شایعه اشاره احتمالی Naughty Dog به آیپی جدید این استودیو

DoomedToKill

کاربر سایت
Oct 1, 2020
1,948
اخیرا تصاویری از مکانی در نسخه ریمیک شده عنوان The Last of Us 1 در حال منتشر شدن می‌باشد که حکایت از اشاره استودیو Naughty Dog به آیپی و پروژه احتمالی آینده این استودیو دارد.

تصاویر
IMG_20220905_175348_851.jpg
IMG_20220905_175349_933.jpg IMG_20220905_175405_002.jpg IMG_20220905_175408_581.jpg
IMG_20220905_175833.jpg
عنوان The Last of Us 1 Remake به تازگی در 2 سپتامبر 2022 برای پلتفرم های PS5 و PC منتشر شد و با میانگین امتیازات 89 توانست نظر منتقدان به خود جلب کند.
منابع:
Reddit
Twitter
 

HalfLife G

کاربر سایت
Feb 21, 2009
3,762
نام
مراد حلیمی
بابا چه حوصله ای دارین شماها
تایید کنید حرف این طور ادما رو تا ول کنن برن دیگه از تاپیک.

کسی که از یه بازی یا مطلبی خوشش نیاد صبح تا شب تو تاپیکاش یا بحثاش شرکت نمیکنه - ولی وقتی بطور فعال حضور داره یعنی یه اهداف دیگه ای داره و با کسی که همچین هدفایی داره نمیشه بحث منطقی کرد. تایید کنید رها کنه بره

.
 

z2s sas

Fear Inoculum
کاربر سایت
Jun 15, 2008
1,773
استاد حالا تکلیف امثال شما که میاید یه بازیو به خاطر گرایش‌ جنسی کرکترهاش اینجور هیت میکنید چیه؟ مثال بارز عقب افتادگی همین طرز تفکر پوسیده و نخ نمایی شماست.‌

در ضمن قبل پست دادنت یذره فکر کنی بد نیست، بازی مثل TLOU اینقدر بزرگ هست که نیازی به موج سواری و جلب توجه رسانه نداره و همون نسخه یکش تو یکی از سخت ترین سالهای تاریخ گیم، رکورد جوایز و افتخارات جا به جا کرد که طبق منطق شما حتما اونم موج سواری کرده 🤡
اولن اینکه من نسبت به گرایش جنسی هیچ کرکتری هیت ندارم. چه در دنیای واقعی و چه در مدیا.
اینکه برای گرفتن نمره و جایزه از یک جریان سو استفاده کنی کاریه که علت هیت مخاطبین بوده، نه صرفن گرایش جنسی یک کرکتر. من این موضوع رو خیلی واضح توضیح دادم ولی شما قصدت این نیست که منطقی باشی. هرچند از کسی که یوزرنیمش اونلی سونیه توقعی بیش از این هم نیست.:o)
در ضمن tell me why روهم با اجازت 100 کردم. و تمام پایانهاش روهم دیدم
 
  • Like
Reactions: XsmokeX

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,005
نام
آریا
آقا قضیه خیلی مشخصه! :D
ناتی داگ تا قبل از TLoU2، یه استودیوی درجه ۳ در معرض ورشکستگی نبوده که نیازی به موج‌سواری برای معروف شدن داشته باشه. تاریخچه ناتی داگ از اواسط دهه ۹۰ این طوری بوده:
سری Crash Bandicoot که از نسخه‌های اصلی تا کارتینگ، جزو بهترین‌های پلی استیشن بودن.
سری Jak که نسخه اولش خیلی خفن بود و نسخه‌های دوم و سوم هم از دید منتقدها و خیلی از مردم بازی‌های خوبی بودن (من خودم باهاشون حال نکردم).
سری Uncharted که شروع خیلی خوبی داشت (بازی میانگین ۸۸ داشته که عدد بالاییه) و توی نسخه‌های بعدی هم که طوفان به پا کرد.
بازی The Last of Us هم که نیازی به صحبت نداره و زمان خودش ترکوند رفت.
استودیو از نظر مالی هم مشکلی نداشته و کلاً توی وضعیت خیلی خوبی به سر می‌برده، چه از نظر کیفیت بازی‌ها (امتیازها و جوایز) و چه بحث فروش بازی‌ها (از TLoU که ۲۰ میلیون فروخت تا U4 با ۱۶ میلیون نسخه).
یعنی کوچیک‌ترین نیازی نداشتن که به زور سراغ ترندها برن که خودشون رو مطرح کنن! استودیوی گمنام و بدبختی نبودن که یه روز دور هم جمع شده باشن و اصغر بگه «تا آخر ماه ورشکسته می‌شیم» و اکبر بگه «کی جواب بدهی‌ها رو می‌ده؟» و حیدر بگه «با اون همه بازی با میانگین امتیاز زیر ۷۰ دیگه نمی‌تونم تو روی بچه‌هام نگاه کنم. :(»
استودیو در بهترین وضعیت ممکن بوده و به جای اینکه با خیال راحت روی موج موفقیت‌های قبلی سوار بشن و TLoU2 رو با داستانی ارائه بدن که می‌تونست حتی در صورت ساختارشکن نبودن هم با یه روایت خوب در کنار همین گیم‌پلی عالی به موفقیت زیادی برسه، سراغ یکی از متفاوت‌ترین روایت‌های صنعت سرگرمی رفتن که مشابهش رو خیلی کم داشتیم. بعد به جای اینکه بگیم چه شهامتی به خرج دادین و چه کار جالبی کردین، یه عده گیر دادن که اینا دنبال جلب نظر رسانه‌ها بودن! مگه داریم در مورد استودیوی شیرممد و شرکا صحبت می‌کنیم که دنبال جلب توجه باشن؟! :D
داریم در مورد استودیویی حرف می‌زنیم که:
سال ۲۰۰۹ بازی U2 رو داشته با میانگین ۹۶ و انتخاب به عنوان بهترین بازی سال
سال ۲۰۱۱ بازی U3 رو داشته با میانگین ۹۲ به عنوان یکی از بهترین بازی‌های سال
سال ۲۰۱۳ بازی TLoU رو داشته با میانگین ۹۵ و انتخاب به عنوان بهترین بازی سال
سال ۲۰۱۶ بازی U4 رو داشته با میانگین ۹۳ و انتخاب به عنوان بهترین بازی سال
بعد یه دفعه میانگین ۹۳ برای TLoU2 و بیشترین جوایز سال، هیچ ربطی به کیفیت بازی نداره و به خاطر موج‌سواریه؟! مگه داریم؟!! :D
الآن هم که دو تا دونه نقاشی از توی TLoU بیرون اومده و هنوز معلوم نیست چی به چیه و توی همون نقاشی‌ها هم کلی چیز جالب مثل حال و هوای فانتزی و جک جونورهای مختلف هست، ولی یه عده: وای دوباره موج‌سواری و این دفعه با کاراکتر زن سیاه‌پوست! x_x~X(:-SS
 

Lmoo

کاربر سایت
Jul 24, 2022
77
اینکه ترندسواریِ ناتی از روی انتخاب بوده و نه اجبار که خیلی بدتره، باز میشد گفت اشکال نداره، مجبور بودن راهی نداشتن، اما حالا چی؟ پس معلومه پشتش چی بوده
 

Bellic

کاربر سایت
May 7, 2013
2,110
اخیرا تصاویری از مکانی در نسخه ریمیک شده عنوان The Last of Us 1 در حال منتشر شدن می‌باشد که حکایت از اشاره استودیو Naughty Dog به آیپی و پروژه احتمالی آینده این استودیو دارد.

تصاویر
View attachment 270922
View attachment 270921View attachment 270920View attachment 270919
View attachment 270923
عنوان The Last of Us 1 Remake به تازگی در 2 سپتامبر 2022 برای پلتفرم های PS5 و PC منتشر شد و با میانگین امتیازات 89 توانست نظر منتقدان به خود جلب کند.
منابع:
Reddit
Twitter
در نسخه ریمیک چیزای دیگه ای هم پیدا شده که در نسخه اصلی و ریمستر نبوده مثل این:

IMG_20220906_120911_586.jpg
IMG_20220906_120920_490.jpg
B-)
 

graywolf

کاربر سایت
Jun 1, 2007
1,180
نام
احمد
در نسخه ریمیک چیزای دیگه ای هم پیدا شده که در نسخه اصلی و ریمستر نبوده مثل این:

View attachment 271050
View attachment 271051
B-)
پس باید منتظر مورتال کمبت هم باشیم! بنظرم بخاطر شخصیت شیوا این حرکت رو میزنن تا روی ترندهای روز قشنگ موج سواری کنند.یادمه قدیم تشخیص اینکه مرده یا زنه دشوار بود! sergio-diaz-closeup.jpg
البته شانگ سونگ هم گزینه خوبیه! تغییر جنسیت و شخصیت در کسری از ثانیه.
 

Mehdi Cage

Valar Morghulis
کاربر سایت
Dec 8, 2011
4,985
نام
مهدی
اینکه برای گرفتن نمره و جایزه از یک جریان سو استفاده کنی کاریه که علت هیت مخاطبین بوده، نه صرفن گرایش جنسی یک کرکتر.
آره آخه نه که این استودیو تا قبل تلو ۲ تو بخش نمرات و جوایز خیلی عاجز بوده، کاملا این چیزایی که شما به هم بافتی رو منطقی جلوه می‌ده.
اینکه شما و امثال شما تو هر تاپیکی که کوچک‌ترین ربطی به تلو داشته باشه یا نداشته باشه از راه می‌رسید و با همون حرفا‌ی تکراری و شکمی‌تون (که اتفاقا خودش یه نوع از موج‌سواریه)، شروع می‌کنید به نفرت‌پراکنی نسبت به چیزی که هیچ وابستگی یا علاقه‌ای بهش ندارید و اون چیز هم یقه‌تون رو نگرفته که ازش خوشتون بیاد، از هر موج‌سواری‌ای مشمئزکننده‌تره!
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,259
نام
امیر حسین
پس باید منتظر مورتال کمبت هم باشیم! بنظرم بخاطر شخصیت شیوا این حرکت رو میزنن تا روی ترندهای روز قشنگ موج سواری کنند.یادمه قدیم تشخیص اینکه مرده یا زنه دشوار بود!View attachment 271052
البته شانگ سونگ هم گزینه خوبیه! تغییر جنسیت و شخصیت در کسری از ثانیه.
البته حقیقتا MK دوران قدیم، تشخیص مرد و زن بودن کاراکترهاش از هم خیلی راحت تر بود:-" نتی شیوا :D

ولی خوب آف تاپیک بود، بگذریم:D
 

SΛDrA-HhH

Gold User
May 5, 2011
14,804
نام
شیخ صدرا
داستان و شخصيتاى سطحى؟
بيخيال واقعا :D
من خودم مخالف اين ترند هاى اخير دنيا هستم اونم به شكل گاها خيلى راديكال ولى اصلا همچين ايرادى نميتونم از tlou2 بگيرم.
يعنى هر جور ديگه ايي ميشد انقد داستان بازى تاثيرگزار نميبود.
 

mohsen2019

کاربر سایت
Jun 14, 2019
2,194
شخصا داستان پارت دو چیز جذابی برای من نبود.شخصیت های فرعی اصلا ابدا در حد نسخه یک تاثیر گذار جذاب نبودن......داستان جوریه اصلا دوست ندارم دوباره برای بار دوم بازی رو انجام بدم..این حسیه که من دلشتم نسبت به داستان.
یک جاهایی از بازی به خودم میگفتم من الان اینجا چه غلطی دارم میکنم.مخصوصا بخش لیو و اون خواهرش.خداییش بدترین قسمت بازی همون جاش بود..پایان بازی هم که وهیچی نمیگم.کلیشه خالص
واقعا حیف شخصیت جول که اونجوری از بازی حذفش کردن
 

Bellic

کاربر سایت
May 7, 2013
2,110
خدایا یعنی میشه ریمیک tlou 2 باشه. (80 دلارش را از همین الان جمع میکند :D )
اگه 10 دلار هم باشه ایرانی جماعت نمیخره :D برای مثال nتا مورد همینجا داریم که خود کنسول رو ندارن ولی صبح تا شب در مورد قیمت بازیهاش حرف میزنن ;))
 

amir_amd

Loyal Member
Oct 5, 2005
1,523
نام
امیر
با احترام به سانتا مونیکا ، فرام سافت ور و تا حدودی راک استار :

ناتی داگ یکی از بهترین استدیو های بازی سازی نیست ، خود بهترین استدیو بازی سازی هست.​


استدیویی هست که فیل اسپنسر در موردشون گفته : " ND یک استودیوی ویژه با سابقه ای شگفت انگیز است.من معتقدم آنها منحصر به فردترین در صنعت ما هستند.".
وقتی رئیس ایکس باکس که البته انسان صادق و محترمی هست و ایکس باکس را هم چند پله ارتقا داده اینطور میگه دیگه بقیه چی میگن!؟


1662489502163.png

طرفدار گیم خوب باشیم و لذت ببریم.
 

Amir09

کاربر سایت
Aug 10, 2008
1,696
نام
امیر
من TLOU2 رو یک بازی ۱۰\۱۰ میدونم. یعنی غیر ممکنه بازیش کنی و ستایشش نکنی(اگه بدون ذهنیت بری سراغش)، ولی هیچوقت منکر این نمیشم که بازی با لگبت مارکتینگ کرد. L بودن الی و T بودن لو هیچ ربطی به داستان نداشت و حتی خیلی هم سطحی کار شده بود.
اشاره کردن به این نکته مثل سر و صدا کردن جلوی کلیکرها میمونه. میریزن به صد روش کلیکری نصفت کنند که نه!! این کارا برای رضای دل دختر دراکمن انجام شده و نشونه ی روشنفکریه و هرکی غیر از این بگه عقب مونده و هیتره.

بله آی پی بسیار موفقه ناتی داگ هم همیشه جزو بهترین ها بوده در این شکی نیست. خب من اگه لگبت دستم باشه میرم به همچین شرکتی پول میدم تبلیغم رو بکنه نه یک بازی و استودیو بی نام و نشون! یک معامله دو سر برد برای نیل و چپ ها.

اضافه کنم همونطور که بازی با این مسائل مارکتینگ کرد یه عده یوتیوبر و منتقد با کوبیدن بازی بخاطر لگبت فالور جمع کردند این دو رفتار شبیه همه. چیزی که من و شما که نه سر پیازیم نه ته پیاز اینه که یکی دیگه پولشو گرفته ! یکی دیگه فالورش رو جمع کرده آیا ارزش این رو داره تو هر تاپیک بازیسنتر سر این قضیه دعوا بشه؟
 

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
چطوری میشه در مورد شخصیت بازی ای که هنوز وجود نداره انقدر اختلاف نظر داشت؟ :D کل این قضیه یه مقدار سورئال هست بنظرم! :D

اما در مورد اضافه شدن تصاویر جدید به ریمیک پارت 1، ممکنه مربوط به بازی جدید باشه و ممکنه هم نباشه. این پوستر معروفی که تو مرحله پایانی آنچارتد 4 گذاشته بودن هم کلی سر و صدا کرد و ملت حدس زدن به داستان Tlou P2 اشاره داره، اما خب چند سال بعد که بازی اومد دیدیم اصلا خبری نبود و مربوط به هرچیزی که هست، هنوز نمیدونیم چیه. :D (ممکنه مربوط به سریال Tlou باشه مثلا)

nd-artist-art-woman-dragon.jpg
در مورد این کانسپت آرتی که بچه ها گذاشتن هم... بنظرم همچنان زیاد چیزی رو ثابت نمیکنه، چون بارها چندین آرتیست دیگه از ناتی داگ کارهاشون رو به اشتراک گذاشتن و هر سری شایعه به وجود میاد. :D یادمه که قبلا کارگردان هنری پارت 2 هم یه سری کانسپت علمی تخیلی بشدت خفن گذاشته بود روی پروفایلش که بازم کلی سر و صدا کرد. در کل میخوام بگم نمیشه که تک تک آرتیست ها به این راحتی پروژه بعدیشون رو لو بدن و قراردادهای NDA رو زیر پا بذارن.

بماند که اصلا من این آرتیست تصویر بالا رو دنبال میکنم و طرف واقعا فقط به فضای فانتزی-تاریخی علاقه منده. :)) تصویر بالا هم تقریبا مربوط به زمانیه که آساسینز کرید والهالا منتشر شده بود و این بنده خدا هم گفته بود با الهام از اون یه طرحی زده، کل ماجرا همین بود. :D

اما در هر صورت، از IP جدید و ایده های تازه همیشه استقبال میشه و اگه واقعا میخوان برن سراغ یه چیز فانتزی، چرا که نه؟
اگه 10 دلار هم باشه ایرانی جماعت نمیخره :D برای مثال nتا مورد همینجا داریم که خود کنسول رو ندارن ولی صبح تا شب در مورد قیمت بازیهاش حرف میزنن ;))
ببخشید که مشکلات زنجیره تامین همچنان ادامه داره و خیلی از مردم دنیا قادر نیستن برای سرگرمی اندازه شما خرج کنن. اگه فکر میکنید تو کل این قضیه چیزی برای خندیدن و مسخره کردن وجود داره عمیقا براتون متاسفم. ترول کردن هم حد و حدودی داره، بعضی وقتا این حد و حدود رو رعایت کنید بد نیست.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر