

- STORAGE: 1TB NVMe SSD @ 1+GB/s

- DIRECTX Raytracing + MS AI

کنسول خانگی:
قیمت: 499$

- CPU: Custom 8 CORES/16 THREADS ZEN 2 CPU

- GPU: Custom NAVI @ 12+ TERAFLOPS

- MEMORY: 16GB GDDR6

- STORAGE: 1TB NVMe SSD @ 1+GB/s

- DIRECTX Raytracing + MS AI

هر دو کنسول در تعطیلات سال ۲۰۲۰ منتشر خواهند شد. دیو کیت‌های کنسول‌های جدید در آپریل یا می سال ۲۰۱۹ در اختیار سازندگان قرار خواهند گرفت. هر دو کنسول دارای پردازنده‌های کاملا سفارشی شده هستند و از تکنیک‌های RayTracing همراه DXR پشتیبانی می‌کنند. اطلاعات بیشتر در این خصوص را در GDC سال آینده خواهیم دید.
Xbox بعدی به صورت کامل از بکوارد پشتیبانی خواهد کرد و قادر خواهد بود تمام بازی‌های Xbox One و همچنین دو کنسول Xbox 360 و Xbox را اجرا کند.

و اما PS5:
مشخصات و قیمت کنسول:
قیمت: 399$

- CPU: Custom 8 CORES/16 THREADS ZEN 2 CPU

- GPU: Custom NAVI @ 8+ TERAFLOPS

- MEMORY: 12GB GDDR6

- STORAGE: 1TB SSD

هنوز مشخص نشده که آیا کنسول PS5 از RayTracing پشتیبانی خواهد کرد.
تاریخ عرضه PS5 ابتدا در تعطیلات سال ۲۰۱۹ بوده است، اما تاریخ عرضه آن تا سال ۲۰۲۰ به تاخیر افتاده‌ و ممکن است در اوایل سال ۲۰۲۰ عرضه شود.
اطلاعاتی راجع به پشتیبانی کنسول از قابلیت بکوارد بازی‌های PS4 در دسترس نیست، اما ممکن است دلیل تاخیر عرضه اضافه کردن این قابلیت به کنسول PS5 باشد.


بازی‌های لانچ کنسول جدید Xbox:
- Halo Infinite
بازی برای کنسول Xbox one هم منتشر خواهد شد.

- Forza Motorsport
بازی برای کنسول Xbox one هم منتشر خواهد شد.
بازی از RayTracing پشتیبانی خواهد کرد.

- Age of Empires 4
بازی برای کنسول Xbox one هم منتشر خواهد شد.

- Perfect Dark

- Killer Instinct 2

- Bleeding Edge
بازی برای کنسول Xbox one هم منتشر خواهد شد.

و چند سوپرایز بزرگ دیگر:
اولین سال کنسول جدید بهترین لاین‌آپ تاریخ مایکروسافت خواهد بود.
تعدادی از فرانچایز‌ های قدیمی باز‌ خواهند گشت، ip های جدید از سازندگان جدید، بازی های انحصاری ژاپنی، بازی در سبک مخفیانه به صورت انحصاری و خیلی سوپرایز های بیشتر.

نسل جدید بهترین نسل خواهد بود!
مایکروسافت چندین و چند بمب خبری دارد که در طی ماه‌های آینده آن‌ها را اعلام خواهد کرد. بازی‌های بزرگی که منتظر آن‌ها هستید و بازی‌هایی که انتظار معرفی آن‌ها را ندارید. خرید استودیو های جدید و سرویس‌های بیشتری مثل گیم‌پس.

در نهایت هم فرد لیک کننده ادعا می‌کند که اطلاعات بیشتری دارد، اما می‌خواهد تعدادی از این اطلاعات را به صورت سوپرایز نگه دارد.
 
آخرین ویرایش:

LiviNG D3AD

کاربر سایت
Dec 7, 2008
3,856
نام
Mohsen
GT دو نسل از فورزا از هر لحاظ( گیم پلی،صداگذاری،گرافیک،مکانیک و...) جلوتره
علت متای پایینش کمبود محتواش هست وگرنه فورزا اصلا قابل قیاس با GT نیست :D خیلی سطحش پایین تره

ما هم که حافظه نداریم، یادمون نیست GT5 با 1000 تا ماشینش و اون همه پیست و اون همه زمان ساخت چه متایی گرفت :D

فورتزا تو همه چیز بهتره :D فقط یه صدا گذاری مونده بود که اونم زدید به نام GT یعنی اگر سر بذاریم به بیابون حق داریم :D ولی خب این لطف رو بهتون نمی‌کنیم :D در کل GT دو نسل هست داره به قهقرا میره شما هم جلوش رو نگیرید، فقط بذارید بره :D
 

Only Xbox

کاربر سایت
Jun 12, 2018
474
GT دو نسل از فورزا از هر لحاظ( گیم پلی،صداگذاری،گرافیک،مکانیک و...) جلوتره
علت متای پایینش کمبود محتواش هست وگرنه فورزا اصلا قابل قیاس با GT نیست :D خیلی سطحش پایین تره
متای Forza 5 = 79
متای Forza 6= 87
متای Forza 7= 86
حالا
متای GTS = 75
گرن حتی رقیب ضعیف ترین نسخه Forza در این نسل هم نیست فوزتزا 5 هم محتوای کمی داشت ولی بازم 79 رو گرفت
پولی فونی دیجیتال خیلی وقته که باید از دور دست ها به ترن10 خیره بشه و شاهد موفقیت هاش باشه
مقایسه پولی فونی با خدایی به نام ترن10 توهین هست
 

The End Of Ps

کاربر سایت
Apr 5, 2012
3,733
نام
علی
روضه قشنگی بود فقط نفهمیدم سر کدوم قبر باید گریه کنم :D الان نگران بازی‌های ایکس باکس بودی؟ ‌‌:D یا ناظم به مارش شما رژه نرفته ناراحتی؟ :D یا اینکه استودیو قبله عالم شما مهمترین اثر تو صنعت گیم رو نداره دل ناگرونی؟ :D یا اینکه کرکداون داره تکنولوژی رو ارائه میده که استودیوهای معظم شما ازش سر در نمیارن؟ ‌‌:D خودت بگو
مهمترین اثر تو صنعت گیم رو نکنه تو باید تعیین کنی ؟ اونم به قول خودت با 10 سال سابقه ایکس باکس گای بودن که البته 5 سالش هم در غار به سر می بردی :D خیلی خوشحالی واقعا روحیه عالی داری
من نگران بازی های ایکس باکس نیستم چون برعکس شما حرص و تنفر ندارم شما داری خودتو میکشی که بگی بازی های سونی بدن بازی های ایکس باکس خوبن که غیر از رفیقت هم کسی حرفاتو قبول نداره متاسفانه :D
تکنولوژی کرکداون هم آره خیلی خفن بود کامنت قبلیم گذاشتم همه ملت هم تو کامنتا قفل شده بودن از شدت خفن بودن واقعا کار هر استدیویی نیست :D
 

ULTIMATE TEAM

True Online Gaming
کاربر سایت
Aug 25, 2010
14,426
نام
مصطفی682سابق
آقا من هم فورزا 6 رو بازی کردم هم تقریبا کلgtهارو به لحاظ شبیه سازی gtکلا یه سرو گردن از فورزا بالاتره ازلحاظ آنلاین و سرورها تا قبلgts فورزا از لحاظ سروری gtرو می‌بلعید ولی توی نسخهgts پولیفونی دیجیتال ترکوند بعدشم سیستمی داخلش تعبیه کردن بنام پنالتی که نمیشه بزنی به ماشین جلویی بعد رد بشی اون جلویی هم بره قاطی باقالی در صورتی که توی فورزا 6 راحت میزدن به آدم از عقب با سرعت بالای 100 کیلومتر بعد آدم میرفت تو باقالیا و اون کسی هم که به آدم زده انگار نه انگار بدون هیچ جریمه و حتی انحرافی به مسیر خودش ادامه میده
دلیل نمرات پایینgtsهم بخاطر کمبود محتوا هست چون یه حرکت انقلابی کردن و بازیو صرفا آنلاین ساختنgtsهنوز که هنوزه داره ساپورت میشه نفرات برترشم میبرن آموزش میدن راننده توی مسابقات واقعی میشن
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
قشنگ سی صفحه تخریب اکس باکس و انحصاری هاش ! به جای این حرف ها شان لیدن یک مصاحبه خوب کرده درباره اینده بازیهای سونی و خرید استدیو و سرویس استریم و ... اونو ترجمه کنید و استفاده کنیم
 

IMANOKA

کاربر سایت
Sep 11, 2014
6,312
متای Forza 5 = 79
متای Forza 6= 87
متای Forza 7= 86
حالا
متای GTS = 75
گرن حتی رقیب ضعیف ترین نسخه Forza در این نسل هم نیست فوزتزا 5 هم محتوای کمی داشت ولی بازم 79 رو گرفت
پولی فونی دیجیتال خیلی وقته که باید از دور دست ها به ترن10 خیره بشه و شاهد موفقیت هاش باشه
مقایسه پولی فونی با خدایی به نام ترن10 توهین هست
چیزی بود که از تجربه خودم از دو بازی گفتم:D
عشق ماشین واقعی باشی میفهمی که فورتزا در مقابل GT جوکی بیش نیست، بیشتر یه بازی فان هست برای نوب ها تا یه هفته بازی کنن بعد هم بندازنش دور:D
 

LiviNG D3AD

کاربر سایت
Dec 7, 2008
3,856
نام
Mohsen
آقا من هم فورزا 6 رو بازی کردم هم تقریبا کلgtهارو به لحاظ شبیه سازی gtکلا یه سرو گردن از فورزا بالاتره ازلحاظ آنلاین و سرورها تا قبلgts فورزا از لحاظ سروری gtرو می‌بلعید ولی توی نسخهgts پولیفونی دیجیتال ترکوند بعدشم سیستمی داخلش تعبیه کردن بنام پنالتی که نمیشه بزنی به ماشین جلویی بعد رد بشی اون جلویی هم بره قاطی باقالی در صورتی که توی فورزا 6 راحت میزدن به آدم از عقب با سرعت بالای 100 کیلومتر بعد آدم میرفت تو باقالیا و اون کسی هم که به آدم زده انگار نه انگار بدون هیچ جریمه و حتی انحرافی به مسیر خودش ادامه میده
دلیل نمرات پایینgtsهم بخاطر کمبود محتوا هست چون یه حرکت انقلابی کردن و بازیو صرفا آنلاین ساختنgtsهنوز که هنوزه داره ساپورت میشه نفرات برترشم میبرن آموزش میدن راننده توی مسابقات واقعی میشن

تو فورتزا 7 این سیستم پنالتی و سایر موارد خطا داره اضافه میشه یا اضافه شده. در مورد فیزیک هم ترن 10 چیزی کم نذاشته ولی برای فیزیک با فرمان و فورس فیدبک مشکل داشتن بخاطر نوع طراحی فیزیک (فلسفه کارشون یکم مشکل داشته از ابتدا) که اون رو هم دارن براش روی یه سیستم کاملا جدید کار میکنن که برای شماره 7 شاید نرسن یا شاید هم تو فورتزا 7 معرفیش کنن (درست یادم نیست) مشخص نیست.

اما در هر صورت فورتزا بازی کاملتر و بهتری هست. :D کلا میخوای مقایسه کنی فورتزا 7 رو باید مقایسه کنی نه 6 رو چون اون دیگه آپدیت نمیگیره :D در کل هر دو تا بازی سیمکید هستن بحث مشخصی هست این :D
 

LiviNG D3AD

کاربر سایت
Dec 7, 2008
3,856
نام
Mohsen
قشنگ سی صفحه تخریب اکس باکس و انحصاری هاش ! به جای این حرف ها شان لیدن یک مصاحبه خوب کرده درباره اینده بازیهای سونی و خرید استدیو و سرویس استریم و ... اونو ترجمه کنید و استفاده کنیم

اینها فهمیدن که بهترین دفاع حملست مدام اتک میزنن :D منتهی نمیدونن که دارن اشتباهی میزنن :D
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,033
نام
مازیار
فردا مراسم DICE Game Awards برگزار می شود و مجری آن شاون لیدن، مرد محبوب این سال های سونی و رئیس SIE Worldwide Studios می باشد. به همین مناسبت مصاحبه ای با ایشان انجام شده است که بخش های مهم آن را برای شما ترجمه کرده ایم.

ابتدا از ایشان در مورد آینده کنسول ها پرسیده شد. ایشان در پاسخ به این سوال در مورد پلی استیشن فایو، کنسول احتمالی بعدی سونی، صحبتی به میان نیاورد اما در مورد احتمالاتی که گفته می شود آینده گیمینگ به سرویس های استریم آنلاین مثل نت فلیکس می رود گفت که این سرویس ها فاصله زیادی تا تولید انبوه دارند.
ایشان همچنین از علاقه سونی به ساخت دیگر بازیسازان و استودیو ها سخن گفت و دلیل این امر را افزایش تنوع بازی های شرکت سونی دانست ( مانند کاری که مایکروسافت با خرید استودیو های مختلف در این سال ها انجام داده است ).

سوال بعدی که پرسیده شد این بود که با توجه به افزایش محبوبیت بازی هایی چون Fortnite، آیا قرار است روند ساخت بازی های سونی نیز عوض شود و به سمت اینگونه بازی ها برود؟
ایشان گفت که سونی سراغ ساخت بازی های بتل رویال نخواهد رفت چون به تعداد کافی بازی به این سبک وجود دارد.
لیدن گفت در سه - چهار سال گذشته روند سونی به گونه ای شده است که تعداد بازی های کمتری می سازند اما برای همان بازی ها انرژی، زمان و بودجه بیشتری می گذارند.

سوال سومی که از شاون پرسیده شد این بود که شما چطور تصمیم می گیرید که گیمرها بازی ای را خریداری خواهند کرد یا خیر؟
"ما همیشه در جستجوی فرصت ها هستیم. اگر همکار یا تیم یا بازی ای پیدا کنیم که به نظرمان معنادار و جذاب است، از آن استقبال می کنیم و همیشه روی خوشی به چنین فرصت ها می دهیم.
ما سعی می کنیم کار را برای تیم هایمان نسبت آینده ای که ترسیم کرده ایم راحت باشد. ایدئولوژی ما در سه کلمه <اولین، بهترین یا باید> خلاصه می شود.
اگر قرار است بازی شما جزو دسته اولین باشد باید ژانری جدید یا تجربه ای جدید باشد. اگر قرار است به عنوان مثال بازی ای در سبک اکشن ادونچر بسازید، باید در دسته بهترین باشد. کلمه باید در ایدئولوژی ما به این معنا است که باید از پلتفرم خود حمایت کنیم و وقتی تکنولوژی جدیدی عرضه می شود ما باید حاضر باشیم."

سوال آخر: قبل از عرضه پلی استیشن فور شایعاتی بود مبنی بر اینکه این کنسول از دیسک پشتیبانی نخواهد کرد و بازی های آن فقط قابل دانلود خواهد بود. یکی از دلایلی که این امر عملی نشد این بود که همه به اینترنت پرسرعت دسترسی ندارند. آیا همچنان به پشتیبانی از دیسک ادامه خواهید داد؟
"اگر پلی استیشن به رشد خود ادامه دهد، ما نمی توانیم هیچ گیمری را رها کنیم ( یعنی همچنان به پشتیبانی از دیسک ادامه خواهند داد ). اما استریم کردن چیزی است که پلی استیشن در آن فعال است و ما می خواهیم از این تکنولوژی عقب نیفتیم!

شاون لیدن در این چند ساله حضوری فعال در E3 داشته است و همیشه یکی از چهره هایی بوده است که او را در این نمایشگاه دیده ایم. به نظر ندیدن ایشان بعد از چند سال سخت خواهد بود، همانطور که ندیدن مرحوم ساتورو ایواتای عزیز ناراحت کننده بود. اما نکته خوشحال کننده این است که می توانیم انتظار داشته باشیم در مراسم احتمالی PSX 2019 شاهد حضور ایشان باشیم!

حالا باز بیان از کلود و فروش و فورتنایت حرف بزنن ،
 

LiviNG D3AD

کاربر سایت
Dec 7, 2008
3,856
نام
Mohsen
فردا مراسم DICE Game Awards برگزار می شود و مجری آن شاون لیدن، مرد محبوب این سال های سونی و رئیس SIE Worldwide Studios می باشد. به همین مناسبت مصاحبه ای با ایشان انجام شده است که بخش های مهم آن را برای شما ترجمه کرده ایم.

ابتدا از ایشان در مورد آینده کنسول ها پرسیده شد. ایشان در پاسخ به این سوال در مورد پلی استیشن فایو، کنسول احتمالی بعدی سونی، صحبتی به میان نیاورد اما در مورد احتمالاتی که گفته می شود آینده گیمینگ به سرویس های استریم آنلاین مثل نت فلیکس می رود گفت که این سرویس ها فاصله زیادی تا تولید انبوه دارند.
ایشان همچنین از علاقه سونی به ساخت دیگر بازیسازان و استودیو ها سخن گفت و دلیل این امر را افزایش تنوع بازی های شرکت سونی دانست ( مانند کاری که مایکروسافت با خرید استودیو های مختلف در این سال ها انجام داده است ).

سوال بعدی که پرسیده شد این بود که با توجه به افزایش محبوبیت بازی هایی چون Fortnite، آیا قرار است روند ساخت بازی های سونی نیز عوض شود و به سمت اینگونه بازی ها برود؟
ایشان گفت که سونی سراغ ساخت بازی های بتل رویال نخواهد رفت چون به تعداد کافی بازی به این سبک وجود دارد.
لیدن گفت در سه - چهار سال گذشته روند سونی به گونه ای شده است که تعداد بازی های کمتری می سازند اما برای همان بازی ها انرژی، زمان و بودجه بیشتری می گذارند.

سوال سومی که از شاون پرسیده شد این بود که شما چطور تصمیم می گیرید که گیمرها بازی ای را خریداری خواهند کرد یا خیر؟
"ما همیشه در جستجوی فرصت ها هستیم. اگر همکار یا تیم یا بازی ای پیدا کنیم که به نظرمان معنادار و جذاب است، از آن استقبال می کنیم و همیشه روی خوشی به چنین فرصت ها می دهیم.
ما سعی می کنیم کار را برای تیم هایمان نسبت آینده ای که ترسیم کرده ایم راحت باشد. ایدئولوژی ما در سه کلمه <اولین، بهترین یا باید> خلاصه می شود.
اگر قرار است بازی شما جزو دسته اولین باشد باید ژانری جدید یا تجربه ای جدید باشد. اگر قرار است به عنوان مثال بازی ای در سبک اکشن ادونچر بسازید، باید در دسته بهترین باشد. کلمه باید در ایدئولوژی ما به این معنا است که باید از پلتفرم خود حمایت کنیم و وقتی تکنولوژی جدیدی عرضه می شود ما باید حاضر باشیم."

سوال آخر: قبل از عرضه پلی استیشن فور شایعاتی بود مبنی بر اینکه این کنسول از دیسک پشتیبانی نخواهد کرد و بازی های آن فقط قابل دانلود خواهد بود. یکی از دلایلی که این امر عملی نشد این بود که همه به اینترنت پرسرعت دسترسی ندارند. آیا همچنان به پشتیبانی از دیسک ادامه خواهید داد؟
"اگر پلی استیشن به رشد خود ادامه دهد، ما نمی توانیم هیچ گیمری را رها کنیم ( یعنی همچنان به پشتیبانی از دیسک ادامه خواهند داد ). اما استریم کردن چیزی است که پلی استیشن در آن فعال است و ما می خواهیم از این تکنولوژی عقب نیفتیم!

شاون لیدن در این چند ساله حضوری فعال در E3 داشته است و همیشه یکی از چهره هایی بوده است که او را در این نمایشگاه دیده ایم. به نظر ندیدن ایشان بعد از چند سال سخت خواهد بود، همانطور که ندیدن مرحوم ساتورو ایواتای عزیز ناراحت کننده بود. اما نکته خوشحال کننده این است که می توانیم انتظار داشته باشیم در مراسم احتمالی PSX 2019 شاهد حضور ایشان باشیم!

حالا باز بیان از کلود و فروش و فورتنایت حرف بزنن ،

الان چه جواب واضح و روشنی داده؟ چی اتفاق مهمی افتاده؟ :D بگید ما هم روشن شیم. بخوایم حرف کسی رو گوش کنیم اسپنسر و نادلا خیلی قابل اعتمادتر هستن تا ایشون :D
 

ULTIMATE TEAM

True Online Gaming
کاربر سایت
Aug 25, 2010
14,426
نام
مصطفی682سابق
تو فورتزا 7 این سیستم پنالتی و سایر موارد خطا داره اضافه میشه یا اضافه شده. در مورد فیزیک هم ترن 10 چیزی کم نذاشته ولی برای فیزیک با فرمان و فورس فیدبک مشکل داشتن بخاطر نوع طراحی فیزیک (فلسفه کارشون یکم مشکل داشته از ابتدا) که اون رو هم دارن براش روی یه سیستم کاملا جدید کار میکنن که برای شماره 7 شاید نرسن یا شاید هم تو فورتزا 7 معرفیش کنن (درست یادم نیست) مشخص نیست.

اما در هر صورت فورتزا بازی کاملتر و بهتری هست. :D کلا میخوای مقایسه کنی فورتزا 7 رو باید مقایسه کنی نه 6 رو چون اون دیگه آپدیت نمیگیره :D در کل هر دو تا بازی سیمکید هستن بحث مشخصی هست این :D
من فقط شماره شیش رو بازی کردم نظرمو در مورد اون شماره گفتم فقط
راستی یه چیزی هم یادم رفت توی جی تی هر ماشین هندلینگ و کنترل منحصربه فرد خودشو داره ولی تو فورزا همه ماشین‌ها عین هم بود هندلینگ و کنترلشون حالا توی فورزا بعدی درست شده رو نمیدونم :D
 

LiviNG D3AD

کاربر سایت
Dec 7, 2008
3,856
نام
Mohsen
من فقط شماره شیش رو بازی کردم نظرمو در مورد اون شماره گفتم فقط
راستی یه چیزی هم یادم رفت توی جی تی هر ماشین هندلینگ و کنترل منحصربه فرد خودشو داره ولی تو فورزا همه ماشین‌ها عین هم بود هندلینگ و کنترلشون حالا توی فورزا بعدی درست شده رو نمیدونم :D

خب اشکال نداره، وقتی 6 اومده پولیفونی داشته هنوز GTS رو تکمیل میکرده :D ولی در مورد هندلینگ ماشین‌ها هم فورتزا کاملا متفاوت هستن ماشین‌هاش و هندلینگشون برای همین هم زبانزد هست
 

IMANOKA

کاربر سایت
Sep 11, 2014
6,312
من فقط شماره شیش رو بازی کردم نظرمو در مورد اون شماره گفتم فقط
راستی یه چیزی هم یادم رفت توی جی تی هر ماشین هندلینگ و کنترل منحصربه فرد خودشو داره ولی تو فورزا همه ماشین‌ها عین هم بود هندلینگ و کنترلشون حالا توی فورزا بعدی درست شده رو نمیدونم :D
6 هم همون هفته هیچ فرقی ندارن:D
 

ULTIMATE TEAM

True Online Gaming
کاربر سایت
Aug 25, 2010
14,426
نام
مصطفی682سابق
خب اشکال نداره، وقتی 6 اومده پولیفونی داشته هنوز GTS رو تکمیل میکرده :D ولی در مورد هندلینگ ماشین‌ها هم فورتزا کاملا متفاوت هستن ماشین‌هاش و هندلینگشون برای همین هم زبانزد هست
والا من چیزیو از نزدیک دیدم بدون فن بازی گفتم دیگه تو این مدت منو شناختید دیگه اهل رودربایستی و فن بازی نیستم بیشترین بازیو هرسال که انجام میدم هم فیفاست خودمم بیشترین انتقاد رو ازش میکنم خوب هم باشه دفاع میکنم ازش
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,033
نام
مازیار
الان چه جواب واضح و روشنی داده؟ چی اتفاق مهمی افتاده؟ :D بگید ما هم روشن شیم. بخوایم حرف کسی رو گوش کنیم اسپنسر و نادلا خیلی قابل اعتمادتر هستن تا ایشون :D
رسما بازی سنتر رو یه تنه به نابودی کشیدی !!! شایدم دو تنه با اون یکی ، رسما یاد یه فیلم کمدی هالیوودی انداختید منو

@Ali Venom
بیا اینم مصاحبه شأن لیدن که گفتی خیلی خوبه و اینا ، از ترول و چرت و پرتای مایکرو فنمون در امون نموند
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر