اطلاعاتی از تاریخ عرضه ارتشهای فرا زمینی و تصاویر جدید

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,959
نام
محمد حسین
بازی ارتشهای زمینی که قرار است با موتور udk و برای pc ساخته شود در تابستاان 93 عرضه شود .
در ادامه سخنان سازندگان بازی در گفتگو با سایت رسمی بازی:
روند تولید بازی ارتشهای فرازمینی به مرحله‌ی تست و عیب یابی نهایی رسیده است. با توجه به دستاوردهای اخیر این بازی و بازخوردهای داخلی و بین المللی ،استودیوی راسپینا تصمیم گرفت با در نظر گرفتن پیشنهادات و انتقادات گیمرها نگاهی نو به ادامه‌ی روند پیاده سازی داشته باشد، تا علاوه بر برآورده کردن توقعات داخلی، نماینده‌ای شایسته‌ در عرصه‌ی جهانی باشد. تابستان 1393 زمان ورود ارتشهای فرازمینی به بازار ایران خواهد بود. زمان دقیق انتشار پس از انتخاب بهترین ناشر به صورت رسمی اعلام خواهد شد. امیدواریم همانگونه که در عرصه‌ی تولید، بازیسازان ایرانی جریانی نو را شروع کرده‌اند، چرخه‌ی نشر نیز همگام با این جریان پیش رود.
بهار 93 با اطلاعات، تصاویر و ویدیوهایی جدید از بازی همراه شما خواهیم بود و از سورپرایزی ویژه رونمایی خواهیم کرد. امیدواریم تا تلاش شبانه روزی تولید کنندگان طی این مدت موجبات رضایت شما را فراهم آورد و تجربه‌ای لذت بخش را برایتان به همراه داشته باشد.
از طرف همه اعضای استودیوی راسپینا سال نو را به شما تبریک می گوییم و خواستار بهترین‌ها در سال جدید برایتان هستیم. پوستر و تصاویر جدیدی از گیم پلی بازی را می توانید در بخش تصاویر بازی مشاهده کنید.

_t_shot05.jpg
_t_shot04.jpg
_t_shot03.jpg
_t_shot02.jpg
_t_shot01.jpg


با کلیک بر روی بخش تصاویر بازی میتوانید تمام تصاویر را در سایز مناسبتر مشاهده نمایید.

به امید سالی توام با موفقیت برای هموطنان ایرانی بالاخص بازیسازان و بازی سنتران ایرانی.
سال نو مبارک
یک سری سایتها خبر اختصاصی میزند ولی نمیدونم خبری که بر روی سایت رسمی بازی آمده است چگونه اختصاصی میشود خداوند به این عزیزان شفای عاجل عنایت فرماید
 

M.V.S

کاربر سایت
Sep 28, 2012
897
نام
مسیح
خیلی به این بازی و شبگرد علاقه مند شدم. بشدت منتظر انتشار اطلاعات جدیدی از بازی هستم. و خسته نباشید میگم به همه سازندگان و دست اندرکاران بازی.
 

ashkanhsj

کاربر سایت
Sep 18, 2007
249
واقعاً کارشون درسته. این بازی باید رو کنسولا هم بیاد. البته کاشکی بازی رو به زبان انگلیسی دوبله نمی کردن. مخصوصاً با بودجه ی کم، کیفیت دوبله هرگز خوب از آب در نمیاد. خوده خارجی ها معمولاً ترجیح میدن که همیشه فیلم یا بازی رو به زبان اصلیش تجربه کنن. وگرنه تجربشون خراب میشه. مثلاً شما بازی نسخه ی الحاقی گرشاسپ رو ببینید! فقط کافیه که یه سر به سایت استیم بزنید و ببینید خارجی ها چی در مورد مشکلات بازی گرشاسپ نوشتن. خودم خجالت میکشیدم وقتی نظرات مردم رو می خوندم. همه بازیش رو مسخره کردن. آخه مگه مجبور بودن که بازی رو به زبان انگلیسی دوبله کنن؟ زیرنویس انگلیسی براش کافی بود و هم در بودجه صرفه جویی میشد. خوبه که آدم سیاست داشته باشه. اینو به تمام بازیسازان دلسوز و غیرتمندِ ایرانی میگم: هیچ شکی نیست که زبان پارسی یک زبان بسیار غنی و زیباست. برای خارجی ها تجربه کردن بازی به زبان پارسی بسیار جذاب تر و جالب تره!
 

Democracy

Stay hungry. Stay foolish.
کاربر سایت
Feb 15, 2010
4,957
واسه یه بازی ایرانی خوبه و گرافیکشم که توی تریلر گیم پلی دیدم خوب بود امیدوارم گیم پلی خوبی هم داشته باشه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر