خبر رسمی استودیو Gearbox بیش از همیشه به فروش توسط Embracer Group نزدیک شده است

Adam

عضو تحریریه
Jun 27, 2009
4,604
نام
alireza
bordelands.jpg

بر اساس یک گزارش جدید، گیربکس ممکن است توسط شرکت مادرش کمپانی Embracer Group، فروخته شود. منابع گفته اند که مدیرعامل استودیو Gearbox، آقای Randy Pitchford، این هفته جلسه ای را با کارکنان برگزار کرده و به آنها گفته است که تصمیمی در مورد آینده استودیو گرفته شده است و اطلاعات بیشتری در ماه مارس به اشتراک گذاشته خواهد شد.

طبق این گزارش، Pitchford ماه‌هاست که به کارکنان گفته است که Gearbox سه گزینه دارد. گزینه‌ها عبارتند از ماندن در Embracer، فروخته شدن به شرکت دیگر و یا مستقل شدن استودیو است.

کوتاکو مدعی است که تصمیم به فروش گیربکس به شرکت دیگری گرفته شده است و معامله در حال نهایی شدن است.

پیچفورد با امتناع از تایید یا تکذیب این گزارش، به کوتاکو گفت: خوشحالم که آنچه ممکن است انجام دهیم به اندازه کافی برای مردم جالب است که بخواهید داستانی درباره ما برای خوانندگان خود بسازید. مثل همیشه، هر زمان که پروژه‌هایی برای اعلام یا اخباری برای به اشتراک گذاشتن داشته باشیم، از اشتراک‌گذاری هیجان‌زده خواهیم شد، زیرا برای سرگرم کردن جهان سخت تلاش می‌کنیم.

رویترز برای اولین بار در ماه سپتامبر گزارش داد که Embracer در حال بررسی فروش گیربکس است و منابع ادعا کردند که شرکتهایی برای خرید آن ابراز علاقه کرده اند. Embracer در حال انجام یک عملیات صرفه جویی گسترده است و در ژوئن 2023 اعلام کرد که در حال اجرای یک طرح بازسازی است که شامل بسته شدن استودیوها و لغو پروژه ها می شود.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر