خبر رسمی اطلاعاتی از بازی بعدی GHOST RECON افشا شد

Adam

عضو تحریریه
Jun 27, 2009
4,606
نام
alireza
ghostrecon.jpg

بازی بعدی از سری بازیهای Ghost Recon با نام پروژه Ovr / Over در حال توسعه است. پیش از این، Insider Gaming گزارش داده بود که این بازی در جریان داستانی Naiman War اتفاق می‌افتد.

در حال حاضر، عنوان بعدی Ghost Recon قرار است در سال‌های 2025 تا 2026 منتشر شود که در آن فرنچایز Ghost Recon دوباره به حالت اول شخص بازمی‌گردد. این بازی آماده است تا یک بازی تیراندازی تاکتیکی نظامی مبتنی بر جوخه (گروهی) باشد که همچنین از برخی از بازی‌های نظامی اول شخص برجسته از جمله سری Modern Warfare، Battlefield، Squad و Ready or Not الهام می‌گیرد.

Project Over در طول جنگ Naiman که در یک کشور جنوب شرقی واقع شده است که صدها هزار نفر در نتیجه جنایات جنگی کشته شده اند. می توان فهمید که داستان بازی حول محور گروه گوست (ghost)، تیم بازیکن، است که به منطقه جنگی نفوذ می کنند تا ماموریت های مخفی را انجام دهند و یک خائن را پیدا کنند.

به نظر می رسد این بازی از سری Modern Warfare با برخی از ماموریت‌ها و بخش‌های بالقوه تاریک یا بحث برانگیز الهام گرفته است. به عنوان مثال، یکی از ماموریت‌ها نشان می‌دهد که تیم شما تقریباً به مردی که بچه‌ای را در آغوش دارد شلیک می‌کند، زیرا فکر می‌کردند که بچه یک بمب است، اما در آخرین ثانیه متوجه این موضوع می‌شوند. از نظر گرافیکی، پیشرفت گرافیکی قابل توجهی را نسبت به نسخه های قبلی خود نشان می دهد و گرافیک بازی شبیه به بازی Ready or Not است.
 

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,363
نام
مــاکــان
گوست ریکان ها رو که استودیوی پاریس میسازه ، مزاحمتی برای توسعه باقی بازیها ایجاد نمیکنه.
اینکه میخوان اول شخص کنن و... به نظر خودش جای امیدواری داره.
من ترجیهم اینه که بسازن چون این سبک واقعا نیاز داره به گوست ریکانها ، هیچ کس دیگه جز ایندیهای کم بودجه نمیره سمتش.

اما اسپلینترسل رو هیچکس جز استودیوهای کانادایی نباید بسازه.
حالا یا مونترال یا اون یکی ، ترجیحا مونترال باشه;;)
 
آخرین ویرایش:

.::PUИK::.

کاربر سایت
Mar 28, 2014
8,603
گوست ریکان ها رو که استودیوی پاریس میسازه ، مزاحمتی برای توسعه باقی بازیها ایجاد نمیکنه.
اینکه میخوان اول شخص کنن و... به نظر خودش جای امیدواری داره.
من ترجیهم اینه که بسازن چون این سبک واقعا نیاز داره به گوست ریکانها ، هیچ کس دیگه جز ایندیهای کم بودجه نمیره سمتش.

اما اسپلینترسل رو هیچکس جز استودیوهای کانادایی نباید بسازه.
حالا یا مونترال یا اون یکی ، ترجیحا مونترال باشه;;)
آخه ال شخص
بعد رانندگیش بد نمیشه ؟
 

.::PUИK::.

کاربر سایت
Mar 28, 2014
8,603
خب حتما موقع رانندگی میشه دوربین رو عوض کرد.
ولی همون نمای از داخل کابین باز به ایمرسیوتر شدن خیلی کمک میکنه.
نه منظورم اینه که در توان یوبی هست بازی بسازه که رانندگی از داخل باشه و اکسن تاکتیکی باشه
به نظرم خیلی عجیب میشه
مثلا عنوانی مثل فارکرای خوب حالت فان داره
ولی اینجا نه
به نظر یوبی سافت برای کاهش هزینه ها دست به ساخت اکوسیستم مخصوص خودشو زده
 

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,363
نام
مــاکــان
نه منظورم اینه که در توان یوبی هست بازی بسازه که رانندگی از داخل باشه و اکسن تاکتیکی باشه
به نظرم خیلی عجیب میشه
مثلا عنوانی مثل فارکرای خوب حالت فان داره
ولی اینجا نه
به نظر یوبی سافت برای کاهش هزینه ها دست به ساخت اکوسیستم مخصوص خودشو زده

یا این


آخه چیز عجیب غریبی نیست.
ببین دقیقا این میشه.
 

king of north

کاربر سایت
Apr 5, 2012
6,038
نام
سهند
از وقتی که خبر از ریمیک Splinter cell دادن تا حالا دو نسخه Ghost recon ساختن و منتشر کردن .
این نسل از کنسولا هم وارد چرخه آخر عمر خودشون شدن .
خیلی دلخوش به این مقدار نیستم :D .
 
  • Smile
Reactions: Destro

Big Band

کاربر سایت
Jul 25, 2012
2,537
گوست ریکان ها رو که استودیوی پاریس میسازه ، مزاحمتی برای توسعه باقی بازیها ایجاد نمیکنه.
اینکه میخوان اول شخص کنن و... به نظر خودش جای امیدواری داره.
من ترجیهم اینه که بسازن چون این سبک واقعا نیاز داره به گوست ریکانها ، هیچ کس دیگه جز ایندیهای کم بودجه نمیره سمتش.

اما اسپلینترسل رو هیچکس جز استودیوهای کانادایی نباید بسازه.
حالا یا مونترال یا اون یکی ، ترجیحا مونترال باشه;;)
محض اطلاع اون اسپلینتر سل خوبا که همه دوست دارن نصفشون دست کشور دوست و برادر چین بوده :D

Pandora Tomorrow و نسخه نسل قبل Double Agent کار استودیو شانگهای بودن :D
 

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,363
نام
مــاکــان
محض اطلاع اون اسپلینتر سل خوبا که همه دوست دارن نصفشون دست کشور دوست و برادر چین بوده :D

Pandora Tomorrow و نسخه نسل قبل Double Agent کار استودیو شانگهای بودن :D
درسته ولی کی زمین بازی رو برای اینها آماده کرد، هاه؟:-w

PT که خود یک یا نهایتا 1.5 بود ولی DA الحق بازی خوبی بود و نوآوری داشت ولی پالیشی در حد مثلا Chaos theory رو نداشت.
اینها همه از کدبیسی که استودیو مونترال توسعه داده بود تونستن بازی خودشون رو بسازن.

استودیوهای کانادایی خب نهایت آرزوست ولی Ubi اگه بسازه ولی فقط دست استودیوی هندی نده فکر کنم هر استودیویی بتونه کار رو به خوبی دربیاره. و آبرومند بشه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر